Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Hey meiden

Grrrr steeds zal ik updaten…steeds blijft het erbij…

Wat leuk ik zie hier opeens twee nieuwe personen voorbij komen. :slight_smile: En wederom Side hahaha zit daar toch wat in het water…hihi…

Sirab: Welkom. Wat leuk dat je mee komt schrijven en wat leuk dat je askim ook al bij jou is geweest. Hij heeft dus kort geleden ook een relatie gehad met een NLse meid. Niet om veroordelend te zijn of je ongerust te maken maar wees wel allert of het hem niet teveel om nl gaat. Maar jullie hebben het tempo er goed inzitten. Hebben jullie soms ook al toekomstplannen gemaakt? Enne vanzelfsprekend mag je met ons meeschrijven.

Kimmyyy: Ook jij welkom meid. Net als jou weten wij ook niet wat de toekomst brengen gaat. Er lopen overal rotte appels rond maar ook lieve oprechte mannen. En ja of hij oprecht is, is moeilijk te beoordelen maar de tijd zal dat leren. Maar zo te horen zijn van jou kant de gevoelens serieus en dan vind ik het knap dat je het gaat onderzoeken. Ik vraag me alleen wel af wist je askim dat jij een relatie had? Enne vanzelfsprekend mag je met ons meeschrijven :wink:

Lbds: Fijn dat jullie zo’n goed gesprek hebben gehad en er toch samen je weg in proberen te vinden. Jullie huwelijk is een verbintenis tussen jou en je askim en niet met zijn moeder. Mooi dat jouw askim hierin een grens probeert te trekken. Voor alle partijen is het misschien even wennen dat mamma niet bepaald wat er gebeurt. Maar je hebt ook in het verleden gezien dat als je askim zijn ego aan de kant durft te zetten en zichzelf kwetsbaar/eerlijk durft op te stellen dat het uiteindelijk ook begrip vanuit de familie op kan leveren. #uitdaging

Filiz: Hoe is het met jou meid? Ik heb ook inderdaad medelijden met zijn vrouw. Je echtgenoot zou maar zulke extreme verhalen ophangen over je huwelijk. Eerlijk gezegd vind ik zijn gedrag behoorlijk ziekelijk maar bepaalde familieleden/vrienden van hem begrijp ik ook niet. Voor mij is het gebeuren gelukkig verleden tijd.

Civciv: Dus afgelopen week was het voor jou weer back to school :wink: Heb je een goed lesrooster? Hoe was de eerste week? Wat ben je trouwens heerlijk creatief bezig. Maak je ook knuffels in opdracht?Ja inderdaad de aap komt met ex askim inderdaad uit de mouw. En eigenlijk is het gewoon een bizar verhaal.

Xlovato: meid ik ben heeeeeeeeel benieuwd hoe is het met je?

Isafazli: Hoe is het met jou en je askim?

LadySide: Oooh je maakt me helemaal verliefd met de foto’s van blob. Wat een mooi kereltje. Een hele mega mega mega knuffel voor jullie!

Muurbloempje: Als ik het goed heb vertrek jij volgende week? Hoe is het met de zenuwen? Ik hoop dat je daadwerkelijk duidelijkheid gaat vinden.

Turkije lover: ik zag jou ook weer ff gezellig voorbij komen. Hoe is t met je?

En hoe is het met de andere meiden?

Update van mij:
Alweer effe back at home. Wat heb ik een geweldige tijd in Turkije gehad. Het resort was echt sprookjesachtig in zo’n mooie gebied in Turkije ben ik nog nooit geweest. Ik heb dan ook heerlijk genoten. Nu alweer helemaal back in het dagelijkse ritme. Maar voor mezelf was de break even heel goed en weer wat dingetjes op een rijtje kunnen zetten.

Hoi,

Hij heeft al eens in Nederland gewoond (vandaar ook die verblijfsvergunning) en weet dat hier een leven opbouwen niet heel eenvoudig is. Een baan heb je niet zomaar en hele dagen thuis zitten is ook niks voor hem. Vandaar dat hij z’n leven in Turkije weer aan het opbouwen is. Zelf zie ik het niet zitten om in turkije te gaan wonen, ik heb hier alles voor elkaar en opgebouwd. Hoe dat in de toekomst samengesmolten moet worden is nog wel een vraagteken. Eerst maar op en neer reizen om elkaar beter te ontdekken.
Natuurlijk ben ik ook deels wel voorzichtig. Ik weet niet precies hoe alles in z’n verleden is gegaan. Natuurlijk heeft hij wel het een en ander gezegd maar ik ben er zelf niet bij geweest en vind het dan lastig om alles te plaatsen. Het is niet zo eenvoudig als een relatie met iemand die je om de hoek woont maar daar hebben jullie al veel langer mee te maken gehad dus dat hoef ik niet nog eens te vertellen. :relaxed:

Ik vind het nog lastig om op jullie individuele situaties in te gaan, doordat ik hier nog maar net om de hoek kom kijken. In ieder geval gezellig dat er zo’n forum bestaat!

Hee meiden!
Even een update van mij hihi,
Hier gaat alles goed! Echt een super leuke familie en kinderen! Ouders zijn heel makkelijk En vinden veel goed! Begin hier al goed te wennen, Heb askim al 2 keer gezien in het weekend dat ik vrij was! Eerste weekend is hij een nachtje deze kant opgekomen,meneer zat in een keer in de bus naar antalya… Hij had wel gevraagd of die kon komen maar ik vond dat een beetje raar, dus had eerst nee gezegd, was hier net een paar dagen… Hij vroeg later weer iets waarop ik ja had gezegd maar de WiFi werkte niet, dus dacht die dat ik ja had gezegd op de vraag of hij in de bus moest gaan, gelukkig vond de familie het niet erg! En hebben we lekker een dagje samen gehad. En Afgelopen zaterdag ben ik naar hem geweest en gisteravond weer terug gekomen, super fijn om elkaar nu wat vaker te kunnen zien! Verder ben ik sinds vorige week maandag echt aan het ‘werk’ de andere au pair is hier ook nog dus heb de eerste paar dagen rustig aan kunnen meekijken en de kinderen enzo leren kennen! Kids zijn super, zijn me wel aan het uittesten hihi Maarja dat is normaal he, even kijken hoever ze bij mij kunnen gaan haha!

Voor de nieuwe meiden welkom!

Ik probeer snel echt op iedereen te reageren maar heb het redelijk druk hier!

Fijne dag meiden! Xx

Rustig hier…

Hé ik ben jullie nog niet vergeten hoor :-p

Voor de meiden die het offerfeest vieren…iyi bayramlar :wink:

Iyi bayramlar indeed
Geraak er niet om te reageren…
Maar aan de nieuwtjes zeker welkom en veel geluk!!! Als ik juist ben denk ik dat muurbloempje in turkije zit, hoe gaat het daar?
Xlovato bij jou ook alles goed?
Rest van de meiden knuffel en vele grtjes
Ik reageer later nog wel uitgebreider

Hi allemaal,
Ik heb besloten om ook eens een berichtje te plaatsen, nadat ik dit forum al een hele lange tijd stiekem volg! Ik vind het super leuk om te zien hoe jullie met elkaar omgaan, elkaar steunen etc. Het lijkt me leuk om lekker mee te gaan kletsen!

Ik heb mijn askim in 2011 ontmoet in Alanya, in 2012 terug gegaan naar hetzelfde hotel en tot over mijn oren verliefd op hem geworden. Ondanks dat we elkaar zo weinig zagen spraken we elkaar elke dag op skype en leek alles super goed te gaan. Ook zijn familie wilde me heel graag ontmoeten, ondanks dat het een hele ‘traditionele’ familie is. Maar omdat ik nog erg jong was, geen support kreeg van mijn familie en vrienden en geen toekomst samen meer voor me zag heb ik onze relatie verbroken begin 2014. Ik heb hem die zomervakantie nog gezien, hij heeft speciaal voor mij 2 uur gereden om me een paar uurtjes te kunnen zien. Mijn ouders vinden het niet leuk dat ik iets met hem heb, ze denken ook dat ik sinds 2013 geen/weinig contact met hem heb. Het was zo fijn om hem weer te zien, maar ik wilde niet weer de confrontatie aangaan thuis, dus ik zei tegen hem dat het beter zou zijn als we niet meer met elkaar zouden praten. Ik had flink op z’n ego getrapt, dus we praatten een stuk minder en hadden vaak irritaties. Ik kreeg een Nederlandse vriend, maar na een aantal maanden had ik al snel door dat dat het niet voor me was. Sinds de zomervakantie praten we weer erg veel met elkaar en hij wilde me zó graag weer zien, dat hij zelfs mijn ticket voor me wilde betalen. Ik woon inmiddels op mezelf en ik heb nu toch de beslissing gemaakt om hem volgende maand weer op te gaan zoeken, omdat mijn gevoel voor hem nooit weg is geweest en dat is precies hetzelfde voor hem. Hij heeft altijd nog zo erg geprobeerd om mij terug te krijgen. Ik wil nu gewoon weten of mijn gevoel klopt. Ik heb zo’n dubbel gevoel, omdat ik aan de ene kant heel gelukkig ben met hem, maar aan de andere kant vind ik het lastig, want het voel toch als een soort van ‘liegen’ tegen mijn ouders. Maar onze band is nu zo goed en ik wil dat niet verpesten. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ben je ermee omgegaan? :slight_smile: En excuus voor het lange verhaal!

Heey meiden,

@semlaine welkom meid! Leuk dat je ook komt meeschrijven! Ik herken een deel van je verhaal in mezelf, ik ken mijn askim nu 5 jaar waarvan het 1,5 jaar uit is geweest, in die tijd heb ik ook een Nederlandse vriend gehad en ook ik merkte dat dit het voor mij ook niet was, Ondertussen praatte askim veel tegen mij en heeft die ook steeds contact gehouden en geprobeerd om mij terug te krijgen om het zo maar even te zeggen 1,5 jaar lang, ik heb hierbij ook veel getwijfeld en uiteindelijk naar hem toe gegaan, en dat was echt de goede beslissing! Sinds die tijd zijn we weer samen en gaat het super goed tussen ons! Mijn vader stond daar ook niet achter en hij vond het ook niks dat ik weer terug ging naar askim in die tijd, ik heb me er niet veel van aangetrokken want het is mijn leven en je moet kiezen voor je geluk! Nu een paar maanden later heeft die er eigenlijk geen problemen meer mee en toont die af en toe interesse dus met kleine stapjes gaat het vooruit, dus meid volg je hart en kijk wat het je brengt en hoe het is om weer samen tijd door te brengen, het is lastig als je familie niet achter je keuze staat echte tips heb ik hier helaas niet voor, ik heb toen der tijd echt voor mezelf gekozen en mijn beslissing genomen of mijn vader dat nu leuk vind of niet, mijn zussen stonden gelukkig wel achter mij, is echt jou hele familie er op tegen of?

@isafazli hoe is het met jou meid en met je askin? Druk zo te lezen hihi! Hier gaat alles goed! Heb het heel erg naar m’n zin!

@muurbloempje jij zit nu in Turkije? Ik ben benieuwd hoe het daar is meid!

Hier gaat alles super! Ik begin me hier echt op m’n gemak te voelen, leuke familie en begin steeds meer m’n plekje te krijgen! Morgen gaan de kids weer naar school! Dus dan heb ik wat meer tijd voor mezelf dus ga ik elke dag 1 uurtje Turks leren! Moet het toch weer een keer oppakken he hihi! Dit weekend weer naar askim geweest en we hebben Een fijn weekend samen gehad! Het gaat super tussen ons, askim wil misschien als het allemaal lukt deze winter in antalya komen werken zodat we nog dichter bij elkaar zijn! Hoop dat het allemaal lukt! Ik ga vanaf nu weer lekker meeschrijven en reageren op iedereen!

Fijne avond meiden! Xx

Hi meiden!

@xLovato het is inderdaad goed om altijd voor je eigen geluk te gaan, het leven is maar zo kort! Ik ben ook heel blij met mijn beslissing om hem op te gaan zoeken, nog maar 23 dagen te gaan. Heb er super veel zin in, maar ben ook vreselijk zenuwachtig. Mijn hele familie is het er niet zo mee eens, erg veel vooroordelen vliegen me om de oren. Ik krijg nog steeds wel eens te horen dat het maar goed is dat ik weg ben bij ‘die turk’. Is echt niet leuk om telkens te horen. Daarom durf ik het nu ook niet goed te vertellen. We zijn wel wat jaren verder en als ik het nu serieus breng, reageren mijn ouders misschien anders. Ik heb nog wat tijd nodig, maar hopelijk vind ik snel de moed om het erover te hebben met ze. Gelukkig kan ik hier eindelijk mijn verhalen kwijt bij meiden die het wel begrijpen. :slight_smile:
Ik las dat jij als au pair in Turkije werkt? Hoe gaat het daar, hopelijk heb je het leuk! Dat lijkt mij ook heel gaaf om ooit eens te gaan doen.

Ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat! :slight_smile: X

Hoi iedereen,

Nou ik ben weer terug uit Turkije, het waren twee heerlijke weken. Jullie zullen wel benieuwd zijn naar mijn verhaal daar. Tja wat zal ik zeggen, we zullen het er maar op houden dat ik niet bij grenzeloos verliefd of all u need is love kom. Het begon wel voortvarend maar er zaten echte dalen en pieken in. Het ene moment kreeg ik aandacht en het volgende moment leek ik net lucht, misschien dat ik zelf ook niet altijd heel open was dus dat was misschien van twee kanten. Ik was daar met een groep mensen en als we weleens langs liepen dan vroegen mijn reisgenoten dat was hem toch waarom zegt hij niets, tja dat wist ik ook niet. Steeds kreeg ik te horen morgen, morgen, morgen. Ik had hem mijn 2de week dan ook een berichtje gestuurd met wil je me nog zien deze week of niet, als het nee is dan zal ik je met rust laten. Kreeg toen een berichtje terug met ja wil je nog zien maar je weet mijn werk. Op dat moment was het voor mij eigenlijk wel een beetje klaar. Als je in die 9 dagen nog niet eens een uurtje kunt vrij maken. Ook omdat het die dag de hele dag regende (zat in de buurt van Bodrum) zou je toch zeggen dat het niet druk was en toch wat tijd kon vrijmaken.
Het was alleen 's avonds ooit samen richting hotel lopen en 1x is hij met me mee naar het hotel geweest, maar ik was betrapt dus hij moest na 20 minuten weer vertrekken haha. De donderdag voor vertrek hebben we voor het eerst echt samen een drankje gedronken en toen voelde ik eigenlijk niets, dacht ook een beetje wat doe ik hier. Soms was het weleens lachen, maar er was geen chemie als jullie snappen wat ik bedoel. De vrijdagavond hebben we ook nog samen buiten gezeten, iedereen was weg en ik was nog aan het appen met een vriendin en hij kwam erbij zitten op een andere bank. Op dat moment was het best lachwekkend we zaten maar een beetje voor elkaar uit te staren zonder iets te zeggen. Vroeg op een gegeven moment of hij nog iets ging doen die avond/nacht, maar kreeg niet eens antwoord. De laatste dag (zaterdag) kwam hij me tegemoet gelopen toen ik vanaf het strand richting restaurant liep om te gaan betalen. Kreeg ineens een arm om me heen en een kus op me wang en liepen toen zo richting restaurant. Binnen bij het afscheid kreeg ik dan ook nog een kus op me mond. Nou zo ‘close’ zijn we nooit geweest op het strand of in het restaurant. Dat was dan ook het afscheid.
Momenteel voelt het allemaal een beetje raar. Heb toch een jaar met hem zitten appen en nu is het dan toch klaar. Ik was eigenlijk ook een beetje benieuwd de hoeveelste ik was deze zomer, klinkt misschien hard maar toch voelt het een beetje zo. Ik stuurde gisteren dan ook een berichtje met ‘mag ik iets vragen, ik wil graag iets weten maar wordt alsjeblieft niet boos om de vraag’. Kreeg toen als antwoord if it will make me mad dont ask. Dacht toen ook laat maar. Want zal dan toch geen antwoord krijgen. Misschien dat ik later nog ooit zal vragen of hij me ooit leuk gevonden heeft of was het alleen maar voor fun.
In ieder geval heb ik wel een erg leuke vakantie gehad en als de situatie volgend jaar nog steeds hetzelfde is (bedoel relatie situatie haha) dan geloof ik dat ik nogmaals naar dezelfde plaats zal gaan.
Nou dit was dan een beetje mijn verhaal, blijf nog wel meelezen en misschien ooit een reactie want vind het toch wel leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen

@muurbloempje: Wat jammer dat het zo geëindigd is. Ik snap dat het nu raar voelt na een jaar lang met elkaar geappt te hebben en dan ineens is er niks meer. Was dit de eerste keer dat je hem weer terug zag of? Het contact tussen jullie tijdens de vakantie klonk ook wel wat awkward hoe ik het zo las, maar dat kwam omdat het dus niet klikte zoals jullie hoopte/dachten toch? Ik snapte alleen niet wat je bedoelde met ‘als de situatie volgend jaar weer hetzelfde is je weer naar dezelfde plaats terug wilt’…voor hem of voor de plaats? Waar in Turkije zat je eigenlijk?

Ik lees steeds meer Side Side Side…er zit volgens mij echt wat in het water daar ja zoals Summie als zei haha!

Ik hoop dat het met iedereen voor de rest goed gaat!

Knuffff

@semlaine oh Lekker aftellen meid! Snap dat je zenuwachtig bent om hem weer te gaan zien, hopelijk vind je snel de moed om het aan je familie te vertellen snap dat het lastig is vooral omdat ze het er niet mee eens zijn maar idd kies voor je eigen geluk! Die vooroordelen weten wij hier alles van hihi die hebben wij ook allemaal gekregen, gelukkig is het bij mij nu niet meer. Je kan hier altijd je verhaal doen! We zijn er hier voor elkaar, ik werk idd sinds een paar weken als au pair hier in Turkije en het bevalt super goed! Hele leuke en aardige familie! Het is een super ervaring ( nu al haha) en ik ben echt blij dat ik deze stap heb gezet!

@muurbloempje jammer om te lezen dat het zo geëindigd is meid, maar als er geen klik is in het echt dan is het beter zo, snap dat het raar is om na een jaar contact te hebben gehad het nu klaar is en dat het allemaal toch anders is gelopen, ik ben wel blij om te lezen dat je ondanks dat toch een super vakantie hebt gehad!!

@denizkizi hoe is het met jou meid! Alweer plannen om naar askim te gaan of? En verder met je dochtertje alles goed? Haha idd veel Side hier, denk idd dat er ook iets in het water zit.

Oh meiden ik ben zo blij haha! Mijn vriendin komt me hier opzoeken, zaterdag komt ze al dus dat is al snel! Ze kent al redelijk veel van antalya ( heeft hier ook Een vriend gehad) dus dan lekker samen leuke dingen doen! De kids gaan weer naar school dus het is nu wat rustiger en heb wat meer tijd voor mezelf! Heb het hier nog steeds super naar m’n zin! Met askim gaat het ook super goed! Zie hem bijna elk weekend, vind de familie helemaal niet erg gelukkig!

Wat is het rustig hier,
Hoe is het met iedereen?

fijne avond meiden! Xx

@xlovato: Leuk dat je vriendin langskomt en top dat het daar met de familie en je aksim ook allemaal goed gaat.

@semlaine: Spannend nog een kleine 2 weken voordat je gaat.

@deniz: Het was de 2de keer dat ik hem terug zag. De 1ste keer terugzien was 9 maanden geleden één dag in zijn woonplaats. Dit was toen ook een beetje oncomfortabel, maar ik weed het aan voor mij weinig slapen en we waren toen niet alleen. Daarbij was die dag ook allemaal snel en op het laatste moment geregeld. Ik zat in de buurt van Bodrum en was daar met een groepsreis. Ik bedoelde met dezelfde situatie nog steeds het single zijn. Dan zou ik volgend jaar weer diezelfde reis boeken, ik vind het zo’n relax en rustgevend plaatsje. Of hij er dan ook nog is dat zullen we dan zien
Het contact tijdens de vakantie was inderdaad heel awkward, maar desondanks heb ik wel de vakantie gevierd die ik wilde vieren. Ik heb daar dus ook niet iedere dag braaf op zijn strand gelegen haha, lag ook gewoon bij een andere strandtent op me bedje. Kreeg dan later wel te horen waar was je.

Ik heb nog wel gevraagd of hij me ooit leuk gevonden heeft of was het allemaal voor de fun. Ik kreeg als antwoord “ik vond je leuk, maar hoe kan dit werken en ik kon het niet meer aan. Ik dacht beter om tijd door te brengen en te lachen”
Dat was dus het antwoord, heb toen nog geantwoord ik denk dat je gelijk hebt en dat was zo ongeveer het laatste. Jammer dat het daar in Turkije niet allemaal uitgepraat is, maar daar heb ik zelf ook niet aan meegewerkt :slight_smile:
De afgelopen week wel even in een dipje gezeten, wilde zo graag weer terug. Ik miste de sfeer en het vrije leven daar en daarbij ben ik tot de conclusie gekomen dat de zomer nu echt voorbij is. Had bijna een last minute geboekt haha

Het is wel een beetje rustig hier, fijn weekend iedereen!

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, maar wel al vaker hier rond gekeken.
Nou hier mijn verhaal.

Ik ben al 5 keer naar Gumbet geweest,
Ik ben nu verliefd op iemand daar, we praten elke dag via facebook, en doen vaak ook met de cam aan praten, wat soms moeilijk is omdat zijn engels niet super is.
Als ik hem een tijdje niet spreek voel ik me rot…
Hij wil graag dat ik terug kom om samen te zijn.
Nu zou ik dat super graag willen natuurlijk, maar mijn ouders weten van niks.

Dit omdat het al een keertje fout was gegaan in 2014… Dan denk je iemand te kennen
Even snel samenvatten:
Ik kende hem al 4 jaar, hadden goed contact.
niet elke dag, maar hij stuurde ook smsjes vanuit zichzelf.
Ik dacht nou dan zal hij me wel echt leuk vinden.
In juni daar op vakantie geweest, hem weer tegengekomen was helemaal verliefd…
Hij wilde graag dat ik terug zou komen, en mijn ouders vertrouwde hem ook.
Ik had dus een ticket gekocht voor in oktober, om dan alleen met hem te zijn.
Kom ik na een paar dagen achter dat hij nog 2 vriendinnen had.
Heb met hun contact gehad, en Tjee wat bleek die gast toch 2 gezichten te hebben.

Dus zodoende…
Ik ben nu echt heel verliefd, maar ben natuurlijk een beetje bang dat ik straks weer gekwetst wordt.
Wel weet iedereen van zijn werk over mij en hem.
En hij wil me ook voorstellen aan zijn familie.

Sorry voor het lange verhaal haha

Wat rustig hier zeg!

@xLovato Ik hoop dat je een gezellige tijd hebt gehad met je vriendin! (ookal is het al even geleden) Super leuk dat het goed gaat tussen jou en je askim.

@Muurbloempje jammer dat het niet is gegaan zoals je had gehoopt! Maar als het inderdaad ongemakkelijk was dan is het misschien maar beter zo. Fijn dat je toch een leuke vakantie hebt gehad. :slight_smile: Je dipje snap ik echt helemaal, heb ik ook altijd last van haha!!

Ik ben inmiddels terug van mijn avontuur in Istanbul! Ik was echt vet zenuwachtig. Hij kwam me ophalen van het vliegveld met een bos rozen. Het was zo fijn om hem weer te zien en het voelde gelijk weer goed. We zijn elke dag op pad geweest, lekker gegeten, veel gelachen. Op de laatste avond hebben we ook samen lekker flink een potje liggen huilen, omdat we het afscheid super moeilijk vonden. Al met al heb ik echt een geweldige tijd gehad met askim en ik ben ook helemaal verliefd geworden op de stad. Moet gelijk weer wennen om terug te zijn in Nederland. Ik wil alweer terug! Ik ben echt nog een beetje overwhelmed door alles, dus ik ga even goed de tijd nemen om alles te laten bezinken. :slight_smile: Ik en askim moeten nog wel wat dingetjes bespreken, vooral omdat ik veel moeite heb met vertrouwen. Maar ik ben helemaal happy na mijn tripje!

Hoe gaat het verder met iedereen? Fijne week allemaal :slight_smile: X

1 like

@Kimmiejj Hi meid! Ik vind het best erg dat jij een ticket boekt om hem op te zoeken, om er vervolgens achter te komen dat hij nog twee vriendinnen heeft. Je zegt zelf al dat hij twee gezichten heeft… Het is lastig en ik snap het heel goed, omdat je verliefd bent. Maar hoe weet je zeker dat hij nu wel te vertrouwen is? Misschien voelt het nu anders tussen jullie, serieuzer misschien? Pas op jezelf meid, doe wat goed voelt en luister ook zeker naar je twijfels, want die zijn er niets voor niets!

Hallo meiden,

Rustig hier!
Even benieuwd hoe het met iedereen gaat?
Hier gaat alles goed. Lekker bezig met mn dingetjes.
Ik ga weer wat vaker proberen te reageren hier.

@Kimmie, Ik ben even in de war. Je bent nu toch gek op een andere jongen dan die jongen met 2 andere vriendinnetjes?
Anders zou ik maar even heel goed nadenken of je hier wel mee door wilt gaan hoor!

@semlaine wat fijn dat je een heerlijke tijd hebt gehad in Istanbul. Tja dat afscheid dat went jammer genoeg nooit. En een dipje bij thuiskomst kennen we hier ook allemaal. Al is dat vaak voor mensen om je heen niet zo goed te begrijpen.
Geniet lekker van je verliefde gevoel!

Fijne avond meiden

@kimmiejj welkom meid! Ook ik ben even in de war of je het over dezelfde jongen hebt of over iemand anders, als je het over een andere jongen hebt snap ik natuurlijk wel je twijfels maar als je het over dezelfde hebt zou ik idd ook maar eens goed gaan nadeken of je dit wel wilt!

@semlaine ik heb een geweldige tijd gehad samen met mijn vriendin! Heerlijk om jou verhaal te lezen meid! Je hebt het dus goed naar je zin gehad! Afscheid nemen blijft helaas altijd moeilijk en het wennen in Nederland vond ik ook altijd heel moeilijk, weten je ouders het inmiddels al wel?

@miloutjuhh het is idd rustig hier! Leuk dat je weer wat meer komt meeschrijven!

Hoe is het met de andere meiden?

@isafazli zag dat jij ook naar askin was geweest hoe was het meid?

Ik heb leuke dagen gehad toen mijn vriendin hier was! Ik moest natuurlijk wel gewoon op de kids passen maar in de avonden zijn we elke dag uiteten geweest, gewinkeld en hebben we leuke dingen gedaan! Ook nog samen een weekend naar manavgat geweest naar askim was super gezellig! Verder gaat hier alles goed! Lekker druk met de kids, heb het nog steeds super naar m’n zin hier! Met askim gaat het ook goed! Dit weekend ben ik lekker een weekendje thuis is ook wel een keertje fijn!

Fijne avond meiden! Xx

Kom op meiden wat is het stil hier. Laat ons weer wat leven in de brouwerij brengen!!!

X-lovato: Hoe bevalt het Turkse leven en hoe is t met askim?

Miloutjuhh: Hoe is het in Antalya? Bevalt de nieuwe uitdaging goed?

Ladyside: Ooohhh wat heb jij toch een mooi mannetje!!! Hoe is ie?

Deniz Kizi: Hoe ver zijn jullie inmiddels? Al concrete plannen om richting Turkije te gaan?

Isafazli: Bijzondere dingen komen er op fb voorbij. Hoe is ie?

Semainli: Hoe is t nu? Heb jij je draai weer wat gevonden?

Muurbloempje en Kimiejj: Hoe is het nu met jullie? Even een summie knuffel voor jullie :wink:

Sirib: Welkom! Gewoon meeschrijven en reageren dat vind een ieder leuk :wink: Hoe is het met jou?

Turkije lover: Hoe is het met jou meid?

Nou alweer heel wat vragen voor een ieder. Ik verwacht natuurlijk wel van een ieder antwoord hè :-p Mocht ik iemand vergeten zijn…sorry niet persoonlijk bedoeld.

Update van mij:
Ik rotzooi nog flink wat door. Het is hier nog steeds onrustig zowel prive als met mannen. Mare onkruid vergaat niet…ach het zal vast weleens op pootjes terecht gaan komen hier…

Hallo.

Ja dit is een andere jongen dan die gene die 2 vriendinnen had.

Sorry als het verwarrend overkwam haha.

We praten nog steeds elke dag met camera, ook al is hij nu thuis in Batman.
Dus dat lijkt me een goed teken.
De ene keer belt hij me 2 keer op een dag en andere keer alleen in de avond.

Hij wil graag dat ik in januari naar Bodrum kom, om met hem samen te zijn.
Al is het maar voor een weekje.
Ik zei tegen hem dat ik naar vliegtickets zou kijken, hij meteen blij en zegt hij meteen, maak een foto van de ticket als je het hebt.
Maar nu zie ik dat als ik naar Bodrum wil ik moet overstappen in Istanbul, op de heenweg op het kleine vliegveld en terug weg via ataturk.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb wel vaker gevlogen, maar nooit alleen en nog nooit met overstap.

Dag meiden allemaal

Kimmiejj leuk toch dat hij zoveel moeite doet, en fijn dat hij je graag wilt zien, het is meestal zo dat je moet overstappen in istanbul, heb je veel tijd om de overstap te doen? Het is wat zoeken de eerste keer, maar het houdt eig zoveel niet in hoor, en de mensen helpen ook wel graag.
De bagage wordt meestal al meteen geregeld maar dat kan je al aan de incheckbalie navragen, eenmaal geland moet je door de paspoortcontrole, en in het heengaan moet je domestic flights volgen in istanbul, en op de terugweg international flights

De andere nieuwe meiden welkom hier
De rest van de meiden vele grtjes