Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

En er is heus ook niets gebeurd, kijk maar naar Macy daar was ook niets mee!

heey Macy , you are back in town !!
we waren je al kwijt joh !! ben blij dat je er weer bent

ha ha nee dat is waar, we wachten wel af
ja anita marcy is er weer en helemaal back in bisness ( mm hoe schrijf je het?)
jij lekker bij het zwembad geweest?

nee man , ik moet nog hahaha , ik ben op me vriendin aan het wachten nu en dan hup het zwembad in !!
dus jullie moeten me weer zo missen , maar ik blijf niet zolang weg als macy heeft gedaan hoor !!
SO DONT WORRY !! HAHAHAHA

ha ha gelukkig maar, gelukkig heeft mijn geliefde ook even gebeld! telefoons zijn overbezet op het moment daar voor de ramadan die afgelopen is…moet me schoonfamilie ook maar even bellen dan om ze een fijne dag te wensen met veel eten!
snel weer terug komen he anita anders zetten we een zoek actie in

Ja dan maken we er een speurtocht van door Haarlem heen.
Had al een vermoeden dat het met einde Ramadan te maken had. Gelukkig weer opgelost.

Oh ja antwoord op je vraag: Back in Business

Ja hoor anita wrijf het er maar lekker in ik was ziek ja! hahahaha :smiley:

Anita, ik vind dat je al lang genoeg wegbent! Er is helemaal niemand meer! whaah Ik ga ook over tien min naar huis.

ik ben er nog hoor, had het zo koud ben maar ff gaan douchen heb honger ook trouwens!
ja anita is zwemmen dacht ik teminste haar kindje dan.
ga je vanavond nog wat leuks doen travel? achter je paard aanrennen in de regen mischien?

ha ha nou eigenlijk wel! ja snap ook niet waarom hij die dagen met mij door wil brengen! kan wel wat leukers verzinnen na maanden leger… ha ha gelukkig denkt hij daar anders over

Kan jij wel wat leukers bedenken na die maanden in het leger? Ik zou denk ik wel gewoon gelijk bij mijn geliefde willen zijn en alle verloren tijd samen inhalen, dan wel dubbel zo goed a.u.b.
Ben je maar even gaan douchen haha, ja dat kan ook! Inderdaad lekker warm.
Al eten aan het maken?
Ik moet inderdaad naar paard vanavond, maar laat het paard rennen en dan met mij erop! Lijkt me beter.

ha ha geintje! ja heb eten gemaakt lekker verbrande spinazie! vanavond lekker op de bank nutteloos tv kijken! heerlijk heb er nu al zin in

Ik wou inderdaad al zeggen, dat ik gewoon was vergeten te vragen wat jouw plannen zijn voor vanavond! Schandalig van mij.
Lekker verbrande spinazie. hmmm
Kon me al niet voorstellen dat jij nog wat leukers kon verzinnen. Heb er nog even overnagedacht maar kon niets verzinnen, het enigste is dat ik misschien ook wel heel graag zou willen is weer in mijn eigen douche douchen! Maar verder niets!

ik ben niet zo goed in op de bank hangen en tv kijken.

op ze tijd is het wel lekker om eens bank te hangen ha ah!
ja douchen is altijd lekker,heb je geen eigen douche dan?

Hahah ja juist wel, ik vind mijn eigen douche altijd het allerlekkerste! En dat is ook altijd het enige waar ik me op verheug als ik weer thuis kom van vakantie ofzo, mijn eigen lekkere douche. Dus dat zou ik ook graag willen doen na zoveel maanden leger :slight_smile:

oh ha ha ja precies! ik ben ook gek op me eigen douche en wc,
die rare gaten in de grond in turkije word je ook niet vrolijk van

Ik heb ook spinazie gegeten alleen niet aangebrand, hahaha :stuck_out_tongue:

het was gelukkig nog aardig te eten! vind het altijd wel lekker

Ik ga nu even eten