zou wel leuk zijn als het doorgaat,
want dan ben ik er precies met valentijnsdag!
ik zou eerst ook in april/mei gaan
maar dan is hij er niet!
dus dan maar februari natuurlijk!
zou wel leuk zijn als het doorgaat,
want dan ben ik er precies met valentijnsdag!
ik zou eerst ook in april/mei gaan
maar dan is hij er niet!
dus dan maar februari natuurlijk!
Ohh ja das leuk ben je er op valentijsdag ! haha das echt leuk ![]()
hey Roos, misschien kunnen we samen gaan haha, ik zoek nog een reismaatje die geen 2 weken lang op m’n lip zit
maar helemaal alleen is ook weer zo alleen he
groetjes!
Hey overthemoon
ik ga maar 1 weekje (school he …) en vlieg samen met mijn moeder,
weet niet precies welke datum jij gaat?
ga je in een hotelletje of ga je bij hem in huis?
hoihoi,
ik ga voor 2 weken en dan wel in een hotel…hij woont namelijk zelf in Urfa dus dat is zo’n 24 uur van Istanbul vandaan.
De datum weet ik nog niet precies, dat ligt er maar net aan wanneer hij kan…bij mij is dat niet zo’n probleem gelukkig ![]()
ooh gewoon lekker saampjes 2 weken in het hotelletje, en lekker jullie eigen gang gaan!
ben je al eens eerder terug gegaan of is dit de eerste keer?
jaja lekker samen.
Het is de eerste keer dat ik terug ga, we zijn ook nog maar net bij elkaar…sinds deze zomer pas
dus is best wel spannend.
Ik wilde eerst met een vriendin gaan, maarja dat is ook weer zo vreemd want dan hangt zij er een beetje bij ![]()
Haha inderdaad! Een vriendin van me stelde dat ook al voor…Maar ik wil nu echt gaan om hem beter te leren kennen…dus het is gewoon beter om zelf te gaan…misschien wel spannend, maar wel beter! En dan kan je over een paar maanden weer terug maar dan misschien met je vriendin of meerdere natuurlijk :)…
ja ik ben ook van plan om in Februari alleen te gaan…en dan volgend jaar voor vakantie in het hotel waar hij werkt, want mijn beste vriendin moet hem natuurlijk ook even keuren he haha die vind het allemaal maar niks
en probeert me ook over te halen om het maar gewoon uit te maken enzo…maar ze gunt het me wel ze begint er al aan te wennen haha gelukkig maar! Maar als ik eens vragen mag, hoe vinden jullie ouders/ omgeving het allemaal? ben altijd wel benieuwd haha
liefs,
Danielle
Probeert ze je over te halen ja?! Hmm gelukkig vind mijn vriendin het echt heel erg leuk en vraagt ze er zowat elke dag na… Wel heeft ze natuurlijk haar kritische punten over hoe verder en hoe het later gaat, maar goed…zo ver zijn we niet!
De rest van mijn vriendinnen denken er wisselend over…ze geloven me allemaal niet zo of houden me voor de gek…maar goed, daar hecht ik niet zn waarde aan.
Mn ouders reageren er wel goed op. Mijn moeder heeft altijd al gezegd dat ze zou willen dat ik met een buitenlandse thuis zou komen, gewoon omdat ze dat interressant vind. Mijn vader vindt het ook leuk omdat hij me zo blij ziet, maar heeft het wel telkens over…‘houdt in de gaten dat het misschien alleen een vakantieliefde was’…maar goed, de tijd zal het zegggen!! Mn oudere broer vind het trouwens ook wel leuk, dus dat is zeer zeker ook belangrijk!!! hihi
leuk om te horen ![]()
Mijn ouders kennen hem natuurlijk al van de vakantie, en mijn moeder was verkocht nadat Fatih een flesje water van z’n eigengeld had gekocht toen de gekoelde flesjes opwaren haha en mijn vader zei inderdaad ook dingen in de trant van bij de volgende lading zit weer een nieuwe meid voor hem, maar hij begint nu ook al terug te krabbelen en verder zijn ze vooral blij voor me dat ik gelukkig ben met hem! Tuurlijk hebben we het ook over de moeilijkheden die nog gaan komen als het echt serieus wordt…
Mijn andere vriendinnen reageren ook wisseled inderdaad, een vriendin die ik al 10 jaar ken had zoiets van tja jij hebt nooit op een normale manier een relatie en die vind het super leuk, die heeft zelfs een keer met Fatih gebelt omdat ze zo nieuwsgierig was ![]()
En tja mijn beste vriendin die vind het eigenlijk allemaal maar niks, en die heeft ook niks met Turkije en Turken in het algemeen dus tja…maar voor mij vind ze het leuk, en ze gaat ook met me mee op vakantie speciaal omdat ik het wel
en ze weet toch wel dat ik m’n eigen gang ga haha!
Waar uit Brabant kom je trouwens vandaan? ik kom ook uit Brabant haha
liefs,
Mn ouders kennen hem niet omdat ik dus met een vriendin op vakantie was haha…Misschien kan ik mn moeder eens overhalen of we een keer samen gaan…
Ik kom uit Veghel…Tussen Eindhoven en Denbosch in…en jij?
Bergen op Zoom ( bij Roosendaal) weet niet of je dat kent?
Ik weet wel waar Veghel ligt
heb bij de Jumbo gewerkt een tijdje en het hoofdkantoor staat daar geloof ik ![]()
Ja mijn vader is zelfs gekust door hem toen we weggingen haha
en m’n zusje vind um ook super aardig, maarja die was eerst zelf gek op um
tja en m’n broertje, die is er pas thuis achter gekomen na 3 weken dat Fatih mijn vriendje is haha
( zoals hij het zeg
maar hij is ook pas 10)
Hehe…ja ik heb ook bij je Jumbo gewerkt, maar dan in de winkel…En bergen op zoom ken ik natuurlijk ook…werk bij Jeugdzorg Tilburg maar kom daar ook wel eens.
Ohja…dat las ik van je zusje…vind ze het niet vervelend dan dat jij nu met Fatih gaat?!
nee hoor
ze had zo een andere ober aan de haak geslagen ( naja eigenlijk 3 voordat ze Cengez tegen kwam haha ze is 14 dus iedere dag een ander schatje eej
)
Daarna vond ze het alleen maar leuk voor me
al moest ze wel hele nachten doorhalen met mij omdat ze samen op een kamer sliepen, en ik bleef wachten totdat Fatih klaar was met werken haha ( leuk zo’n barmanager die werken tot een uur of 5
)
Ook grappig dat je bergen ken haha de meeste mensen hebben zoiets van hmm zal wel haha ![]()
Maaruh ik ga nu maar eens slapen mag morgen weer lekker werken
Trusten
Ohhhh dat lijkt me echt heerlijk om samen te zijn met Valentijn…:zon:
Haha…is wel lief van je zusje dan dat ze met je mee ging haha!..
Truste
haha ja ze moest wel
ik had de sleutel
haha ![]()
Aah Fatih is een beetje depri en moe, ik heb het zo met hem te doen hij werkt en slaapt alleen maar
en hij mist zijn familie heel erg!!! echt zielig
Tot hoelang moet hij nog werken dan?! Is inderdaad balen dat je hem nu dus niet echt kan troosten…dat is zeker wel een nadeel van een verre liefde
Hij moet nog tot oktober…en hij werkt echt super veel…van 12 uur tot 6 uur ( turkste tijd allemaal hoor) dan gaat hij even een uurtje slapen en om half 8 tot 5 uur s’ochtends moet hij weer werken…en dan gaat hij wer slapen en mag tie weer tot 12 uur.
Hij heeft zijn ouders al sinds maart niet meer gezien!
En dat is zeker een nadeel! ik kan hem wel troosten door de telefoon maar dat is toch anders! Nou nog eventjes en dan ga ik weer terug…nog even hard werken, het geld bij elkaar krijgen en dan lekker terug voor 2 weken!!!