Oh zo bedoel je het, haha
ja, ik zelf bedoelde dat ook dat ik in de vakantie n andere zou vinden⦠Maar daar denk ik liever nog niet over⦠want wie weet zie ik mijn liefiej weerā¦![]()
Uhhh, allereerst: waarom zou je perse een Turk willen???
Macy, ik wil helemaal niet dat je van je roze wolk dondert, maar ik vind het een beetje eng om te horen hoeveel moeite je doet voor een jongen, die weinig interesse toont. Je mag wel wat zuiniger en trotser op jezelf zijn. De wijze waarop je achter deze jongen aanloopt, maakt dat ik niet wil weten hoe ver je wel niet zou gaan voor hem wanneer je wel de aandacht terug krijgt.
Priscilla, Omdat een jongen uit het toerisme vanaf de eerste dag met je āsjanstā betekent heel erg weinig. Zie hier aub geen voorbode van eeuwige liefde in.
Daarnaast zou ik schrikken als niet elke weldekende volwassenen jullie enthousiasme een beetje probeerde te temperen om jullie voor erger te behoeden.
Ik snap je, en ik hoef niet persee een Turk hoor maar het ging zich dr om als ik niks meer van Erkan hoor dan zoek ik n nieuwe ofso als je me snapt en hoezo is dat eng ? Jullie begrijpen alles verkeerd zoiets zou jij toch ook doen als je verliefd word ofsoā¦:S En als ik contact wil zoeken dan laat mij dat toch gewoon lekker doen. Ik ben geen volwassene ik ben n kind van 14 en ik weet van mezelf dat ik nog te veel in dromenland zit, maar dat vind ik niet erg en ik weet ook als ik niet uit dromenland komt en iets gaat fout dat het voor mij als n klap aankomt maar toch wil ik het proberen met n laatste brief te sturen als ik dan niks hoor dan houd t op, en trouwens ik vind juist dat ik weinig doe voor contact te krijgenā¦ik had/kan veel meer moeite kunnen doen.
Macy, Ik hoop alleen dat je geen dingen doet voor een jongen die het niet waard is. En echt je doet veel moeite voor hem hoor, en neem van mij aan, je moet mannen wel voor je laten werken:)
En op de vraag of ik zoiets zou doen wanneer ik verliefd was⦠Nee. Ik heb mijn relatie beeindigd omdat ik vond dat ik meer verdiende dan dat hij me op dat moment kon geven. En dan kende mijn relatie met mijn Turk weinig van de moeilijkheden die je hier vaakt hoort (visum, geld etc)
Oh oke, maar ik vind echt dat ik niet veel moeite doe, zijn maar 2 dingen die ik heb gedaan 1 via de manager geprobeerd 2. Brief gestuurdā¦Goh wat is dat veel he.
xx
Ik heb n superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ideeeeeeeeeeee !!!
Vrienden van ons die gaan naar Alanya en hun hotel staat in dezelfde straat als mijn hotel⦠en nou ga ik vragen of ze mijn brief bij de receptie willen afgeve!!! en nu hopen dat ze eht kunnen doen dan weet ik zeker dat hij de brief krijgt !!! ![]()
wanneer gaan die vienden? Ik hoop snel voor je:D
Ja dat zal heel snel zijn waarschijnlijk volgende week, maar die gaan niet zomaar die zijn bezig dar met n huis die hebben ze gekocht enzo dus moet ik ff kijken of ze daarvoor wel tijd hebben
Hoop het zo voor je meis!!..
Ik hoop t ook voor mezelf !!!
Dalijk komen ze hier heen ofja strx weet niet precies hoelaat en dan kan ik het vragenā¦
Misschien lukt het ze zelfs wel om de brief aan hem persoonlijk te geven?
en dan meteen zijn nummer te vragen
en jou msn te geven.
Mogen ze dat dan zomaar aan hem geven ?
Nee ik heb in de brief al mijn nummer en e-mail adres erin gezet
Geen idee. Ze kunnen toch vragen of hij er is, en dan de brief aan hem geven? Lijkt me handiger om dat te doen, dan er op te vertrouwen dat iemand van de receptie een brief aan hem geeft.
Dat lijkt me ook veel beter. Dan weet je tenminste zeker dat je brief bij de goede persoon is aangekomen en dat als hij wilt contact met je op kan nemen, doet hij dan niet, weet je echt waar je aan toe bent en dat hij dus niet geinteresseerd is! Dan heb je tenminste zeker weten niet meer die onzekerheid, is de brief nou wel of niet echt bij hem aangekomen! :dag:
Nou Macy ,
als je vrienden het zouden willen doen voor je , dan zou dat geweldig zijn natuurlijk voor je , want dan weet je zeker dat je brief optijd aankomt , en ze kunnen gelijk vragen of je vriendje daar nog werkt .
En als je dan nog na enige tijd niks van hem hoort , dan weet jij genoeg !!
Ik ben benieuwd wanneer je vrienden naar Alanya gaan ā¦
En het is gewoon mogelijk dat ze naar binnen gaan en naar de receptie gaan en jouw brief afgeven hoor ,anders zeggen ze dat ze informatie willen als het zoān all incl hotel die mensen controleerd of ze een bandje om hebben .
Dus als ze gaan en nemen jou brief mee , dan willen we geen antwoord van hun horen dat ze niet naar binnen konden en jou brief niet hebben kunnen afgeven hoor macy want ik vind wel dat jij nu wel antwoord wilt toch !!:nod:
Dus ik hoop dat je vrienden je gaan helpen !!
Good luck !!
Uhm het is beide je kan all inclusive pakken of half pension of alleen slapen. En alleen de mensen die all inclusive hebben die krijgen n bandje dus ik denk wel dat ze zomaar daar naar binnen kunnen
maarja eerst nog s vragen of ze t willen doen he ! ![]()
dat willen ze vast wel doen voor je toch? ze weten hoe belangrijk het voor je is! ![]()
Oh je weet dus nog niet of ze het willen doen? Ik daacht dat ze gisteren zouden langskomen en dat je het dan ging vragen. Ik hoop dat het lukt en dat ze het voor je willen doen.