Het is alweer een jaar geleden , maar ik las jullie verhaal dat jullie vriendjes ook voor jullie een mooi lied zong , toen kwam alles weer boven .
Tja het moment van die ring was emotioneel en zo schattig .
Oh Daylene wat grappig dat hij dat deed ik zou me echt zo “genaaid voelen” he :d haha en Anita das echt n heeeeeeeel lief en romantisch verhaal… pff nu mis ik mijn Askim heel erg … ![]()
en overthemoon hele leuke filmpjes en hij kan inderdaad dansen !!! ![]()
xx Macy
dank je wel Marcy .
en wie weet gaat jou Askim ook wel eens een serenade voor je zingen !!
Wie weet ja ![]()
ooeh dat wil ik wel meemaken he macy :zon02: doe ik het voor je filmen dat je het nooit meer vergeet :teeth::zon02:
Haha al zou je het niet filmen zelfs dan vergeet ik dat niet…oh hou op man nu begin in vlindertjes in mn buik te voelen oehoe
haha, boh wat mis ik hem zo !
ik had gedacht dat ik hem niet meer zou missen mja… DUS WEL
Geloof me macy ik voelde me ook erg genaaid maarja ik laat me echt niet ut het veld slaan en heb gewoon lekker karaoke gedaan en agh niemand kent me en ik had lol en blijkbaar hun ook.
opeens stonder bijna alle obers die ik kende van het restaurant bij de arena waar het gehouden werd achter in het park van het hotel.
ik hoop dat ik dat filmpje ooit nog is krijg dan laat ik hem het jullie zien…
hij is te erg voor woorden…
Hihi zou t toch wel leuk vinden om te doen ![]()
echt een mooi verhaal hoor! goh ik zou inderdaad ook niet meer weten wat ik moet zeggen en in tranen uitbarsten!
Misschien moeten we met z’n alle een vliegtuig pakken
krijgen we misschien wel groepskorting haha het is het liefste wat ik wil! hoe vaak ik wel niet denk ( ik werk op het station in de Kiosk) goh ik pak de rechtstreekse trein naar Schiphol en vlieg naar Turkije…
maarja nog eventjes geduld en dan zie ik hem weer!
Jaja dansen kan tie zeker haha beter dan zingen (A)
maarja
Fatih heeft me inderdaad ook ten huwelijk gevraagd haha…even tussen neus en lippen door…honey when we got married and we have kids en ikkuh uhm Married? yesyes married i want to marry u
haha lekker romantisch aan de telefoon (A) maar hij zegt dat tie een ring voor me gaat kopen in Februari en dan verloven we ons naja eerst zien dan geloven maar het blijft super lief natuurlijk
eerst maar eens afwachten hoe die 2 weken gaan worden ![]()
Echt leuke filmpjes danielle! Hij kan inderdaad goed dansen…
En Anita…wat heerlijk om je verhaal te lezen en wat romantisch!!!
Ja, Anita dan is het echt moeilijk he om hier te zijn als je aan zo een moment terugdenkt en het weer even beleefd. Zo balen dat je dan niet even naar hem toe kan!
Wel echt een super gaaf verhaal voor al die mensen.
Goedemorgen , overthemoon en lizaaa en Travel83 en wat lief van jullie dat jullie mijn moment met Berhan ook mooi vonden en het leuk vonden telezen .
Ja ,Travel83 het is zeker dan balen dat je op zo’n moment niet ff je vriend in je armen kan sluiten he !!
Maarja het is niet anders , en uiteindelijk weet je ook wel van tevoren als een relatie aangaat met iemand die in het buitenland woont , dat je niet op ieder moment bij elkaar kunt zijn thats life !!,maargoed neemt niet weg dat het gemis er nu eenmaal is en ook niet verdwijnt maar we gaan er alles aan doen om bij elkaar tekunnen zijn .
En travel83 kun jij je al weer een beetje verzetten om tegaan lezen ??? nou het schiet bij mij niet op hoor hahah met het boek turkse vlinders kan niet een moment vinden van rust hahah wat erg he !!
Maar het komt goed hoor !!
Groetjes van mij …
aah Fatih heeft sinds gisteren een nieuwe theorie bedacht haha…ik was gisteren ziek en hij ook, mijn favo voetbalclub heeft verloren en die van hem dus dat is allemaal hetzelfde dus we horen bij elkaar
haha
ik zei ook al tegen hem wordt jij dan maar snel beter dan ben ik het ook weer…zal zo eens gaan smsen of het ook echt beter met hem gaat ![]()
Tja het blijft natuurlijk balen dat je neit altijd bij elkaar bent…maar ik denk altijd maar dat ooit op een dag het wel zo zal zijn…en het blijft moeilijk, en ik zit er ook weleens doorheen maar dat heeft denk iedereen wel toch?
Natuurlijk zit iedereen er weleens doorheen.
Maar het blijft lastig dat als je er doorheen zit of even erg behoefte aan die persoon hebt, dat het dan niet kan. Helpt niet erg mee om het gemis gevoel weg te nemen.
Maar jullie hebben gelijk dat je het weet als je een relatie begint met iemand die ver weg woont, alleen is het jammer dat voordat je dat echt goed beseft je er meestal al middenin zit en het dan nog lastig is om er mee te kappen, dat wil je dan ook niet meer.
Maar goed we zullen het er allemaal mee moeten doen, je kan het beter accepteren dan je er druk om te maken, het is eenmaal zo, helaas :crybaby:
Maar Anita ik vond het echt een super verhaal, echt kippevel van, zo lief!!!
Nou ik moet je eerlijk bekennen; ik heb nog geen letter gelezen, geloof dat ik echt maar 1 of 2 hoofdstukken ben opgeschoten sinds juni!!!
Ik kan inderdaad ook gewoon de rust niet vinden om eens lekker te gaan lezen, gisteren ook niets van gekomen, ging pas om half 2 richting bed, dus geen zin meer om te lezen en vanochtend er weer uit om kwart over zeven.
Ik dacht dat jij in het begin wel goed ging, maar dus ook nog steeds niet?
ja dat is inderdaad zo, voordat je goed en wel beseft waar je aan begint zit je er al middenin…en tja dan is kappen inderdaad moeilijk, vooral als je zo gek op je vriend bent!
en ik ken het gevoel van het missen
het is niet normaal soms! dan lig ik in mijn bed en wil ik zo graag bij hem zijn ![]()
Jep, ik wil ook heel graag bij Erkan zijn !
maarja dat gaat niet, en het kutste is ik heb nog geen contact dus ik weet niet of hij wel zoveel voor mij voelt ! :crybaby: zo niet leuk en ik ben iemand die heeeeeel veeeeeel van knuffelen houd en ik wil met m knuffelen en het gaat gewoon niet, ik ziet hier gewoon opgesloten met 100 vragen… zou ik hem weer terug zien volgend jaar…zit die dan niet in het leger …zou die nog wel in het zelfde hotel zitten en ga zo maar door de grootste vraag is natuurlijk of hij ook wat voor mij voelt en ik niet alleen een vakantie flirt was…
ja vervelend is dat he…snap het best voora voor jou is het moeilijk omdat jij helemaal geen zekerheid hebt…ik vraag me inderdaad ook weleens af van is hij me wel zo trouw maar daarna bedenk ik me het moet haast wel want hij smst heel de dag en we bellen iedere dag ![]()
maar dat gevoel is af en toe slopend! vooral als je hier iedereen lekker zit knuffelen met z’n lover en ik het moet doen met een lief smsje…ze verklaren me ook allemaal voor gek hoor haha
Ja mij ook… maar als alles goed gaat vertekken die vrienden maandag ze gaan maar 4 dagen dus mijn brief word heel snel geleverd ! ![]()
Ik zou zeggen ga ervoor!
Ik ben nu zelf 4 weekjes terug van Turkije en mn schat ![]()
Ik wordt pas volgende maand 18, maar toch ben ik alleen gegaan, ik heb een super tijd gehad die ik voor altijd zal koesteren, idd de negatieve reacties daar heb ik ( en ik denk nog vele meiden) het soms lastig mee, ik probeer me er echt niets van aan te trekken, maar soms wordt het me wel eens teveel…
je moet gewoon denken, het zijn jullie die gelukkig moeten zijn en niet die anderen…
hij had een appartement gehuurd voor mij (ons) en de avond ervoor had ik heel erg schrik van wat als hij er niet staat, maar je ziet, als je het niet probeerd heb je er ook spijt van, dus ga ervoor!
what have to happen will happen,
dikke kus
Precies !