Verliefd op de obers.

Bellen ? ik ga die niet bellen , haha. we doen emailen :smiley:

Maarja ik wacht dan nog wel even. en anders stuur ik m overnieuw met het goede adres

Oh sorry e-mailen :redface:. Dacht dat je hem gebeld had. Maar ja maakt niet uit, komt op het zelfde neer dat hij gek van je wordt :smile:

Macy, je moet je ook bedenken dat die jongen daar werkt. Als jij zijn baas blijft mailen enz. dan maak je het je vriendje (onbedoeld) moeilijk. Stel dat die baas er zo genoeg van krijgt dat hij jouw vriendje ontslaat, dat zal je toch niet willen?

Waarom maak je jezelf helemaal gek om een jonge die je 1 of 2 weken kent? Als hij jou ook zo leuk zou vinden zou die wel contact opnemen met jou.

Tja, kan er niks aan doen maar ik hou ook op met mailen als ik over n tijdje niks heb gehoord dan stuur ik n nieuwe brief en dan zien we wel. @ meisje20 ik weet het niet maar ik hou toch van hem ook al kon ik m niet echt maar het gevoel was zo anders net alsof ik m gewoon al n hele tijd kon en alles daarom heen. Maar hoe kan hij contact op nemen met mij als hij niemand daar in de buurt heeft die mij kan, nou ik kan het via de manager doen en anders whatever dan ben ik degene die wel tenminste de 1e stap heeft gezet tot contact. Trouwens die Hasan die me emailde die was 35, en toen zei die van but my spirit is 25 en toen had ik terug gemaild dat ik 14 was en had die me niet meer gemaild haahha :smiley:

Zoals ik al zei, contact opnemen via de manager zou ik niet meer doen. Je wilt je vriend toch geen problemen op zijn werk bezorgen?

Nee helemaal niet, had er ook eerlijk gezegt niet bij stilgestaan dat zoiets kon gebeuren, Tnq Carrierevrouw :smiley:

Haha ik heb zelf 1 keer gehad dat ik stond te zoenen met een jongen in het trappenhuis van het hotel… en toen kwam zijn manager langs… OEPS… die was meteen niet meer zo aardig tegen me hahahah

ja dat mag officieel niet hè!
Ik moet zeggen dat het bij mij nog wel mee viel, was ook een beetje familiesfeer in het hotel en volgens mij wist iedereen het wel, maar moesten binnen hotel wel oppassen met we zeiden en buiten op de hoek van het hotel afspreken, niet tegelijk door de uitgang. 'S ochtends was het grappigst, ik door de gewone ingang en hij door de zij-ingang en dan waren toch weer precies tegelijk op het punt waar mijn lift was. Verder viel het echt niet op tijdens ontbijttijd, lekker naief!

Haha nee het mocht ook niet… En het mooie was… hij was 23 en ik 14… dus dat was al helemaal erg :smiley: Maar lekker was hij wel hahaha

Oh ja 23 en 14 jaar, ja dat is helemaal toppunt haha. Leuke herinnering!

Stoute cynthia, hhahaha grappig :smiley: dat is wel leuk al die verhaaltjes lezen :smiley:

haha tsja… ook ik was jong :smiley: (oeh klinkt wel erg oud) :wink: Maar ik kan je wel begrijpen hoor… ik was net als jou toen ik 14 was… al had ik (gelukkig) wel zijn telefoonnummer :biggrin:

Ja, had ik dat ook maar :crybaby:

En mn brief is al 10 dagen onderweg :smiley: als die terug word gestuurd heb ik n bruine brief misschien rood als die verbrand is hahaha :smiley:

Mensen ik ga overnieuw de brief sturen en dan naar het juiste adres wat ik gekregen heb.

En wat ga je doen wanneer je geen antwoord krijgt? Of nog anders,wanneer je wel antwoord krijgt?

Als ik geen antwoord krijg ga ik als n baby huilen en proberen over hem heen te komen. Als ik wel antwoord krijg ga heel blij worden [ als er natuurlijk leuke dinge instaan ] en 10 x de brief overnieuw lezen en dan jullie het laten weten dat ik n reactie heb :smiley:

Ik vind het moeilijk om op jouw verhaal te reageren macy. Je zet je verhaal hierneer maar vindt het vervelend wanneer mensen een eerlijke reactie geven. Je kunt niet op een site je verhaal doen en dan verwachten dat iedereen hier een positieve reactie op geeft. Ik hoop voor jou eerlijk gezegd dat je niets terug hoort. Wanneer deze jongen je echt leuk had gevonden, kende hij je naam wel. Wanneer je nu iets hoort, let dan wel op waarom hij reageert. Heeft hij wat nodig; geld, visum etc? Want als hij je echt leuk vindt, dan doet hij meer moeite. Ik begrijp dat je dit allemaal niet wil horen, maar denk je zelf hier niet over na?