Tamara even een dikke vette knuffel voor jou. Het is ook niet makkelijk allemaal en je mag best tranen laten. Dat hoort er allemaal bij echt waar. Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat je het langzaamaan ( eigenlijk snel ) een beetje een plaatsje kan gaan geven dan zul je je lichamelijk waarschijnlijk ook wat beter voelen. :knuffel:
@Turkijelover: Mijn dochtertje heeft vakantie van 2 tot 10 mei, dus wilde van 2 tot 9 mei gaan, maar ik schrok inderdaad…dat zijn niet de prijzen die ik gewend ben. Wat fijn dat je zoontje 2 weken heb en je zo de dure week omzeilen kan…scheelt inderdaad een hoop zeg ![]()
@Delali: Hij komt inderdaad uit een erg warm nest en de verhalen over zijn ouders en hoe ze voor elkaar vochten uit pure liefde lijken ook echt regelrecht uit een lovestory film te komen hihi…maar echt voorbeeldig joh! Het was inderdaad een mooie fijne tijd daar.
Goed te horen dat jullie je weer zo gelukkig voelen! Dat is de bedoeling. Je hart en gevoel volgen is inderdaad wat je het beste kan blijven doen ![]()
@civciv: hij gaat inderdaad 200% zelfs voor mij en zijn ouders en hij hebben het al elke dag over onze ontmoeting die ze begin mei willen houden als ik er weer ben, maar als ik er aan denk krijg ik alweer paniek. Aşkim zet inderdaad uitbundig al zn gevoelens op fb om te delen haha…ik ben daar ietwat terughounderder in. Vooral als dingen niet zeker zijn. Er is veel gebeurd die week. Huwelijkspapieren zijn ingeleverd, bloed geprikt, foto’s gemaakt, weet ik t allemaal, maar jij bedoeld zeker het babyfilmpje van aşkim met zijn nieuws haha. Hij wilt zoooooo graag!!! En het kan ja hihi. Symptomen zijn er, maar test doen wil ik niet. Vind ik onzin en eng! Hij staat te springen hihi.
Wat leuk dat je zondag al gaat! Ik wens je echt super veel plezier! ![]()
Ik ga maar weer op zoek naar tickets zoals gewoonlijk…weet op een gegeven moment niet meer waar…ondanks na duizend keer boeken…pff
Hallo meiden
Even een kort berichtje.
Het gaat hier helemaal niet goed: ( mn nieuwe baantje is super maar onder tussen ging het tussen mij en askim? Helemaal niet goed.
En nu is het sinds zondag avond uit geloof ik: (![]()
Sinds zondag ook geen contact.
Hij heeft mij flink gekwetst met sommige dingen en ik wacht ook eigenlijk tot hij een eerste stap gaat zetten, ben alleen bang dat ik kan wachten tot ik een ons weg. Al zal dat nog best snel gaan want ik kan bijna niet eten.
Er staat eigenlijk nog niet duidelijk iets over op fb en heb er ook alleen nog maar met mn ouders over gesproken dus wil ook graag zo houden dat er nog niks op fb sraat.
Nu even naar de markt even afleiding zoeken
Fijne dag meiden
@Miloutjuhh: Och wat rot mop! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wou je toch even een riem onder het hart steken of hart onder het riem…haha sorry ik weet ff niet precies. Jammer dat je aşkın je gekwetst heeft. Ik hoop dat het geen onvergeefbare kwesties geweest zijn en jullie er over kunnen praten. Al snap ik helemaal wat je bedoel met het wachten op de eerste stap van hem en helaas staan de meeste als koppig bekend. Je bent nu 2 dagen verder dus? Misschien heeft hij iets meer tijd nodig om het in te zien en komt hij hopelijk met een excuus en een goed uitgepraat gesprek en was dat uitmaken maar een reactie als bui op dat moment. Geloof er in dat jullie er wel uitkomen en blijf eten alsjeblieft al snap ik dat dat nu moeilijk gaat. Ik hoop echt dat het weer goed komt! Blijf er in geloven en probeer ergens kracht uit te putten. Afleiding zoeken is inderdaad ook niet verkeerd op dit moment. Hou je taai en hou hoop. Dikke knuffelllll voor jou
Wow Deniz Kizi, Ik dacht dat ik snel was na 8/9 maanden samen al zwanger, maar jij wint de beker ![]()
Als symptomen er zijn zou ik maar eens een test doen! Ontkennen en ervoor weglopen heeft geen zin. En dat je askim het al zo vroeg op FB zet vind ik ook best heftig eigenlijk. Eerst maar eens zekerheid toch?
Maar huwelijkspapieren ingeleverd? Jullie gaan ook al snel trouwen dus?? Je bent bijna niet bij te houden!!
Ik heb ook met plezier, én een beetje verbazing gekeken naar je foto’s. Jullie zien er prachtig uit, maar zie jou heel veel voorbijkomen met hoofddoek… Heb je nog meer nieuws??
@Miloutjuh, aaah meis wat een rotnieuws! Ik hoop echt dat hij de eerste stap gaat zetten, want als hij degene is die jou heeft gekwetst moet hij zeker die eerste stap zetten. Hoop dat hij tot inkeer komt!
ZOrg goed voor jezelf meis! Knuffff!
@Delali, aaah wat fijn dat jullie nog steeds samen zijn! Als het goed voelt, moet je er zeker voor blijven gaan! Hoop zo ontzettend dat hij bij je kan zijn in April, en dat hij sterk blijft tegenover zijn eigen gevoel én zijn familie! Je gaat in April met je hele familie? Wanneer gaan jullie?? Heeft hij je dochter al eens gezien eigenlijk, of zou dit dan de eerste keer worden? Wel spannend hoor!! ![]()
@Tamara, ook even een dikke knuffel voor jou! Denk dat ik een beetje weet wat je meemaakt, qua missen dan… En dat gevoel is echt vreeeeeselijk! Deze week is het voor mij een jaar geleden dat het allemaal begon, en moet er toch wel heel erg veel aan denken. En als je dan ook nog eens lieve berichten krijgt. Zucht!!
Rustig aan meis, en als je je hart wilt luchten… gooi het eruit! Hier, of anders weet je me te vinden hé!
@miloutjuhh allereerst een hele dikke knuffel meid! Pff jeetje ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een rot situatie meid… Ik snap dat je wacht tot hij de eerste stap Zet aangezien hij jou flink heeft gekwetst, maar vergeet idd niet dat ze koppig kunnen zijn zoals deniz zegt. Ik hoop dat die snel bijdraait en jullie kunnen praten en er uit komen! Zorg goed voor jezelf meid en probeer ook wat te eten ook al is het moeilijk meid!
Druk druk met de kindjes hihi reageer vanavond even op iedereen!
Fijne dag meiden! Xx
Miloutjuhh oooohhh ik schrok me rot! Die Turkse mannen soms ook! Zit hij zelf met iets? Want dan ben jij degene die alles over zich heenkrijgt. Ze zeggen wel eens degene waar je het meest om geeft krijgt ook de volle lading. Ik hoop dat hij nu heel hard na zit te denken en geen koppige ezel is en dat hij zijn excuses aanbiedt. Het is voor jou heel zwaar nu zeker weten maar meid jullie zijn al zo ver gekomen en verloofd. Zal hij dat allemaal zomaar weggooien? En ik snap dat hij de eerste stap moet doen daar heb je gelijk in maar als het jou alleen maar meer verdriet geeft zou ik toch de eerste stap doen. Niet om onderdanig te zijn maar om voor jezelf antwoorden te krijgen en je eigen gemoedsrust. Sterkte meid! En schrijf het vooral allemaal van je af, ga niet lopen piekeren!
Deniz kizi jaaaaa dat bedoelde ik hihihihihihi. Zo alles al geregeld voor de bruiloft proficiat! Als hij echt de ware is kan het inderdaad snel gaan. Maar je zegt dat je paniek krijgt, betekent dit niet dat het voor jou allemaal te snel gaat? Al wil hij nog zo graag, ook jij moet er klaar voor zijn he! Paniek krijg je niet zomaar. Er zit onderbewust misschien toch een stemmetje te zeuren. En als de familie zo lief en warm is waar maak je je dan druk om! En zijn ouders zijn nu ook jouw ouders denk daar maar aan. Zeker alle eerste keren zijn spannend maar ik denk dat jij nu al een beetje bij het meubilair hoort en de ontmoeting met pa en ma gewoon super zal zijn. En dan je kleine meid erbij dan kan het helemaal niet meer stuk want ze zal waarschijnlijk platgeknuffeld en volgepropt worden met lekkers. Kinderen zijn alles en dan zo’n blond prinsesje met haar blauwe ogen pas maar op dat je haar nog terug krijgt ;))))))
Xlovato druk met de kindjes. Veel plezier en tantes mogen kinderen verwennen;)
bedankt voor jullie lieve woorden meiden!
Sommige van jullie zullen het misschien nog herinneren dat we vorige zomer ook behoorlijk wat pittige discussies hebben gehad, omdat ik graag hier heen terug wilde gaan.
Nu heb ik dus een nieuwe kans gekregen hier en hij kan daar gewoon niks positiefs op zeggen. Het is niet goed want het is alleen maar zaterdag. For now it is oke.
Dat is het enige wat ik te horen krijg. Ik krijg dan het gevoel dat hij mijn keuzes niet accepteert.
Maar ik voel me er heel erg goed. Ik krijg heel veel lieve en leuke reacties en dat had ik enorm nodig na zoveel teleurstellingen in Nederland. Ik heb gewoon het idee dat hij mij terug in Nederland wil hebben.
Dan ben ik er ook nog achtergekomen dat hij vorig jaar de mama van de kids enorm heeft uitgescholden toen ik met haar sprak over terug komen. Omdat ze mij niet wilde kwetsen heeft ze dat niet eerder verteld.
Ik geloof echt wel dat hij van mij houd/hield en niet alleen voor Nederland bij mij is maar hij wil hier soms wel heeeeeel erg graag weg.
En dan krijg ik verwijten dat ik niet begrijp of wil begrijpen dat hij zijn familie moet helpen. Dat probeer ik echt wel te begrijpen hoor maar als ik dan toch nog een jaar of twee moet wachten doe ik dat liever hier, waar ik op mn plek zit en goed in mn vel zit dan in Nederland waar het vorig jaar helemaal niet goed met mij ging.
Zo dat is er even uit, civciv haar tip even opgevolgd om het even op te schrijven. Beetje vaag verhaal misschien.
@ Miloutjuhh het zou inderdaad best kunnen dat hij te gefixeerd op Nederland is. Die van mij heeft daar ook last van. Turkije is klote met werken en voorzieningen het leven is niet makkelijk daar. Maar ja dat is Nederland inmiddels ook niet meer. En als jij dan in Turkije gaat werken ben je in zijn ogen misschien te hard bezig met een toekomst te bouwen IN Turkije. En daar is hij als de dood voor, want hij heeft zich zijn toekomst al helemaal uitgedacht in Nederland. En als jij in Nederland bent kun je daar gaan bouwen aan jullie toekomst in Nederland. Als hij zo denkt dan snap ik hem wel maar dat geeft hem nog niet het recht zo naar tegen jou te doen. Dan moet hij eerlijk en open met je praten en dan kun jij hem ook duidelijk maken dat zijn angsten nergens op slaan. Misschien kun je hem daar eens naar vragen en kijken hoe hij reageert. Want als dat het hele probleem zou zijn dan maakt hij van een mug een olifant. Nergens voor nodig.
@civciv als ik daar naar vraag dan krijg ik dat het altijd zijn droom is geweest om weg te gaan uit Turkije. Maar ik weet helemaal niet of ik wel terug wil naar Nederland. En als ik dat zeg dan maak ik zijn dromen kapot.
Daarbij zegt hij op dat soort momenten dingen die mij pijn doen. Ik heb me vorig jaar rot gesolliciteerd en niks kunnen vinden maar meneer weet zeker dat hij daar binnen een maand een baan kan vinden.
En dat met een opleiding die in Nederland volgens mij helemaal niks waard is.
Ik heb gewoon het idee. Dat onze kansen hier groter zijn. Zeker nu ik dit er bij doe, mijn cursus Engels is bijna klaar. Er zijn hier privé leerkrachten die 100tl per uur vragen voor Engelse les. Want wat je zegt Nederland is ook niet echt geweldig wat betreft werk.
@ Miloutjuhh wat klinkt me dit bekend in de oren. De oorzaak van zijn gedrag is dus gevonden, meneer wil per se uit Turkije. Askim wil ook weg uit Turkije maar nu hij een aantal keer hier is geweest en ik hem heb laten zien wat alles kost en wat hij moet doen om werk te vinden snapt hij ook dat hij realistisch moet zijn. Nederland is allang niet meer dat land waar de bergen goud op straat liggen maar helaas denken zij dat vaak nog wel. En dat komt denk ik ook omdat de meesten Turkije nog niet uitgeweest zijn en dus denken dat of de hele wereld hetzelfde draait als in Turkije of dat het buiten Turkije helemaal geweldig is. Heel lastig zoiets. Het enige wat ik kan adviseren is blijvem zeggen hoe slecht het nu in Nederland gaat, dat er nog altijd een crisis is, dat er steeds maar meer asielzoekers bijkomen die wij moeten onderhouden, de oostblok mensen die onze baantjes inpikken en ga zo maar door. En inderdaad hoe rot jij je gesolliciteerd hebt. Hij zal dan toch ook moeten inzien dat Nederland echt niet veel beter is dan Turkije. En nu ben jij in Turkije, dichter bij hem. Je hebt wel werk, je hebt het naar je zin, je kunt misschien een centje sparen voor jullie toekomst. Je gaat stapjes vooruit. In Nederland stond je stil. En wie weet wat er nog gebeurd misschien gaat het hier over een jaar wel zo goed dat jullie allebei naar Nederland kunnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. En bovendien speelt er inde achterkamertjes nog steeds het verhaal over visum afschaf voor Turkse burgers, in iedergeval het vakantie visum. Dus er kan nog zoooveeeel gebeuren, hij moet alleen geduld hebben en ook gaan sparen zodat jullie straks ook echt iets kunnen als het moment daar is. Deze dingen heb ik ook allemaal met askim besproken en hij is het met me eens. Al heeft hij er moeite mee dat ik nu weer naar school ga. Moeten we weer 2 jaar wachten. Maar hij weet dat ik dat diploma nodig heb wil ik een fatsoenlijk baan vinden en zijn verblijfsvergunning kunnen regelen. En daarom staat hij toch achter me. Ik heb hem ook gezegd bekijk het eens van de positieve kant. Het zijn misschien nog MAAR 2 jaar dat we gescheiden leven maar daarna kunnen we wel de rest van ons leven samen zijn in Nederland. (hoop ik)
Offers moet je toch brengen, maar het grote plaatje moet nooit uit het oog verloren worden. Daar gaat het uiteindelijk om. Gaat het niet rechtsom dan maar linksom. En zo is het bij jullie ook. Misschien is het nog 3 jaar geen Nederland, maar daarna kunnen jullie misschien wel naar Nederland voor de rest van jullie leven. Stamp dat er maar bij hem in, misschien helpt het
@Ladieside: Ja erg hè als je het zo bekijkt…maar ja als het goed voelt voelt het goed. Ik heb zojuist een test gekocht, dus morgen aan aşkim laten zien dat het NIET zo is, want schommelende hormonen waar ik vaak last van heb kan ook zulke symptomen laten zien en die liiiiters olie die ik daar vrat haha. Maar aşkim was niet tegen te houden met zijn gekke nieuws op fb en mijn moeder appte me: ‘wat lees ik nou op fb??!’ Oepss hahaha!
Trouwpapieren zijn ingeleverd en aanvraag is gedaan. Hij wilt graag in juni deze zomer trouwen, maar dat gaat mij iets te snel. Wel trouwen we a.s mei voor de imam zodat aanraking niet zo als een ‘zonde’ voelt.
Ik liep na 2 dagen 5 dagen dagelijks met hijab daar ja. Hij heeft het nooit van me gevraagd dat te doen hoor, maar wist wel dat hij er onwijs gelukkig van zou worden wat ook duidelijk te zien was, maar daarnaast ben ik de koran aan het lezen en met in het islam aan het verdiepen ![]()
@civciv: Dank je wel mop. Paniek…Ja ergens voel ik een spanning dat me lichtelijk bang maakt, maar is dat niet normaal in een situatie als deze? Wanneer weet je of je er klaar voor bent? Het gaat ietwat snel voor mij ja, maar ik wil wel en dat snelle zal vast bij het turkse horen. Hartmatig ben ik er helemaal klaar voor, maar verstandmatig zit ik nog het een en ander uit te denken, maar dat zijn geen probleemachtige of schrikbarende dingen. Misschien inderdaad zo’n zeuren stemmetje zoals jij zegt.
Zijn ouders…omg…ik ben gewoon bang dat ik door mijn lompe Hollandse housing ze afschrik en ik het dan moeilijker maar voor aşkim en mij. Ik wil gewoon zooo graag dat ze me accepteren als Europese niet-moslim. Vooral omdat ze zoals vele anderen de ‘verhalen’ kennen van Europese meiden en ze liever hadden dat aşkim met een turkse moslim meisje ging trouwen. Nu na gesprekken binnen de familie en met aşkim zegt zijn moeder al dat we beste vriendinnen zullen zijn en ik nooit alleen zal zijn en ze thee zit te drinken met mijn foto en zijn vader die geen woord Engels kan zit informatie voor mij over islam in het Engels op te zoeken en wilt een huwelijksvoltrekking voor ons schrijven omdat hij vroegen imam is geweest. Ik hoef me officieel niet zo druk meer te maken over onze ontmoeting nee, maar ik kan er gewoon niks aan doen, ik ben zooooo zenuwachtig daar voor…stom ja.
En mn blond met blauwe ogen meisje zal er bij zijn ja en zal menige harten stelen en ben benieuwd hoe zij reageren zal op aşkim en mij al hebben ze elkaar zo vakken gezien op Skype, is toch anders in het echt. Die eerste week van mei zal echt bizar zijn…gaat zoo veel gebeuren! Waaaa
@Miloutjuhh : Hoop zoo dat jullie er uit komen mop en dat je kunt blijven doen wat je graag doet zoals je nieuwe leuke baan nu. Waarom wilt hij er eigenlijk zo graag weg? Sorry maar dat had ik Ff gemist
@Delali: misschien ben ik spuit11 nu met deze vraag, maar als ik het goed begrijp heb jij dus ook een kindje van een vorige relatie die je aankomende april voor het eerst mee naar je aşkin neem? Spannend hè???
Deniz kizi och arme askin
Hij gaat het in mei vast opnieuw proberen pas maar op! En als jullie dan voor het geloof getrouwd zijn heeft hij ook geen rem meer! Bereid je maar alvast voor whahahahahahahahaa ![]()
Wanneer ben je er klaar voor? Dat is een goede vraag. Askim en ik hebben 2 jaar geleden op het punt gestaan voor het geloof te trouwen maar toen het zover was kreeg ik koudwater vrees. Ik was er totaal niet klaar voor en toen ik dat aan askim vertelde was hij opgelucht, hij was er ook niet klaar voor. Het was meer de druk van zijn familie en het geloof wat ons ertoe had gebracht, maar als je er niet klaar voor bent ben je er gewoon niet klaar voor, en dan merk je pas op het moment dat het gaat gebeuren, dan voel je het denk ik pas. En als ik je zo over zijn ouders hoor praten zijn het hele lieve mensen. Zij weten dat je geen Turkse bent dus ze verwachten ook heus niet dat je je zo gedraagt. Ik was de eerste keer ook super zenuwachtig en toen kwam doodleuk de hele familie ook ‘toevallig’ op bezoek. Wat een shock was dat maar ik voelde me wel meteen heel welkom. En lompe acties heb ik na 5 jaar nog altijd, en dat vinden ze vaak hilarisch. En die verhalenover Europese meiden ja ik ken ze maar ze hebben aan mij gezien dat dat echt niet voor elk meisje geldt, en ik kan ook over alles praten met askim’s zus, die vertelde mij ook over die vooroordelen en ik vertelde haar op mijn beurt over mijn ‘Turken’ vooroordelen. Het is toch aanpassen van beide kanten en geven en nemen maar dat gaat zo makkelijk als je bij de familie hoort. Het is meer de buren die kunnen gaan roddelen, maar binnen de familie kun je in principe gewoon een lompe hollander zijn ![]()
@civciv: ja oooff dat aşkim in mei weer gaat proberen weet ik ook wel ja, die is niet te houden haha. Van mij mag het persoonlijk nog Ff wachten tot we alles op orde hebben, want alles is in groei en bloei nog en wil er geen moeilijk zooitje van maken, maar aan de andere kant vind ik het wel schattig om te zien hoe graag hij wilt en hoe vastberaden. Ik hoop dat je gelijk heb mop over het ontmoeten van ouders…Bedankt voor je geruststelling iig, dat doet me goed. Zijn broertje en schoonzus en oom houden ook erg veel van mij zoals ze zelf zeiden en lieyen zien en zeiden tegen askim dat ik anders ben dan europese meiden en me nog beter gedroeg dan menige turjse meiden zelf. Ik weet niet hoe en op wat ze dat basseren, maar ben allang blij dat ze me niet accepteerden. Askim zei doodleuk terwijl hij lachend en tevreden naar me keek: ‘Ja dat zij anders is dat weet ik maar al te goed’. Schattig. Morgenochtend eerst aşkim het ‘negatieve’ nieuws laten zien met een testje. Oei hihi
Miloutjuh even een hele dikke knuffel voor jou, ik hoop dat hij rap tot inkeer komt! En ja ik begrijp dat je hem de eerste stap wilt laten zetten maar als het jou te lang duurt, dan zou ik het toch zelf proberen!
Knuffel meid!!!
Deniz gaat er weer volop tegenaan;) blij dat alles super verloopt en proficiat met de huwelijksvoorbereidingen! En zoals de anderen zeggen forceer niks en ga op je gevoel af!! En zijn ouders, blijf jezelf!!! En vergeet niet van te genieten!!!
Rest van de meiden ook een knuffel!!!
Milou…wat vervelend om te lezen. Succes ermee
Denizkizi…wow wat ga je snel. Maar goed ook als je het rustig aandoet kan het mislopen.
Jouw papieren om te trouwen zijn in tr trouwens wel maar n half jaar geldig.
@leven in tr…geloof me dat je het in nl veel beter hebt! Alle voorzieningen, sociale zekerheid dat heb je in tr niet.
Ik ben me er goed van bewust dat het erg snel gaat allemaal. Vandaar ook mijn paniekmomenten. Niet Door twijfels want die heb ik niet, maar meer van de spanningen. Trouwens…ik ga niet snel, aşkim gaat snel en ja ik ga er in mee ja…met alle liefde, maar de ideeën komen niet van mij hoor zo snel hihi.
Ik weet dat de papieren een half jaar geldig zijn…we zullen dus binnen 6 maanden getrouwd zijn hihi
En dan ga je in tr wonen? Als ik te veel vraag moet je het zeggen hoor ![]()
@filiz: Je mag me alles vragen hoor. Ik ga in Turkije wonen ja. Maar alleen als er een geschikte school is voor m’n dochtertje en zij alles heeft wat ze nodig heeft en als ze gelukkig kan zijn daar. Eerder niet en anders niet. Ik ben er altijd super duidelijk over geweest dat zij mijn absolute prioriteit is. Hoe sterk onze liefde ook is…ik denk eerst aan haar, aan haar welzijn en haar toekomst. Daarna komen wij pas. Dus als het kan, woon ik daar graag ja, maar eerlijk gezegt weet ik dat scholing daar laat begint in turkije, pas met 7 jaar ofzo. Volgens aşkim is er een geschikte school voor haar, maar die wil ik eerst zien en gesproken hebben en dan kijk ik pas verder. Aşkim is al bezig een huisje te kopen…pff die is echt met geen paardenkracht te remmen hihi
Jeetje Deniz kizi jij gaat ide snel,wat is je rede daarvoor? Bang dat je hem anders kwijt raakt? Je kent hem pas zo kort en ja het kan goed voelen,maar zou je het met iemand in Nederland ook zo snel doen? En je dochtertje uit haar vertrouwde omgeving wegtrekken zonder dat ze je askim ook maar echt kan leren kennen,dan alleen via Skype. Zou je haar niet eerst een paar keer daar naar toe nemen,zodat zij ook een beetje kan wennen,aan alles. Ze gaat hier al naar school daar pas vanaf 7 jaar,ze kent de taal niet al leren kinderen wel snel…wat vindt je familie ervan dat je zo snel gaat met alles.,met je ex askim was je ook al zo snel… als je een goede school wilt (internationaal) misschien zal je toch in een grotere stad moeten gaan wonen… krijg het idee dat je heel erg doet wat hij wilt misschien ben je bang hem anders kwijt te raken… die paniekmomenten zijn er niet voor niks die zijn er omdat je er nog niet aan toe bent. Heb je je askim al eens tegengesproken,Krijg het idee dat je alles doet wat hij wilt…