...en dan wordt je ineens verliefd...

Ja ik wacht ook maar wel heel ongeduldig haha :smiley: maarja misschien vind die vriend het toch wel leuk in het leger… wie weet :slight_smile: Oh ik denk wel dat die romantisch is in iedereen zit wel n beetje romantisch iets, haha !:smiley:

zolang hij maar geen overdreven ā€œromantischeā€ actie maakt vind ik het goed haha

Inderdaad…het moet niet te nep en te fout zijn haha

haha nee echt niet, en ook niet openbaar hoor…
gewoon als we samen zijn … hij zal wel voor me gaan zingen hahaha

Hopelijk kan die dan zingen niet dat je dan n jammerende kat naast je hebt he hahaha :smiley:

haha nee het is geen jammerend katje
maar wel heel grappig hahah

Gelukkig maar ! :smiley:

Aaaah wat lief dat ie voor je gaat zingen…Dat is wel leuk en zeker ook wel romantisch!
In het openbaar moet het niet klef zijn, maar hij mag me toch zeker wel kussen en laten zien dat hij blij is!

haha jaa dat wel, dat deed die ook toen die nog in het hotel werkten
dat was zo schattig, hij kwam bij ons zitten met eten
en toen gaf hij me in dat restaurant zijn shirt en dat was zo schattig
die mensen die naast ons zaten ook helemaal van aaah wat lief.
ooh dat was voor mij echt al genoeg (A)

Sweeeet !! :smiley:

Die van mij is ook 15 maanden in dienst geweest omda thij niet studeert :wink: Ow het gaat trouwens al beter met hem haha hij heeft geslapen scheelt al heel veel :wink:

Leuk joh al die verhalen van jullie :smiley:

Oh goedzo !

ja ben wel blij dat het beter met hem gaat hoor…hij werkt zich helemaal kapot en zit 24 uur van z’n familie vandaan :frowning: echt super zielig, hij mist z’n moeder zo erg. maarja hij is gewoon moe en dan natuurlijk Ramadan erbij…

Maar Macy waarom heb je geen contact meer met je vriend? sorry heb je verhaal half gevolgd :blush: en gelezen :blush:

Nou om het je ff uit te leggen: Op de laatste dag had hij me zijn e-mail gegeven, toen ik thuis was had ik meteen n e-mail verzonden naar hem kreg ik n automatisch bericht terug van postmaster delivery dat het bericht niet verzonden was iedere keer opnieuw geprobeerd en t bleef gewoon hetzelfde dus ik dacht ja lekker is dat heeft die me gewoon verkeerde gegeven toen ben ik uiteindelijk op deze site terecht gekomen en heb ik n meid leren kennen hier op en heb ik dr ook op msn die alles helemaal uitgezocht voor me en kwam dr achter dat hij t verkeerd geschreven hij had dit er in gezet : - en t moest dit zijn : _ dus dat was nogal dom… toen kreeg ik maar niks terug van en had ik contact op genomen met het hotel [ ook via mail ] en zo met die manager gemaild maar hij mocht mijn e-mail niet aan hem geven ook niet mn nummer helemaal niks en natuurlijk ook niks van mijn liefiej aan mij geven… dus toen vroeg ik mag ik dan wel n brief schrijven en dan naar het hotel sturen zei die ja is goed moet je wel erop zetten dat di voor hem bedoeld is dus ik n brief in het Turks geschreven [laten vertalen natuurlijk ] nou is die brief al 13 of 14 dagen onderweg en nog steeds niet aangekomen…ik had t niet naar t goeie adres gestuurd en heeft travel het goeie adres voor me gezocht en wou ik die gaan sturen, maar dr gaan ook vrienden van mn ouders naar turkije en die hebben hun hotel in de zelfde straat als mijn hotel staan dus kwam ik met het goeie idee ik schrijf de brief overnieuw en geef ze aan hem mee en dan geven hun het persoonlijk af weet ik tenminste dat die ook echt op de juiste plek is. Ze gaan binnen nu en 3 weken ze weten t niet precies ze gaan ook niet voor vakans maar voor n huis dat ze daar hebben gekocht enzo dus … maarja en in de brief heb ik ook mijn email adres gezet en mn 06 nummer dus als die geen reactie geeft weet ik genoeg …dat hij dan verder geen interesse in me heeft, :wink: so hey nu heb ik me toch wat afgetypt hahaha :smiley: xx Macy

zozo dat is nogal wat…ook vreemd inderdaad dat hij een verkeerd email adres geeft :S apart haha…ik hoop maar voor je dat hij terug schrijft, mailt, belt of iets anders!

Ben blij dat het bij mij wel allemaal goed is gegaan met nummers en msn uitwisselen haha :stuck_out_tongue:

Hoop mar dat het goedkomt!!!

Hoop t ook maar hij had slordig geschreven en misschien dat die geen tijd heeft gehad om op zn mail te kijken… of hij denkt gewoon ach wat t was maar n vakantie liefde … maarja ik kom dr snel genoeg achter… :slight_smile:

tja vakantieliefde dat dacht ik ook van Fatih eerlijk gezegt haha :stuck_out_tongue: maarja ben blij dat het anders is gelopen ookal mis ik hem vreselijk!!! het is echt niet leuk meer! Gewoon het idee dat hier allemaal vrolijke stelletjes lopen met uitgaan enzo en ik zit helemaal alleen ( nja wel met vrienden) in een cafĆ© maar dat gevoel heeft hij ook ( gelukkig maar haha ) hij danste ook atijd heel veel in het hotel hij heeft namelijk 4 jaar in een disco gedanst dus hij is nog goed ook…en toen ik weg was deed hij zelfs dat niet meer omdat hij bang was dat die meiden daar iets van hem wilde haha ( vooral die Engelse zijn erg!!!)

haha die van mij zingt iedere avond voor me :stuck_out_tongue: en tja het is lief bedoelt hoor en heeeel schattig :stuck_out_tongue: maar zingen ken tie echt niet hahahaha :stuck_out_tongue: maar ik vind het reuze schattig :wink: :stuck_out_tongue: hij gaat altijd van die romantische nummers door de telefoon zingen of hij maakt liedjes met me naam :stuck_out_tongue: hij kan geen Danielle zeggen dus zingt tie o lalalalaa I love Daniellaaaaa ben blij dat hij geen illusies heeft als zanger :stuck_out_tongue:

Het missen is inderdaad echt slopend…Vaak omdat je andere gelukkig ziet ja. Leuk om te horen dat hij danste! Voor mij altijd extra pluspunten als een jongen goed kan dansen…heerlijk om te zien! En inderdaad die Engelse zijn ergggggg!!

so das niiet normaal…en ze zijn zo dik :open_mouth: ik schrok daar echt van haha :stuck_out_tongue:
Ik vind het inderdaad ook pluspunten als tie kan dansen :wink: alleen balen met het schuifelen dat tie meezingt en dat er van die engelse tegen je aan staan te rijden en je uit staan te schelden puur en alleen omdat ze jarloers zijn :stuck_out_tongue: het is dat je verder geen lichamelijk contact mag hebben daar met het personeel onder werktijd anders he!!!

Ik heb ook allemaal filmpjes op mijn hyves staan van Fatih dat tie aan het dansen is (A) haha :stuck_out_tongue:

Trusten allemaal (K)