Ik heb het LBIO 4 jaar terug al ingeschakeld…die krijgen het ook niet voor elkaar,die houden wél bij wat ik nog moet vangen van hem,op papier ben ik rijk!:lol:
Weet je,als ik ooit (volgend jaar?) wel ga emigreren,dan gaat dat met minder schuldgevoel dan dat ie wel goed voor haar zou zorgen!
En dan heb ik het niet alleen over het niet betalen voor haar…
Oh… jeetje, wat bestaan er toch rare mannen. Mijn ex is ook al 13 jaar bezig met klieren over de alimentatie. En daarnaast heeft ie totaal geen band met zijn kinderen opgebouwd. Doodzonde, maar ja, een ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Kies voor je geluk! En dat van je dochter. Ik wens je het allerbeste toe! Goede reis.
Houd wel goed je ogen en oren open!
Veel succes!
Ik heb t LBIO ook al ingeschakeld, kreeg vorige maand ineens een achterstand van 600 euro binnen. Wel lekker, maar deze maand maar weer 4,5 euro. Och. Ook 2e echtgenoot betaald nu wel, niet veel, en hij denkt dat hij daarmee alles afkoopt. Geen aandacht, als ik met vragen zit ook geen antwoord. Mijn dochter heet ook Yasemin, is wel leuk!!!
ik heb mijn man in 2005 in side leren kennen. In 2006 zijn wij getrouwd in Turkije. In het begin had ik zoiets van oh hoe gaan we hem hier krijgen, hoe gaan we dat o^plossen, want ik wilde niet daarheen verhuizen. We hebben toen in november 2006 een toeristenvisum aangevraagd voor 6 weken. We hadden alles maar het werd toch afgewezen vanwege vestigingsgevaar. Ik heb toen een bezwaar gemaakt met een advocaat. Dat heeft vijf maanden geduurd en toen kreeg hij uiteindelijk toch zijn visum! Hij is toen in april 2007 naar Nederland gekomen. Intussen dat hij hier was zijn we op zoek gegaan naar een woning in Belgie. Na even zoeken een appartement gevonden en in juni zijn we naar Turnhout verhuisd! Ons daar samen ingeschreven…al snel een vaste baan gevonden ,zodat we de vijf jarenkaart konden aanvragen en die hebben we ook beide gekregen! nu wonen we alweer meer als anderhalf jaar in Turnhout…we kunnen in principe al terug naar nederland verhuizen, dat kan na 6 maanden
Ben net ingelogd op deze site. Leuk om allemaal te lezen.
Dan ook maar een leuk verhaal van mij!
In de zomer van 2006 ben ik samen met moeder, zus, oom en tante op vakantie geweest naar Kusadasi.
daar een hele leuke jongen leren kennen, maar ging ervan uit dat ik er niet teveel van moest verwachten, want he het is wel een jongen die in toerisme werkt.
Hebben 3 ontzettend leuke weken gehad, en toen de dag van afscheid.
Eenmaal thuis aangekomen bleef hij mij bellen en smsnen. Spraken elkaar vaak op msn ( tot midden in de nacht).
Ben toen in oktober voor 2 weken terug geweest naar kusadasi. Op dat moment werden eigenlijk al mijn onzekerheden weggenomen. Voelde ontzettend goed en hadden het heel fijn samen.
Mijn vriend komt eigenlijk uit Ankara. Dus in december 2006 ben ik dus ook voor 2 weken naar Ankara gegaan. Was super gezellig, rond die periode altijd bayram dus had gelijk zijn hele familie ontmoet.
Noem het impulsief, maar het voelde zo goed, dat ik de zomer erna mijn eigen huis had onderverhuurd, en voor een paar maanden naar kusadasi ben gegaan.
zijn daar gaan samenwonen en ik ben daar gaan werken als reisleiding, beste besluit ooit.
Inmiddels woon ik al sinds de zomer van 2007 in turkije en bevalt mij prima. Wij hebben nu samen onze fotostudio en gaat gelukkig goed. 14 maart 2009 gaan wij in ankara trouwen.
gaan meestal in de winter voor een maandje ofzo naar nederland, en de rest zijn we in ankara of in kusadasi.
Bevalt mij super om in turkije te wonen.
Heb er geen moment spijt van gehad.
Hoi Sezan! Welkom op het forum ! en meteen al zo’n mooi verhaal zeg! Dat bewijst maar eens dat het niet altijd slecht moet aflopen hé En hoe is het daar in Turkije? Ikzelf ben al 2 keer in Kusadasi geweest en ik vind het er super! Ik ga in juni normaalgezien terug! ik ben nog nergens anders geweest in turkije, mr ik vind kusadasi gewoon zalig! ik voel er me zo thuis en hoop er in de toekomst ook eens wat langer naar toe te gaan dan gewoon een reisje van een week, mr ja werk vinden enz is niet zo eenvoudig dat zul je zelf ook wel beamen!
verder wens ik je ook nog proficiat met je huwelijk!
Dank je wel!
Zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk. ben nu zelf even in nederland, maar ga eind januari terug en dan de laatste puntjes op de i zetten voor ons huwelijk.
Ik ben zelf ook echt nog verliefd op kusadasi. Vind het echt heerlijk om er te wonen.
Ben al op veel plekken in turkije geweest maar dit blijft mijn favoriet!
Werk is niet altijd even makkelijk. maar werken voor een nederlandse touroperator is de beste optie.
En vaak ook niet zo moeilijk om te vinden.
Ja ik zal zien om misschien in Kusadasi te werken… Ik studeer dit jaar af, ik doe nu marketing. dus daar kan ik eventueel mee als reisleider werken of in een real estate ofzo… Het enige probleem naast het vinden van werk is de winter! Dat houdt me wat tegen. Maar het is in ieder geval wel een droom van me om ooit in het buitenland te wonen, daarom dat ik vanaf volgende maand nr Spanje ga om er mijn eindstage te lopen! Om het eens te testen of die droom echt wel zo leuk is ! hihi!
En wat leuk die voorbereidingen! Veel succes ermee alvast! en wat voor huwelijk wordt het? een turks of een westers? Of eerder een combinatie van de twee? Dat laatste lijkt me echt super!