...en dan wordt je ineens verliefd...

Heee!

Thanks voor je reactie…Het blijft inderdaad eng, maar als ik niet ga dan weet ik het ook niet.
Ik ga zeker eens kijken bij Corendon dan! En ik ben wel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan dan…Dus je hebt 1 vlucht geboekt maar toch een hotel voor 2 personen…want dat wil me telkens niet lukken namelijk, tot nu toe dan. Wat me ook wel tegenvalt is dat de tickets momenteel echt duur zijn. Dit heeft natuurlijk ook met de herfstvakantie te maken, alhoewel ik wel later wil gaan.

Liefs

nou ik zat daar dus ook mee, dus ik heb die man gemaild van corendon met heel m’n verhaald, en hij zei dat ik via hem moest boeken dan, want dan kan ik 1 vlucht boeken maar voor 2 personen hotel en de bus zeg maar…en het kan ook voor 2 weken, want er staat maar voor 8 dagen, maar je moet gewoon die man of vrouw even een mailtje sturen :wink: succes ermee

xxx

Lizaa: gewoon even bellen… Geen probleem. Ik boek wel vaker voor klanten 1 vliegreis maar 2 personen hotel :wink:

Oke…relax! Goed om te horen :)…en ik maar denken dat zoiets onmogelijk was…

Nee joh, er is zoveel mogelijk, alleen als je even belt is alles duidelijker uit te leggen en kunnen zij de standaard dingen aanpassen! Succes!

Succes ! :smiley:

Hmm…ik kan misschien toch nog maar even beter wachten met een ticket boeken aangezien hij niet precies weet wanneer hij vakantie heeft van school en hoe hij uberhaubt met zijn lessen zit. :confused: (hij begint 6 oktober pas, hoe relax z’on lange vakantie!) Want als ik ga, wil ik hem natuurlijk wel zien en wil ik niet te hele tijd in mijn eentje doorbrengen. Dus of ik ga gewoon een lang weekend zodat we samen kunnen zijn, of ik wacht nog wat langer totdat hij vakantie heeft en we een hele week samen kunnen zijn. Alleen het idee al dat dit minstens nog wel 6 weken duurt of misschien wel 14 weken!!! :tear:…maar er zijn natuurlijk mensen die veeeeeeel langer moeten wachten, dus ik moet niet zeuren…Alvast bedankt voor de tips!

Ik zal als ik jou was wachten totdat hij vakans heeft lijkt me toch wat beter. Je kan beter nog wat langer wachten om langer samen te zijn dan korter wachten en korter samen te zijn. xx mees

heey,

ja bij Fatih is het dus ook zo hij werkt in een hotel als Barman en is dus van oktober tot maart vrij…als het goed is, dan gaat hij eerst naar zijn familie en dan kom ik, want ik werk zelf fulltime dus kan niet zomaar zeggen nu ik net terug ben van ik ga weer weg, dus vandaar dat ik in februari pas weer ga! ach tijd gaat zo voorbij, maar het moeilijkste is het volhouden dus bereid je daar maar vast op voor. Je krijg op een gegeven moment zoveel twijfels van is het het wel waard, en wat nou als ik hier een onwijs leuke jongen tegen kom…of van blijft hij mij wel trouw,
ach ja maar als ik hem s’avonds dan weer spreek is alles weer goed :smiley: en geloof ik er weer heilig in en dan wil ik alleen hem nog maar dus dan zit het wel goed denk ik eej :wink:

Ja, ik ben me nu al aan het bedenken hoe het zal zijn als ik Erkan weer zal zien en zo mja moet ik eerst nog n reactie krijgen op mn brief, als je niet weet wat ik bedoel lees dan mij verhaal : Verliefd op de obers.

Het moeilijke lijkt me inderdaad het volhouden. Daar heb ik nu nog geen last van, omdat alles nogal pril is…ik heb alleen hele erge drang om hem weer te zien :)…
Soms denk ik inderdaad wel eens van, misschien heeft hij daar wel een turks vriendinnetje of weet ik veel wat…maargoed die onzekerheid is er natuurlijk altijd wel…dus we zien wel…

he Marcy…ja ik snap dat jij ook graag Erkan weer wil weerzien. Ik heb je verhaal gelezen en hoop echt dat je brief aankomt en dat je iets van hem terughoort (want dat wil je natuurlijk t liefst ;))

Ja ik hoop t ook, maar de brief is er nog steeds niet en die is al 10 dagen onderweg of 11 nu weet ik t ook niet meer, haha maarja of hij is wel aangekomen en de manager houd de brief voor hem weg, of hij heeft m wel gekregen maar heeft geen behoefte meer aan contact…:frowning:

Ik hoop het inderdaad ook, maar bedankt ook ik sms dus super veel naar Fatih, en mail hem, maar hij heeft natuurlijk niet zoveel tijd om terug te mailen of geld om te smsen…dus het kan best zijn dat hij je wel terug gaat schrijven, maar dat het gewoon komt omdat hij nog geen tijd heeft gehad…

en voor lisa…ik ken het gevoel van hem graag terug zien haha ik heb dat heel de dag! zal mijn verhaal ook eens een keer hier neerzetten haha is wel grappig :wink: misschien doek da zo hieronder nog wel haha :stuck_out_tongue:

xxx

mijn verhaaltje,

nou ik ging dus naar Marmaris en kwam daar in hotel Antique Palace en daar liepen dreamboys rond…nou dreamboys waren het echt allemaal :wink: toen was daar ineens Fatih de barman…en hij vroeg wil je met me dansen ( ze gaan daar schuifelen om kwart voor 12) ik zo ja is goed…maar mijn zusje zag hem ook wel zitten en zij had um eerder gezien dusss ik zeg tegen um ga maar met m’n zusje dansen zij vind je leuk…
Verder had ik nog geen contact met um gehad…
volgende dag vraagt hij waar kom je vandaan, dus ik uit Nederland, zegt hij ik ken wel Nederlands…hemaworst is lekker ( hoe tie daar bij komt geen idee :S ) en lekker neuken in de keuken…dus ik uit een geintje okeeej als jij vanavond een keuken vind ga ik met je mee :stuck_out_tongue: naja hij had dus s’avonds een keuken gevonden haha verder nix gebeurt hoor alleen gezoend met um…en zo is het dus de hele vakantie gebleven…hij is zelfs een keer op mijn hotelkamer geweest echt super grappig via de nooduitgang haha :smiley: en ik ken alle geheime plaatsten in het hotel :wink:
maarja ook ik moest op een gegeven moment weer naar Nederland terug helaas :frowning: hij is dus heel de nacht wakker geweest voor mij ( ik vertrok om 05.45 en hij moest om 08.00 weer werken) en toen de bus kwam zei hij dat ik vooral niet moest huilen maar met een lach aan hem moest denken…dus ik heb heel stoer m’n tranen voor me gehouden (A) en ik dacht nou die zie ik noooiiiittt meer terug en daar hoor ik nooit meer wat van! nou ik zal je zeggen ik zat 5 minuten in de bus en hij stuurde al een smsje van ik mis je en kom terug!
tja en sindsdien is het bellen en smsen enzoooo en dat is nu al bijna 2 maanden zo dus dat zit wel goed :smiley:

xxxxx

Ohh wat leuk :smiley: das echt lief

ooh overthemoon wat een leuk verhaal en Lizzza ik zou naar de jongen van je dromen gaan … Succes
-xxx- priscilla

leuk om je verhaal te lezen overthemoon!! :slight_smile:

wat een schattig verhaal!
echt super lief!

Ik ga in februari ook (waarsch.) naar Istanbul!
sluit me ff aan, haha

Leuk Roos. Ik ga in april/mei, en das nu opeens ook weer niet cker…maarja ik denk t vanwel. :smiley: