Mijn hele vakantieliefde verhaal !

ha ha je baas zou blij met je zijn, wat doe je voor werk eigenlijk? ja anita heeft die site van marcy wel denk ik, ik weet het niet meer precies,

Macy, is dus weer online en heeft overal weer op gereageerd behalve op dit onderwerp, verdacht!

Ik denk dat ik vanzelf het goede filmpje wel tegen kom, maar hang nu nog even bij Club Sidar bij een filmpje van vorig jaar bij de glijbaan, wil weten wie van het personeel daarbij staat kan het net niet goed genoeg zien, heel frusterend want nu wil ik het gewoon weten.
Ik zit bij een touroperator op marketing afdeling van hoofdkantoor. Maar moet eigenlijk ook al lange tijd afstuderen, ben daar nu dus ook een beetje mee bezig.

Ja sorry mensen ik was gister avond niet zo lekker had knallende hoofdpijn dus de pc maakte het erger… en ik laat jullie niet opsoppe met die vraag, nou hier komt het antwoord [trommelgeroffel] Ja ik heb hier al vriendjes gehad maar dat was niet langer als 3 weken of ik was ze al beu… dus was niet echt iets geweldigs en ik was ook nooi echt verliefd nu dus wel :stuck_out_tongue: En waarom ik pas zo laat reageerde hier op … ik heb 3 volle pagina’s kunnen uitlezen wat jullie hier allemaal hebben geschreven… jullie zijn me n sel sjieke bij elkaar he, haha :slight_smile: maarja er is dus niks ergs aan de hand met me ik was gewoon lekker in mn bedje gaan liggen en proberen te slapen ! :smiley: En eventjes een moment en ik stuur de link door :wink: xx Macy hahahahaha

zoooo alsjeblieft : - YouTube

Haha, ja we hebben veel neergezet gisteravond en vandaag!
Gelukkig had je gewoon hoofdpijn en is het nu weer over anders moesten we nog langer wachten :slight_smile:
Dank je trouwens voor het trommelgeroffel erbij, dat paste inderdaad wel.
En bedankt natuurlijk voor het antwoord. hihi
En ook bedankt voor de link, heb ik nog meer te doen onder werktijd. Wisten jullie trouwens dat er best veel filmpjes vanAlanya opstaan, best leuk om omgeving zo een beetje terug te zien.

Ja die heb ik zowat bijna allemaal gezien voor dat ik op vakantie ging, haha me helemaal gek gemaakt door die filmpjes staan van 2006 in maar de meeste zijn van 2007 en maar n paar van 2008. En ik ben niet zo super handig met pc hoor maar weet wel genoeg dingen :wink: Heb ook zo’n filmpje voor Daylene gemaakt :wink: xxMacy en veel kijk plezier travel

nou kijk nou! nu mis ik weer een hele hoop! marcy gelukkig je bent er weer! we dachten al aan het ergste! nou hebben we meteen andwoorden op onze vragen!

Ja je moet wel blijven opletten he, anders moet je zoveel in 1 keer lezen!

ja heb al een paar uur geen mail gehad en ineens staat alles vol geschreven… viel bijna van me stoel ha ah! dacht dat iedereen er van tussen was maar ben weer helemaal bijgelezen hoor

Als het goed is heb je nu in 1 keer ook alle mail, ik kreeg ze ook net pas binnen.

heb je het nou gezien bij club sidar? werkt je vriend daar dan of zo?
zou echt een nachtmerrie zijn als je je vriend op van die filmpjes tegenkomt met een ander of zo! bha moet er niet aan denken

ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk,ik ben vandaag zo vrolijk want Macy is er weer !!

Oh nee heb geen tijd meer verder gehad voor YouTube mijn vriend werkte daar inderdaad, maar is toen wij van hotel naar huis gingen ook gestopt met werken daar.
Nee was gewoon iemand van het personeel die bij de glijbaan aan het opletten was, verder geen rare dingen ofzo. Maar was benieuwd wie dat is.
Ik moet zeggen dat ik zijn naam (ook als zijn persoon bedoeld) regelmatig op internet ben tegengekomen bij mensen die hun mening hebben gegeven over dat hotel of bij meisjes die het animatieteam zo leuk vonden, maar echt helemaal niets van dat soort dingen ook niet voor mijn tijd! hihi.
Dat dacht ik eigenlijk wel.

Haha Anita! Het was net zeker droog op de fiets?!

Een leuk filmpje van je macy!!

Hallotjes ! :smiley: Dankje vind het zelf ook n leuk filmpje en inderdaad Erkan zit er lief en schattig uit :wink: Anita wat leuk dat je zo blij bent dat ik weer van de partij ben haha :smiley: En stephanie eventjes een tip laat de r weg bij mijn naam hihi :stuck_out_tongue: -------> M A C Y <------ Zo spel je het :smiley: xx Macy

ohhh sorry!

Is niet erg joh :smiley: