ik ben net 24 en mijn vriend word 22 we schelen dus wel 2 jaar
Erkan is 19
dus… 4/5 jaar verschil.
@marieke…thanx…tot nu toe gaat alles goed…we hebben natuurlijk ook wel eens ruzie…zeker omdat je nu veel meer bij elkaar bent…en in de weken dat je normaal op vakantie gaat heb je toch altijd zo iets van, laten we geen ruzie maken want we zien elkaar maar even.
mn vriend werk…en s avonds gaan we vaak samen werken. de hele dag thuis zitten vind ik ook niks…ben dan ook op zoek voor werk voor volgend seizoen…
ons huisje is ook af nu…eerste maand nog in de keuken en slaapkamer moeten bivakkeren…daarna op de meubels moeten wachten…maar nu zijn we helemaal gesetteld…
leer hoor ook steeds meer mensen kennen…en dat is natuurlijk ook erg leuk…
jawel…ik heb tot nu toe nog geen spijt gehad van mn keuze
Nou gelukkig,ik ben blij voor je!!Ja het is natuurlijk een hele stap die je gaat nemen,en is dan maar afwachten of het de juiste keuze is…maar als ik het zo hoor gaat het allemaal erg lekker met jullie!
Ja ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook wel weer wil gaan werken…zoek lekker rustig op je gemak,je hebt nog tijd genoeg voor volgend jaar…
Kom je ook zo nu en dan nog eens terug naar NL?
Ik wens je veel succes met alles!!
ik wil in januari een paar weken naar nl gaan idd…
dat zal wel leuk zijn als je al je familie en vrienden weer eens ziet…
ja…die mis ik idd verschrikkelijk.
mn moeder is in de tussentijd wel al 1x hier geweest…das natuurlijk hartstikke leuk!!
Tuurlijk snap ik dat je verliefd kan worden op iemand die ver weg woont. Het is uiteraard niet de makkelijkste weg maar als je verliefd bent maakt dat denk niet uit ![]()
Ik bedoelde idd wat xxlies zei dat ik niet snap dat je verliefd kan worden op iemand die je niet zo goed kent. Maar ja… daar kan je zelf ook niks aan doen.
Ik hoop voor je dat je brief nu eindelijk een keer aankomt en dat die wat laat horen.
Ja kan me voorstellen dat je iedereen verschrikkelijk mist…Maarja als ze zo nu en dan jou komen bezoeken is ook leuk natuurlijk.Maar om weer terug in je oude vertrouwde omgeving even te zijn is ook leuk!!
@filiz lees ik het goed … woon je in Turkije , en mag ik weten waar je woont in welke plaats ?
vind het altijd leuk om te horen van mensen die dus die stap hebben gewaagd om naar Turkije te gaan emigreren , want het speelt namelijk ook in mijn hoofd …
ik ben er weer vandoor! moet dansles geven:D… fijne avond nog allemaal!
fijne avond lies! suk 6
@anita…ja klopt
ik ken mn vriend nu 3 jaar…en heb hem altijd in mn school vakanties opgezocht…dit jaar heb ik mijn opleiding afgerond…en nu wonen we samen in manavgat…
ik ben nu 3 maanden hier en tot nu toe, bevalt het prima
groetjes
filiz
Oh wat super filiz dat je daar woont lijkt mee heerlijk ! En meisje_20 goed dat je het begrijpt
ik hoop ook dat mn brief aankomt maar stel je s voor hij heeft al mn emails en mn brief wel gekregen? maar hij reageerd er gewoon niet op…pff laat maar niet echt n leuke gedachte…
Maar ik ga dalijk nog eventjes huiswerk doen en dan ga ik de brief kopieren en morge op de post doen
xx Macy
@xLies dat zou wel super zijn als hij in december deze kant op kan komen. Als we toch een rondje maken wil ik ook wel weten hoe oud jullie dan zijn?
@Filiz Erg fijn dat het zo goed gaat, ook heel leuk om te lezen. Ik hoop dat je ook snel werkt vindt. Maar wel lekker dat je al wat mensen kent, dat scheelt ook. Houdt ons op de hoogte.
@filiz wat leuk dat jij daar bent gaan wonen , en tot nu toe bevalt het je dus goed ,maar ik ben benieuwd wat voor werk jij daar nu doet ??
want ik vraag me toch af hoe je je sociale leven een beetje oppikt daar met hem ?? ik bedoel daar mee , zijn jullie veel meer op elkaar gewezen nu …heb jij al wat Nederlandse vriendinnen ontmoet in turkije enz…
Want zoals ik al zei , ben ik aan het overwegen om ook naar Turkije tegaan , en tja het is wel wat lastiger want ik heb een zoontje uit me vorige relatie ,maar het zal niet weg nemen op die stap te wagen want we zijn nu ook net terug van 2,5 maand Alanya in een appartement dat we samen met me Turkse vriend hebben gehuurd , en dat was een top tijd , ook ben ruim 3 jaar met me vriend .
Ben benieuwd hoe jij je leven daar oppakt …
groetjes anita
@travel : ik ben 17, hij is 25.
Jaja, ik weet het. Als iemand anders dit zou zeggen had ik ook zoiets van ‘waar ben je mee bezig???’ Maar ik ben gelukkig met hem dus ik zie wel hoe het allemaal loopt, ik ben nog jong(H)
haha.
slaap lekker iedereen x
@anita…op het moment werk ik niet…ik ben halverwege seizoen gekomen…dus om nog te gaan soliciteren ergens leek me geen zin hebben…
volgend seizoen wil ik wel graag aan de slag…
mn vriend is verkoper…en gaat s avonds naar turkse avonden in hotel…ik ga vaak mee naar die hotels…dus dan werken we met zn 2tjes.
tja…wat heet op elkaar aangewezen…hij heeft hier zn hele netwerk…wat dat betreft ben ik meer op hem aangewezen…we bezoeken Zijn vrienden Zijn familie…
gelukkig kan ik het goed vinden met de vrouwen van de vrienden van mn vriend…dus daar ga ik ook alleen naar toe, of zij komen naar hier…
verder heb ik 1 nl vriendin die ik via dit forum heb leren kennen…altijd fijn om ff nl te kunnen praten…en om ervaring te delen, die overegings erg overeen komen.
wanneer zou jij naar tr willen verhuizen? en hoe oud is je zoontje als ik vragen mag?
@feliz wel leuk dat je mee gaat als hij savonds werkt ,ja ik had dat gevoel ook dat ik daar ff ruim 2 maanden was dat ik meer aangewezen was op hem , is niet verkeerd hoor maar ben in holland zo me eigen leven gewend en doe ook alles in holland waar ik zin in heb en doe veel dingen ook alleen , zoals winkelen en uitgaan of wat drinken met vrienden of gewoon een bakkie bij iemand doen ,en ik merkte dat hij met alles zowat mee wilde , zelfs naar een supermarkt , en als hij dan moest werken en hij wist wat ik nodig had dan ging hij het gauw halen zodat ik niet naar de supermarkt hoefde , en ik ben die dingen zo gewend om alleen tedoen .
Dus ik heb hem wel verteld dat ik dat niet gewend was hahha en dat na 3 jaar poeh zeg …
dus oke daar had hij dan wel vrede mee …
En ik miste ook ff gezellig in het nederlands kletsen en ff de zelfde humor ophalen .
dus als ik daarheen zou gaan dan zou ik toch graag in contact willen komen met wat nederlande meiden die ook in alanya wonen.
En ik vind erg belangrijk dat ik me eigen werk zou hebben daar ,en daar zie ik geen probleem in hoor .
me zoontje is 6 jaar en is helemaal weg van hem , en dat gaat helemaal goed , en ook met ze hele familie kan ik goed overweg .
Praten gelukkig allemaal engels zelfs ze vader hahha .
Als het er naar uit zal gaan zien dat het heel moeilijk voor ons zal worden om hem naar nederland tehalen , dan zal ik volgend jaar richting turkije gaan
wat goed dat zijn hele familien engels praat…!! das bij mijn schoonfamilie wel ff anders…papz kan ik nog verstaan…maar moeder praat alleen maar dat dorps dialect…ik kan dr geen touw aan vast knopen!!
alleen naar de supermarkt ed doe ik wel gewoon…maar ik hoef dr niet mee aan komen dat ik alleen op stap ga…'t blijven toch turken he…
gelukkig dat je vriend het ook goed met je zoontje kan vinden…!!
mn schoonbroer woont ook in alanya…dus mocht je volgend jaar komen ;)…kunnen we altijd eens afspreken