Verliefd op de obers.

Ik heb het zelfde macy echt waar. wacht maar tot hun zo lekkere jongen in turkijen zien.
en je meot oudere mensen gewoon laten lullen die weten er niks van .
en je hebt hier genoeg mensen die weten hoe het voelt en wij helpen je we zijn er voor elkaar.
Toch mensen???..

Hou val macy .

Ik zal het proberen, mensen echt heel erg bedankt ! ik had dit nooit verwacht.

tuurlijk zijn we er voor elkaar:)

Ja ! Lies das echt n hele mooie foto !

haha dankje:D erg lief van je!

hihi :smiley:

Cynthia en ik hebben je alle info gegeven wat in onze kennis/kunnen ligt…je moet het nu zelf hiermee zelf doen…succes!

huh ?

Macy mocht je twijfelen of je brief aankomt kan je anders niemand vinden op het internet die nog naar Alanya gaat en zo vriendelijk is de brief persoonlijk aan hem af te geven?? Als ie in Marmaris zat, waar ik dus zondag weer naar toe ga, had ik het zo voor je gedaan hoor!

Ja, bedankt maar daar zit die niet :(. En ik heb de e-mail niet bewaard waar de vertaling in stond dus… We zullen het wel zien ik heb ook extra op de envelop mijn adres en postcode opgezet voor als ze het niet kunnen vinden word die gelukkig weer terug gestuurd, dus ik kom er wel achter of die aankomt of niet.

Als ik deze maand nog zou gaan, had ik de brief echt wel voor je meegenomen en hem persoonlijk afgeleverd! Maar helaas heb ik voorlopig even geen centjes. :crybaby:

Achja, het komt wel weer goed. Maarja als mijn brief word terug gestuurd dan stuur ik m gewoon weer overnieuw :smiley: maar dan n ander adres zoeken…

In dat geval heb ik alvast even voor je op internet gekeken! Zocht het eigenlijk in een systeem van alle hotels op mijn werk, maar dat was niet compleet. Daar kan ik niet tegen, als ik wat zoek moet ik het ook vinden, vandaar.
Als het het Kahya Hotel Alanya is, vlakbij het kleopatra strand en een redelijk stuk lopen langs de Ataturk boulevard voordat je in het centrum bent, dan is dit het complete adres:

Naam:
Kahya Hotel
Adres:
Sarah Mah.Guzelyal Cad.Nergiz Sok 7
Plaats:
Alanya
Land:
Turkije
Telefoon nummer:
00902425131014
Fax nummer:
00902425138846
Email adres:
kahya@kahyahotels.com
Website adres:
http://www.kahyahotels.com

Ik hoop alleen niet dat je het nodig hebt en dat je brief gewoon in 1 keer goed aankomt.

Uhm, het kleopatra stand lag aan de over kant van het hotel… en echt het centrum weer eigenlijk niet, want dr waren alleen maar winkeltjes, maar volgens mij was het centrum iets van 5/10 minuten lopen als ik het goed heb maar ik zal s kijken op hun site. dankjewel ! je bent Top :smiley:

Jaaa ! das het hotel, boh maar ik heb e toch even n ander adres wat ik heb opgeschreven… oeps ik heb dit : Kleopatra Sahili, Kahya Otel, Alanya, Turkije.

MM waarschijnlijk komt het wel goed… maar misschien dat het iets langer zal duren!

Ja , kheb toch al de hotel naam erop gezet en waar het ligt dus, is toch niet zo moeilijk ?

Dat klopt wel dat je alleen maar winkeltjes hebt gezien, want die moet je eerst voorbij lopen voordat je in het echte centrum bent.
Maarre je brief komt heus wel aan en anders verstuur je het toch nog een keer over een paar weken naar dat adres!
Ik heb trouwens de informatie even bekijken wat wij van dat hotel hebben, maar ik denk dat die ook in de winter open is, het is een groot hotel, met binnenzwembad, een binnenbar (die alleen in de winter open is) en ze hebben zelfs conferentiezalen! Daarnaast staan in het guestbook ook allemaal berichten van mensen die in de winter zijn geweest.
Dus nu heeft je brief nog meer tijd om aan te komen! :slight_smile:

Ja, maar wie zegt dat Erkan daar blijft werken ? Achja ik moet s ophouden met me druk maken om alles… pff begin nu n beetje gek van me zelf te worden :frowning:

Het lijkt me echt een heel goed plan dat je stopt met jezelf gek te maken en eerst eens even af te wachten wat er gebeurd.
Volgens mij was je eerder in dit forum nog blij met het nieuws dat het seizoen al langer duurde dan dat je in eerste instantie dacht en dat je anders hoopte dat ze het naar hem door zouden sturen.
Houdt je nog lekker eerst even daaraan vast, leven duurt nog lang genoeg om je druk te maken.
Ik ga weer eens wat doen waarom ik op werk zit.