ja dan gaan we bukken haha, hoort er inderdaad ook echt bij. Jammer ben vandaag niet wezen sporten, moet ik nu dus wel iedere week gaan doen anders win ik niet!
ha ha ik heb ook al niet gesport echt schandalig! zo word ik nooit dun… morgen ochtend dan maar
Dan kan ik niet morgenochtend! Rijd morgen wel extra actief mijn paard, heb ik ook weer wat schade ingehaald.
misschien is het een idee ,om met een stel meiden van hier op sport tegaan , bij mij kan er ook wel wat kilo’s af en dat lukt me alleen goed als ik erbij sport
ha ha ja dat kan ook, das beter dan in zn sportschool vol bejaarden met een zweetlucht…bha heb er nu al zin in! (not)
ja of we gaan bij travel achter op haar paard
Ik ben blij dat ik al met een groepje van vier ga iedere maandag, anders hield ik het ook echt niet vol! Stom he dat je het in je eentje gewoon niet doet.
haha ja dat kan ook, je kan er ook achteraan rennen, is nog beter voor je! Lekker zwaar door de zandbaan.
ha ha ha ha, jullie zijn echt grappig! laat ik dan maar gaan rennen win ik het spelletje mischien ook nog met me goede conditie!
dat vind ik zielig voor het paard ,ik ga eerst me zelf opofferen om naar de sportschool tegaan …en tja anders ga ik maar weer aan de SONJA BAKKER !!
Ik heb deel 1 en 2 van haar , misschien mensen die dat willen lenen …??
Ja inderdaad wie weet!
Ik heb nu al zin om ons schoolreisje echt te gaan uitvoeren.
ja ik heb ze ook, werkt wel goed als je je er goed aan houd, msichien moet ik er ook maar aan beginnen
lijn clubje mischien nog een idee?
Uhm Sonja, ik heb nooit zin om al die verschillende dingen aan eten in huis te halen en mee te nemen naar werk etc. Ik denk dat ik gewoon iedere dag maar extra buikspieroefeningen ga doen, als mijn buik weer wat strakker is, is het al een heel stuk beter en die 2 kilo er weer af, moet ook wel gewoon lukken.
We krijgen het druk hier in de buurt, sporten, lijnclub, boekenclub en taalles! Kunnen we ook extra uren in de dag erbij krijgen anders lukt het allemaal niet op tijd!
ja dat kan ook ik snoep al niet meer dat scheeld een heel hoop, waar woon je ergens in hoofddorp travel?
Ik woon in Overbos ken je dat?
ha ha ha ja we comibineren alles in 1, dus op het paard met een turks boek en een flesje cola light , de gene die het goede andwoord niet weet van de turkse les moet dan maar voor straf achter het paard aan gaan rennen!
ja overbos ken ik wel, werk bij het spaarne
Aha, ja dat is vlakbij.
Mag ik dan wel makkelijkere vragen als jullie weer met taalles zijn begonnen?
JA stephanie ,we zijn zeker erg grappig vanavond :teeth:
de tranen rollen over me wangen nu :crybaby: