Vakantiegangers kijken heel anders tegen een land dan...

Heel verstandig … :kus: Indesco

Ik vind dit nummer hier wel passen :smile:

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=JGPXduaTPLA

Tjeemig, ik begin zo langzamerhand te geloven dat mijn nickname rondspookt in de rudimentaire hersentjes van indesco: op het ritme van de hartslag. Sumbar…klop-klop…sumbar…klop-klop…sumbar…klop-klop…en zo gaat het ritme door…:biggrin:

Mijn dompet (por te me nee) is bijna dezelfde als van de gemiddelde medelander. Ook de vakantiegeld.

Even op je andere reactie reageren: De zwarte deel , mijn reactie is de blauwe deel
Origineel gepost door surya atmadja http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//viewpost.gif

Gezien jou jaarlijkse reis naar den oosten moet je of Indisch zijn , of een zakenman , of een Nederlander met Indonesische partner .
*En je hebt waarschijnlijk goede en goedkope " slaapplaats " . *

Bijna allemaal mis Surya, wel eens gehoord van sparen. Enne ik heb geen familie in Indonesië. Dus ook geen goedkope slaapplaats. Als je een beetje de vliegprijzen in de gaten houdt en vergelijkt kun je voor €650 of soms nog minder al naar Jakarta vliegen. Ook hier heeft men promo’s. Een goed maar eenvoudig hotel is in elke stad wel voor ongeveer €10 te krijgen en ook nog inclusief ontbijt.:zon02:

Dan ben je (is men ) een" Indonesia lover" , en zeker als je /men het jaarlijks doet en of 2x per jaar doet.

Want het kost toch wel een paar eurie ,** al** ga je met de Arabische , Turkse of Chinese(Air Asia ?) airlines .
En dan geen goedkope slaapplaats .

Het is ook niet te rijmen met eenvoudig hotel (losmen ?) in elke stad (?) met ontbijt voor 10 eurie ?

Als het zo is kan men wel 3 keren per jaar naar den Oosten gaan .

Het is mij nog steeds gelukt, ik heb niemand nodig…:wink:
Dat geloof ik wel.

Dat is mijn ervaring. Dus niet de mijne.Dat betwijfel ik ook niet.

Surya schreef: Dan ben je (is men ) een" Indonesia lover" , en zeker als je /men het jaarlijks doet en of 2x per jaar doet.
**
Is ook zo, bovendien heb ik daar een pleegkind.

Surya schreef: Het is ook niet te rijmen met eenvoudig hotel (losmen ?) in elke stad (?) met ontbijt voor 10 eurie ?

Nieteens een losmen, die zijn nog goedkoper. Misschien niet in Jakarta maar dat noem ik ook geen stad, het is onderhand een land. :nod: 10 euro* is altijd nog tegen de koers van deze maand rond de Rp145.000. Is geen sterren hotel maar Melati. Goed en goedkoop.*

Euhm… neej hoor , ik doe niet aan tiepvouten :wink:
Total PriceTotal Price

Passenger(s)
2 Adults

EUR
10,532.28
(Include taxes and surcharges)

Fare for 2 Adults:
10,120.00
Taxes & Surcharges:
412.28
Total:

[RIGHT]**EUR **

10,532.28[/RIGHT]

Prices shown in Euro (EUR).

Retourtje Frankfurt - Medan, 2 personen…

Voor die prijs ga ik 6 keer naar Medan vanuit Amsterdam…:o

Trip Summary

Total Price

EUR
5,266.10
Fare per adult
(Include taxes and surcharges)

**Fare per adult **

Fare

[RIGHT]5,060.00[/RIGHT]

Taxes & Surcharges

[RIGHT]206.10[/RIGHT]

Total
EUR
5,266.10

[RIGHT]View in other currency[/RIGHT]

[RIGHT]Change Details[/RIGHT]

Your Itinerary
From
FRA****Frankfurt
Rhein Main **ToSMedan Polonia Intl From****Medan
Polonia Intl To
Frankfurt **Rhein Main
Travel Dates
**Depart **Sun 06 Jun **Return **Wed 16 Jun
Adults 2
Class
Economy

[RIGHT]Change Details[/RIGHT]

Dit zijn de prijzen vanaf Amsterdam

[RIGHT]TOTAL PRICE
**EUR **

[RIGHT]1,763.72[/RIGHT]

Fare for 2 Adults:
**EUR **

[RIGHT]1,354.00[/RIGHT]

Taxes & Surcharges:
**EUR **

[RIGHT]409.72[/RIGHT]

Total Fare:
**EUR **

[RIGHT]1,763.72[/RIGHT]
[/RIGHT]

Heb net gekeken op de site van Singapore Air, ik denk haast dat het een vergissing is…

Dacht het niet hahahahaha …

alleen maar nachtmerries, mocht je het persé willen weten hahahahahahahaha :dag::dag::dag::dag::dag::dag: Indesco

Nou… ik denk dat je beter niet vanaf Frankfurt wil vliegen :wink: Maakt niet uit… Ga t toch op een andere manier boeken… Moest wel lachen om de prijs! (was overigens wel 30 dagen 01-06 t/m 30-06-10)

Je gaat ook in juni; dat is een fijne periode in Indonesie. Indesco

Hey,
Nee ik ga niet in juni, september. Maar die is bij de meeste organisaties nog niet te boeken… Juni is bij velen het laatst mogelijke…

Tya , dat men onder de 10 eurie onder de pannen kan is bij mij ook bekend.
Als het een Melati hotel betreft , zal het mss de Melati 1 klasse zijn .
Ik ben " vaak" (een paar keren) in een Melati klasse hotel 3 geslapen.
Dat zijn dan redelijke hotels , zoal de Hotel Utari (M3) en Hotel Karmila (M3) , beiden in Bandung.

In Padang had ik een M3 hotel bekeken (voor survey-vergelijkingen maken) , de prijs was ongeveer 250 000 rupie .
Met ontbijt , airco etc . Goede locatie.
Dus hier zie je ook prijsverschillen van de Melati klasse hotel in Jakarta ( Hotel Cipta was ooit een M3 klasse) , Utari-Karmila(bandung-M3) en die Padangse M3 hotel.

Ik was ook verbaasd, dit moet een vergissing zijn. Misschien hebben ze de first class prijzen laten zien…?

Ook Rp250.000 is toch voor ons een goedkoop hotel? Ongeveer €18 voor een kamer, ze gaan er van uit dat er twee personen slapen dus krijg je ook twee ontbijt vouchers (misschien leuk voor een gast:o).

Het wordt toch eens tijd om een psychiater te raadplegen moppie. Er is niemand die nog iets van jou wil weten.:unibrow:

Alle periodes in Indonesië hebben hun eigen charmes en soms is het goedkoper en leuker om in het begin van het jaar of in het najaar te gaan. Behalve in de Ramadan. :biggrin:

Ligt er aan met welke maatschappij je wilt vliegen. Bij Malaysia Air en Singapore Air kun je nu al boeken voor volgend jaar september. Goede prijzen! :vak01:Kijk is op hun site.

Sorry ik heb niet goed gekeken het moet augustus zijn… :chin:
Over een maand zal het wel lukken.:smile:

Pcies :slight_smile: Kheb nog wel even de tijd hè?!

Thanks voor het meedenken :chin:

250.000 rupie is zeker goedkoop voor “ons” .
Als je 29 nachten moet dokken , komt je ook al op bijna 600 eurievoor hotel.
Nog niet eens het eten meegerekend , 5 eurie perdag omdat je bij de WarTeg (javaanse eetstalletje) eet ?
Is al 150 eurie .(X 2 of 3 of vier personen als je kinderen hebt ).
De angkot en bis umum , treinkosten .
Vergeet de ticketprijzen Amsterdam -Jkt v.v
De "goedkoopste zal ook ongeveer 600 eurie kosten .

Nou met de beste bedoelingen kan ik het niet bekostigen alleen maar uit mijn vakantie geld .

Zelfs 1 jut (1000.000) per nacht per kamer is nog goedkoop voor “ons” .