Ja zouden ze ook maar ze kwamen nog al laat en toen lag ik dus al te slapen, en het zijn niet mijn vrienden en nog maals ze zijn er niet voor n gewone vakans maar voor hun huis die ze gekocht hebben,dus ik vraag het zodra ze weer komen ![]()
Zelfs al gaan ze voor het huis dat ze hebben gekocht, dan hebben ze vast wel een uurtje over om langs het hotel te gaan?
Ja dat vind ik dus ook, dus ik denk eigenlijk dat ze het wel doen, mja moet toch nog steeds vragen haha ![]()
Carriere vrouw ik wil toch nog mijn verontschuldiging aanbieden hoe ik in het begin tegen je deed ik vond gewoon de reacties niet leuk wat mijn droom een beetje deden verpesten maar het maakt me nu niet meer zo uit dus ik hoop dat je me het wilt vergeven.
Macy, lief van je! Maar nee ik heb me er niet echt druk om gemaakt, begrijp je reactie ook wel. Je bent verliefd, en dan komt er iemand die je gewoon met beide voetjes op de grond wil terugzetten ![]()
Bedankt !
en ook bedankt dat je ja weet ff niet hoe ik t moet zeggen maar “om me geeft”. ![]()
menseeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ze willen het dooooooooeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooeeeeeeeeeeen !!!
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!
ben blij voor je!!
Goed he ! ze gaan heel gauw ![]()
wanneer??
Natuurlijk, had ik je toch voorspeld? ![]()
Ja ik weet t maar had toch mn twijfels… binnen nu en 3 weken
woow das al heel snel . ben heel blij voor je maacyyy …
eindelijk goed nieuws! . nu komt alles goed …
Wat goed Macy! Fijn voor je.
Maar macy.
Gaan ze het persoonlijk aan het proberen te geven?
hoop het wel voor je . je weet maar nooit met die manager .
hij houd wel wat achter volgens mij en wilt ook niet dat je contact krijgt met hem .
maaarjaa zo zie ik dat … Hoop echt dat ie je eindelijk Toevoegd en belt.
Ik blijf wel reageren maar kan wat langer duren heb het boek van travel89 gehad:D
super mooi
haha veel plezier met lezen Daylene:P
Veel plezier met lezen Daylene, en Daylene ik denk er ook zo over met die manager, maar ik denk niet dat ze t persoonlijk gaan geven omdat dat niet zomaar mag al helemaal niet als die chef dr bij is dus dan maar via de receptie maar ik ga eerst s n beetje als n dom blondje spelen en vragen van waar wou je dat dan afgeven bij de receptie of aan hem zelf en dan maken ze zelf de keus he.
Yeahh…Nou weet je teminste zeker dat erkan de brief krijgt:) nou alleen maar hopen dat hij de groete doet aan merat :wub::wub:
-xxxxxxxx-
Ja en dat die n reactie geeft !!!
Jaaa dat hoop ik ook :)![]()