Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Hoor het eind van de middag wel weer hoe geweldig het was!

Ik hoor het dan automatisch ook wel haha :smiley:

wauw tot 15 uur:D geweldig! geniet ervan;)
x

Is lekker lang he :slight_smile:

jaa echt lekkker! ben helemaal blij! ik hou jullie op de hoogte

Goedzo :smiley:

helaas vliegt de tijd en moest hij weer terug! was heerlijk om hem even gesproken te hebben en over een maand zijn we lekker weer even samen!

Jij bent de rest van de dag dus nog even in de zevende hemel! Mag hoor!
Lekker voor jullie.

enjoy;)

@stephanie…zit je vriend in het leger…?
wat heerlijk dat je m dan nu gesproken hebt…en ook nog lkkr lang…!!
op naar volgende maand…

gr

Goed dat jullie het leuk hebben gehad ! en dan mag je nu uitkijken naar je vakantie met hem he :smiley: xx

ja mijn vriend zit in het lege maar vanwege de ramadan mocht hij er even uit!
was zeker leuk om hem gesproken te hebben! en inderdaad op naar volgende maand! het aftellen is begonnen!

Wow ik wou dat ik over n maand ging :frowning:

Ik wou dat ik wist wanneer ik weg kan :crybaby:
Dan kan ik met je mee aftellen!

Ja ik weet het wel al maarja dat duurt nog iets te lang…30 weken…

ja dat zou leuk zijn travel… kunnen we meteen wat turks doen in het vliegtuig ha ha!

heey stephanieblauw ,

ik heb van het volksuniversiteit gehoord , dat ze extra dagen hebbeb gepland voor de Turkse les ,en of ik dan op de donderdagavond evt bij wilde wonen !! ook om half negen …
is wel echt jammer dat we niet bij elkaar zitten dan zeg !!

ohhh echt?
mischien kan je nog met iemand ruilen als de lessen begonnen zijn, er zijn mischien wel die liever op dondedag gaan dan op dinsdag… ik kan helaas niet op donderdag ivm me werk heb alle dinsdag avonden vrij gevraagd… maar mischien kan je evt. nog ruilen en zitten we gezellig samen

Maar hoe kan ik dat duidelijk maken dan ,aan de mensen uit jou groep of ze willen ruilen met mij op donderdagavond ???
want het maakt mij namelijk niet uit welke avond het zou zijn , en ik wil wel graag op dinsdag lekker bij jou in de groep …
is toch veel gezelliger

mm ja dat is een goede vraag ha ha daar had ik niet aan gedacht.
vind het wel vreemd hoor dat er zo veel mensen willen, vorige jaar waren we nog maar met ze 6e over of zo
zou eens kijken volgende week met hoeveel we zitten en ze zullen toch nog wel gaan schuiven denk ik