Wie heeft er een verhaal met happy end?

Hoi, ik wil nu toch wel weer eens een positief verhaal met happy end horen!!:teeth:
Ik zelf ben net weer terug van een week naar mijn liefde,en zit nu thuis naar informatie en oplossingen te zoeken…!
Ik wil gewoon samen met hem zijn! Zo gewoon is dat dus niet,vooral niet omdat ik hier ook nog een dochtertje van 7 uit een eerdere relatie heb.
Hem voor altijd hierheen halen lijkt geen optie aangezien ik qua inkomen niet garant voor hem kan staan. Daar naar toe gaan is ook geen makkelijke keuze vanwege mijn dochter…
Ik zou daar eventueel wel graag willen wonen hoor,iemand ervaring?

Wie o wie heeft een happy end verhaal dat ik weer denk: owww zie je wel ,hun is het ook gelukt! Dat de moed er in blijft…snapje?
KOM MAAR OP met je verhaal! Ik kan wel een oppepper gebruiken!
(toevallig ook nog iemand die verhuisd is met kind van eigen bodem?)

Even voor iedereen die weer thuis zit na een bezoek aan heerlijk Turkije…

Heej Martien!

Nou ik heb wel een positief verhaal voor je hoor!

Ik ben ook verliefd geworden op een Turkse jongen… dit gebeurde tijdens mijn vakantie in Side, hij was daar kok in ons hotel.
Ik dacht ook van: dat zal wel niks worden en die hebben elke keer weer een ander meisje, als ik weer terug in Nederland ben heeft hij vast alweer een andere toerist versierd.
MAAAAAAR ik kreeg tijdens het afscheid nemen zijn email… ( ik dacht natuurlijk niks van hem te horen maar goed, heb ook mijn email gegeven!)
De volgende dag meteen gemaild naar hem dat ik thuis was … en afwachten maar!
Dezelfde week kreeg ik een mail terug van hem ( in het turks, dus moest hem zo snel mogelijk laten vertalen ) dat hij me miste en wanneer hij me weer zou zien en of ik snel op msn wilde komen.
Ik heb hem weer terug gemaild in het Turks ( dat is de enige taal die hij kan ) en we hebben een afspraak gemaakt om te msnnen.
Nou helemaal op en top natuurlijk achter die webcam en nog steeds helemaal verliefd op hem…
Elke avond van 10 uur tot 3 uur snachts gechat samen en afgesproken dat ik in oktober naar hem terug zou komen… ( samen met mijn neefje, je weet immers maar nooit ! )
Nou ben toen weer terug gegaan en het was helemaal geweldig… na 2 weken kwam het afscheid EEN RAMP, maar dat zul je zelf wel ondervonden hebben!
Afgesproken dat ik in december weer terug zou komen voor 3 weken en dan zouden we naar zijn ouders toe gaan… na elkaar 2 maanden gemist te hebben zagen we elkaar toen eindelijk weer en het was een geweldige vakantie!
We konden elkaar niet meer missen dus heb ik hier gewoon alles opgezegt en ben daar gaan wonen en woon nu dus in Turkije!

We zijn getrouwd en ik ben nu zwanger van ons 1e kindje…

Dus luister niet naar al die verhalen over het CULTUURVERSCHIL… ja je zult je wel aan moeten passen maar dat moet hij ook aan onze cultuur!
Het gaat super tussen ons en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!

Ik wens je heel veel geluk toe en volg je hart!

Groetjes janneke

O janneke wat n mooi verhaal! en succes met je zwangerschap!!! :smiley: Echt geweldig hoor. Woon je nu ook in Side of wonen jullie ergens anders?
xx Macy

Hee Macy!

Dankjewel!
We hebben voordat ik weer terug ging naar Nederland ons huisje opgezegt omdat ik voor misschien wel voor een half jaar hier blijf ( als mijn man naar Nederland toe kan komen! ) En in de winter is er geen werk in het toerisme zoals je weet, dus dan kunnen we de huur niet betalen!
We gaan zodra ik terug ben in Turkije, in Nigde wonen, dat ligt richting Ankara…Daar woont zijn familie ook…dat is een stuk gezelliger :wink: en makkelijker straks met de kleine…kan oma nog eens een keer oppassen he :unibrow:…
Heb jij ook een relatie met een Turk?

Groetjes Janneke

Heey Janneke,
Zijn jullie dan ook al getrouwd?
Ja heb ook mijn vriend in Alanya zitten, maar is allemaal nog heeeeel vers, en als alles goed gaat dan zien we elkaar volgend jaar weer in de meivakantie. Ik ben 15 en hij is 19 dus ook nog eens heeeeeel jong haha :smiley:

Hee Macy!

Ja wij zijn afgelopen september getrouwd!
Wat rot dat jouw vriend nog maar 19 is…dan moet hij het leger nog in :frown:
Maar dat duurt nog even…mei… pfff ik zou er niet aan moeten denken om hem zolang te moeten missen bah :puke:
Spreken jullie elkaar wel regelmatig op msn enzo dan?

Groetjes Janneke

Hoi Janneke!
Wat leuk om je verhaal te lezen, :smiley:
Nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Hee Lies!

Dankjewel!

:kus: Janneke

Heey Janneke, we spreken elkaar dagelijks via msn of sms :wink: Dus dat zit wel goed toch!
Oh wat leuk dat jullie getrouwd zijn!
Heb je misschien zin om je hele huwelijks verhaal te vertellen, bv : waar, en welke dingen anders en het zelfde zijn als huwlijken hier in NL ?
xx Macy

Leuk om te lezen Janneke. Geniet van je zwangerschap en heel veel geluk samen!

Dankjewel Dece!

Groetjes janneke

@ Janneke GEFELICITEERD… echt een prachtig verhaal!

@ Martien… ik herken je verhaal. Ben dit jaar in Gumbet op vakantie geweest in Sept. en helemaal verliefd geworden daar :-). In Oktober ben ik naar hem terug gegaan… was weer helemaal leuk!! Nu wil ik in december naar istanbul om hem daar op te zoeken. Maar… ook ik heb een kind hier dus om net zoals Janneke hier alles op te geven en te vertrekken is geen optie. Ik zie wel hoe het loopt. Jij (Martien) al wat wijzer geworden?

waaauuww wat een leuk verhaal en nog gefeliciteerd met uu zwangerschap!
ik vond het ook wel weer fijn om un positief verhaal te lezen hoor je hoort soo veel negatieven verhalen over als je un vriendje heb in turkije!
ik heb zelf ook een vriendje daar, hij is egt soo lief voor mij!
eerst ging het niet so goed tussen ons in de zomervakantie, maar toen ik weer terug ging in de herfstvakantie voor 8 dagen werd ik weer helemaal verliefd en hij ook!
die 8 dagen zijn we veel met elkaar opgetrokken en ben zelf op bezoek gegaan bij zijn moeder(vader was niet thuis) dus dat was ook een geweldige ervaring om te zien hoe hij daar nou leeft!
we zijn nu bezig om een visium te regelen om hem hier voor een paar weekjes heen te halen ik hoop egt sooo dat het gaat lukken, je ziet zo veel verhalen staan dat het gewoon so vaak niet lukt!
Nou ja we zien het wel me moeder wil anders met mij ook nog wel een keer naar turkije en ik spreek hem elke dag wel via msn of met de telefoon.

liiefs Courtney

Hoi diaan, we zijn nu bezig met een toeristenvisum om hem ,net als elk stel hier wil,met kerst hierheen te halen…
En verder? Ik ben al een tijdje heel veel informatie aan 't opsnorren over turkije om te wonen,werken,trouwen(!) enz enz…ook óf ik met mijn kleine meid wel mág emigreren als ik zou willen. En dat kan,aangezien ik het éénouderlijk gezag heb en haar vader zijn plicht tot alimentatie betalen niet nakomt.
Maar dan nog,snap ik dat het voor hem allesbehalve leuk is als ik zijn dochter meeneem die kant op! Eers mijn lover maar es deze kant op zien te krijgen,als het lukt is ie hier voor een maand,en daarna brainstormen we wel weer verder. Maarrrr ik denk dat we uiteindelijk,als het nog steeds super gaat tussen ons, die kant wel op gaan!
Hoor ik van je wat jouw toekomst plannen zijn met je kindje, en wie is er nog meer met kind van eigen bodem ge-emigreerd???

Nou er zijn zeker slechte kanten hoor aan n relatie te hebben met iemand die n paar landen verder op woont :stuck_out_tongue: Maar zeker ook de voordelen ! :smiley:

Hoi Martien…
Ik weet het echt nog niet hoor… voor wat de toekomst betreft.
Ik ken m helemaal nog niet zo lang… maar voelt super goed.
Hoelang ken jij hem al? En hoe oud is je dochtertje?
Ik heb hem vanavond gesproken op msn en alles is geregeld. Deze week ga ik een ticket boeken en dan 12 december naar Istanbul om hem op te zoeken. Zou dan de derde keer zijn dat ik hem zie. Zijn Engels is helaas niet zo goed… dus is lastig communiceren.
Als het in december weer leuk is en goed voelt… wil ik me wel eens verdiepen of het lukt hem voor een korte vakantie hierheen te halen… maar alles wat ik daar tot nu toe over gelezen heb is niet echt positief… althans… een hoop gedoe.

Hey Martien, ik heb ook zo’n situatie, 1ouder gezag en slecht betalend vader. maar slecht betalend wil niet zeggen dat hij geen rechten heeft. En let op, als jij naar turkije vertrekt voert hij aan dat het een land is met lagere levensstandaard, en dan kelderd de alimentatie ook nog eens.
sucses en groetjes

Tja…lagere allimentatie maak ik me niet druk om,hij heeft nog nooit 1 cent betaald! Maar jij bent toch mét man verhuisd…?
En als ik het 1 ouderlijk gezag heb,dan heb ik toch niet zijn toestemming nodig om te kunnen emigreren???

Knap van je dat je het zonder alimentatie doet dan. ( wat een vaders…) maar ik was in eerste instantie alleen met kinderen verhuisd, man zou later achteraan komen. In plaats daarvan vond hij t wel lekker zonder gezin en heeft de scheiding aangevraagd. Met 1 ouderlijk gezag heb je zijn toestemming niet nodig. Dan kun je gaan waar je wilt.

De vader van je kind betaalt geen alimentatie? Schakel het LBIO in, die innen het bedrag voor je!
Groetjes Yasemin