Mijn hele vakantieliefde verhaal !

kijk daar is ze al weer, ze was druk aan het fotos kijken denk ik…

meiden ik ga jullie verlaten , ik ga me bed eens opzoeken … moet morgen Nick naar school brengen …(me zoontje )
maar morgen ben ik weer standby oke ,jij ook dan stephanie en travel was namelijk ff gezellig met jullie …
en voor straks slaap lekker !!

ja ik moet ook gaan slapen, morgen beld me vriend me vroeg eruit anders blijf ik weer te lang in bed hangen! ja ik ben er morgen ook weer! was gezellig slaap lekker allemaal en tot morgen!

Sory sorry, maar mijn pc had het even een beetje moeilijk (staat al bijna een week aan denk ik) en ik was even snel de was aan het doen.
Ik wacht nog even want als het goed is komt mijn vriendje zo nog online, tenzij ie bij vrienden blijft slapen, soms weet je het niet he!
Dan moet ik ook morgen weer gewoon op tijd op werk zijn, hoor! Dus kort nachtje, maar vanaf werk kan ik ook reageren, alleen wel iets minder veel.
Slaap lekker!

Goedemorgen trouwens :smile:
Ik heb die op YouTube nog niet gevonden, zal zo wel weer even gaan kijken.
Maar denk dat die computer van Macy echt niet meer werkt, volgens mij is ze normaal altijd heel actief met berichten plaatsen.

goedenmorgen, ja dat denk ik ook hoor… op you tube is het iets van vakantie alanya 2008 of zo.
ik ga maar even sporten! bhaaaaa! ben er zo weer!

Goedemorgen Travel,
Ja vreemd dat Macy er niet is , want wat je zegt meestal is ze erg actief op deze site !!
Maar misschien is ze wel ziek op bed ofzo ?? hoop het niet voor macy … dus we wachten wel af wanneer ze zich weer aanmeld.
En travel heb je gisteren nog lekker met je mannetje online geweest ??

Nee hij was vertraagd, was ik al bang voor aangezien ik hem eerder al aan de tel had en het erg gezellig was daar! Dus ik had het al verwacht, maar geeft niet, had hem dus al gesproken evenals alle andere mensen daar, haha.
Ben jij vandaag lekker vrij?
We merken wel wanneer Macy weer reageert!

hooooi! jammer dat hij er gisteren niet was! ik heb weer even me enegrie verbruikt in de sportschool en er lag heerlijk een brief uit turkije in mijn brievenbus van me schatje om me even te laten weten hoeveel hij me mist en aan me denkt! heerlijk mijn dag kan niet meer stuk!

Heb je nu gelijk weer nieuwe energie voor de rest van de dag! Heerlijk.
Gisteren was natuurlijk voor de turken laatste dag ramadan, dus vond het niet zo erg, had hem al vrij lang telefonisch gesproken.
Steph dan heb je nu goede energie om te gaan leren!
Ik denk dat hem trouwens maar even een webcam ga opsturen, vind het vreselijk irritant dat hij mij wel kan zien en ik hem niet.

ja webcams zijn niet zo duur inderdaad, heb weinig zin om te leren vanmiddag maar goed het is voor een goed doel! eerst maar even een beetje opruimen en een wasje draaien
bha lijk wel een huisvrouw

Ja heb er zelf een voor 10 euro gehaald en zie dat ze die nog steeds verkopen, die kan ik dus best binnenkort een keer opsturen!
De was en opruimen heb ik gisteren al een beetje gedaan toen ik ook druk met jullie aan het berichten was. Maar moet inderdaad nog veel meer opruimen, aangezien het gisteravond niet zo hard ging haha.
Ja je lijkt inderdaad wel een huisvrouw!!!
Leren staat na zo een brief je hoofd vast helemaal niet naar, maar helaas moet het toch gebeuren, ik weet wat er gebeurd als je blijft uitstellen.

nee precies heb er niet echt veel zin in maar goed, begin morgen met mijn nieuwe opleiding dus zou toch aan de bak moeten als ik een toekomst wil met een betere baan en salaris.
ja webcams zijn niet zo duur inderdaad, wil hem evt ook wel bij het postkantoor afgeven in turkije als dat sneller is maar ga helaas pas over een maand

ohhh jammer dat je hem niet gesproken hebt gisteren , maar daar zijn we wel aan gewend he , iets zeggen en vaak niet nakomen bij onze turkse mannen , want daar hebben ze wel een beetje moeite mee , nou als ik dan voor me zelf spreek he hahaha maargoed je went eraan!

Gelukkig ben ik niet de enige die daar last van heeft! Haha, je raakt er inderdaad aan gewend en gisteren had ik het dus al verwacht. Ach als ze er op de belangrijke momenten maar wel zijn!
Ik wil nu helemaal niet meer werken en ook gewoon lekker naar huis en een cadeautje kopen, hoor namelijk echt net dat een van mijn echt goede vriendinnen is bevallen!!!

ohhh wat leuk , gefeliciteerd met je vriendin , en wat is het geworden jongen of een meisje !!

Een jongen, maar dat wisten we al! Hij heet Levi

oh leuk! gefeliciteerd! leuke naam ook

Dank jullie! Nu hebben we dus allebei geen zin meer om iets te doen vandaag.

ha ha inderdaad! heb net even me huis snel doorgesopt dus het kan we weer mee door voor een paar dagen!