Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Wauw het gaat hier snel heb helaas niet.bij geleze dat ga ik proberen zo snel mogelijk te doen… Morgen mogen we naar huis :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Litleone geniet jij maar lekker van je mannetjes (zoon+askim)… hoe is het met jullie???

Summie bedankt voor je zorgen maar de opleiding gaat wel door dat zeker. Alleen is er de vraag of er plaats is in de 2e klas omdat ik het eerste jaar oversla. Dus dan moeten er een paar zakken of afhaken die nu in de eerste zitten :wink: En alternatieven heb ik eigenlijk niet naar gekeken deze opleiding is in mijn buurstad dus daar ben ik zo met de auto dat speelde ook erg mee. Heb geen zin in die lange reizen op en neer dat brak me vroeger al op :wink: Ik ga 12 april en de bruiloft is van mijn schoonzus dus das een andere :wink:

Lisatje ik sluit me.aan bij de andere meiden.let echt goed op jezelf! Ik heb momenten gehad dat ik mezelf bijna kapot maakte qua gezondheid omdat askim het negeer spelletje deed! Ik heb het hem.af geleert gelukkig! Hoe? Het zelfde vieze spelletje terug spelen en laten voelen hoe rot het is om vanuit het niet genegeert te worden! En dan na een paar dagen een lang bericht sturen met uitleg waarom ik het deed en hoe hij dit kon veranderen! Ben bot tegen hem geweest en heb gezegt dat die moet stoppen met een kind zijn en een man moet worden die verantwoording neemt voor ze acties! En praat!! Misschien heb je er iets aan maar meid pas aub heel goed op jezelf! Ik heb nooit goed op mezelf gepast en ben daardoor de rest van me leven nu ziek heb een waslijst van kwaaltjes en ben pas 21! Wees verstanding je gezondheid is alles en leer dat aub niet op de manier waarop ik dat geleert heb…

Meiden… Ik ben klaar met bazen hier in turkije! Klaar met de manier waarop je geld bij elkaar moet schrapen en de macht die bazen hebben!! Askim heeft een duitse baas en hij is veel erger dan de gemiddelde turkse baas! Belooft al weken dat askim over een week kan beginnen met werken! En dan steeds terug krabbelen! Salaris verhoging? Zegt die ja op en vervolgens geeft die nee! En hij geeft askim en ze collega geen eten!! Van 11 tot 22 werken ZONDER pauze! Zonder eten! Als askim vijf minuten een sigaretje wil roken krijgt die op ze kop en die baas zit de hele.dag spelletjes te doen en zich dronke te zuipen met ze vrienden!! Heb nu samen met de vriendin van askims collega goed gesproken met onze mannen en ze zijn pissed! Ze gaan samen binnenkort zitten met hun baas en meer geld en respect eisen! En anders stappen ze op! En dan moet die baas wel want serieus deze twee mannen samen zijn de droom van elke cafeeigenaar! Wat een top duo die twee echt waar!

En dan de zenuwen voor de bruiloft… Ik word zo gek… Dat niet alleen ook t feit dat ik me caviatjes toevertrouw aan een vriend van askim… Mijn babies… Ik heb hem al bedreigt dat er niks mag gebeuren.met hun en dat die al mijn regels volgt of hij gaat er spijt van krijgen! Askim wou eerst gewoon 3 dagen zo laten… Voedsel er in en klaar! Bah!! Kheb stress… Geld,bruiloft,werk,gezondheid…

Me gezondheid is nog stabiel… Cyste is er nog en heb de laatste dagen steeds steken bij me middenrifspier die ik ooit gescheurt heb…

Gelukkig heb ik het beste financiele opvangnet me ouders die ons geld geleent hebben dat we langzaam terug mogen betalen! Thank god for them! Zonder hun was ik echt nergens!

Ga nu een gezichtsmaskertje op doen, slechte comedy aan zetten, reep chocolade opeten en ontspannen! Ik heb t hard nodig

1 like

Hallo meiden,

@Lisa, ook ik sluit me aan bij de andere meiden. Probeer nu eerst even op te knappen, want dit zal allemaal niet echt helpen!
Ik heb gelukkig geen askim die aan negeren doet maar ook ik vind het enorm laag. Ik hoop dan ook echt dat je hier binnenkort een keer met hem over kan praten want dat moet veranderen volgens mij.
Dat je askim liegt over contact met zijn ex is natuurlijk niet goed, maar ik vind het ook wel een beetje erg vreemd dat zij jou daar mee gaat lastig vallen. Weet je zeker dat ze je de waarheid verteld en niet jou probeert op te zetten tegen je askim?
Ik weet dat het soms helemaal niks hoeft te betekenen contact met je ex. Na mijn relatie met mijn ex askim hebben we een tijdje een heel bijzondere vriendschap gehad. Inmiddels is dat behoorlijk verwaterd sinds we alle twee een nieuwe relatie hebben maar nog steeds af en toe even een berichtje om te kijken hoe het met de ander is. Niks bijzonders voor ons maar voor mijn askim soms toch lastig. Maar mijn advies praat hier over! Lastig als hij je negeerd maar vraag of hij kan uitleggen wat er aan de hand is en geef ook duidelijk aan hoe je je er bij voelt.

@Lbds verschrikkelijk soms he die bazen hier in Turkije.
Je hebt hier niks om op te staan, vaak is er geen contract zijn er alleen wat mondelinge afspraken en heb je dus echt niks hard te maken.
Maar waarom blijf je askim zo bij deze baas hangen? Het seizoen moet nog beginnen en volgens mij zijn er dan nog behoorlijk veel mogelijkheden om iets anders te vinden. Als iemand mij zo zou behandelen was ik volgens mij al lang iets anders gaan zoeken.

@Littleone geniet jij maar volop van je mannen i.p.v. hier te lezen hahaha.

Hier weinig te melden eigenlijk.
Askim druk met verhuizen, ze verhuizen naar een appartement aan de overkant van de straat hahaha, maar wel een flink stuk groter benieuwd hoe askim zijn kamer gaat worden hahahaha.
Ik heb verder eigenlijk weinig te melden.
Wacht enorm op de zomer. Soms echt al lekker weer maar binnen nog steeds niet echt warm en nog erg wisselvallig.

fijne avond meiden

@ Littleone ik wil niet te nieuwsgierig zijn maar komt er een foto op onze facebook-groep? Zo’n kleintjes zijn zo leuk!
@ Lbds hahahaha ik moest lachen met je bedreiging, maar ik snap je. Het komt vast wel goed. En die bazen in Turkije wat een smeerlappen! Turkse werknemers hebben volgens mij totaal geen rechten en bescherming, en die Duitse rotzak maakt daar misbruik van. Bah zo’n mensen verdienen een pak slaag! Hopelijk kun askin en zijn collega die man wat verstand erin rammen! Probeer er niet teveel over te stressen je kunt er toch niks aan doen en je gezondheid lijdt er alleen maar over. Probeer het naast je te leggen en leef bij de dag. Laat het maar even allemaal op je afkomen. En die bruiloft zal vast leuk zijn en dan heb je voor niks gestresst. Go with the flow.

@ Ladyside hoe gaat het? Blopt Blob nog lekker rond? En heeft je hondje al iets in de gaten?

@ Delali hoe is het met jou gegaan?

@ Egwene zit je nog op die roze wolk met askin? Vast wel!

@ Tkl hoe gaat het bij jullie?

@ Filiz hebben jullie je plekje al gevonden? En hoe vindt je mannetje het om hier te wonen?

@ Deniz kizi ben benieuwd naar je verhalen over je avontuur!

@ Isafazli hoe gaat het met jou?

@ Wanderlust leuk dat je nog eens voorbij komt fietsen waar houden jullie je zoal mee bezig op het moment?

@ Summie hoe gaat het met jou? Begint jouw stormachtige zee een beetje een rustig riviertje te worden?

@ Milouthjuh alles goed bij jou?]

Ben ik iemand vergeten? Vergeef me dan ik ben geen 16 meer :wink:

Knuffel voor iedereen

1 like

@LittleOne ; Wat leuk dat je morgen naar huis mag!! Geniet van je zoontje en je askim xx

@LBDS ; Wow je heb zo te zien nog meer zorgen dan mij :frowning: pas ook goed op jezelf meid! En jammer om te horen van je gezondheid :frowning:
Hij negeert me nu al sinds Dinsdag en heb alle hoop verloren dat hij nog iets van zich laat weten…
Dat hij me dan gewoon uitlegt waarom hij contact heeft met zijn ex en dat ik er niets moet achter zoeken…
Ik weet morgen de uitslag van mijn bloed en als alles inorde is mag ik maandag misschien naar huis .
Dus hopen maar dat alles goed is…

@miloutjuhh
Ik probeer zoveel mogelijk te rusten maar ik kom ieder uur wakker omdat ik nachtmerries heb :frowning:
En dan nog slapen in een ziekenhuisbed. Ga blij zijn als ik terug in mijn eigen bed kan slapen.
Ik hoop dat ik hem binnenkort nog ga horen ja want ik heb geboekt om naar het hotel te gaan waar hij werkt.
En ik ga alleen dus ik zie het niet zitten om daar nog naartoe te gaan als het gedaan is met askim en zeker niet alleen :frowning:

Zijn er hier toevallig meiden die in de buurt van Kusadasi wonen?

Lisatje…beterschap. hopelijk zijn de uitslagen morgen goed!

Civciv…dankjewel. gaat hier eigenlijk heel goed. Kleine man doet t super en ik ben inmiddels ook lkkr aan het werk.
Hoe is het verder met jou?

1 like

Summie bij Kemer heb je een uitzicht punt met een kabelbaantje echt heel leuk het heel iets met Olympos geloof ik!

Ik ga in april weer naar Bodrum om weer te werken als reisleiding =)

Filiz, fijn dat je zo snel al werk heb gevonden en dat je kleine man het zo goed doet.

Civciv,hier alles zijn gangetje hoor.

Lisaatje,wanneer ga je die richting uit dan?

@Turkije lover
Eind mei ga ik. Meer bepaald 20 mei. Voor een week.

@Civciv, ja hoor alles prima hier, met jou ook?
Kan me niet voorstellen dat er niemand af gaat vallen van de eerste klassers voor je opleiding.
Er haken er volgens mij altijd wel een paar af na het eerste jaar van een vervolg opleiding.

@Lisa, Wat enorm balen dat hij nog steeds niks laat horen :S En ja kan me voorstellen dat je snel naar huis en naar je eigen bedje wilt.
Ik duim dat je snel naar huis mag.
Mijn askim woont in Kusadasi, en ik denk er rond die tijd ook te zijn want dan zijn mijn kids 3 weken in Nederland. Welk hotel in Kusadasi ga je?

@Filiz wat heerlijk dat je al werk hebt kunnen vinden in Nederland!

@WL jij dus weer bijna terug naar Turkije, ff een vraagje voor mn zusje misschien dat jij er iets van weet.
Klopt het dat je je werkvergunning niet meer in Turkije kunt regelen maar dit vooraf in Nederland moet doen? Vorig jaar heeft ze het hier geregeld met het bedrijf waar ze voor werkte nu hoorde ze dat het ze het vooraf zelf moet regelen en anders terug moet om het als nog in Nederland te regelen.

1 like

Milou dat askim aan deze baas blijft hangen is puur financieel! Hij verdient minimaal het dubbele als in een gemiddelt hotel (en als de euro koers goed staat verdient die helemaal goed) omdat we niet kunnen voorspellen hoe mijn gezondheid zal gaan en van dit salaris kunnen we makkelijk leven en houden we zelfs nog geld over!

Civciv jaa het is heel rot… Ik probeer het los te laten maar het is zo lastig! Vraag me vaak af hoe kan je hier een toekomst op bouwen? Met dat salaris hier hoe kun je een gezin onderhouden? En ja moet de bruiloft maar over me heen laten komen maar ben de enigste niet turks sprekende daar ben zo bang om het buitenbeentje te zijn :frowning:

Lisatje niemand heeft meer of minder zorgen dan een ander :wink: ieder heeft ze eigen :slight_smile: en wat Milou zei kan het niet zijn dat die ex probeert te stoken? Ik heb dat gehad, werd zelfs beweerd van haar kant dat ze getrouwd waren en een kind hadden! Op dat moment dat ik askim er naar vroeg hebben we een week niet gesproken omdat hij boos was dat ik haar geloven zou… Dat was niet zo ik zocht alleen bevestiging! (Dat t niet waar was) Maar dat gaat er niet altijd in ben ik bang, ze springen snel tot conclusies en kunnen heel koppig zijn om het standpunt van een ander te begrijpen! Ik snap dat je bevestiging zoekt, stuur hem eventueel een berichtje waarin je dit verteld en laat dan je mobiel op zij liggen hoe moeilijk het ook is soms zijn het net hele grote kleine kinderen in ruzies! “Maar ik wil dat het op mijn manier gaat” zo’n idee, wat mij vaak geholpen heeft en dat klinkt miss stom is denken hoe zou ik dit aanpakken bij een 5 jarig kind… Veel succes met je uitslag laat je weten hoe t gaat? Ik duim voor je meid dat je lekker naar huis kan dat is toch de lekkerste plek om uit te zieken :wink:

@LBDS oke ja dan snap ik dat hij bij deze baas wil blijven.
Ik vrees alleen dat goede werkomstandigheden nog lang niet aan de orde zijn in Turkije.
Askim werkt voor het Hilton hotel nou dan denk je een groot internationaal bedrijf maar nog steeds werkt hij vaak veel meer dan 8 uur, voor een salaris waar sommige mensen in Nederland hun bed niet eens voor uit zouden komen.

@miloutjeuh
Ik verblijf in het hotel grand efe. Dat ligt in ozdere net buiten kusadasi. We kunnen misschien eens afspreken dan?

@LBDS
Ik heb al alles geprobeerd om hem te doen praten met me maar op niets reageerd hij… ik heb al van gisteren niets meer gestuurd naar hem.
Dankje meid. Ik laat zeker de uitslag weten.

@Lisa ja dat zou leuk zijn! Mijn askim moet ook gewoon werken als ik daar heen ga dus ik heb tijd genoeg hahahaha.

@miloutjeuh
Ow ok hihi zou super zijn.
Dan kunnen we overdag samen eens iets doen.
Misschien kan je via privé bericht je nummer sturen? Dan kunnen we gemakkelijker contact houden eens we daar zijn?

Oef wat zou ik vandaag graag in Nederland zijn.
Vanavond geeft ‘mijn’ orkest een groot concert en mijn favoriete musical acteur komt zingen: (
Is de tweede keer dat hij met het orkest gaat zingen en de tweede keer dat ik hier zit: (
Momentje van heimwee.

@Lbds, het zal ook eens een keertje soepeltjes gaan bij jullie zeg!
Heb een beetje ervaring met die vreselijke werkgevers daar! Bah! En die jongens maar als slaafjes rennen voor ze en hun kont kussen. Gebeurd volgens mij overal daar. Maar goed dat die jongens gaan praten met baas. Pauze moet toch sowieso ingepland hoor!
Hoop dat het snel weer een beetje rustiger gaat worden met al die stress!

@civciv, Blob die blopt nog rond volgens mij :wink:
Merk er nog weinig van, zie nog niks, dus nog steeds onwerkelijk haha!
De hond heeft dan ook nog niets door en is nog even dwars als altijd :wink:

@littleone, ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig of je een foto van je wondertje op ons fb clubje gaat plaatsen :slight_smile:
Hoe gaat het met jullie en de kleine? Lekker weer naar huis?!

@miloutjuhh, aah kan me je heimwee wel ff voorstellen. Gaat iemand het voor je filmen? Welke musicalster komt er zingen??

@ladyside als het goed is word het hele concert weer gefilmd. Roman van der werff zingt mee. Geen grote musical naam hoor.