Wie heeft Turkse vlinders voor mij (te leen)?

Ja nou die van vandaag was smaakloos , haha

Smakelijk Travel :smiley:

Dank je was geen spinazie, maar rode kool! Houd sowieso niet van gekookte aardappels, maar ja kan niet altijd pasta of rijst eten.

nee bha ik hou ook niet van gekookte aardapelen! bha zo vies.
neem meestal puree of zo
rode kool is wel lekker ja!

Ik ga jullie verlaten, ga mij verkleden en mijn paard laten rennen
tot vanavond laat, fijne vond! x

Jij ook veel plezier, ik denk dat ik vanavond niet van de partij ben mn hoofdpijn en koorts begind weer op te spelen… xx :smiley:

doei doei veel plezier!

ahhah tjeetje ben ik weer online , en nu meld macy weer dat ze vanavond niet komt !!

ja zie het staan en travel is achter der paard aan het rennen… ze laten ons allemaal in de steek

He meiden, wijd hier dan een soort TTT aan… Weet ik veel Turkse Liefde Kleptopic(TLK) ofzo…(geen idee roep ook maar wat)
Maar met Turkse vlinders heeft het niets meer te doen toch
Zo is TTT ook ontstaan nl!!!

Ik denk wat is er ineens met Turkse vlinders dat het zo populair is haha, maar jullie kleppen ook wat af haha

ha ha ja dat klopt! heeft inderdaad niets meer met het boek te maken! maar gezellig is het wel hier

We krijgen concurrentie Beps :smiley:

Beps;goed idee…Turkse Liefde Kleptopic(TLK),zal het topic openen…Dames kom op…vertel je verhaal;uit je emoties en deel ze samen…

Joh wat n goed idee ! :smiley: Was me eigenlijk ook al in het begin opgevallen dat het niet echt veel meer over het boek ging, haha en ik ben er toch nog het gaat al wat beter alleen dalijk eventjes n douche nemen :wink:

Dames,ik sluit dit onderwerp,dan kunnen jullie verdergaan op jullie eigen topic TLK…