...en dan wordt je ineens verliefd...

Ohhhh dat lijkt me echt heerlijk om samen te zijn met Valentijn…:zon:

hihi ja mij ook! kan ik meteen zn romanticus-appeal uittesten!

trouwens echt leuk om zo te lezen over jullie liefdes,
Lizaaa, ken jij ook je vriend sinds de zomervakantie zoals overthemoon?

Kun je dat even mooi testen ja…maar de turkse jongens zijn vaak wel romantisch!

Ik ken hem ook via de zomervakantie ja, heb hem ontmoet tijdens mijn vakantie in Bodrum. Hij was daar ook op vakantie…Ik ken hem nu wel pas dik een maand haha…Maar we spreken elkaar dagelijks.

Ooh wat leuk dat jij niet met iemand gaat die daar werkte, is toch weer bijzonder aangezien bijna iedereen met obers gaat enzo! Haha, dat gaat toch meestal makkelijker dan zo een “geheim gedoe”.

Nou volgens mij is hij niet zo van de datums, en beseft hij dan niet eens dat het valentijnsdag is… maargoed dat zullen we meemaken :stuck_out_tongue:

haha…dat is nog even afwachten dan inderdaad of hij het zelf ook weet…kun je hem geen hint geven alvast haha

Ja inderdaad weer wat anders! Ik ben zelf ook wel blij hoor dat het een jongen is die daar niet werkte (niet omdat ik hem niet vertrouw maar gewoon omdat hij dat niet constant aan t werk is). Hij studeert namelijk in Istanbul en was gewoon lekker op vakantie…dus we hoefden nix stiekem te doen. :slight_smile:

nice, echt lekker.
hoe oud is hij en jij ? veel verschil of niet?
mijne studeerd ook nu maar ik heb hem wel leren kennen toen hij entertainer was.
maar mijne studeerd niet in Istanbul, heb je nog veel contact met hem nu hij studeerd?

Hij is 19 en ik 22…dus we schelen 3 jaartjes (nooit verwacht dat ik op een jongere jongen zou vallen haha) Hij begint 6 oktober pas met zijn lessen op de uni…dus dan weten we hoe dat dat gaat. Hij zegt dat ie wel wil proberen om me dagelijks te spreken, via msn ofzo…Maar kan me voorstellen dat zoiets niet gaat lukken. Dus het is nog een beetje afwachten.

Spreek jij jou vriendje nog wel veel nu hij studeerd? En hoe oud ben jij en je vriend?!

Hij heeft in zijn "studenten"huis geen computer, dus msnen kan alleen als hij naar een internetcafé gaat, maar hij heeft sinds maandag les. En toen belde hij, dus denk dat we veel gaan bellen nu hij op de uni zit en sowieso minder contact want toen hij thuis was spraken we elkaar bijna elke dag en dan ook echt lang.
Ik ben 15 (bijna 16) en hij is 19…
(viel altijd al op oudere jongens haha)

Maar gewoon lekker smsen en af en toe bellen. Ben blij dat hij naar de uni mocht want als hij werd afgewezen moest hij het leger in… en dan is uni toch beter!

Okeee…mn vriend heeft gelukkig thuis een computer (bij zijn ouders). Hij zit nu met een aantal studenten op een kamer en ze hebben als t goed is ook een computer. Hij gaat gelukkig ook nog wel eens naar zijn ouders in het weekend (en dat is in Izmit), dus dan kunnen we dan in ieder geval msnen.

Maar hoeft jou vriendje niet nadat hij klaar is met studeren het leger? Mijne moet namelijk daarna voor 5 maanden. Gelukkig niet langer omdat hij dus gestudeerd heeft dan! :slight_smile:

Mijn vriendje moet 14 uur reizen om bij zn ouderlijk huis te zijn, dus voor een weekendje is dat een beetje teveel, dus dat zit dr helaas niet in. Maar gelukkig zijn er internetcafés.

Na zn studie moet hij wel gewoon het leger in, maar is het iig eventjes uitgesteld. Maar 5 maanden? Ooh dat is wel veel beter! Zal is vragen of hij ook korter het leger in moet dan!

Lang leve de internetcafes!

Het is inderdaad nog even 4 jaar uitgesteld:). Ja dat moet je hem maar eens vragen dan. Mijn vriendje had het daar in ieder geval over. Een vriend van hem is nu 19 maanden het leger in, ook mede omdat hij niet gaat studeren…

maar hij hoeft nog maar 2 jaar te studeren volgens mij…
tenminste, dat heeft hij mij gezegt. vraag ik ook wel na haha
ligt natuurlijk aan de soort studie en wat die daarvoor heeft gedaan.

19 maanden is wel extreem lang…
15 maanden is toch normaal?

jaa lijkt me wel dat dat een beetje aan de soort studie ligt. Maar dat kon hij me niet zo heel goed uitleggen in het Engels…

19 maanden klinkt inderdaad erg lang, maar dat vertelde hij me wel…of ik heb me vergist hoor dat kan ook. Weet niet of meerdere meiden hier ervaring mee hebben?! Ik ben iig blij dat de mijne studeert en dus maar heel kort hoeft!

Weet jij trouwens wat je vriend studeerd? Mijne legde het uit maar ik snapte het echt niet, dus heb maar gewoon gezegt oh ja joh leuk hee.

Wat ik weet is dat 15 maanden de “vaste regeling” is zeg maar …
maar daar begin ik nu ook aan te twijfelen haha
maar zeker niet 19, naja misschien was zn vriend was gewoon heel erg goed of gemotiveerd ofzo :stuck_out_tongue:
en mag die extra lang ( is die vast blij mee…)

Ja het is 15 maanden :smiley: of hij wilt gewoon langer dat kan ook als dat wel mag/gaat. maar wat is eigenlijk n romanticus appeal als ik vragem mag… En ik ben zo jaloers op jullie omdat jullie nog lekker contact hebben met jullie lovers en ik [nog] niet…xx macy

nou denk niet dat hij het graag wilt…
het is nou niet echt iets waar turkse jongens naar uit kijken…

met romanticus appeal bedoel ik of die erg romantisch is of niet . :wink:

okee…Weten we dat ook weer…Nou ik vraag me af of die jongen echt zo graag langer wil gaan hahaha…Kzal het mn vriendje vanaaf eens even vragen, ben nu wel benieuwd hoe het echt zit!

En Macy…misschien krijg jij ook wel weer contact met je lover…even afwachten :wink:

Van die 15 maanden dan he…niet van dat appeal :wink:

En wat hij dus precies studeert weet ik niet…iets economisch geloof ik?! :S

hahah ik weet 't dus ook niet, is eigenlijk wel vreemd maar ok:P
ja iets met vliegtuigen maar dat vind ik zo lomp klinken?
hij was eerst accauntend (ofzo met zn andere school) en dan nu naar vliegtuigen?
maar misschien gewoon iets van vliegveld werk ofzo… ik weet 't echt niet hhaha

en macy…
gewoon afwachten :wink:
als het zo hoort te zijn komt het goed