Verliefd op de obers.

Heey hallo allemaal!

Ik ben een bekende op het forum maar ben onder een nieuwe naam terug omdat ik niet meer over mn oude mailadres kan beschikken…Maar voorheen was ik Marieke51179.Dus mischien dat sommige van jullie me nog kennen…http://marieke51179.wereldwijzer.nl/
Voor degene die me niet kennen.Ik heb ruim een jaar een relatie gehad met ook een turk uit Turkije,maar heb er sinds 2 maanden geleden een punt achter gezet omdat ik het niet meer aankon…De keuze was toen moeilijk maar ben o zo blij dat ik het gedaan heb!Ik ben als een blad aan een boom omgedraaid en ben weer het vrolijke meisje van vroeger…want dat was al lang niet meer het geval!
Heb hier in nederland sinds kort een jongen leren kennen.Weer een turk hehe…maar gaat erg goed zo tussen ons dus hoop het zo te houden!!Moet zeggen dat het toch wel heel raar is als je elkaar gewoon zomaar op kan zoeken…echt fijn!!

@macy ik leef met je mee…!!Maar ik denk,het is even geleden dat jullie elkaar gezien hebben…je zal bij hem mischien nog wel in zn gedachte zijn,maar hij gaat ervan uit dat hij je nooit meer ziet dus zoekt gewoon een nieuw meisje…het klinkt mischien heel lullig,maar wat dat betreft zijn de turken heel wat nuchterder als ons…lukt het een niet dan hup naar het volgende.Maar hoop echt voor je dat het je nog gaat lukken.En net wat je zegt als het dan nog geen resultaat geeft dan kun je jezelf erbij neerleggen en je gedachten op iets anders richten…Succes ermee!!

Dankjewel ik ben er niet meer boos om jullie meningen, ik heb geleerd ze te respecteren en het komt ook niet bot over, ik begin er zelf ook aan te twijfelen, en ik weet zelf og niet zo zeker of ik nog wel in zn gedachtes ben het hoeft dan misschien niet meer tot n relatie te worden maar het lijkt me ook wel leuk om nog gewoon zo contact te hebben. Maar ik ben nog steeds verliefd op hem ! en ik mis m ook zo vreselijk, en ik moet ook toegeven ik ben ook helemaal veranderd… ik was ook eerst behoorlijk vrolijk, en nu dus niet meer. Mij interesseerd me ook niet echt veel meer iets, inplaats van dat ik de dagen zit af te tellen van mn b-day die al 22 okt. is, zit ik de dagen af te tellen dat ik weer naar Turkije ga wat nog 30 weken duurt! Ik denk ook alleen nog maar aan de vakantie die ik heb gedacht en zit er gewoon naar te smachten om er terug naar toe te gaan met nog n kleine hoop Erkan weer terug te zien. En zelfs mijn dromen gaan over hem ofja dat ik weer terug ga op vakans en hem weer zien dus ik ben obsest door hem…haha :wink: Achja ik doe nog mn laatste pogingen en dan zien we wel hoe het verder loopt. :slight_smile: bedankt voor jullie medeleven ! :smiley: xx

Ja ik ken dat gevoel dat je alleen maar aan hem denkt en niks anders meer leuk vindt.Alleen Turkije en hem!Maar ik ging op een gegeven moment nadenken…is dit wat ik wil!Je hele leven opgeven en alleen maar aan hem denken en bij hem willen zijn.Door andere omstandigheden had ik zoiets van ik wil niet weer het ongeluk ingaan.Ik wilde mezelf wel ns geluk wensen en op die manier zou ik niet gelukkig zijn!Doordat hij ook het leger nog in moest en andere moeilijkheden had,kon ik gewoon niet meer op hem wachten en besloot te stoppen.Ik ben ook al beetje ouder als jou(28)en wil dan gewoon bepaalde keuzes in mn leven maken…jij bent nog erg jong en er kan nog van alles gebeuren…Maar doordat ik dat voor mezelf besloten had,zag ik weer wel dat het leven heel leuk is.Ga weer leuke dingen enz doen.Terwijl ik dat in de periode met hem nooit deed.En achteraf merk ik ook pas hoe hij daadwerkelijk is…Dan komt de ware persoon pas naar boven.Hij weet nu ook dat ik een nieuwe relatie heb en wil dat niet accepteren(snap het wel een beetje)maarja ik wil gewoon door met mn leven en gelukkig zijn…
Probeer niet te lang in die cirkel te blijven nee,je hebt veel geprobeerd en tot nu toe weinig resultaat.Gun jezelf leuke dingen in het leven hier in Nederland of je nu wel of geen contact met hem gaat krijgen.Probeer je leventje hier lekker op te pakken,dan zul je jezelf een stuk beter voelen!

Weten je ouders dat je zo bezig bent met die jongen? Ik zou er echt een keer mee stoppen. Er zijn hier toch ook leuke jongens. Waarom ben je zo verliefd op hem?

Nog al n domme vraag waarom ik verliefd ben… nou omdat ik verliefd op m ben lees de berichten terug daar staan ook dingen in dat het gewoon anders was als normaal! hij was niet alleen qua uiterlijk mijn droomprins maar ook van innerlijk die ik tot nu toe ken. Natuurlijk weten mn ouders dat … en ik heb nu al weet ik hoevaak gezegd ik stop naar mijn laatste pogingen… De brief die ik opstuur is het laatste wat k doe :wink:

Hou de eer aan jezelf macy…je weet zelf hoe het in elkaar zit.Wij kunnen niet oordelen alleen adviezen geven…

Ja, ik moet toegeven ik was n tijdje n beetje over hem heen en dacht niet meer zo veel aan hem tot gister en toen begon het liedje weer van voor af aan omdat ik weer n droom over hem heb gehad ! ik blijf er toch aan vast plakken ondanks dat we geen contact hebben ! :frowning: en ik mis hem verselijk erg … word dr gewoon gek van

ja meiske het valt echt niet mee…Je hebt ook nog niet de mogelijkheid om eerder te gaan omdat je nog niet alleen mag natuurlijk…en ja het seizoen is bijna afgelopen en de meeste keren dan weer terug naar Huis.Weet niet hoe het bij hem zit…in Alanya is het de gehele winter gewoon open dus mischien werkt hij dan ook…Vraag je ouders of ze met de kerst willen gaan…hahaha.Maar dat zullen ze wel niet doen denk ik…

Nope dat willen ze niet doen nee…:frowning: :crybaby: achja… ik weet niet eens of hij dr nog werkt… misschien dat die allang weg daar is dat weet ik niet misschien dat ik maar wwer ns contact op moet nemen met de manager…

ja dat zou je kunnen doen!niet geschoten is altijd mis…

en je zei net nog dat die brief je laatste poging was;)…

Ja oke maar k moet toch eerst zeker weten of die dr nog wel werkt ik ga niet iets voor de hondsbolle iets opsturen he :wink:

@macy…2 laatste pogingen dus…haha…

@marieke…een punt achter je relatie gezet.kan ik me goed voorstellen…tis idd niet altijd even makkelijk om je vriend te moeten missen…
veel geluk gewenst met je nieuwe lover…!!

Domme vraag? Sorry maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je zo verliefd op iemand kan zijn die je nauwelijks kent. Daarom mijn vraag!

onder aan de pagina staat nog een heel verhaal over macy haar vakantie…ze heeft de nodige tijd met die jongen doorgebracht…
daarbij denk ik dat niemand vanons haar vriend echt goed kent na 1 vakantie samen te hebben doorgebracht…en toch komen de nodige ‘verliefd’ terug

Ja en niemand kan over een ander oordelen hoe die zich voelt.de een gaat er wat makkelijker mee om als de ander…

@filiz…Dank je wel.Nee was inderdaad niet makkelijk op dat moment maar ben nu achteraf wel blij dat ik het gedaan heb…voel me nu een stuk beter.En ja met me nieuwe lover gaat het goed…is nog heel pril en doe het rustig maar hoop echt dat het wat wordt…

@ meisje_20…Lees dit : mijn hele vakantie liefde verhaal… staat ook hier ergens bij turkse vakantie liefdes… je komt dan wel n hele hoop te lezen maar het zijn gewoon mijn gevoelens en inderdaad de ene gaat er wat makkelijker mee om als de ander het was gewoon n ander gevoel als dat ik normaal had heel raar mja sorry beetje dom gezegd van mij met wat is dat voor n domme vraag maar dat is dan mijn mening :slight_smile: xx

ja vind het ook een domme vraag, waarom word je verliefd? ben je nooit verliefd geweest dan meisje20?

Nee ze vraagt niet waarom word je verliefd op hem, maar waarom ben je zo verliefd op hem, ze zal zeker wel verliefd zijn maar ik denk dat ze niet begrijpt hou je op zo’n korte tijd verliefd kan worden en hoe je in hemelsnaam verliefd op iemand kan worden die zoooo ver weg woont. :smiley: ik begrijp haar wel maar dan moet ze ook ons kunnen begrijpen misschien als ze mn verhaal heeft gelezen dat het haar wat helder word :wink: xx Meesje