Verliefd op de obers.

:smiley: Alanya is ook een winterbestemming… Dus misschien werkt hij nog wel in de winter ook daar… Maar als de hotels dicht gaan is dat vanaf half/eind oktober over het algemeen… :smiley:

Oh oke dan ! Woehoe das n opluchting dat als de brief aankomt hij m toch nog kan krijgen ! Maarja ik weet nu alleen niet zo zeker of het adres wel klopt …

Macy, wat voor adres heb je gebruikt? Ik heb een systeem op mijn werk waar ik de adressen van hotels kan nakijken… Kahya hotel was het toch?

het seizoen loopt tot en met eind september !!

Als ik hier even mag inbreken… volgens mij loopt het seizoen eind Oktober af. Wat dacht je van de herfstvakantie’s nog? Oke, er zullen acco’s zijn die eerder gaan sluiten, vanwege gebrek aan toeristen, maar de toch betere acco’s hebben nog volop bezetting in Oktober. :vak02:

Daar zal de horeca zich ook wel aan aanpassen. Te weinig bezoekers, dan de tent dicht.

Zijn vorig jaar eind September naar Gumbet geweest en alles was (qua horeca) nog volop open.

Nou dit heb ik op de envelop gezet : Kleopatra Sahili Kahya Otel Alanya Turkije. Kleopatra Sahili stond op de site van hun. Dus en ja de rest heb ik er zelf op gezet .

ja daar zul je best gelijk in kunnen hebben , maar dan praat je toch wel over de 5 sterren hotels , want ik weet dat in oba de meeste hotels sluiten in de eerste week van oktober ,en dan gaat het personeel weer richting familie !!

En sommige richting leger

Ohh sorry , ik heb het verkeerd , ik sprak me mannetje net aan de telefoon en ja je hebt gelijk roanna het seizoen is afgelopen eind oktober

im sorry !!

Boh en waneer begind het seizoen dan weer ?

Berhan gaat meestal rond maart naar alanya toe , en volgens mij begint het in april maar het hotel waar hij werk gaat ook pas open begin april , maar volgens mij is dat ook soms verschillend in welk hotel hij werkt …
Mocht ik dit fout hebben dan horen we het van zelf wel van andere forum meiden !!

Mijn vriend zit tot eind oktober in Marmaris want dan sluit het hotel waar hij werkt en van anderen in Marmaris hoor ik ook allemaal eind oktober.

En ja april begint het seizoen weer.

Macy het is niet zo dat jongens in Turkije gelijk hup na het seizoenswerk het leger in moeten, sommigen wel sommigen niet. Als ze bv nog studeren kunnen ze uitstel krijgen. Sommigen kunnen het ook nog zonder studie jarenlang uitstellen als ze er maar voor een bepaalde leeftijd in gaan.

Naar mijn idee, ligt het er in Alanya een beetje aan hoeveel toeristen er nog zijn begin oktober. Sommige hotels sluiten dan al en anderen blijven nog open met bijvoorbeeld minder personeel of zonder animatieteam.
Maar de brief van Macy heeft in ieder geval iets meer tijd om aan te komen dan ze eerst dacht! :slight_smile:
Ik ben ondertussen ook wel echt heel benieuwd of je een reactie zal krijgen, ik hoop het wel voor je!

Ik zal ghet jullie meteen zeggen als ik n reactie heb ! En ik hoop t ook zoooooo erg he ! Eind April ga ik weer terug naar Kahya Otel. Had eigenlijk gehoopt dat die dan weer daar werkt… Maar dat denk ik eigenlijk van niet. BOh stel je voor hij zou dr weer werken en ik loop daar naar binnen en ik zie m weer ! dan zou ik echt n gat in de lucht springen… krijg nu al kriebels in de buik. Maar ik denk wel dat de oudere obers daar wel weer werken had best n goed contac met ze en al tijd lol tijdens het eten zou leuk zijn als ze er nog zijn. Ik neem dan voor de zekerheid foto;s mee waar ik met de obers opsta en dan weer hun geheugen opfrissen :D.

Pff, ik kan nu echt niet meer wachten. Ik blijf er maar de hele tijd met mn gedachten bij en me er de hele tijd druk om het maken. En ik kan niet meer wachten totdat ik weer terug ga. En ik mis hem zo vreselijk erg ! Begin met de dag somberder te worden van het missen.

Hoe moeilijk het ook is, probeer het gemis niet je leven te laten leiden.
Ik heb het namelijk ook… sommige periodes mis ik hem ook zo erg dat ik gewoon in mijn bed wil blijven liggen en alleen maar zielig zijn en aan hem denken.

Geloof me macy ik heb dat ook en ik wil ook echt niks meer nu
en dit soort periodes zul je nog wel meer krijgen zoals xlies al zei.
het doet kapot veel zeer om het gemis van je vriendje te hebben
maar alles komt goed en jij zal contact krijgen met erkan .
je weet ik probeer alles te doen om hem te vinden en contact te laten krijgen.
maar het heeft wat tijd nodig.
hou val . be brave…
Geduld hebben en probeer afleiding te zoeken.

Daar heb ik dus ook last van Lies… das best kl*te. En ik gun het zeker de tijd ik doe alles om contact te krijgen echt waar, alhoewel ik niet echt veel geduld meer over heb zal ik toch geduld hebben. Het is echt zwaar, hier begrijpen veel mensen het ook niet zeggen ze alleen van : ach wat je gaat toch niet huilen om n turk hij word toch uitgehuwelijkd en die shit, maar ze hebben gewoon niet door dat ze mij daar mee pijn doen als ze dat zeggen… dus maar een van die mensen is mn moeder…:frowning: