Mensen als het goed is vertrekken die vrienden maandag al !!!
ik bedoel als alles goed gaat
wauw! das leuk:D
Weet je ook al wanneer ze je brief afgeven?
Ze gaan maar voor 4 dagen… dus snel genoeg ! ![]()
Oehoeh morgen word die waarschijnlijk al afgegeven !!! ![]()
aaaaaah:D i hope so;)
Nou houdt ons op de hoogte Macy!
Dat doe ik zeker ! ![]()
Oh echt ik krijg nu weer te horen dat ze morgen niet kunnen gaan… dus moet toch nog wachten ~!!!
en ze weten nog niet wanneer ze gaan…hoezo vaag ??
oow… dus dat word weer afwachten hoeneer ze gaan he . mJaaa … wat zeg ik altijd ![]()
don’t worry be happy ![]()
Ja dat weet ik dat je dat altijd zegt krijg ik al tijd te horen haha
maare nu zeggen ze dat ze zondag gaan dus ben benieuwd of dat liedje door gaat… xx ![]()
Nou dat liedje gaat dus niet door… ze gaan voorlopig niet…
maarja ik kopieer de brief zet m weer op de post en dan doe ik je weet wel op die manier dat die er binnen 2/3 dagen is. En ik kopieer de brief voor als ze toch nog gaan ze die daar kunnen afgeven dan krijgt hij die brief maar 2 x beter vaker krijgen als helemaal niet he
xx Lady’M haha ![]()
wat kut voor je! en wat raar van die kennissen.
ik vind wel dat je nu een grens voor jezelf moet trekken, hoelang wil je hier nog mee door gaan?
Hoi Macy ,
Nou jij hebt ook echt pech zeg!!
Was het een geweldige optie dat die mensen erheen gingen ,en dat ze gelijk je brief af konden gaan geven ,en nu heb je dit weer tjeetje man …ik hoop dat die toch je brief eens zal gaan krijgen!
Hoi Macy, waarom fax je de brief niet? Dat hotel zal toch wel een fax hebben? Dan weet je tenminste zeker dat ie meteen aankomt!
Boh ja dat is n goed idee !!! maare waar kan ik faxen bij mij thuis in ieder geval niet, trouwens… das niet sown goed idee dan kunnen die mensen van de receptie allemal die brief lezen…
Hoi Macy, volgens mij kun je vanaf het postkantoor faxen. Anders misschien bij een internetcafe of belwinkel. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen 'm kan lezen, maar het idee is dat hij jou mailt en dat je hem dan in reply jouw brief kunt sturen. Ik stuur je zo een pb met een voorbeeld in het Engels. En als hij dan NOG niet reageert, dan laat je het erbij, he?
Bij het postkantoor kan je sowieso faxen! Is ook een goed idee Macy, hoef je niet te wachten tot die vrienden gaan.
Ja ik w8 heel even met faxen ik ga gewoon naar het postkantoor stuur daar mn brief op maar dan regel ik zo dat het via vliegtuig gaat. Als ik dan niks meer heb gehoord dan fax ik als die dan nog niks heeft laten horen dan mag die hard in n gat vallen ![]()
hey…
ik heb net even het hele verhaal en alle reacties daarop gelezen.
en ik wil alles behalve lullig overkomen…maar ik denk niet dat het nog wat wordt.
als erkan echt graag contact met je had willen houden, had hij er voor gezorgd dat je of zijn telefoon nummer had (dat hoef je dan echt niet zelf te vragen) of zijn goede e-mail adres.
iemand schrijft dat ze het druk hebben met werken…maar ook turken hebben tussen de middag even voor zichzelf…dus als ie echt wil, kan ie naar n internetcafe.
ik snap dat je over je oren verlieft bent, en dat je graag contact met hem wil. maar ik zou het niet NOG maanden blijven proberen.
er zijn veel jongens die pas later het leger in gaan, dus het hoeft niet perse zo te zijn dat hij dit jaar nog moet.
wat het uithuwelijken betreft, dat valt ook wel mee tegenwoordig.
nogmaals, ik wil niet bot overkomen, ik wilde alleen ook even mijn mening zeggen
groetjes
filiz