...en dan wordt je ineens verliefd...

Haha…ze zijn inderdaad erg irritant ja!! Oeh ik ben wel benieuwd naar je filmpjes op Hyves…kan ik ze zien?!

Truste!!

ik vind het zooo leuk als een jongen goed kan dansen:D
Dans zelf al 10 jaar en geef nu ook zelf les!
Ik smelt als een jongen kan dansen:P haha…

Mag ik die filmpjes eens zien?

Tuurlijk… http://overthemoon.hyves.nl/ er staan er verschillende op…Fatih is altijd de gene met de witte band om zijn arm…er staat er 1 op dat hij op de bar aan het dansen is…en een keer dat hij Deeper in the night danst ow en dat hij met mij aan het schuifelen is haha (A) dus kijk allemaal maar hoor :slight_smile:

het is dus niet de gene die zichzelf uitkleed haha dat is de manager :stuck_out_tongue: ooeeh zit de filmpjes nu zelf te kijken en IK WIL TERUG!!! haha

haha die van mij zingt iedere avond voor me :stuck_out_tongue: en tja het is lief bedoelt hoor en heeeel schattig :stuck_out_tongue: maar zingen ken tie echt niet hahahaha :stuck_out_tongue: maar ik vind het reuze schattig :wink: :stuck_out_tongue: hij gaat altijd van die romantische nummers door de telefoon zingen of hij maakt liedjes met me naam :stuck_out_tongue: hij kan geen Danielle zeggen dus zingt tie o lalalalaa I love Daniellaaaaa ben blij dat hij geen illusies heeft als zanger :stuck_out_tongue:

haha ja het zijn muzikale jongens die turken:P
hij zingt altijd turkse liedjes, heel schattig maar ook grappig :stuck_out_tongue:

haha ja :stuck_out_tongue: hij zingt heel vaak if tomorow never comes, omdat dat het laatste nummer is waarop we hebben gedanst :wink: dus hij is nog romantisch ook dat hij dat heeft onthouden haha :stuck_out_tongue:

Maar turkse liedjes is ook leuk :stuck_out_tongue: snap je ook wat hij zingt???

leuke filmpjes trouwens, heb ze net ff gekeken ;).

haha nee hij legt het meestal wel uit, maar ik vind het gewoon grappig
veel van die liedjes stuurt hij dan, maar ik vind het zoo anders
en ik moet dr altijd om lachen maar als hij het dan vertaald is het wel mooi

dat is inderdaad super leuk :smiley:

ja he vind de filmpjes ook leuk (L) hij ook haha had ze doorgemaild nou hij blijft kijken en heeft ze naar iedereen doorgestuurd :stuck_out_tongue: zit ik met hem op msn zegt tie dat ik even stil moet zijn want hij moet z’n eigen ff bewonderen haha :stuck_out_tongue: ach ja (A)

Turks klinkt ook altijd zo leuk…Fatih is nu Nederlands aan het leren dus hij kan zeggen ik hou van jou en dan zeg ik vrolijk in het Turks Bende haha :stuck_out_tongue: of ik kus je kan tie ook zeggen en iek mies joe haha :stuck_out_tongue:

Spreekt jou vriend ook een beetje Nederlands?

Ja hij is heel leergierig, en hij heeft me een hele brief in het nederlands gestuurd
was echt een verassing, hij kan heel goed nederlands (vergeleken met mijn turks haha)
maar hij kan het wel beter begrijpen dan schrijven, maar ik vind het knap hoe goed het nu al is…
dat belooft wat! ahaha
vooral woorden als sukkel, mafkees en watje enzo vind hij leuk haha

haha ja maar dat vinden ze allemaal leuk daar…Een andere barman in ons hotel vind zichzelf een slechte jongen en hij wou graag weten wat I’m a fucking bastard in het nederlands was…vanaf dat moment riep hij alleen maar ik ben een Teringleijer haha en wij maar iedere keer nee dat ben je niet!
Fatih is nu bezig met de kleuren…vooral de kleur geel was erg grappig…Hi love i learned new Dutch words…Geil en ik What are u saing Geil? yes its colour Geil…bedoelde hij dus geel…heb hem toch maar even uitgelegd dat als hij geil zegt dat dat net iets anders is haha het is wel grappig vooral in smsjes krijg je een heel engels smsje en dan op het einde slaap lekker schatje haha iyi uykular askim ( jaja hij leert me turks haha)
Maar ben jij ook bezig met een cursus Turks of niet? ik volg een cursus op internet, is wel makkelijk, want dan kan je zelf je tijd indelen…tot nu toe leer ik alleen nog woorden zoals huis ( ev) glas ( bardak) en schrift ( defter) haha maar hij vind het super grappig vooral mijn uitspraak kan tie helemaal van in een deuk liggen :stuck_out_tongue: ach ja :stuck_out_tongue:
Mijn moeder werkt op een peuterspeelzaal met turkse kinderen dus die kan een paar woordjes turks…hoplamak is bijv. springen vind ik zo’n leuk woord :stuck_out_tongue: dus langzaam aan ga ik wel een beetje Turks leren haha :stuck_out_tongue:

hahaha leeuk!
nee ik leer geen turks, vind ik niet nodig…
ik heb op school een pakket gekozen met 5 talen, dus vind dat belangrijker,
en misschien in de toekomst dat ik turks ga leren… maar hij spreekt heel goed engels, en ik begrijp het goed dus vind het nu niet nodig.
wel vraag ik ook natuurlijk wel eens aan turkse mensen een leuk woordje :stuck_out_tongue:
maar ik vind het leuker als hij nederlands praat haha

haha ja ik vind het belangrijker dat hij Nederlands spreekt dan in Turks…maar zijn engels isinderdaad ook erg goed gelukkig! soms zijn er wel van die dingen dat ik denk van waar heb je het over, maar dan legt hij het uit en dan snappen we elkaar nog :wink:
soso 5 talen toemaar ik ben al blij dat ik mijn engels onder de knie heb en een klein beetje frans ken haha :stuck_out_tongue:
maar die paar woordjes turks is wel super leuk…en zijn ouders spreken ook bijna geen engels, dus als ik ooit zijn ouders ga ontmoeten zal het toch handen en voetenwerk worden!

ja precies, 5 is genoeg en misschien als ik klaar ben met school dat ik denk naja gooi dr maar een curcusje turks tegenaan, want die grammatica is voor mij echt een raadsel haha.
wel leuk dat je nu al een curcus turks doet, want je kent hem pas vanaf de zomervakantie toch?
leuk dat je er helemaal voor gaat!

ja als ik zijn ouders ga ontmoeten wordt het ook een drama:P
maar ik kan dankje wel zeggen, dus zal wel gewoon de hele tijd glimlachen en dankjewel zeggen haha

Pff mijn ex die deed ook altijd zingen maar hij is niet romantisch en hij kan niet zingen en al helemaal niet danse… dus dat was een flop ! Met Erkan heb ik niet gedanst en ik heb hem ook nog niet horen zichen maar hij koos wel geschikte en ook best romantische plaatsen uit om heen te gaan, en ik ga de filmpies ff bekijken

Mijn ‘‘Vakantieliefde’’ wat nu voorbij is zong ook altijd in turks ik wist niet wat hij zong maar het klonk altijd heel mooi en kon lekker ervan genieten. op een gegeven moment wou hij mij horen zingen dus 1x gedaan . en de volgende dag had hij me opgegeven voor karaoke terwijl ik van niks wist. schrok me dood toen mijn naam werd genoemd en bleef gewoon zitten . tot dat hij en zijn vrienden me eraf sleurde ik heb het nummer gedaan ‘‘Bad day van daniel powter’’ en hij heeft alles met z’n mobiel opgenomen … maarjaa hihihih

hahah aah wat grappig :stuck_out_tongue:
leuk zo een verassing, haha ik zou hem echt wat aandoen! :stuck_out_tongue:
maar natuurlijk wel gelachen :wink:

jaja turkse jongens zijn gepassioneerd he, dus dat zingen is meestal wel lief

Leuke filmjes op je Hyves @overthemoon !!
Mijn vriend speelt in een band , en dat doen ze meestal in de winter maanden , en dan ook echt voor festivals of trouwerijen , en hij heeft verleden jaar een cd opgenomen in een studio special voor mij .
Maar hij had het tot die tijd geheim gehouden voor mij , en wist wel dat die druk was in de wintermaanden ,maar niet met wat …
Dus toen ik eenmaal kwam , hadden ze een festival in Aydin en wij gingen er met de hele familie erheen , want we gingen ook kijken wat mij mannetje moest optreden.
Ik was super trotst op mijn mannetje al zingend op de buhne hmmm en hij was nog super sexy ook hahah.
En toen bijna het festival voorbij was , werd ik naar voren geroepen en hij vertelde in het bijzijn van alle mensen , dat hij een cd heeft opgenomen special voor ze grote liefde Anita (daar stond ik dan met een rood gekleurde hoofd ) ,en hij vertelde al die mensen hoe hij mij 3 jaar geleden veroverd had , en dat ze liefde voor mij onbetaalbaar is , en dat het niet uit maakt waar je vandaan komt dat de liefde geen grenzen heeft.
Tja wat moest ik daar nou opzeggen , want hij vertelde het eerst alles in het engels en toen voor alle turkse mensen die het niet verstonden ook nog ff in het Turks…
En dat hij nu special voor mij een song wilde gaan zingen , nou toen hield ik het niet meer droog hoor , en al die mensen om me heen gingen klappen , en daar stond me vriend dan super romantich tezingen voor me neus , het was echt super mooi en zo lief .
En dacht ik na ze lied dat het afgelopen was ,maarnee hoor hij pakte me hand vast en hij zij Anita nu in het bijzijn van al deze mensen wil ik jou deze ring opschuiven en aan iedereen laten zien dat jij de mijne bent!!
Nou ik kon geen woord uitbrengen meer ,ik was aan het huilen en ik was blij tegelijk en ik sprong in ze armen van geluk .
Later zijn we naar huis gegaan , maar ik voelde me net een klein prinsesje op dat moment .
Maar ik kan alleen ze cd luisteren als hij bij me is , want als ik alleen thuis ben en hij in Turkije dan kan ik er niet naar luisteren dan ga ik alleen maar janken en dan mis ik hem veels te veel.

hahaha als ik er nu alweer aan denk word ik misselijk van verdriet bah !!
groetjes anita

Ahw wat super super super LIEF!!! .
dit vind ik wel echt heel lief hoor en romantisch dat hij dat doen .
kan echt gewoon geen woorden uitbrengen … dat is echt gewoon GEWELDIG!!!..
echt waar.

Ja Daylene , het was ook erg romantisch ,maar ik was ook super verlegen hoor met al die mensen om meheen , en het ergste was ook nog dat ik hem zoveel op dat moment wilde zeggen , maar ik kon geen woord uitbrengen en ik was echt ff alles kwijt joh ik kon op dat moment geen woord in het engels meer zeggen .
Was echt een moment dat ik nooit zal vergeten .
Het liefst pak ik nu een vliegtuig naar Turkije om in ze armen tespringen !!

Ja dat snap ik anita dat je het eerst volgende vliegtuig wilt pakken.
wie niet hihihi:P…
maar vind het echt super super super lieff dat hij dat doet en zo lief is!!!
en ja ik zou meteen een black-out krijgen als ik daar stond en hij me dat allemaal zei en ook nog een ring WAJOO!!!:P.
ik kan je echt niet vertellen of uitdrukken hoe blij ik voor je ben echt een super man en super lieff