Mijn hele vakantieliefde verhaal !

nou , ik heb al helemaal geen zin om maar ook iets uit tevoeren vandaag !! bah en het weer zit ook al niet mee …

Maar echt wel een gave naam Levi , en jij wilt natuurlijk nu naar je vriendin toe Travel …

ik vind het maar raar dat marcy er niet is hoor! straks is er wat gebeurd met haar

laten we hopen van niet zeg !!

hey travel ben je er van tussen of hard aan het werk?

Dat heb je dan best snel gedaan, je hele huis! Lekker, ik kom er gewoon niet aan toe. Misschien moet ik maar naar huis gaan, dan kan ik een cadeautje kopen en opruimen thuis.

Whoh dit heb ik allemaal even gemist, moet eerst even wat lezen geloof ik. We waren lunchen en ik was veel bellen.

heb niet elk hoekje gesopt hoor! alleen even gezogen en gedwijld, andere keer de rest maar!

Waarom heb jij geen zin om wat te doen Anita? Moet je ook huishoudelijke klusjes uitvoeren?
Ik zou nu inderdaad veel liever op een heel andere plek willen zijn.
Ik vind het ook wel een beetje apart van Macy, maar misschien is ze nu wel op school en is ze er vanmiddag weer. Dit is voor haar wel heel lang om niet te reageren

anita is maar gaat stofzuigen! ja mischien dat marcy vanmiddag komt dat ze idd op school zit.
ze ziet vanzelf wel in haar inbox zn 20 mailtjes van ons…

@travel waarom ik geen zin meer heb om wat tedoen vandaag , ik ben vrij vandaag en ben een beetje down , en ik ben al 2 x naar school gereden op me fietsie in de regen , en ril nu van de kou en kom er achter dat me cv ketel bijgevuld moet worden want daarom word het dus niet echt lekker warm in me huis tjonge jonge ook dat nog , maar dat kan ik weer eens niet alleen want dat die ketel staat achter me wasmachine en droger slim gedaan he !
dus ik ben maar gaan stofzuigen en dweilen of het een beetje warm tekrijgen , en een bakkie koffie gezet en kijk hier ben ik weer …
kan ik straks weer naar school fietsen hahah en dan naar zwemles , welkom

Ja maar Macy is normaal ook niet zo vroeg slapen als gisteren, ik denk dat ze gewoon geen antwoord wilt geven aan ons of de vraag niet meer ziet tussen al onze berichten :slight_smile: hihi
Nee ze zal straks wel antwoorden.
Dus Anita is ook maar aan de huiselijke dingen begonnen! Waarom zit ik hier?!

hahah was ff te snel , maar wou ff zeggen welkom in de wereld van een moeder !!

ha ha we zijn er nog hoor! heb ondertussen maar wat boeken voor me neus neer gelegd… nu alleen nog open slaan en inkijken haha! nou lekkere pech heb je weer anita! balen zeg!

Ja daar wordt je met dit weer echt niet vrolijk van! Het is nu echt gedaan met het nazomer weer. Maar als je CV ketel dan ook nog moet worden bijgevuld kan ik me voorstellen dat je er even klaar mee bent.
Dan heb je het nu tenminste wel even lekker warm voordat je weer naar buiten moet.
Misschien moet je even denken aan het school/vakantie reisje wat we gisteren hebben bedacht en dan wordt je weer een beetje vrolijker!

Ja snapte met school, fietsen en zwemles dat je de wereld van moeder bedoeld!
Zal het aan mijn vriendin doorgeven ok!

ja als ik aan me schoolreisje met jullie denk , dan knap ik zeker op !!

ha ha ha ha ha

Gelukkig heb ik vandaag nog iemand op goede gedachtes gebracht!

zo heb lekker een wam bakkie koffie! even pauze en dan zo maar wer verder in me oh zo moeilijke boek!

Je bent dus al lekker op weg met leren!
Ik ben vandaag echt heel goed aan het werk, doe er geloof ik al vier uur over om 2 excell bestanden in te vullen. Ben alleen maar andere dingen aan het doen, sms’en, bellen en met jullie berichten. Ik ging ging dat van Macy opzoeken op YouTube maar zag allemaal andere dingen van Alanya voorbij komen en waaronder ook mensen die na mij in Club Sidar zijn geweest, dus was even nieuwsgierig of ik iets van het nieuwe animatieteam kon zien en ja hoor die heb ik dus even bewonderd! Doen natuurlijk precies dezelfde dingen, maar vond ons animatieteam veeeeeeeeel leuker. Haha