@Anita wat goed dat ze extra dagen hebben ingepland! Dan kan je toch dit jaar nog starten!
Alleen inderdaad wel jammer dat je dan op een andere dag moet dan Staphanie.
Kunnen jullie mij om de beurt wat leren, haha.
@Stephanie, zou wel gezellig zijn he samen vliegen, kunnen we tijdens wachten op het vliegveld en in het vliegtuig inderdaad nog even snel wat leren en het daarna dan gelijk gebruiken. Alleen denk ik dat we een ander vliegveld als bestemming hebben.
Sorry mensen, ik ben er weer, moest even vergaderen tot half zeven. Maar had te maken met op te starten project wat nu heel belangrijk is en waarvan mijn vakantieplanning ook afhangt, dus belangrijke vergadering!
Het zou inderdaad heel leuk zijn als we samen konden reizen, maar vrees dat dat de vlucht in het voorjaar zou gaan worden, als je dan met me mee naar Alanya gaat, toch Stephanie
In de winter moet ik naar Kayseri, is in het binnenland en heeft gelukkig een eigen vliegveld. Dus ik moet ergens anders heen, helaas. Maar waarschijnlijk zou ik wel moeten overstappen (zijn wel rechtstreekse vluchten, maar heel weinig), maar dat is dan op Instanbul. Misschien kan ik tegen die tijd regelen dat ik op Antalya kan overstappen, gaat vast wel een binnenlandse vlucht. Sorry met de bus verder vind ik een beetje te ver, ik weet even niet meer hoeveel uur dat is, maar te lang.
ja hoor voorjaar ga ik ook weer, moet even kijken hoe me vriend zit met z`n leger.
Ik ben ook wel met de bus naar haay geweest was 15 uur echt een lange zit
maar lekker tegen me vriend aangehangen en dat maakt het een stuk gezelliger dan alleen
vind het zo wie zo leuk samen met hem te reizen
Ik roep maar wat, daar hadden we het namelijk al eerder over! Ik zou dan in mijn eentje moeten met de bus, dus dat lijkt me wat minder!
Ja, samen reizen is ook leuk, heb alleen maar in Alanya in de bus samen gezeten, vooral 's ochtends vroeg, dan was het vooral heel druk met alle locals.
als we nu met ze alle stephanie en travel van het voorjaar naar Alanya gaan , dan sluit ik me aan hahaha.
Want ik ga natuurlijk dan ook weer richting Alanya …
Nou vooruit, het raam is verdeeld. Doe jij ons dan verslag van wat je buiten ziet?! Leuk kunnen we met z’n drieen onderweg nog even leren, wordt steeds leuker. Komen al uit dezelfde omgeving en ook nog allemaal in Turkije naar zelfde plek. Ook een stuk leuker in de bus van Antalya naar Alanya.
ja precies als jij het goed vind dat ik bij het raam zit travel? mischien kunnen we wat lekkers mee nemen voor in de bus… doen we net alsof we op schoolreisje zijn.
en daara het spelletje wie het eerst zijn vriend ziet!
haha ik zie het al helemaal voor me! Helemaal omdat ik afgelopen zomer terug in de bus ook met vriendin samen de achterbank in beslag hadden genomen en allemaal koekjes etc. nog bij de supermarkt hadden gehaald. Leek ook net een schoolreisje.
Is goed hoor Stephanie mag bij het raam zitten, maakt mij niet uit waar ik zit, maar dan mag ik het spelletje winnen!!!