@ Summie oehh dat klinkt interessant! Fijn dat je wat lekkerder in je vel zit het werd ook wel eens tijd! Blijf zo zitten he!
Dank je voor je feli’s maar ik was al tante kindje is al bijna 8 maanden maar ga haar nu live ontmoeten en platknuffelen.
Zenuwen voor askim heb ik wel een beetje omdat hij nog steeds in de knoop zit en nu ik kom is het weer erger. Iets is er dus met mij wat hem meer in de knoop maakt ik begin er wel een patroon in te zien. Volgens mij is het zijn geweten dat hem parten speelt omdat hij genoeg uitgevreten heeft in al die jaren om mij heel hard weg te jagen om vervolgens weer te smeken en hysterisch te janken hem niet te verlaten. Zijn ze goed in. Maar ik ben ook veranderd, ik kies nu voor mezelf. We zien het wel ik heb zin om iedereen te zien en zin in de bruiloft en daarna hou ik me weer bezig met mezelf. Morgen heb ik een gesprek op de opleiding en als ik aangenomen ben is het 2 jaar ikke ikke ikke diploma werk huis en dan geen gezeik meer in mijn leven en dat heb ik hem ook gezegd. Met of zonder hem, dat zie ik dan wel.
@miloutjuhh hoe is het nou meid? Heb je z’n gebruiksaanwijzing al gevonden?
@lisatjee hoe is het nu met jou meid en je gezondheid? Wat Rot zeg dat z’n familie moeilijk doet en dat je askim niet praat, maar meid denk nu eerst goed aan jezelf ik snap dat het moeilijk is om ff niks te zeggen… Dikke knuffel
@littleone wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Fijn dat je familie ook helemaal geniet van jullie klein wondertje! Geniet er samen van.
@summie Haha het is idd een hele omschakeling, heb soms het gevoel dat ik nu zelf 2 kinderen heb maar ik vind het niet erg lekkere drukke dagen, m’n toekomstplannen voor Turkije zijn er maar er staat nu nog niks vast, ben nog aan het rondkijken wat ik nu precies wil, denk toch meer aan het werk als een au pair, wat ik nu een beetje ben voor m’n zus hihi! Haha moest even lachen bij je update klink interessant, Fijn dat het weer beter met je gaat!
@civciv Ooh wat leuk dat je je nichtje eindelijk gaat zien, lekker veel knuffelen dus! Balen dat je askim weer wat meer met zichzelf in de knoop zit maar gelukkig denk je wel aan jezelf! Spannend meid ik hoop dat je word aangenomen maar dat zal vast wel toch!
‘Goedemorgen’ kids zijn wakker dus ik ook al lekker vroeg… Haha gisteren met de kids
kuikentjes ‘geknuffeld’ ze vonden het super hihi, gisteravond even met askim gesproken hij werkt nu bij z’n broer in de kledingwinkel en ze willen een nieuwe naam hebben voor de winkel nu heeft askim mij gevraagd om een paar namen te bedenken… Uuh ik weet alleen niks, iemand ideeën?
Fijne dag meiden! Xx
Goeiemorgen meiden!
@Summie @xlovato @Littleone ; Blij dat alles goed gaat met jullie!!
Met mijn gezondheid gaat het nog steeds niet goed.
Morgenochtend om 9u heb ik een kijkoperatie en dan zullen ze hopelijk eindelijk vinden wat er aan de hand is…
Ik heb deze nacht geen oog dicht gedaan want de persoon die op mijn kamer slaapt heeft de hele nacht moeten overgeven.
Heb nu ondertussen barstende koppijn van niet te slapen ![]()
En sedert het laatste smsje dat ik moest eten en maken dat ik beter werd heb ik askim niet meer gehoord…
En heb ik ook niet meer gestuurd ![]()
Ik heb het er heel erg moeilijk mee om niets te sturen …
Mn update van gisteren in het niks verdwenen, probeer het later nog eens.
Dikke knuffel voor iedereen en een fijne
Heyy hoe is t met iedereen ![]()
Hier tsjaa… Het gaat ze gangetje! Askim en ik zitten beide nog thuis, het is rot weer! Bah…
En dan die stroomstoring omg!! Alle vrienden van askim zaten me lekker op te jutten
“Yeahh this is a war sign tonight we are in war so you better start packing now!”
“Yeah because they will take you first!”
En zo ging het maar door! Askim had er ook serieuze angst voor! En ik werd zo wit als een spook! Ooh wat hebben ze gelachen maar vind dat geen onderwerp om grapjes over te maken…
Voor de rest nog veel stress over 5 dagen naar askims familie vind het erg spannend! Hoop niet dat ik gescheiden word van askim want vind het doodeng allemaal want ze spreken allemaal turks of koerdisch! En turks kan k wel een paar dingen maar koerdisch!!!
Alles is goed lbds! Hoe gaat het met jou? Lukt het je nog een beetje rust te vinden in deze stressvolle tijden?
Even een ik berichtje. Ik ben aangenomen op de opleiding. Nu moet ik beslissen, met jaar 1 beginnen of die overslaan en meteen in jaar 2 beginnen. Het niveau is mbo-4. Heeft een van jullie ervaring met mbo-4? ik denk namelijk dat ik het wel zal aankunnen jaar 1 overslaan en dan begin jaar 2 even dubbele lessen en zo, maar ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken van het niveau. Heb nog nooit op een mbo 4 gezeten. Wat denken jullie?
knuffelsssss voor iedereen
Civciv ik heb een mbo4 sprint gedaan 2 jaar
als je er echt serieus over bent en hard werkt is het goed te doen! Het kost wel wat tijd en serieuze discipline omdat je alles in een.sneltreinvaart doet ik had daarnaast ook nog veel ziekenhuis afspraken en chronisch vermoeidheid waardoor ik een jaar maar tot 2uur naar school kon en ze mij naar 3 jaar wouden zetten maar heb keihard doorgebikkelt notities overgenomen van lessen die ik miste en ben met geweldige cijfers geslaagd! Ik zeg als je het mbo4 niveau aan kan en bereid bent er hard voor te werken zou ik zelf het verkort doen, hou er wel rekening mee dat t veel tijd kan gaan kosten ![]()
En wat leuk dat je aangenomen bent!! Gefeliciteerd ![]()
Ik vind me rust wel aardig tis soms wel lastig maar moet maar accepteren dat t niet anders is nu
@civciv, ik heb mbo 3 en 4 samen in 2 en half jaar gedaan, maar sinds ik mijn diploma heb gehaald. In 2007. Is er heel veel veranderd volgens mij.
Voor mij was het prima te doen ik kwam van de havo en had totaal geen moeite met het mbo niveau.
Ik denk als je gemotiveerd bent en er echt voor gaat dat het zeker te doen moet zijn.
Gefeliciteerd trouwens dat je aangenomen bent.
Probeer later verder even te reageren.
Civciv: Klinkt goed dat ikke ikke ikke. Je komt sterk en zelfbewust over. Respect!!! Tsja en wat betreft het verleden je askim zal moeten leren dat het verleden het verleden is. Dat is geweest en je kunt nooit de geschiedenis herschrijven maar het is juist de kunst om er van te leren zodat je in de toekomst niet dezelfde fouten gaat maken.
Oooh leuk dat jij je nichtje straks gaat bewonderen dat zal vast bijzonder zijn.
Wat betreft je studie. Ga je deeltijd/volwassenopleiding volgen of ga je de bol variant doen? Ik ben toevallig deze week geslaagd voor mijn opleiding
Mijn vooropleidingen waren mavo en een mbo3 diploma. Ik kreeg nu de mogelijkheid om 2 mbo-4 opleidingen tegelijkertijd te doen en ook ik kreeg net als lbds te maken met gezondheidsproblemen. Toch is het gelukt om de opleiding versneld te doen. Doordat ik veel dingen zelfstandig moest doen heb ik de zomerperiode gebruikt om alle individuele onderdelen in die periode te doen. Met een beetje handig plannen kom je heel ver. Het studeren en de gebruiksaanwijzing van school was in het begin wennen. Ik was al 8 jaar uit de schoolbanken en er is veel veranderd. Ik had bv bijna geen schoolboeken omdat alles digitaal is. Wat niet veranderd is dat scholen nog steeds slecht georganiseerd zijn. Maar je bent geen 16 meer. Doordat je iets ouder bent heb je meer levenservaring en inzichten die je goed kan gebruiken bij je opleiding. In het 1ste jaar zijn ook veel dingen nog gericht op de ontwikkeling van een 16-jarige. Dat heb jij niet meer nodig dus heb vertrouwen in jezelf en start lekker in het 2de jaar. In het begin zal het pittig zijn en moet je wennen maar volgens mij wil jij er echt voor gaan en dan komt het vast goed
En anders kan je misschien ook nog afspreken dat als het je wel te pittig is dat je na de herfstvakantie alsnog teruggaat naar de 1ste klas.
Lbds: Ooh stroomstoring daar is niks aan. Alles inmiddels opgelost? Hopelijk kan jij je de komende dagen nog wat ontspannen zodat je lekker uitgerust het feest in kan gaan.
Lisaatje: Ach meid wat vervelend dat het nog steeds niet lekker met je gaat. Lig je nog in het ziekenhuis of ben je weer thuis? Ik begrijp dat je het moeilijk hebt met je askim. Eerlijk gezegd vind ik jou askim een behoorlijk egoïstisch mannetje dat hij op dit moment zo met jou omgaat. Het klinkt misschien wreed maar laat hem gaan jij verdiend veel beter! Jij verdiend een man die er nu voor jou probeert te zijn ipv een man die jou op zulke moeilijke momenten nog meer stress bezorgd!
X-lovato: Je doet in elk geval nu wel wat ervaring op als au-pair. Een naam voor een winkel vind ik lastig. Het eerste wat in mij opkwam was Bella Türkiye maar ik twijfel over een Turk iets Italiaans in zijn naam wil hebben hihi.
Nou jullie vroegen om enkele Bridget Jones Diary situaties van mij…Ik moest ergens wachten. Zie ik opeens een man met wie ik een tijdje geleden contact had via een datingsapp. Zal ik vervolgens opstaan struikel ik niet voor zijn neus over mijn eigen benen haha. leuk zoiets…Tsja letterlijk voor hem gevallen…haha
Een andere situatie was toen ik op mijn fiets bij de supermarkt kwam. Ik van mijn fiets zou afstappen en zit het koordje van mijn jas niet vast aan mijn zadel… nou daar stond ik te prutsen. Ik kon geen kant op. Haha gelukkig heeft een oud vrouwtje me effe geholpen…haha
Nou en zo gaat het de afgelopen 2 weken steeds. Van die vreemde dingen waarvan je denkt hoe krijg je het voor elkaar hahahaha
Dames bedankt voor jullie adviezen! Jullie sterken me zeker in mijn beslissing.
@ Summie hij moet inderdaad leren dat het verleden het verleden is. Maar op dat gebied is hij net een olifant hij blijft er maar in hangen. Ik heb hem 2 dagen terug gezegd dat hij daar mee op moet houden vergeet wat er gebeurd is en kijk naar de toekomst en doe het daar beter. En daar gaf hij me gelijk in, hij is er nu een stuk beter aan. Hopen dat de munt nu is gevallen! Ik ga de bol variant doen. Ik heb mijn havo diploma dus ik heb ook zoiets van waarom zou ik het niet kunnen? En als jullie dan zeggen zelfs 2 opleidingen en heel veel verkorting ondanks ziekte en problemen lukt het nog waar maak ik me dan druk om? Dank jullie meiden ik weet nu zeker dat ik het 2e jaar ga doen. Summie proficiat met je diploma!!! Hopelijk vind je snel een leuke baan!!! En die Bridget praktijken van je whahahahahahhahaa sorry hoor maar ik moet er wel om lachen! Ach je leven is in ieder geval niet saai!
Civciv met havo diploma zou je zelfs een hbo studie kunnen volgen. Dus begin mooi in het 2de jaar en niet teveel piekeren. Het komt vast goed ![]()
@civciv, oooh met een Havo diploma al in je zak moet het zeker gaan lukken! Welke opleiding ga je eigenlijk doen??
En goed dat je even voor jezelf gaat kiezen. Als je je niet teveel laat afleiden dan gaat het je vast lukken!
@lbdss, jij bent bijna weg volgens mij!
Heel veel succes en toch ook wel veel plezier, geef je eraan over en probeer zoveel mogelijk te genieten. Niet meteen het ergste scenario voor je zien. Met handen en voeten kom je een heel eind als je de taal nog niet zo goed spreekt. Voordeel: je moet nu Turks spreken, dus is weer een leermoment en dan kom je erachter dat je veel meer kunt dan je dacht.
@summie; whahahaha ik zie je Bridget Jones momentjes helemaal voor me ![]()
Hoe staat het met je vakantieplannen??
Pfff ik weet verder ff niet meer wie wat heeft geschreven. Komt omdat er niet veel is geschreven laatste tijd en ik weinig te vertellen heb… Ik lees het en vertrek weer ![]()
Maar hier gaat alles in ieder geval goed, Blob doet het ook nog goed. Merk nog steeds weinig van de zwangerschap.
Wel vind ik het heel raar dat ik geen plannen meer heb om mijn koffer te gaan pakken. Afgelopen 1,5 jaar zo druk bezig geweest met reisjes naar Side te plannen dat ik een beetje in een gat val hihi!
En moet eerlijk zeggen: ik mis het! Niet het vakantiegevoel, maar gewoon Side en alles wat daar is gebeurd en hoe thuis ik me daar voel. Gelijk vanaf de 1e dag dat ik in Turkije (side) was, nu 2 jaar geleden, voelde ik me rustig… Thuis!
Wie weet oooooit in de toekomst…
Fijne paasdagen meiden!!!
Dag meiden allemaal,
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne pasen hebben gehad, met de nodige chocolade natuurlijk ![]()
Lbdss eerst en vooral wil ik jou een goeie reis toewensen, en geniet ervan!! Wat ik heb gezien ginder is dat mannen en vrouwen apart zijn maar dat was wel in dezelfde ruimte. Hoe lang ga je en kan je nu meerijden met iemand? En je moeder komt dan al bijna geloof ik?
Civciv ook voor jou komt het al vlug dichterbij! Blij te horen dat het met je aşkın al wat beter gaat!! Ik wou dat ik je wat tips kon geven over de opleiding, maar ben er helaas niet van op de hoogte. Maar iets in me zegt dat jij het tweede jaar al meteen aan zal kunnen! Succes!!
Delalie hoe is het nog met jou meid? Hoe heb je het gesteld? Knuffel
Summie: bridgetjones toestanden, moest toch ook wel even glimlachen, kan het zo al.voor me zien…
wel leuk om te horen dat je toch al wat plezier hebt. Verder al. Iets gepland?
Oo ja en proficiat met je geslaagd zijn!
Ladyside: ben heel blij te horen dat jij je goed voelt, en dat met blobje alles in orde is. En moet me inderdaad raar aanvoelen, dat niet pakken gevoel, je hebt je hart toch maar gegeven aan side, je pakt niet alleen “de man”, maar toch ook een levenstijl en een cultuur erbij, het is zoveel meer …
Maar wie weet wat morgen brengt! Knuffel meid!
Lisatje: hoe is het met jou? En met de gezondheid? Al wat beter nieuws gekregen? En je aşkın al wat meer contact? Vind het toch niet mooi van hem. Probl of geen probl ginder! Knuffel en vlugge beterschap
Miloutjuuh: hoe is het met jou? En je aşkın: zijn grbuiksaanwijzing al terug gevonden? Zien jullie elkaar binnenkort trug?
Ik vroeg me af, je aupair, kan je dat nu ook verder blijven doen, of is dat maar een bepaalde tijdsduur? Succes met het andere nieuws ![]()
Xlovato: hoe is het met je meid, leuk dat je het zo druk hebt, en dat je zusje met kids bij jou is ingetrokken. Zo gaat de tijd toch veel sneller en is het idd al een hele goeie oefening. Ook fijn om te horen dat tussen jullie tweetjes toch alles terug goed gaat, een naam voor een winkel, heb ik geen idee van… Heb je al plannen om terug naar ginder te gaan?
Littleone: meid ik ben zo blij voor jou dat je vader bijdraait, en dat hij zo verkocht is aan de baby;) wat fijn om te horendat de bevalling zo goed is verlopen en je aşkın het heeft kunnen “uitzitten”
Ben toch ook wel,vragende partij om een fotootje van jullie drietjes te zien!!
En afkolven of niet, hoe jammer ook, geniet maar volop van jullie wonder!! En van elkaar!! Het is jullie zo gegund!!!
Deniz: hoe is het met jou? En hoe is het geweest ![]()
Turkijelover: hoe is het nog met jou? Mei komt al vlug dichterbij;)
Egwene: blij te horen dat daar alles goed gaat. Zowel op het werk als in de liefde! En die meningsverschillen dat is normaal, en ja al zeker als het over op tijd komen gaat, ik denk dat ze daar een heel andere klok hanteren als hier!! Hoe is het weer daar nu?
Geniet meid
Wanderlust: hoe gaat het met je? Al vertrokken naar bodrum? Veel succes!!
Filiz hoe is het met jou? Blij te horen dat je aan het werken bent! Knuffel
Bianca: heb je al een tijdje niet meer zien passeren, hoe is het met jou?
Tamara’s hoe is het nog met jullie?
Mijn update:
met mij is alles goed, heb niks nieuws te melden, ik hoor hem heel veel, hij gaat nu gaan werken in zijn thuisdorp, precies een soort groendienst… Ik weet nog niet wanneer ik terugga, misschien in juni…
Vele grtjes verder allemaal en knuffels
@Isafazli: Ik heb een erg fijne week gehad daar met aşkim. Spannend ook. Broertje ontmoet die suuuuper lief en respectvol was en met abla noemde en ook nog andere vele lieve mensen ontmoet waarvan ook familie. Niet zijn ouders nog, want dat zat nog even gevoelig. Zowel bij mij als bij hen. Ondertussen is dat bij zijn moeder al bijgedraaid in positieve zin, alleen schijt ik nog steeds alle kleuren in m’n broek als ik er aan denk. Paniekkip dat ik ben hihi. Ik voelde me in zijn dorp echt thuis en ik heb nog nooit zoooo veel lieve en warme mensen bij elkaar in een dorp ontmoet! Dat raakte m’n hart echt en ik was echt onder de indruk van alle liefde, alle warmte en alle knuffels van de mensen daar terwijl ik als vreemde Europeaan daar schaapachtig stomverbaasd stond te kijken. Ben veel van de Turkse taal ook kwijt merk ik aangezien aşkim vloeiend Engels spreekt, dus ik begreep niet alles meer wat de mensen zeiden hihi. Ik wil 2 mei weer terug voor een week met mijn dochtertje omdat ze dan een weekje vakantie heeft, maar dan is het kostenplaatje ineens duur zeg Door vakantietijd en dan voor 2 personen, jeeetje
Deniz kizi, jaja in schoolvakantie is het idd duur had ik je wel kunnen vertellen. Heeft je dochter 1 of 2 weken vakantie? Ik heb het geluk gehad dat mijn zoontje 2 weken heeft, wij gaan dus 7 mei als ik 1,2 of 3 mei had moeten vertrekken was het zo’n 500 duurder. Nu scheelt het dat veel scholen de 2de week mei alweer beginnen.
Hey lieve meiden,
Hebben jullie allemaal fijne paasdagen gehad?
Sorry dat ik lang niks heb laten horen…wordt tijd dat ik weer eens een update geef. Heb geprobeerd mee te lezen maar heb vast niet alles onthouden…
Summie meis wat leuk te lezen van je Bridget Jones ervaringen je lacht weer en doet me goed je maakt nog wat mee jij ;). Is het al gelukt met een vakantie boeken?
@Civciv meis aftellen voor de vakantie heerlijk en een bruiloft super leuk. Fijn je mannetje weer te zien. Leuk ook dat je de opleiding gaat starten sluit me aan bij Isa ik denk dat jij ook makkelijk kan instappen in het 2e leerjaar. Alvast een goede reis!
@LBDS meis spannend de bruiloft komt er bij jou ook aan hoe is het met de zenuwen? Hoop dat je een supertijd hebt en dat de zenuwen achteraf voor niets bleken. Probeer ervan te genieten ![]()
@Littleone wat heerlijk dat jullie zo genieten met jullie drietjes.
@Ladyside meis fijn te horen dat je blopje het zo goed doet en voor je het weet is het zover en ga je weer die kant op. Blijft een bijzondere plek en straks ook voor je blopje
@Tamara meis hoe is het met jou? Was je van de week een lastminute gaan opzoeken op schiphol ;)…Ik ga Alanya even testen voor je en kom terug met tips [emoji8]
@Turkije lover ook bijna lekker op vakantie…goed vooruitzicht
@Lisatjee meis hoe is het met je? Ben je inmiddels weer thuis. Wat heb je precies? Meis ik vind het heel teleurstellend dat je vriend er niet voor je is juist nu je hem zo hard nodig heeft. Hopelijk draait hij snel bij hij mag ook aan jou denken en hoeveel moeite is het om je te berichten wetende hoe fijn je dat vindt?
@Miloutjuh ik ben erg benieuwd naar je spannend nieuws zou je me een pb willen sturen als je het wilt delen natuurlijk ![]()
@Isa fijn dat jullie goed contact hebben en leuk om weer iets nieuws te plannen…
@Deniz kizi meis jij hebt heel wat meegemaakt maar gelukkig wederom een hele mooie tijd gehad. Leuk dat je dochtertje hem binnenkort ontmoet en supergaaf zal je ervaring geweest zijn in het dorp zo te horen. Fijn te weten dat hij uit zo een warm nest komt en dat zijn moeder is bijgedraaid.
ben volgens mij heel veel vergeten sorry ladies…
update van mij: even denken wat ik laatst heb geschreven volgens mij aan het begin van de vakantie…We zijn dus niet uit elkaar gegaan. Het was geen afscheid zo voelde het ook geen moment. Het was een hele intense en mooie week waarin we veel hebben gepraat en gelachen en wat opnieuw zo kloppend voelde. We zijn zo gelukkig als we samen zijn zo compleet en ik straal weer voel me 10 jaar jonger echt bizar wat voor een positief effect hij op me heeft. Zoals ik vorige keer al schreef wilt hij met me oud worden en zegt dat hem dat ook zeker gaat lukken maar daar moet hij wel wat voor doen. Wat ik positief vond nu is zijn vechtlust en het feit dat hij voor zichzelf opkomt en zegt ik heb ook recht op geluk. Hij lijkt uit de slachtofferrol. Hij zou zijn oudere broer vragen terug thuis te komen wonen en anders toch aan te geven naar mij te gaan. Ik heb hem gezegd dat hij dat aan me moet bewijzen dat hij zijn rug recht kan houden en dat het geen gevecht is maar een kwestie van bij je standpunt blijven. Hij heeft het gehad over verloven in april als mijn ouders en zusje zwager tante en dochter erbij zijn. Ik had al geboekt voor april zonder hem. Bedoeling is dus dat hij ook komt. Hopelijk maken we dan een stap verder naar een toekomst samen. Ik weet dat een aantal van jullie vinden dat ik ermee moet kappen maar dat voelt totaal niet goed en misschien komt dat moment maar voor nu heb ik nog hoop voor een toekomst samen…dus volg ik mijn hart en gevoel [emoji4]
Liefs [emoji8]
Delali meid ik ben blij dat je een hele fijne vakantie/ tijd met hem hebt gehad, en ik vind het super dat je terug naar hem toegaat, en dat jullie zich gaan verloven en ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat hij voet bij stuk houdt!! Niemand kan je zeggen wat je moet doen, of dat je hem moet laten vallen, jij moet doen waar jij je goed bij voelt, en je hart volgen!! Maar meid zorg goed voor jezelf!! En als er iets is, aarzel dan niet om te kloppen, geen mens hier die je gaat veroordelen! Knuffel!!
Dames bedankt voor jullie vertrouwen in mij
Ik ga dan ook in het 2e jaar beginnen.
Isafazli wat fijn dat hij veel van zich laat horen! Dan heeft jullie tijd samen toch wel indruk op hem gemaakt;)
Deniz kizi fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ik zie dingen op facebook voorbijkomen en videofilmpjes waarbij ik denk heb ik iets gemist???
Misschien denk ik al veel te veel of wil je het nog niet vertellen maar ik moet zeggen mijn nieuwsgierigheid is hoog! Ouders ontmoeten komt nog wel. Als hij 100% voor je gaat kom je ze snel genoeg tegen, want het is een grote gebeurtenis, je meisje voorstellen aan pa en ma. Ik was ook het eerste meisje dat askim mee naar huis sleurde en als ik jullie foto’s zo zie wordt jij binnenkort ook gesleurd
Leuk dat je terug wilt gaan met je kleintje ook spannend voor haar!
Delali fijn dat de vakantie zo heerlijk was! Ik hoop van harte dat hij nu volhoudt. Soms moeten ze keihard wakker geschud worden maar zo te zien is hij eindelijk wakker. Hopelijk blijft hij sterk en kunnen jullie snel jullie leven samen beginnen. En verloven! Proficiat dat is een mooi vooruitzicht!
Zondag is het mijn beurt om te gaan. Askim maakt zich nog hier en daar druk over onnozele dingen maar hij is blij dat ik kom en ik ben ook blij. Gelukkig ben ik niet zo’n stresskip als hij. En met een beetje geluk gaan we ook nog een week naar opa in zijn hutje op de berg 13 uur met de bus verderop. Ik ben behoorlijk nuchter normaal maar nu lijkt het alsof ik een doos met vlinders heb ingeslikt pfffffffff
Hallo meiden…
Weer veel geschreven maar weinig onthouden…sorry
Summie en de rest van de meiden die vroegen hoe het ging etc…
het gaat redelijk hier… Zit niet zo heel erg lekker in mijn vel en voel me lichamelijk ook niet top veel migraine en zwaardere medicatie nu
De laatste paar dagen was het weer op en af en heb weer veel tranen gelaten, ben gewoon erg verdrietig en mis hem gewoon de afgelopen dagen waren weer ontzettend veel herinneringen van vorig jaar (toen was ik nl bij hem in Istanbul) tja en zo blijven we natuurlijk elke x nog wel doorgaan, dacht dat ik sterker was geworden inmiddels maar nee…nu ff niet ook al doe ik zo mijn best… Ook de familie uit Istanbul duikt steeds weer op vooral zijn neefjes en de kleinste… Laatst hebben we een hele poos gebeld ze belden om te vragen hoe het met mij ging inmiddels heb ze allemaal gesproken ook behalve hem…het voelde wel erg fijn allemaal en werd d’r ook blij van maar ja… Tis zooooo dubbel
Ach ja en ik dacht een leuke jongen te hebben ontmoet een aantal weken terug hij deed me echt minder doen denken aan ex Askim maar niks was minder waar…grote vergissing en weer een trap op me hart of nou ja ik kam het gewoon nog niet denk ik
Ik ben mannen op het moment gewoon echt even zat bah…
Haha delali… Inderdaad ik dacht ik rij naar Schiphol en boek een enkeltje maar helaas was geen mooi reisje op dat moment…
Ik ging me nichtje halen die kwam 2 weken over uit Palastina en tot onze grote blijdschap stonden mijn 2 tantes (mijn vaders zussen) ook ineens voor me neus hihi stond ik daar met me polo oohh jee dat ging niet passen al die koffers handbagage dus proppen en 2 in de trein naar huis maar we hebben wel erg gelachen haha
Is goed meid… Ik hoor details en verhalen wel over Alanya ik moet nog 8 weekjes wachten heb zon inzettende zin…
Nou meiden ik duik me bed in morgen weer vroeg dag en aan het werk…
Slaap lekker en sorry voor als ik wagen vergeten…ben op het moment een zeef