Hey meiden
Grrrr steeds zal ik updaten…steeds blijft het erbij…
Wat leuk ik zie hier opeens twee nieuwe personen voorbij komen.
En wederom Side hahaha zit daar toch wat in het water…hihi…
Sirab: Welkom. Wat leuk dat je mee komt schrijven en wat leuk dat je askim ook al bij jou is geweest. Hij heeft dus kort geleden ook een relatie gehad met een NLse meid. Niet om veroordelend te zijn of je ongerust te maken maar wees wel allert of het hem niet teveel om nl gaat. Maar jullie hebben het tempo er goed inzitten. Hebben jullie soms ook al toekomstplannen gemaakt? Enne vanzelfsprekend mag je met ons meeschrijven.
Kimmyyy: Ook jij welkom meid. Net als jou weten wij ook niet wat de toekomst brengen gaat. Er lopen overal rotte appels rond maar ook lieve oprechte mannen. En ja of hij oprecht is, is moeilijk te beoordelen maar de tijd zal dat leren. Maar zo te horen zijn van jou kant de gevoelens serieus en dan vind ik het knap dat je het gaat onderzoeken. Ik vraag me alleen wel af wist je askim dat jij een relatie had? Enne vanzelfsprekend mag je met ons meeschrijven ![]()
Lbds: Fijn dat jullie zo’n goed gesprek hebben gehad en er toch samen je weg in proberen te vinden. Jullie huwelijk is een verbintenis tussen jou en je askim en niet met zijn moeder. Mooi dat jouw askim hierin een grens probeert te trekken. Voor alle partijen is het misschien even wennen dat mamma niet bepaald wat er gebeurt. Maar je hebt ook in het verleden gezien dat als je askim zijn ego aan de kant durft te zetten en zichzelf kwetsbaar/eerlijk durft op te stellen dat het uiteindelijk ook begrip vanuit de familie op kan leveren. #uitdaging
Filiz: Hoe is het met jou meid? Ik heb ook inderdaad medelijden met zijn vrouw. Je echtgenoot zou maar zulke extreme verhalen ophangen over je huwelijk. Eerlijk gezegd vind ik zijn gedrag behoorlijk ziekelijk maar bepaalde familieleden/vrienden van hem begrijp ik ook niet. Voor mij is het gebeuren gelukkig verleden tijd.
Civciv: Dus afgelopen week was het voor jou weer back to school
Heb je een goed lesrooster? Hoe was de eerste week? Wat ben je trouwens heerlijk creatief bezig. Maak je ook knuffels in opdracht?Ja inderdaad de aap komt met ex askim inderdaad uit de mouw. En eigenlijk is het gewoon een bizar verhaal.
Xlovato: meid ik ben heeeeeeeeel benieuwd hoe is het met je?
Isafazli: Hoe is het met jou en je askim?
LadySide: Oooh je maakt me helemaal verliefd met de foto’s van blob. Wat een mooi kereltje. Een hele mega mega mega knuffel voor jullie!
Muurbloempje: Als ik het goed heb vertrek jij volgende week? Hoe is het met de zenuwen? Ik hoop dat je daadwerkelijk duidelijkheid gaat vinden.
Turkije lover: ik zag jou ook weer ff gezellig voorbij komen. Hoe is t met je?
En hoe is het met de andere meiden?
Update van mij:
Alweer effe back at home. Wat heb ik een geweldige tijd in Turkije gehad. Het resort was echt sprookjesachtig in zo’n mooie gebied in Turkije ben ik nog nooit geweest. Ik heb dan ook heerlijk genoten. Nu alweer helemaal back in het dagelijkse ritme. Maar voor mezelf was de break even heel goed en weer wat dingetjes op een rijtje kunnen zetten.