ik wens jullie heel veel geluk toe!!! en gefeliciteerd!!!
groeten nikki
Hallo allemaal,
om te beginnen weer iedereen bedankt voor de lieve reacties en gelukwensen!!!
Ik ben net weer terug uit Izmir, ben daar 9 dagen geweest om wat papieren te gaan halen en om te kijken hoe het met mijn vrouwtje gaat.
Ik had niet gemeld dat ik zou komen, dus ze was erg verbaast toen ik opeens voor de deur stond!!! Ik had wel een vriendin van haar gebeld dat ik zou komen en die is mij komen halen van de airport en had wat vrienden gebeld dus is het een klein feestje geworden tot de zon weer opkwam!!!:):):)
Ik heb voor eerst het hartje van ons kindje horen kloppen en dat was echt een heel mooi en emotioneel moment!!!
Met moeders gaat het ook erg goed ze is wel wat moe af en toe maar ze voelt zich erg goed en ze ziet er echt schitterend uit!!!
Ze heeft mij wel verteld dat ze in Turkije wil bevallen ivm. de taal (hoewel haar nederlands steeds beter wordt) maar als er iets is kan zij zich toch beter in het turks uitdrukken wat begrijpelijk is!!!
Als alles meezit komen ze in november voorgoed naar nederland, ik heb een kleine kruiwagen bij de ind en die kan gelukkig wel wat voor ons doen dat het allemaal wat sneller gaat !!!
Zo, dit was weer een kleine update, als er verdere ontwikkelingen zijn laat ik het jullie wel weten!!!
Heeft iedereen hier ook zoān zin in de zomer???
Groetjes
Mā¦
Ps. ik weet al wat het wordt maar dat ga ik nog niet vertellen!!! :):):):)
Jeee wat een supermooi verhaal zeg.
Wat geweldig dat het zo goed gaat. knap ook van je vrouw dat ze al aardig wat Nederlands spreekt. het hartje gehoord te hebben zal wel heel erg speciaal voor je/jullie geweest moeten zijn.
Eerlijk waar, heb de tranen er weer van in mān ogen gekregen.
dank je wel voor je verhaal. ik ben erg benieuwd.
GroetjesX
Ohw wat een heerlijk mooi verhaal!
Wanneer ga je weer naar Izmir?
Ik wens jullie al het goede van de wereld toe! Veel succes met alles!
Liefs Rieneke
Hey Mobster !
Leuk te zien dat alles goed met jullie gaat ! Versta wel dat ze in haar eigen land wil bevallen, zou ik ook wel willen. Alles zal goed komen !
Vind het super voor jou ! Laat ons zeker nog wat weten hƩ?
groetjes
@Mobster:
Goed nieuws dat je vrouw al zo snel naar Nederland kan komen!
Is inderdaad een heel bijzonder moment, voor het eerst de hartslag van je kind horen. Lijkt me voor een man nog specialer, een vrouw voelt tenslotte haar lichaam veranderen, wat later haar kind bewegen. Voor een man is dit echt het eerste teken van leven. Geniet er lekker van vadertje!!
pMobster hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk en de zwangerschap!!! Erg emotioneel je verhaal krijg er ook de rillingen van. Veel succws met je gezinnetje!
Hi iedereen,
Thanks again voor alle reacties op mijn vorige verhaal.
Nu ff een kleine update: bij de IND lijkt alles op rolletjes te lopen, ze kan als ze wil over 1 maand al naar Nederland komen als ze zou willen, maar ivm. met de bevalling en het niet kunnen vliegen als ze hoog zwanger is zal ze pas rond sept. naar ned komen samen met de baby.
Gellukig mag ze nu nog wel vliegen en is ze 2 weken geleden naar ned. gekomen en blijft nog 2 weken. we hebben nu dus rustig de tijd om samen wat spullen voor de baby te kopen, dat is toch een stuk leuker dan alles alleen te doen.
De babykamer is qua verven, behang en vloerbedekking al klaar en zij vond het heel erg mooi geworden, ik had haar wel verteld wat voor kleuren het zouden worden maar ze had totaal geen idee hoe het er allemaal uit zou komen te zien!!! Dat zijn dus weer 10 punten extra voor mij!!! :):):)
We gaan morgen dingen als een wiegje, buggy, autozitje en wat kleertjes kopen, dus prenatal here we come!!!
Het mooie is dat ze al aardig rond begint te worden maar nog steeds overal aan mee doet en overal mee naar toe gaat, veel respect voor haar dus!!!
Zo, dit was het weer ff voor nu, iedereen een fijn pinkster weekend en ik hou jullie allemaal op de hoogteā¦
Groetjes,
Mā¦
@Mobster: Wow, nu begint het echt wel in te korten voor jullie ! en leuk dat ze bij jou nu eens is ! Ik wens jullie alle succes in de toekomst !
Heey mobster!
Wat heerlijk weer om te lezen dat het zo goed gaat met jullie! Ik hoop dat alles goed gaat verlopen! En ik wens je alle geluk van de wereld toe met je vrouw!
Wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! ben benieuwd naar de vervolg verhalen, hopelijk zijn die ook allemaal positief
Liefs Rieneke
Wat super leuk dat jullie je verhaal hier vertellenā¦!!!
Heeel leuk om te lezen dat het zo goed gaat.
Groetjesā¦
@Mobster
Fijn te horen dat alles zo goed gaat en dat jullie weer een paar weken bij elkaar kunnen zijn. Lijkt me heel moeilijk om in zoān bijzondere periode gescheiden van elkaar alles te moeten beleven. Oeps wat een zware taal opeens.
Hoe vindt je vrouw Nederland? Hopelijk heeft ze het toch naar haar zin in ons kikkerlandje nu het weer zich niet van de goede kant laat zien.
Wens jullie nog 2 hele fijne weken samen. En veel plezier morgen bij Prenatal.
Wat ontzettend leuk voor jullie zeg.
Dat de aanvraag bij IND goed verloopt, heerlijk voor jullie want je wilt nu natuurlijk helemaal altijd bij elkaar zijn .
en zo te horen duurt dat gelukkig niet lang meer.
Zie jullie al gaan lekker saampjes naar de Prenatal, geniet er maar lekkervan en heel veel plezier !!
Leuk dat ze de babykamer ook mooi vindt.
Wat vindt je vrouw van Nederland??
Zou voor mij allemaal als een prachtige droom aanvoelen waarvan je wilt dat die nooit meer eindigt. En dan is het geen droom en is de werkelijkheid even mooi , wat geweldig !!
Gun het jullie van harte !
Maarreā¦we willen natuurlijk wel fotoās zien hĆØ straksaan !!!
Liefs,
Von
@Mobster, wat een mooie berichten allemaal.
Ik wens jullie veel plezier en geluk bij het verder uitbreiden van de babyuitzet.
Echt heerlijk dat jullie dit gezamenlijk kunnen doen.
Verder heel veel succes met de rest van de zwangerschap.
Het is zomaar weer voorbij hoor.
Geniet ervan zoveel als jullie kunnen.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hi allemaal,
Wel, de tijd is gekomen om naar Izmir te gaan en vader te worden. Het klinkt en voelt als ik eerlijk ben wel een beetje raar en eng wat er allemaal gaat maar ik denkt dat ik alles maar een beetje over mij heen moet laten komen.
Alles is klaar, de babykamer met wiegje, komode, kleertjes enz. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste weken steeds nerveuzer begin te worden!!!
Met mijn vrouw gaat alles goed, ik krijg regelmatig emails van haar met bijlages van echoās en fotoās waar ze de omvang van haar buik laat zien met een meetlint om te laten zien dat ze weer een aantal centimeters in omvang is gegroeid!!! Echt erg leuk om te zien hoe zij er mee omgaat en hoe trots ze is!!!:):):)
Ze is over 2 weken uitgerekent maar ik vertrek vanavond al naar Izmir en blijf daar dan 1 maand, gelijk een beetje vakantie!!!
Met de Ind is alles geregeld, waarschijnlijk komt ze begin oktober voorgoed naar Nederland en dan kunnen we eindelijk voorgoed samen zijn, ik kan echt niet wachten!!! We zijn er ook eindelijk uit wat voor een naam de kleine gaat krijgen, we hebben gekozen voor een dubbele voornaam waarvan er een de roepnaam wordt!!!
Zo, dat was het weer ff voor nu, als ik weer terug ben laat ik jullie weten hoe het allemaal is gegaan!!!
Het is tijd om naar schiphol te gaan!!!:):):)
Groetjes van een bijna vader,
Mā¦
Nou ik wens je een hele fijne tijd en dat alles goed mag gaan,laat je ons even weten wat het geworden isā¦
groetjes
heel veel geluk toegewenst!! hoop dat alles goed gaatā¦hou ons op de hoogte;)
VƩƩl geluk Mobster ! Super dat je bijna vader word ! Laat de naam als het geboren is zeker eens weten hƩ ?!
@Mobster
Logisch dat het allemaal spannend is, vader worden is ook niet niks !
Vind het zo leuk van haar dat ze je door middel van fotoās op de hoogte houdt, brengt alles toch een baeetje dichterbij.
Een hele mooie tijd in Izmir, geniet er van. Wij wachten hier vol spannning op je āvaderverhalenā.
Ooooh! Ik kwam hier toevallig tegen, maar wat een mooi verhaaal! Zo zie je maar hoe alles onverwacht toch nog goed kan komen!
Mobster, ik wens je heeeeel veel geluk en ben benieuwd naar hoe het allemaal verder gaat lopen.