@carierevrouw ik zag helemaal niks in die andere ober ! Ik weet niet hoe je erbij komt ik heb alleen gezegt dat ik het lief van m vond dat die mijn naam nog wist en dat ik de groeten van m kreeg verder is er niks. En je moet eens op houden met dat lullige gedoe. @eenelfje Of hij een reactie geeft, dat zal ik jullie zeker late weten.
Jaa dat was ons liefdes verhaal … k mis ze ![]()
LOVEYOU MERAT
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
Heyy meiss
Nix aantrekken van al die berichten van mensen die lopen te zeuren op je verhaal omdat hij zo lang is, ik vond het een leuk verhaal en ik hoop voor je dat je contact met um kan krijgen!!![]()
@sedena…ik sluit me volledig bij je aan…wat het leven in tr betreft…
het is zooo anders dan in nl…maar, je komt idd met een rden, je wilt bij je vriend zijn.
waar in turkije ga je wonen? wens je veel strekte met de verhuizing…en zeker met het afscheid nemen van je dierbare in nl…
groetjes
filiz
Ja ik hoop ook dat ik contact krijg… ik trek me er ook niks van aan maar ik wil gewoon dat ze mijn gevoelens begrijpen. xx ![]()
Ik vond dit wel een grappig en schattig verhaal.
Kan me je ookw el een beetje voorstellen. Op vakantie is alles mooi en lekker en aandacht van jongens is natuurlijk heel fijn. Helemaal als je dat nog niet zoveel gehad hebt in Nederland.
Ik wens je dan ook heel veel plezier op je volgende vakantie in Turkije! En ik hoop niet dat je die vakantie alleen voor Erkan hebt geboekt. Geniet gewoon van de zon, het mooie land en eventueel van een nieuwe jongen
Maar probeer niet een serieuze relatie te forceren.
Nou, ik ben niet degene die boekt he
mn moeder en mn stiefpa, ik ben 14 jaar duss heb dr niet echt veel op in te brengen, haha:D Maarja ik probeer wel contact met hem te zoeken en heb al een aantal dingetjes geprobeerd en nu nog n laatste poging doen en dan als ik nog niks hoor dan laat ik het er maar bij
xx
Oooh, wat een geluk dat je alweer gaat. En je ouders weer willen betalen…
Die hadden het dus ook erg naar hun zin?
Mijn ouders willen niet weer, omdat ze het te duur vinden…helaas…als ik genoeg geld heb maar met vriendinnen (A)
Ik heb je verhaal gelezen ja, en ik hoop dat het lukt met die brief! Hoewel het op zcih misschien beter zou zijn als het nu gewoon afgelopen is. Je zult dan nog verliefder worden en hem zó missen. Met je 14 jaar kan je hem niet eens opzoeken…
Ja en het leuke is we gaan ook weer terug naar het zelfde hotel !
Achja ik wil toch liever contact hebben
ik kan het beter toch doen en dan van mijn eigen fouten leren inplaats dat ik misschien iets heel moois laat schieten toch ? ja mn ouders hadden het echt naar hun zin
En wat contact betreft… als die echt zo leuk blijkt te zijn als dat die zich voor deed dan maakt mij het gemis en die liefheid niet uit zolang ik hem maar heb
en als die niet zo leuk blijkt te zijn is n vrienden contact ook iets moois toch ? xx macy
wat vinden je ouders er eigenlijk van marcy? heb je het wel eens met hun erover?
Uhm nee niet echt maar ze weten wel dat ik verliefd op hem ben en dat ik met die brief bezig ben enzo ![]()
oh okee, en je zus heeft ook een vriend daar toch? heeft zijn nog wel contact met hem?
Nee ook niet, maar we gaan samen de brief opsturen [ze heeft dr ook ene klaar liggen hier :)] Dus ik wil nu de brieven laten kopieren en morgen s even naar het postkantoor gaan en dat even regelen ![]()
ohh okee ze heeft ook geen contactm werken jullie vrienden in hetzelfde hotel dan of zo?
Ja heeft je zus nog contact met Merat? Waarschijnlijk niet want dan had je via hem wel contact met Erkan kunnen zoeken. Dat waren toch collega’s of vrienden?
Maar meid fantaseer nog even lekker een eind heen, als je maar weet dat er een mogelijkheid is dat je hem nooit meer ziet. En je dus na deze pogingen er ook mee ophoudt en verder op zoek gaat naar een andere leuke jongen.
ja precies dat is ook zo, de kans dat ze hem niet meer ziet is inderdaad groot maar goed je weet maar nooit!
Ja dat bedoel ik
Ze zijn collega’s en tegleijkertijd vrienden ![]()
Ik vind er niets mis mee dat je nu nog hoop hebt dat je contact krijgt of dat hij er volgend jaar nog werkt, je mag altijd hoop hebben, als je ook maar realistisch blijft. Macy is ook wel wat jonger, dus dan ligt het ook weer anders.
Ik mag dan wel jong zijn maar ik moet toegeven ik kan me best volwassen gedragen en zo denken
En hoop zal ik altijd hebben ![]()