Turkse vriendin

@ Mobster: Wat een mooi verhaal wat werkelijkheid is geworden. Ook ik wens je, heel veel gezondheid, liefde en geluk toe met je gezinnetje. Prachtig om dit te lezen zeg! :wink:

Prachtig Mob !

Kreeg toch wel enkele traantjes in mn ogen van je verhaal te lezen ! Ben supergelukkig in jouw plaats wel ! Ik hoop dat alles verder prima kan verlopen en dat je vrouw en kleine meid hier gelukkig zullen worden !

Krijgen we nu een Turks feestje ? :wink:

Jaaaaaaa, een kraamfeestje!!!

@mobster
Heerlijk joh dat jullie nu eindelijk bij elkaar zijn.
Geniet maar lekker van je kleine meisje en je vrouw!
Wat zal jij een gelukkige man zijn.

Hey Mobster, ik sluit me graag aan in het rijtje met alle gelukwensen. Ook ik wens jou en je gezinnetje alle geluk en gezondheid van de wereld toe.
En wat je moeder en broertje betreft: wees er voor jezelf van overtuigd dat ze vanaf een mooi plekje met je meekijken en supertrots op je zijn!
Geniet van alles en hoop jou en je vrouw de volgende keer te ontmoeten op de meeting.

Mobster, ik ben onwijs blij voor jullie en wens jullie veel geluk voor de toekomst. Geniet van de mooie dingen van het leven.

@Mobster
EINDELIJK ZE ZIJN ER :king: !
Wens jullie nogmaals alle geluk van de wereld toe. En genieten doe je al dus dat hoef ik niet meer te zeggen :wink: .
Trouwens, je bent helemaal niet soft, ik kan alleen maar waardering hebben voor mannen die voor hun gevoelens uit durven te komen. Ik ken er niet veel namelijk. Je vrouw heeft gewoon een lot uit de loterij getroffen.