Verliefd op de obers.

Hij kan geen contact met mij zoeken ?? hoe wil die dat dan doen… ik snap ook niet dat jullie dat kunnen zeggen van dan had die wel meer moeite voor je gedaan denk je nou echt die manager die gaat hem helpen dat mag nog niet eens, ze mogen niks hebben met de gasten. Nou ik doe er gewoon mn moeite voor nogmaals de brief is het enige wat ik doe nou ik heb t naar n onjuist adres gestuurd en ik stuur morge overnieuw mn brief naar het juiste adres, als ik dan niks meer hoor van hem dan weet ik genoeg en hou ik er mee op. Ik weet ook wel dat ik zo’n soort reactie’s had kunnen verwachten en het heeft me heus wel aan het denken gezet die reacties van jullie. Maarja liefde laat je alles doen en zeker om contact te krijgen! maar jullie kennen dat gevoel blijkbaar niet omdat jullie wel allemaal contact heb met julliem Askim’s en ik dus niet en ik ben gewoon verliefd op die jongen en wil contact hebben! snap dat nou gewoon. En ik weet zeker dat hij geen geld of visum of wat dan ook nodig heeft. En als dan kom ik er dan wel achter jullie hoeven me dat niet voor te kauwen zodat ik nu ga denken oh nee laat maar die heeft me alleen daar voor nodig dus ik laat het maar erbij ik kan het beter toch proberen en van mijn eigen fouten leren als naar jullie te luisteren en misschien weet ik wat voor n toekomst in de put gooien klopt toch of niet dan ? Jullie denken allemaal ach wat het is nog maar n jeugdige maar ook n jeugdige kan volwassen en logisch nadenken ik weet wat me er te wachten kan staan en ik loop het risico. xx Macy

Macy, wat Roma25 bedoelt is dat als die jongen jou echt leuk had gevonden hij er wel voor had gezorgd dat je zou weten hoe hem te bereiken. Dan had je dus nu jezelf niet in allerlei bochten moeten wringen om een brief bezorgd te krijgen, om een manager lastig te vallen enz.

En juist omdat we die ervaring wel hebben, willen we jou behoeden voor verdriet. Want ja het is duidelijk dat je verliefd bent, maar voor mij (en voor anderen hier) is het ook duidelijk dat het voor hem niet meer is dan een vakantie flirt.

En daar kan je best veel plezier van hebben gehad, en een beetje dromen is prima. Maar maak er toch niet meer van dan het was, ga gewoon verder met je jonge meisjes leven. Nee ik bedoel dit niet negatief, integendeel. Ik weet hoe het voelt om niet bij hem te kunnen zijn, hoe het voelt om iemand te missen. Net als vele anderen hier, en sommige volwassenen kunnen dat al niet eens aan.

Macy, doe jezelf een plezier en laat het gewoon een mooie herinnering zijn…

Ja maar snap het nou dat kan ik niet, ik kan dat echt niet, weet je niet hoe moeilijk ?? zou jij dat dan kunne als je echt helemaal verliefd ben jij zou het toch ook proberen jullie snappen mij denk ik toch niet. Laat t maar zitten.

Ik snap jou carierrevrouw maar ik snap macy ook jullie hebben mischien meer levens ervaring maar je kan niet stoppen met houden van van iemand. en ja mischien is het een vakantie fleurd maar mischien ook niet… als je verliefd bent doe je de meest rare en gekste dingen om in contact te komen je wilt er 100 voor gaan en dat is wat macy nu ook doet .
als ze over 4 weken nog geen contact heb zien we verder maar vooroordelen hoeven ook niet… dat zien we over 4 weken wel .

MACY … ik weet dat erkan jou ook leuk vind …hij was al aan het sjanse met je op de eerste dag … anders zou die dit niet allemaal gedaan hebben met jou in turkije … als je eindelijk contact hebt … komt alles goed …(L) -xxx- je Stiefzus priscilla

In het hotel hebben ze jou gegevens toch, als hij echt graag contact met je zou willen hebben zou hij daar makkelijk achter kunnen komen.

Dat hoeft niet hoor ze hebben bijv… niet het mobiele nummer of email adress dat mogen ze ook niet.
ze hebben alleen de naam van de ouders voor toen de reservering meer niett.

medewerkers zoals obers/animatie/schoonmakers blabla, hebben toch helemaal geen toegang tot dat soort persoonlijke informatie van de gasten?
Zou even lekker worden!

Nee natuurlijk hebben ze dat niet en dr zit dus echt wel n wachtwoord op en Erkan is echt niet zo dom om het risico te nemen en zn werk te kunnen verliezen zonder n enig resultaat! Mja, we zien het wel ik ga nu naar de winkels. xx

Sorry hoor maar daar is echt wel achter te komen… Als je echt wilt!!!

Het enige wat je bij aankomst dient in te vullen is je naam en eventueel paspoortnummer dus daar kan Erkan dan toch niks mee!!!

Ik heb tot nu toe in elk hotel waar ik geweest ben mijn naam, adres en idd paspoortnummer in moeten vullen. Denk dat je met een naam en adres al heel ver komt! Maar maakt verder niet uit. Ik denk zelf dat als een jongen je naam niet eens weet dat hij gewoon niet zo veel interesse heeft. Bedoel dit niet lullig hoor, ik wens je nog veel succes met je brief!

Ik moet @meisje20 wel een beetje gelijk geven Macy ,

Want mijn vriend Berhan is ook op die manier achter mijn email en adres gekomen .
Want toen ik drie en een half jaar geleden daar op vakantie was , was ik daar met vrienden en met me vriend (dus wat nu me ex is ) en zoontje .
Toen hij er achter kwam dat ik single was , toen zag hij ze kans schoon , en heeft op een slimme manier me email adres achter haalt , maar ik moet wel zeggen dat hij goed bevriend was met de
jongen van de receptie , en het is ook een klein familie Hotel waar hij ook al 5 jaar lang werkte als chefanimatie !!
Dus hij kon daar ook wel een potje breken bij ze baas ,maargoed ik geloof wel Macy als hij echt helemaal verliefd was op je , hij zeker wel de moeite zou nemen hebben genomen om achter enige info van jou tekomen .
Maar het neemt ook niet weg , als jij vind dat je nog het een of ander wilt doen om in contact tekomen met hem … Dat je dat ook zeker moet dan , want als die alsnog niks van hem laat horen , dan denk ik dat het voor jou gevoel beter aftesluiten is .
Dus doe wat je gevoel zegt ,maar wees ook realistich genoeg dat na jou komst ook weer bussen vol nieuwe toeristen komen , en ik wil niet gelijk zeggen dat hij zo is (want dat klinkt misschien raar uit mijn mond ben zelf met een Turkse man ).
Maar ik heb wel gezien hoe jonge meiden een makkelijk prooi kunnen zijn voor je Turkse mannen daar!

En ik hoop natuurlijk voor jou dat het goed komt ,want niet alle mannen zijn gelukkig zo , en dat spreek ik wel uit ervaring !!

Ja, ik weet het met misschien dat die niet meteen verliefd was zoals ik, en dat het bijn hem gewoon nog moet opbouwen en dat hij door mijn brief en de contact het kan opbouwen klopt toch en zo niet ja dan pech gehad. Maar die chefs daar die zijn super streng en sorry maar ik zou dus ook niet zo’n risico gaan lopen en naar informatie gaan zoeken waar misschien n wachtwoord op zit stel je voor je word betrapt en je hebt niks kunnen vinden ben je je baan kwijt plus je hebt t voor niks gedaan dus… Maar nogmaals ik wacht nog eventjes en dan stuur ik de brief overnieuw naar het goede adres en dan maar afwachten :wink:

Anita: goed gezegd…
Macy: gewoon nog even afwachten!
Meisje: ik heb echt nog nooit mijn adres ingevuld haha… Maar dat verschilt ook per accommodatie!!! :wink:

Heel goed van je dat je het nuchter bekijkt !
Ik hoop dat je niet dit soort berichten ziet als een aanval , maar dat mensen je ook een beetje willen beschermen , want als je eenmaal op een rosewolk zit dan kun je ook nog wel een hard van afvallen namelijk , maar als je het nu ook ziet van als ik opnieuw me brief verstuurd heb en je hoort dan nog niks , dan weet je genoeg toch ??

En dan ga lekker 2009 weer genieten van een heerlijke vakantie in Turkije !!
maar ik ben ook wel benieuwd hoe het verders afloopt hoor !! ,
wens je veel sterkte !!

Dankjewel allemaal ik snap jullie ook wel, maar dit is ook het laatste wat ik doe hoor, dan zoek ik me wel weer n nieuwe als ik over hem heen ben en dan ben ik niet zo dom en vraag ik zn nummer !! Maarjaaaaaa we zullen het allemaal wel zien.
xxx

Haha dan zoek ik wel weer een nieuwe :wink: Geen hand vol… maar een LAND vol :smiley:

Hoezo land? wat dacht je van n wereld :smiley:

Haha ja maar als je een turk wilt :wink: Die zitten het meeste in Turkije :wink: