ohh sorry dan heb ik het verkeerd gelezen, maar dan nog kan je verliefd worden op een jongen die ver weg woont en ook in een korte tijd heb het zelf ook meegemaakt en als je echt gek op elkaar bent is het zeker mogelijk
Nja misschien kent zij die ervaringen niet… ik dacht ook zo voor dat ik op vakantie ging van pff was dat nou voor n onzin verliefd worden op iemand in zo’n korte tijd en iemand die zooo ver weg woont… dat is dan toch ook n relatie van niks… mja nu denk ik er toch ff heel anders over en ik kan ik het ook eindelijk begrijpen dat het mogelijk is !
volgens mij bedoelt ze waarom je verliefd op een jongen wordt die niet eens je naam kent en ook niet eens de moeite doet om je email of nummer te krijgen;)…
als ze bedoelt hoe kun je verliefd worden op een jongen die zo ver weg woont lijkt het mij niet dat dit alleen naar jou toe is want er zijn meerdere meiden hier die een vriend in turkije hebben.
Of in jou geval, verliefd zijn op een jongen in turkije.
ohhh ha ha weer een andere verhaal, ja dat is weer wat anders dan begrijp ik jullie alle 3 nu!
ahum… zou je zeggen dat 1 van de uitleggen wel goed moet zijn:P(A)
hoe gaat het nou met jou vriend stephanie?
ja redelijk, hij zit nu net een maand in het leger en heeft het zwaar maar hij kan of en toe online komen vanwege de ramadan en hij beld me elke dag wel een paar keer.
Over een maand ga ik een paar dagen naar hem toe want dan heb ik hem al 4 maanden niet mer gezien.dus heb eigenlijk niets te klachen…
en bij jou?
ook wel oké, hij heeft het hartstikke druk op zijn werk dus spreek hem jammer genoeg niet veel. maar binnekort heeft hij eindelijk een eigen laptop dus dan gaat daar hopelijk verandering in komen:D hij werkt tot begin november als het goed is, dus nog een maandje wachten en dan komt het helemaal goed!
en hij probeert in december naar nl te komen… dus ben aan het hopen!
Ja we zullen het wel zien als meisje_20 weer online komt haha
mja goed nogmaals als ze dat verhaal leest zal ze het denk ik wel wat meer begrijpen… dat doen jullie toch ook nu of toch niet ?
@macy…hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hoe oud denk je ? ![]()
mag ik ook mee gokken:P
volgens mij heb je ooit gezegd 14 of 15:P?
oh dat zou fijn zijn als hij een laptop heeft, kan je wat vaker met hem praten.
is het allemal gelukt met het visum? zou geweldig voor je zijn als hij zou kunnen komen.
ik hoop met je mee!
ik heb geen idee…daarom vraag ik het
j denkt voor marcy ook 14 of zo, mischien 15?
ja das nog eventjes afwachten. haha, hartstikke bedankt:D ik hoop dat het helpt!
14
bijna 15 over n maand goed gerade !
Ja maar vind het altijd leuk als mensen raden ![]()
en hoe oud is erkan…?
stephanie hoe oud ben jij eigenlijk en hoe oud is je vriend?
@filiz…hoe gaat het eigenlijk met jou in turkije samen met je vriend? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig haha…