Nou ja het is hier wel heel rustig…Dus het is de hoogste tijd dat ik hier maar weer eens een uitgebreide reactie ga schrijven. Hahahaahh
Littleone: Zo te horen zweven jullie heerlijk op een blauwe wolk. Ja ik kan moeilijk schrijven roze wolk. Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat je familie ook zo is blij is met de nieuwe spetter. Geniet maar lekker van elkaar!
LadySide: Hoe is het met onze zwangere mevrouw? Begin je het al te zien? En hoe is het met je vermoeidheid? Al druk aan het dingetjes uitzoeken voor de kleine man?
Miloutjuhh: En heb je inmiddels de gebruiksaanwijzing van je askim weer teruggevonden? Wel bijzonder trouwens dat hij een gebruiksaanwijzing heeft. Ik zou zeggen maak er een backup van voor de volgende keer is dat wel zo gemakkelijk 
Lisatje: Meid hoe is het met je gezondheid? Balen dat je askim weer problemen heeft met zijn familie. Ik vind alleen het wel heel erg dat jij hier op dit moment de dupe van wordt. Hoort hij er juist nu niet voor jou te zijn ipv te zwijgen? Sterkte meid en pas goed op jezelf!
Deniz Kizi: Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe je turks avontuur is geweest.
Delali: Lieve meid hoe is het met jou? Ik moet steeds aan je denken. Weet dat je altijd hier zoals privé je hart mag luchten! Dikke knufffelllll
Tamara: Meid hoe is het met jou? Hoe is het met je schouder en hoe is het met je moeder?
Civciv: Gefeliciteerd wat leuk dat je tante wordt!!! Jaaa echt ik heb zelf ook van die hummeltjes in de familie om stappen maar oooh wat zijn het schatjes. En al zenuwen om je askim weer te zien en voor de bruiloft?
LBDS: Hoe is het met jouw bruiloftkriebels en alle huwelijkstress??
Isafazli: MEid hoe gaat ie en hoe is het contact met je askim? Alweer stiekem plannen om weer richting Turkije te gaan?
X-lovato: Leuk om te lezen dat het goed met jou en je askim gaat. Respect dat jij je zus en haar kids bij je in huis hebt genomen want dat lijkt me toch omschakelen. En heb je al iets van Turkije toekomstplannen?
Egwene Jouw seizoen is dus nu echt begonnen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Fijn dat het met jou en je askim ook goed gaat en ach ja soms wat strubbelingetjes horen er ook een beetje bij maar fijn dat jullie er steeds gemakkelijker uitkomen.
Turkijelover: Hoe is ie?
Hopelijk heb ik iedereen wat gehad…anders zeg ik sorry dat ik je vergeten ben!!!
Update:
Nou de afgelopen dagen heb ik me net Bridget Jones gevoeld…hahah ja als er een vervolg moet komen vrees ik dat mijn leven in aanmerking komt voor de rol hahahaha zo bizar zijn sommige dingen die hier momenteel gebeuren…Helaas kan ik er niet teveel over schrijven maar ach ja in elk geval zorgt het er voor dat het momenteel niet saai is. Ik kan er gelukkig momenteel om lachen en het houdt het wel gezellig en grappig hahaha. Dus ik heb het gevoel dat ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.