Mijn hele vakantieliefde verhaal !

Het was niet aanvallend bedoeld dat je jonger bent. En wil daar ook absoluut niet mee zeggen dat je niet verliefd mag zijn, maar meer dat sommige dingen gewoon nog wat gemakkelijker zijn als je minder verantwoordelijkheden hebt en de toekomst nog voor je open ligt. Maar ja jij kan weer niet zelf bepalen wanneer je op vakantie gaat, dat is weer een nadeel.

Macy mag ik jou een vraag stellen …
als deze turkse jongen wel wat van hem laat horen , zal hij dan jouw eerste vriendje zijn ??
of heb je wel eens in Nederland een vriendje gehad ?
groetjes anita

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar…

Nou Macy ,
je bent meestal nonstop op wereldwijzer aanwezig , en nu heb ik een vraag en snik snik ben je er niet … KOM TERUG , SLUIT ALLES AF WAAR JE MEE BEZIG BENT HAHAHA
(grapje hoor macy maar was nieuwsgierig )

hey marcy leuke fotos heb je op je site staan! is maria je moeder?

Waar staan die leuke foto’s?
En Anita wacht nog op antwoord :slight_smile:
Ik ben ook echt niet nieuwgierig!

ja op marcy haar profiel, leuk met haar zusje op vakantie
ook vanuit de lucht en zo gemaakt

Dan ga ik zo ook even kijken, dank je Stephanie

Macy ,
wat heb jij leuke foto’'s op Youtube gezet !!
vind het knap gedaan hoor , en goeie keuze van muziek erbij !!

ja dat zag ik ook toevallig, leuk gedaan he? zijn dezelfde fotos als haar profiel ( een paar dan)

ja vind het zeker leuk hoe ze het heeft gedaan , en moet eerlijk zeggen leuke jongen hoor !!

Maar Macy waar ben je nu … is je pc doorgebrand ofzo ???

ja leuke knul om te zien ja, schattig ziet hij eruit
lief hoor zo samen

Ik moet ook echt gaan kijken, maar heb geen tijd met alles beantwoorden steeds!

ja kijk even travel, het is zeker de moeite waard, zo leuk gedaan allemaal
denk dat mercy heel handig met de computer is

ze is zo druk bezig geweest met alles , dat nu der computer op hol is geslagen !
maar ik moet eerlijk bekennen ik heb ook van macy deel 2 gezien op youtube … macy and erkan
en wie had het tegen macy over verliefd zijn … die mag dan eens kijken op youtube ,want macy straalt verliefd zijn uit , maar kijk eens in de ogen van erkan … nou macy laat iedereen maar l…llen ik vind jullie een leuk koppel !!

Uhm ik heb alleen nog foto’s op haar profielpagina gekeken, zal straks even verder kijken.

daar sluit ik me bij aan, ze zijn echt leuk samen en het is niet leuk dat iedereen daar comentaar op geeft dat snap ik nu ook na die leuke fotos

oh leuk travel, wat vond jij ervan?

Ik heb nog niet alles gezien! Ga ik straks doen, moet toch nog even wakker blijven.

hmmm travel is een beetje stil geworden !! hoe komt dat travel ??