Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Mij maakt het ook niet uit, ik kom er wel uit in onze combinatie van nederlands, turks, duits en engels. Hij spreekt ook wel wat nederlands, maar moet zeggen dat het me ook verbaasd dat zijn engels echt vooruit is gegaan, in het begin moest ik het er bijna uit trekken. Maar ja soms vindt ie het gewoon nog een beetje lastig, maar als ik dan doorvraag of het op een andere manier probeer te omschrijven komen we er wel uit. Hij vindt het soms alleen een beetje frusterend dat ik in zijn ogen perfect engels spreek en dat hij naar zijn woorden moet zoeken. Maar ja, kan er ook niets aan doen, ben gewoon gewend heel veel in het engels te communiceren.

ja mijn engels is ook niet super, maar fijn dat jullie wel overal uitkomen samen
dat scheeld een heel hoop. jullie spreken aardig wat talen zo te zien!

haha, dat lijkt maar zo, ik volg redelijk wat talen, maar Duits (heb ik verbannen denk ik uit mijn geheugen) en Turks praten kan ik eigenlijk niet, maar ja duits snappen doe ik natuurlijk wel. En hij kan ook maar bepaalde dingen in het duits en nederlands zeggen, denkt ook vaak dat het Nederlands is terwijl ie wat in het duits zegt, blijft grappig met zo iemand communiceren, maar ook lastig.

Boh ik wist helemaal niet dat russische vrouwen sown slechte reputatie hebben in Turkije !!

Ik denk hoe kom je daar nou bij! Maar dat komt natuurlijk in het boek naar voren! Ik ben het nog niet aan het lezen, dus geen idee. Maar weet wel dat de Russen niet als meest favoriete volk bekend staan in hun ogen.

Over het algemeen dan he, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!

Idd, russen zijn in het algemeen niet een favoriet volk in hun ogen.
Hoe zou dat nou komen?:wink:

ja klopt ze zijn niet zo gek op russen!

Mijn vriendje heeft heel even gewerkt in een hotel waar veel Russen zaten, geloof dat ik hem eerste dag aan de telefoon had en was er toen al helemaal klaar mee, heeft het daar denk ik een week vol gehouden, toen kon ie ze wel hun hersens inslaan en is ook weggegaan!

haha ja de meeste gaan dar heen om te kunen tippele…

ofja dat staat in het boek turkse vlinder

Travel, hier precies hetzelfde! Ook mijn vriendje werkte in een hotel vol Russen, ik kreeg meteen de eerste dag al een telefoontje dat die helemaal gestoord werd van die ‘ondankbare’ Russen.
Ook hij heeft het er 5/6 dagen volgehouden en is daarna vertrokken!
Hij voelde zich gewoon zo gekleineerd!

Ja zijn echt arrogant ! ik had dr ook n paar in mijn hotel zitten

Ja ze zijn echt erg! Als je er dan ook nog voor moet werken :angry:

ohhhhhhhh wat een mooie dag! goedenmorgen travel!

Goedemorgen, is echt een mooie dag vandaag! Was net al even buiten, gewoon lekker. Alleen beetje jammer dat ik weer eens te kort hebt geslapen.

ha ha en dat me vriend sinds een maand online is!

oh ja natuurlijk dat bedoelde je!
Is al online dan? Sorry

ha ha geeft niet ja hij is er! werd uit me bed gebeld door hem dat hij online is
en wel tot 15 uur vandaag! heeeerlijk

Ohh heerlijk! Dat is lekker lang! geniet ervan. Ik ga je niet ophouden, ik ga naar stal.