Turkse vriendin

Ik las dat iemand (Linda Ozgur?) een beetje verbaasd was dat een Turkse vrouw voor een buitenlandse partner heeft gekozen. Dat is echter helemaal niet ongebruikelijk en komt vooral veel voor in steden als Istanbul, Ankara en Izmir.

Hi allemaal,

Even een kort berichtje:

Geboren op 30 juli onze super mooie dochter:

Yasemin Suraya

***Gewicht +/- 5 pond ***
Lengte 52 cm.

Ze is geboren om 6.34 uur in de ochtend.
Mama moest nog wel een paar dagen in het ziekenhuis blijven maar is inmiddels weer thuis, papa wist van blijdschap niet meer wat hij moest doen of zeggen, erg emotioneel allemaal!!!
Nog een weekje dan moet ik helaas weer naar huis, maar we zullen niet lang van elkaar verwijderd zijn!!!
Als ik weer thuis ben dan zal ik het hele verhaal wel een keertje goed neertypen want ik heb nu niet zoveel tijd, moet die kleine meid eten geven!!! :):):slight_smile:

Cyn, het zal niet makkelijk voor je zijn om dit te lezen, aangezien wat je gister hebt meegemaakt maar ik had beloofd om dit gebeuren (de geboorte) ff te melden. Hou je goed meid, Dikke kus!!!

Groetjes van een super blije vader uit een heet Izmir!!!

M…

@Mobster
:banana: Proficiat **PAPA **:banana:
Ook natuurlijk de felicitaties voor je vrouw. Fijn dat je nog een weekje mag genieten van je dames, zal nu nog moeilijker voor je zijn om weer naar huis te moeten. Gelukkig duurt het niet zo lang voordat ze beiden naar Nederland komen.

Mobster,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,mooie naam hebben jullie haar gegeven.Geniet er maar van en dat jullie maar snel weer samen mogen zijn in Nederland.

groetjes

Gefeliciteerd !!!

Super !!! Wss ben je trots als kersverse vader ! Ik wens jou en je vrouw een fijne toekomst tegemoed samen met de kleine meid ! Volgt er dan ook een fotootje ? :wink: hihi

GEFELICITEERD!!!

Een meisje wat ontzettend leuk!!! En wat een prachtige naam!!! Geniet er maar van “baba” :wink: Heel veel geluk!!

Kus Cyn

VAN HARTE GEFELICITEERD!! GENIET VAN HET VADERSCHAP, IK WENS JULLIE 3 VEEL GELUK.

KUS KUS

FILIZ

Prachtig toch ?

Nou, schiet niet van jullie stoel af, maar mn mams begon gisteren over hoe leuk zij het zou vinden om oma te worden ! Hallo, mama, ikke nog maar 20 jaar ?! Alhoewel het wel super zou zijn maar ik moet nog 2 jaartjes school… Ze is echt wel in de wolken, ook over mn vriend en hoe mooi die kindjes wel niet zouden zijn met Turks bloed erin ! Ja mams, héél mooi maar toch nog een jaartje of 2 minstens wachten :wink:

Jaaa. mama sevgilim… Het lijkt mij ook prachtig om een kleintje te hebben!!! Maar ben er ook nog te jong voor!!

x

Soon soon soon ! :smiley: Eerst van school af zien te geraken en dan mag of kan alles ;):smiley:

BABA!!! Gefeliciteerd!!!
Goed te lezen dat alles goed is met je vrouw en je dochter, en ook met jou natuurlijk hihi!

Geniet daar maar lekker, plan het snelle weerzien met je 2 favoriete vrouwen en we lezen het snel
Knuf
:wave:

Wat leuk om te horen!:smiley: Hartelijk gefeliciteerd mobster, trotse papa. Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven! Ik wens jullie samen heel erg veel geluk en hoop dat je ze niet al te lang hoeft te missen.

Je zorgt er wel voor dat alle moederinstincten opgewekt worden hier geloof ik:P. Kleine kindjes zijn altijd zoooooooo lief!:wink:

Heey baba-Mobster!! GEFELICITEERD!!!
Wat een ontzettend mooie naam ook!
Geniet er van en gelukkig zullen ze al snel in Nederland zijn :smiley:

Liefs Rieneke

Van Harte Gefeliciteerd met jullie wolk van een dochter.
En wat een mooie naam; Yasemin.:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Veel geluk met de baby gewenst.

Liefs Fransijn

Hi allemaal,
Wel, het was dan toch eindelijk zo ver. Ik ben vorige week dinsdag naar Izmir gegaan om mijn vrouw en dochter op te halen. Mijn vrouw kwam mij halen van het vliegveld zonder Yasemin omdat het koud was in Izmir, ik was blij om haar weer te zien en merkte toen pas hoe erg ik haar heb gemist!!! Ik heb een erg drukke periode achter de rug op het werk en heb je gelukkig niet zoveel tijd om over andere dingen na te denken dan werk dus aan de ene kant kwam dat wel weer goed uit!!! We zijn onderweg nog ff ergens gestopt om wat te eten en te drinken en toen naar haar huis gegaan waar ik eindelijk weer mijn kleine meid in mijn armen kon nemen. Hoewel kleine meid, ik stond er van te kijken hoe snel zo’n uk groeit. Ze zag er erg goed uit en heb haar de eerste 20 min. niet meer los gelaten!!! Man, wat was ik blij om die meid weer te voelen, horen en ruiken. Ik weet dat dit een beetje soft klinkt maar het vaderschap doet toch wat met je kwa emoties dat ik hier echt niet kan beschrijven!!! Affijn, mijn schoonmoeder was er ook en had allemaal lekkere dingen voor mij gemaakt dus was het gelijk weer eten, dus ik plofte toen ik net 2 uur terug in Turkije was alweer bijna uit elkaar van het lekkere eten(klinkt bekent voor sommige van jullie)???
Mijn schoonmoeder bleef maar met eten komen omdat zij vond dat ik mager was geworden en dacht mij in 1 dag wel weer bij te voeden, de schat!!!
We zijn tot zondag in Izmir geweest en hebben lekker rustig aan gedaan, niets bijzonders eigenlijk.
Zondag was het dan toch eindelijk zover dat we naar Amsterdam zouden vliegen, de hele fam. mee naar het vliegveld een hoop emoties bij iedereen maar het was toch echt tijd om te gaan!!!
De vlucht was goed gelukkig geen vertraging en de kleine meid heeft zich goed gehouden tijdens de vlucht en bijna de hele reis liggen slapen.
Op schiphol heb ik snel mijn auto, die bij lang parkeren stond, gehaald en daarna zijn we naar huis gereden wat zo’n 20 in beslag nam.
Thuis aangekomen hebben we gelijk Yasemin in bed gelegd en hadden wij ff tijd voor elkaar. Ik voelde mij op dat moment zo gelukkig, dat is echt met geen pen of toetsenbord te beschrijven!!! En toch, ik voelde mij ook een beetje verdrietig, Ik miste voor het eerst sinds lange tijd mijn moeder en broertje(een aantal jaren geleden samen dood gereden door een of andere dronken *******) ik had graag gezien dat zij dit nog had meegemaakt, maarja het mocht niet zo zijn!!!
Mijn vrouw is tegen mij aan komen zitten, we hebben er over gepraat(in het nederlands) en toen was alles weer goed!!! Ook dit waren de dingen die ik laatste jaren had gemist.
Een nieuw hoofdstuk in mijn/ons leven is aangebroken en ik ben op dit moment de meest gelukkige man van de hele wereld!!!

Ik was van plan een klein stukje te schrijven maar dat is niet gelukt!!! :):):):slight_smile:

Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat, voor nu is alles SUPER!!!

Groetjes,

M…

Mobster, wat geweldig allemaal, ik wens je heel, ontzettend veel geluk en liefde, en voor je vrouw veel sterkte. Want het zal voor haar niet zo makkelijk zijn in een nieuw land, met een ander klimaat, zonder haar familie en met een baby te wennen.
Maar met jouw liefde :wub: zal het zeker wel lukken. Geef je twee vrouwen maar een dikke knuf van mij, en we hopen allemaal jullie zeker bij een volgende meeting te ontmoeten.
Heel veel liefs, Marja

Mobster: Wens jullie heel veel geluk en gezondheid toe. Het zal voor je vrouw niet meevallen om hier te wennen, maar komt vast wel goed he.

hey Mobster!

Geniet er met volle teugen van dat je vrouw en kind nu bij zijn in Nederland! GEWELDIG voor je! Ik hoop dat Nederland bevalt voor je vrouw, jullie zullen vast moeilijke tijden krijgen. Ze zal enorm moeten wennen. Maar zolang jullie samen zijn is het top!

Groetjes

Heel veel geluk en gezondheid gewenst.

groetjes

MOBBIE!!!

Vader/echtgenoot/huisgenoot/kostwinner/enz enz enz…allemaal titels die nu op jou van toepassing zijn…
GEFELICITEERD met jouw huisgenoten!!! Je hebt er lang op moeten wachten, maar nu zijn ze er dan ook echt!!

Geniet van het feit dat er nu iemand is die van je houd, en er voor jou is op de momenten dat je die arm om je heen nodig hebt…dat is ONBETAALBAAR!!!

Nogmaals vent, gefeliciteerd, en houd ons van je geluk op de hoogte!!(Helaas is de foto-mogelijkheid weg, dus kunnen we jouw kleine grote meis niet zien helaas!!)
Dikke knuf