hahahahaha
Nou je hebben je toch ook in de pubertijd meegemaakt en dat was n paar jaar dit is maar 2 uurtjes of hoelang t ook van jou uit is ![]()
Bij mij vandaan iets langer, maar ik was niet zo erg in mijn puberteit! Geloof ik. ![]()
Ik zie het wel…
Heb jij nooit gepubert travel83?.
Ogh bij mij gieren me hormone door me lijf. maar dat had je volgens mij al gemerkt haha.
ik hoop zo voor je dat je snel weer naar je ‘‘askim’’ gaat …
Ja dat jij wel pubert had ik wel door ja! Haha, hoort er ook bij.
Natuurlijk heb ik wel gepubert, maar dan meer op een manier van gewoon alleen maar feesten en tussendoor een uurtje thuiskomen om te douchen en af en toe te slapen. (Heb ik soms nog last van)Maar nooit zo erg last gehad van botsen met mijn ouders, heb een oudere broer die alles gedaan heeft wat god heeft verboden en waar ik een heel goede band meeheb, dus dat maakte het voor mij een stuk gemakkelijker en omdat wij zes jaar schelen werd ik sneller meegetrokken in het volwassener gedrag.
haha ja puberen doe ik zeker en ja ik bots ook nog.
maar ik noem me zelf nog niet de ergste puber van de drie dochters die me ma heeft
tussen mij en de middelste zus scheelt 8 jaar en zei heeft ook alles gedaan wat je maar kon bedenken . maar ben er niet ouder op geworden aahah ik begin de trekjes van haar over te nemen en ja de oudste zus is zo HEILIG die begin nu eigelijk pas op 25 jarige leeftijd een beetje te pubberen .
Stephanie, heb je al wat anders gevonden?
Ik heb trouwens dat boek, gedwongen huwelijk, al terug van Daylene, dus mocht je het willen lezen…
Ik denk dat mijn pubergedrag het ergst was in mijn eerste jaar van het HBO, toen ik 17 was, eindelijk een andere school waar ik me thuis voelde en met leuke mensen. Verder was ik gewoon niet zo erg ![]()
Slaap lekker allemaal!
het travel, lijkt me leuk om je boek eens te lenen! en een ticket nog niet ik ga maar gewoon wat boeken nu want adners zit alles straks vol en heb ik helemaal niets, beter een paar dagen dan maar!
Hey mensjes, ik heb t ergste al achter de rug van de pubertijd en het heeft anderhalf jaar geduurd. En botsen met mn ouders heb ik niet zo zeer. En koppig en opstandig ben ik al me hele leven dus dat heeft niet met de pubertijd te maken, hahaha
Ik heb weer n stukje gelezen van Turkse Vlinders en nu vind ik het wat leuker maar ik moet zeggen ik moet er goed met mn concentratie bij blijven anders dan snap ik het niet meer en moet ik de bladzijde overnieuw lezen [ komt vaak voor
] xx Macy
heb geboekt hoor travel! dat scheeld me een hoop stress en kan ik weer eens wat anders doen dan vliegtickets bekijken, me vriend belde net dat hij 5 dagen het leger uit mag vanwege de ramadan! dus lekker het weekend online met hem sinds een maand!
Ik wil nog steeds het boek ‘Turkse Vlinders’ wel lezen, als ik er niets aan vind kan ik ook weer stoppen.
Maar Stephanie, maar prima hoor, natuurlijk kan je het een keer lenen.
Heb je dat ene ticket nu wel al geboekt? Ik vrees dat je inderdaad niets beters gaat vinden. Maar je kan hem in ieder geval zien, dat is ook al heel wat.
Maar snap echt dat het klote is omdat je weet dat er een ander ticket mogelijk was en die ook eigenlijk al had!
ja turkse vlinders heb ik voor je hoor! heb hem al uit, we ruilen ze wel even een keer
ja echt balen van het andere ticket maar goed ben nu wat minder gestrest en we gaan gewoon lekker genieten van de korte tijd die we hebben! heb teminste weer iets om naar uit te kijken! heeeeerlijk
Je kan inderdaad wel lekker gaan aftellen! Heerlijk lijkt me dat.
nog 37 dagen! valt eigenlijk wel mee als je het snel zegt!
Het valt ook best mee, iets meer dan een maand. en als je het snel zegt hoor je alleen zevenen!
heey mischien hebben jullie hier wat aan.
http://www.transavia.com/hv/main/nav/processflightqry .
het is toch best redelijk goedkoope vliegmaatschapij…
Boh ik wil ook nu gaan ! :crybaby:
Dus nu nog maar 35 dagen!
Stephanie, wanneer beginnen jouw Turkse lessen ook alweer?
ik vind het nog steeds een goed idee om Anita en mij af en toe wat bij te leren! Kunnen we gelijk boeken ruilen en je verhaal horen als je hem hebt gezien over een dag 40.
ja moeten we doen! het begint 7 oktober dus dat schiet ook al op!
gaan we gezellig even een keer afspreken en met anita! dan komt het wel goed met onze turks
Ja haha met dat van jou wel ja! Jij doet deze voor het tweede jaar, ik weet helemaal niets, maar is wel gezellig. Ook zo grappig, ik krijg nu vaak ook een Belg aan de telefoon die dus perfect Nederlands en Turks spreekt, dus als er iets is dat Ali tegen me wil zeggen maar niet weet hoe in het engels dan vertaalt die man het even voor me vanuit turks naar nederlands, alleen ja sommige dingen vindt ie iets te genant worden om tegen mij te zeggen die mag ik dan zelf invullen, haha.
ha ha wel handig zn vertaler. mijn vriend en ik komen er vaak wel uit maar hebben soms ook nog wel moeite met de verschillende talen, toen ik hem ontmoeten sprak hij geen woord engels maar het word steeds beter