Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Daar ben ik ook weer eens met een update haha… Sinds vandaag is het hotel open. Vandaag komen er 17 gasten. Morgen 100 en zo gaat het echt beginnen. Ik heb nu werkblokken van 8 uur. Of ik begin om 9.30 of om 15.00 uur. Dat betekent dat ik veel aaneengesloten vrije tijd heb. Echt fijn.

Gisteravond ben ik naar askim gegaan en daar geslapen. Vanochtend om half 7 bracht hij me terug op de motor. We hebben wat gedoe gehad afgelopen 2 weken. Ik weet dat Summie o.a. wilde weten hoe het ging. We hadden even een verschil van mening over wat netjes is qua op tijd komen en hoe we de dag samen doorbrengen. Gelukkig hebben we gisterenavond heel veel gelachen met elkaar. Gesproken via de telefoon met zijn beste vriend. Dat was grappig.

Kortom:ik leef nog en het gaat prima!

Miloutje dat klopt. Het moet sinds zomer 2014 in NL geregeld worden. Ik heb hem ook hier aan moeten vragen!

@wl bedankt voor de info.

Wat een stilte hier. Waar is iedereen.
Ik heb gisteren super leuk nieuws gehad wat me heeft doen besluiten nog een tijdje langer hier te blijven dan deze zomer. :slight_smile:
Vandaag lekker gaan winkelen leuk zomersetje kunnen kopen: )

Miloutjuhhh jij maakt me nu wel heel nieuwsgierig…

Heey meiden,

@summie Jaa m’n zus en de kids wonen nu bij mij totdat m’n zus een eigen huisje krijgt toegewezen! Dus nu vaak oppassen maar dit vind ik gelukkig leuk om te doen! Tussen mij en askim gaat het wel weer wat beter, hier en daar af en toe nog irritaties maar deze kunnen we de laatste tijd best goed uitpraten!

@lisatjee ik sluit me bij de andere meiden aan, zorg eerst dat jezelf beter word en dan de rest meid, natuurlijk is het niet leuk dat die je negeert en liegt over z’n ex maar jou gezondheid is nu het belangrijkste! Askim heeft negeerde me eerst ook wel eens maar ook dit heb ik hem afgeleerd hihi, heel veel beterschap meid!

@miloutjuhh even een heimwee momentje, die zijn er natuurlijk ook, maar gelukkig dat het concert enzo wel gefilmd word! Oh super leuk dat je langer blijft! Nu ben ik ook benieuwd welk goed nieuws je hebt gekregen!

@LBDS Jaa de bazen in Turkije… Zelf nog niet mee te maken gehad maar genoeg over gehoord bij askim die van hem veranderde ook alles elke dag, ik hoop dat het het toch ‘goed’ komt, iedereen heeft recht op pauze!

@egwene fijn om te lezen dat het goed gaat! Dus nu is het hotel echt open, nu begint het dus allemaal echt hihi!

Hier alles goed,
Weer een drukke week gehad met m’n zus en de kids, met askim gaat het ook goed alleen heeft hij het druk met werken! Gisteren nog even zijn broer aan de telefoon gehad die wou mij ook even spreken Haha, niks bijzonders gewoon even gezellig gepraat.

Fijne avond meiden! Xx

Ik stuur jullie straks even een pb summie en xlovato

Ben je aangenomen op de school miloutjuhh?

Dag meiden allemaal,
Het is hier idd wel stil, ben ook benieuwd miliutjuh :slight_smile:
Fijne maandag nog allemaal, geraak er niet om uitgebreid te reageren
Grtjes en knuffel allemaal

Oké dan toch maar ff zo.
Ik ga de zaterdagen les blijven geven bij de nl school.
Omdat het hier alleen een stichting is en geen school en het werk dus ook niet met een vergunning is kan ik er hier openbaar eigenlijk niet veel over zeggen.

3 likes

Miloutjuh blij voor jou en proficiat :wink:

1 like

@miloutjuhh ik ik dacht het al wel maar wist het niet zeker hihi, super leuk meid! Gefeliciteerd!! Snap dat je er niet te veel over kan zeggen.

1 like

Miloutjuhhh wat ontzettend leuk voor je meid! Gefeliciteerd!

1 like

Miloutjuhh wat supergaaf voor je! je hebt al genoeg gezegd :wink: Ik ben blij voor je!

Alles gaat zijn gangetje hier het vuur staat op mijn haaknaalden, over 2 weken mag ik gaan en ik wil nog zoveel mogelijk jurkjes en knuffeltjes haken voor de kleine boef. Het is het eerste kleinkind in ‘ons’ gezin dus tante moet haar strontverwennen natuurlijk :wink: *zweet - kuch - puf *

Groetjes voor iedereen!

1 like

Wat leuk milou…gefeliciteerd

1 like

Bedankt lieve meiden!

@civciv succes met haken hahaha. Ik zie iedere keer zoveel leuke dingetjes voorbij komen op fb.

Iemand de gebruiksaanwijzing gevonden van mijn askim? Ik ben hem helemaal kwijt :frowning:

1 like

@Miloutjuh, super!! Wat leuk, gefeliciteerd!!

@DenizKizi, ik vroeg me af hoe het met jou is gegaan! Bij je schoonfamilie en met je askim natuurlijk :smiley:

Hier alles lekker rustig, maak weinig mee momenteel. En op forum is het ook al zo rustig…
Stilte voor de storm?? :wink:

1 like

Miloutjuhh , gefeliciteerd… ojee gebruiksaanwijzing kwijt hier niks gevonden helaas…

1 like

Hoi iedereen,

Wat is het hier erg stil op het forum :o
Ffe een update van mij …

Ik weet ondertussen wat er half gaande is met Askim.
Weer zijn familie die moeilijk doet en deze keer zit het heel erg diep want hij wilt met niemand praten of niemand zien.
Zelfs zijn beste vrienden hebben geen vat op hem :cry:
Ik had alle hoop opgegeven toen hij ineens gisteren een berichtje stuurde van :
het spijt me maar mijn familie is slecht. Stel aub geen vragen en wordt alstublieft beter.
Ik weet echt niet wat ik nu moet gaan doen … Hem ffe met rust laten?
En afwachten tot ik eind mei daar ben? Maar dat is nog zo lang pfff :frowning:

Oo Miloutjuh leuk veel succes :slight_smile:

Lisa jeetje wat vervelend… Als je familie hebt die er tegen is is verschrikkelijk er is niks Zo moeilijk maar des te meer kans om te bewijzen dat het wel kan toch? elke familie doet wel eens moeilijk tis alleen zo jammer :frowning:

Hier gaat alles goed… Heb weinig tijd om mee te lezen maar probeer me best te doen… de bevalling is op zich goed verlopen Askim was super lief en is verrassend genoeg niet buiten gaan staan maar heeft me super goed geholpen :slight_smile: men klein ukkie heeft veel last van krampjes helaas en ik geef borstvoeding maar Pff moet nu voor de moment al afkolven helaas :frowning:

Het is vreemd hoe zo’n klein ukkie alles kan verandere kweet nog dat ik thuis moest vertellen da ik zwanger was dat me pap en mam ni blij waren als ze nu op bezoek zijn lopen ze wel tien keer naar de box om te kijken of hij nog slaapt hèhè :slight_smile: Achja Askim en ik Bewijzen maar al te goed dat het wel kan tussen ons en het gaat nog altijd super goed :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Nou ja het is hier wel heel rustig…Dus het is de hoogste tijd dat ik hier maar weer eens een uitgebreide reactie ga schrijven. Hahahaahh

Littleone: Zo te horen zweven jullie heerlijk op een blauwe wolk. Ja ik kan moeilijk schrijven roze wolk. Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat je familie ook zo is blij is met de nieuwe spetter. Geniet maar lekker van elkaar!

LadySide: Hoe is het met onze zwangere mevrouw? Begin je het al te zien? En hoe is het met je vermoeidheid? Al druk aan het dingetjes uitzoeken voor de kleine man?

Miloutjuhh: En heb je inmiddels de gebruiksaanwijzing van je askim weer teruggevonden? Wel bijzonder trouwens dat hij een gebruiksaanwijzing heeft. Ik zou zeggen maak er een backup van voor de volgende keer is dat wel zo gemakkelijk :stuck_out_tongue:

Lisatje: Meid hoe is het met je gezondheid? Balen dat je askim weer problemen heeft met zijn familie. Ik vind alleen het wel heel erg dat jij hier op dit moment de dupe van wordt. Hoort hij er juist nu niet voor jou te zijn ipv te zwijgen? Sterkte meid en pas goed op jezelf!

Deniz Kizi: Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe je turks avontuur is geweest.

Delali: Lieve meid hoe is het met jou? Ik moet steeds aan je denken. Weet dat je altijd hier zoals privé je hart mag luchten! Dikke knufffelllll

Tamara: Meid hoe is het met jou? Hoe is het met je schouder en hoe is het met je moeder?

Civciv: Gefeliciteerd wat leuk dat je tante wordt!!! Jaaa echt ik heb zelf ook van die hummeltjes in de familie om stappen maar oooh wat zijn het schatjes. En al zenuwen om je askim weer te zien en voor de bruiloft?

LBDS: Hoe is het met jouw bruiloftkriebels en alle huwelijkstress??

Isafazli: MEid hoe gaat ie en hoe is het contact met je askim? Alweer stiekem plannen om weer richting Turkije te gaan?

X-lovato: Leuk om te lezen dat het goed met jou en je askim gaat. Respect dat jij je zus en haar kids bij je in huis hebt genomen want dat lijkt me toch omschakelen. En heb je al iets van Turkije toekomstplannen?

Egwene Jouw seizoen is dus nu echt begonnen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Fijn dat het met jou en je askim ook goed gaat en ach ja soms wat strubbelingetjes horen er ook een beetje bij maar fijn dat jullie er steeds gemakkelijker uitkomen.

Turkijelover: Hoe is ie?

Hopelijk heb ik iedereen wat gehad…anders zeg ik sorry dat ik je vergeten ben!!!

Update:
Nou de afgelopen dagen heb ik me net Bridget Jones gevoeld…hahah ja als er een vervolg moet komen vrees ik dat mijn leven in aanmerking komt voor de rol hahahaha zo bizar zijn sommige dingen die hier momenteel gebeuren…Helaas kan ik er niet teveel over schrijven maar ach ja in elk geval zorgt het er voor dat het momenteel niet saai is. Ik kan er gelukkig momenteel om lachen en het houdt het wel gezellig en grappig hahaha. Dus ik heb het gevoel dat ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.

1 like