Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

ligt eraan of ik moe ben of niet ha ha!

ha ha ha ja bij mij ook, zie nog steeds een beeld voor me
soort van inkijk

Ja ik kwam net ook echt niet meer bij, met alle beelden voor me!

ik word een beetje misselijk

ha ha ha ha ha ha bha

Haha, dan wordt het minder leuk!!!
Misschien hadden we beter even kunnen afspreken, hadden we het gelijk een keer kunnen uitbeelden! Nog leuker.

ja was handiger geweest, heb zo ongeveer 20 ontvangen mailtjes ha ha.

ja inderdaad, net allemaal in 1 keer weer verwijderd!

Anita, misselijkheid inmiddels alweer weg?

ja travel ik ben alweer opgeknapt hoor !!

Goedemorgen dames, hoe is het met de buikspieren na al het lachen van gisteren?

ha ha wel goed hoor, heb heerlijk geslapen… ga nu ook even me buikspieren trainen! tot zo

Dat had ik dus gisteravond ook nog even moeten doen, maar niet meer aan toegekomen.
Succes!

Stephanie je bent dus op tijd je bed uitgebeld, heel goed! Tot straks

ha ha ja 9 uur, ben nog een half uurtje bijven liggen hoor! ben ook geen 18 meer! nou snel sporten en opruimen, moet nog leren ook vandaag! tot zo

Heey lady’s ! so wat hadden jullie n lol, haha :smiley: Maarja jullie willen dus in het voorjaar gaan naar Alanya … ik ga ook weer maar dan in de mei vakantie :smiley: en wat het sporten betreft ik moest ook afvallen nu nog steeds hoor en ben ik gaan fitnissen ben wel n paar kilo dr af maar ik ga samen met mn stiefmoeder en die kon nu ook n tijdje niet meer, dus ben ik nu 3 weken niet meer geweest en al het eten lijkt nu nog lekkerder dus ben die kilo’s alweer bij :frowning: Maar vrijdag gaan we weer verder…ik ga niet alleen dan heb ik geen motiverend iets waardoor ik ga dus :wink: xx Macy

Ja, lol hadden we zeker, ik kan er ook nog steeds om lachen als ik aan ons in die bus denk.

ha ha ja ik ook! kan er minder om lachen dat ik niets van hakan heb gehoord na zijn wakker bel poging om 9 uur… hopelijk is hij gewoon druk in de bergen nu.

Ik vind het uberhaupt knap dat hij zoveel kan bellen, al zit ie in het leger! Natuurlijk is hij gewoon druk nu!

Wat dacht je anders, dat ie je nu ineens binnen een paar uur vergeten was, terwijl jij zo speciaal voor hem bent dat hij zelfs zijn paar vrije dagen gewoon helemaal met jou wil doorbrengen! Dat dacht je toch niet serieus he!