Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

A wilde vervolgens met mij uit. Super gezellig gehad en vervolgens heeft iemand die jaren achter me aan gezeten heeft tegen hem verteld dat ik nu al van hem hou en dat hij een stap terug moet doen als hij niet verder wil. Heeft hij dus gedaan en is mij dus ongeveer gaan negeren. Ik helemaal niet opzoek naar liefde op dit moment wilde gewoon lol maken met hem. Officieel Weet Ik dit nog niet want hij wil er zelf met mij over praten. Vanavond als het goed is.

Miloutjuhhh: Even helemaal niet nieuwsgierig hoor hahaha hoe is het afgelopen met A? De omgang met Turkse mannen is soms net een soap. Nooit saai haha. En hoe is t om weer lekker samen met je familie te zijn? Is de hele familie nu bij elkaar of alleen je ouders?

Civciv: Stilte voor de storm hihi. En ja back to school zal inderdaad wennen zijn. Maar ik vond het ook wel makkelijker omdat je toch wat ouder bent. Knap hoe jullie je zo rustig kunnen houden. Ik zou al lang behoefte hebben dat je weet ongeveer dan zie ik askim weer. Maar je hebt wel gelijk. Als hij zo druk is dan heeft het weinig zin. Thnx voor je knuffel. Het gevoel net een jojo te zijn die alle kanten opgeslingerd mag/kan worden is niet leuk. Maar goed dat is gebeurt. Voor nu is het belangrijk om te leren surfen op de golven ipv overspoeld te worden #uitdaging :wink:

Ladyside: Begrijpelijk dat je aan het aftellen bent en dat jij je afvraagt hoe zou het zijn als blob in je handen ligt. Zet hem op meid succes met de laatste loodjes!

Hoe is het met de andere meiden???

@Summie: Met mij gaat het goed, dank je :slight_smile: Alles zijn gangetje en aan het aftellen voor de vakantie, de laatste maand is ingegaan. Balen dat je baan wordt wegbezuinigd, hopen dat je snel iets nieuws zult vinden waar je al je energie weer in kwijt kunt. Ik snap dan ook even in een dipje hebt gezeten, ik ken het. Ik kan dan wel eens denken welke verkeerde afslag heb ik genomen haha. Maar hoe cliché het ook klinkt achter de wolken schijnt de zon.

Verder gaat het goed hier, ik lees nog steeds mee maar vind het lastig om me er zo tussen te gaan mengen :slight_smile: Voor mij nog 4 weken te gaan. Ik ga mezelf alleen wel afvragen verwacht ik niet te veel, valt het dadelijk niet tegen. Ik heb mezelf voorgenomen om daar maar niet teveel over na te denken en zie het allemaal in september. Spreek hem momenteel ook niet zoveel, de gesprekken zijn laat op de avond (richting nacht) en ik heb me nachtrust ook nodig haha. Maar het blijft wel leuk om dan 's ochtends een “hi” te zien.

Voor me meiden die momenteel nog vakantie hebben (volgens mij alleen miloutjuhh) nog veel plezier!!

Goedemiddag meiden…

Summie… Och jeetje meid wat een streek op je werk…hoop dat je je snel weer lekkerder in je vel gaat voelen… En ja ik ken het helaas kan het leven totaal ander lopen als dat je had gehoopt
Jij alweer vakantie plannen?

Miloutjuhh
Uuhhh hoe is ie daar? En je gesprek met A… Hoezo nieuwsvhierig
Geniet nog maar lekker van je vakantie met je familie… Hoelang blijf je nog?

Hier alles ok…vandaag even de laatste dingen gehaald voor de vakantie en dan van de week even pakken…scheelt wel hoeft niet veel mee en kan het zo wassen bij de familie…
Ma di woe nog werken en dan donderdag vliegen… Heb d’r wel zin in haha
Hebben alleen hittegolf… En me nichtje zegt dat het enorm heet is… Dus als ik ben geland rijden we meteen naar ons familiehuis in jericho daar hebben we nl een zwembad haha dus lekker zwemmen en vakantie vieren
Ach en verder zien we wel… Het zal een vakantie zijn maar wel anders als anders… Tis toch bij familie en. Gewoon anders als in Turkije bv)

Even voor de nieuwsgierige dames… A heeft me twee avonden laten zitten. Tot na zn werk gewacht en dan met een smoesjes vertrekken. Vandaag hem dus even laten voelen wat ik daar van vind meneer wilde me in high five geven toen ik langs liep en ik liep gewoon door. Hij werd enorm uitgelachen door een aantal jongens die daar vlak bij zaten :smiley:

1 like

Miloutjuhhh: Ooohhh best wel jammer dat ze soms zo kinderachtig kunnen zijn. Oeps ik vrees dat zijn ego nu wel een deukje op heeft gelopen…maar ik kan indenken dat het stiekem ook wel een goed gevoel kan geven hihi. Ik hoop dat het niet te veel invloed heeft op je vakantieplezier.

Tamara: Jouw vakantie gaat misschien anders zijn dan voorgaande keren maar meid ik hoop wel dat je lekker kunt genieten van de gezelligheid van je familie! En dat je toch echt ff lekker het vakantiegevoel mag voelen en je accutje kunt opladen. Ik heb nog geen concrete plannen. Zit nog wat in de twijfelfase hahaha. Meid een fijne vakantie en geniet er van!!!

Muurbloempje: Ik kan me jou twijfel zo voorstellen. ‘Maak ik het niet groter dan dat het is? Waar ben ik mee bezig?’ In mijn ogen heel logisch. Aan de andere kant je bent wel zo dapper om het uit te zoeken en mocht het niet zo zijn…dan ben je in elk geval nog wel ff lekker op vakantie :wink:

Miloutjuuh ik zie het zo voor me, heb je die even lekker op zijn plaats gezet :slight_smile:
Geniet nog verder van je vakantie

Tamara jij vliegt ook donderdag, mss komen we elkaar wel ergens tegen in de lucht:) , geniet van je tijd met je familie en jou verlof

Summie knuffel meid!! Jammer dat het in het werk niet goed loopt, en ze je baan gaan wegsubben… Hoop dat je snel iets anders vindt, iets dat op jouw lijf geschreven is. Knuffel en mss even gebruik maken van de twijfelfase om iets ongewoons te doen

Xlovato hoe is het met jou? Geraak je er om alles geregeld te krijgen, zo veraf is het al niet meer, september komt er al aan:)

Civciv: het is zo fijn om jou te horen praten over alles, en om te horen dat alles goed verloopt bij jullie. En je haakt erop los? Wat doe je dan met al je werkjes?
Veel succes op school:) kan geloven dat het al kriebelt:)

Ladyside de laatste loodjes, meid wat zie jij er stralend uit;) geniet nog maar van je buikje

Muurbloempje: zoals summie zegt, ga het uitzoeken en is het niks dan heb je toch terug vakantie gehad, als je het niet probeert of gaat zien dan weet je het gewoon niet, veel succes meid!!

Littleone: alles goed met jullie drietjes?

Deniz: knuffel meid!

Lbdss alles goed? Voel je je al wat beter?

Met mij alles goed, heb eig niks nieuws te melden, donderdag ga ik idd terug naar konaklı: hıj gaat morgen die kanten op om iets te boeken. Mijn goesting is er nog niet, moet nog aan mijn valies beginnen, dat zal tussen de werkuren door zijn…
Knuffel allemaal

2 likes

Summie hoe gaat het nog met je? Trek je het nog een beetje?

Tamara heel begrijpelijk je gemengde gevoelens maar even eruit zijn is ook fijn even weg uit de sleur van alle dag.

Isa dank je wel! Mijn werkjes geef ik eigenlijk allemaal af. Heb laatst wat gemaakt en aan een vriendin van me gegeven en nu zijn er 2 dametjes zo weg van dat ik dan ook maar voor die meisjes iets maak. Dat vind ik nou leuk iets maken waar ik plezier in heb en dan geven aan iemand die daar dan weer blij van wordt. Dubbele winst! En dat is met geen cent te betalen;)
Goed van hem dat hij iets gaat regelen voor jullie! En inpakken bah dat is altijd een vervelend klusje, net als uitpakken;) maar je weet waarvoor het is he.

Knuffel voor de rest van de meiden ik zit even niet op mijn praatstoel mijn hoofd bonkt te hard :frowning:

Even snel een berichtje dat ik nog leef! Nog steeds druk bezig met mezelf op dit moment. Ex askim heeft een paar keer geprobeerd met me te praten, maar heb het afgekapt. Ik wil echt niet meer en volgens mij is dat nu duidelijk. Laatste twee weken niks meer van hem gehoord en dat geeft wat meer rust.
Zodra er weer wat spannends in mijn leven gebeurd, laat ik het jullie wel weten :wink:

1 like

Heey meiden!

@lbds afscheid nemen is nooit leuk meid, maar idd dat je zo verdrietig bent geeft wel aan goed jullie band is! Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! Hoe is het verder meid?

@isafazli super dat je donderdag alweer die kant op gaat! Hoelang ga je meid!? En inpakken is idd nooit leuk, en uitpakken ook niet Haha! Super dat je askim alvast die kant op gaat om iets te regelen! Hier gaat alles goed! Druk bezig om alles te regelen en natuurlijk om iedereen nog eventjes te zien!

@summie hier gaat alles goed! Gezonde kriebels voor het avontuur heb ik zeker hihi! Het komt steeds dichterbij! Heb der super veel zin maar het is ook zeker heel spannend allemaal! Druk met alles regelen! Balen dat je een dipje hebt gehad meid, dikke knuffel, idd het leven kan zo maar anders lopen dat als je had verwacht of had gehoopt, helaas kun je hier niks aan doen maar meid geniet idd maar lekker van de geluksmomenten! En ik hoop voor je dat je snel weer een leuke baan hebt!

@miloutjuhh heerlijk aan het genieten dus! Jammer dat ex askim toch steeds contact probeerde te zoeken, nu niks meer van hem gehoord? En dat verhaal van A, dat die elke keer niet kwam opdagen is ook niet leuk, maar je hebt heb dus wel goed te pakken gehad Haha geweldig!!

@ladyside voor jou is het nu echt aftellen voordat blob komt! Snap dat je niet kan wachten tot je hem eindelijk in je Armen hebt!

@civciv jij dus aan het wachten tot school begint! Is idd lekker om even vrij te zijn maar voor een langere tijd begint het idd al snel te vervelen Haha, maar idd straks zal het wel anders zijn maar het is idd voor een goed doel! Geniet toch nog even van je laatste paar weekjes vrij! Voordat je het weet start de school alweer!

@muurbloempje fijn dat alles goed gaat! Jij dus ook al lekker een beetje aan het aftellen? Meid probeer je niet te veel druk te maken, ik snap je twijfel enzo maar ga er gewoon lekker genieten en zien wat er van komt! En ik vond het in het begin ook ‘lastig’ om me er tussen te mengen, maar lekker blijven schrijven hoor! Wij zijn hier met zijn alle om elkaar te steunen en naar elkaar te luisteren!

@tamara082 nog een paar daagjes werken en jij gaat ook alweer lekker op vakantie! Het is idd anders dan de andere keren maar geniet meid! Lekker samen met je familie!

Hier gaat alles goed! Druk met van alles regelen en om iedereen nog eventjes te zien, zit nu in de trein terug naar huis, heerlijk weekendje gehad samen met m’n zussen en oom, vandaag nog even naar een vriendin geweest die bij mij oom in de buurt woont om die ook nog even te zien voordat ik naar tr ga! Deze week druk met alles inpakken van m’n huisje, want die moet ook snel leeg zijn! Hier dus vooral druk maar probeer ook zeker te genieten van m’n laatste weekjes Nederland voor nu hihi

Fijne avond meiden! Xx

@egwene fijn om eventjes wat van je te lezen! Balen dat ex askim nog steeds contact zoekt terwijl je dit niet wilt, hoop dat het nu duidelijk voor hem is, geeft je idd wat meer rust! Goed dat je nog steeds druk bezig bent met jezelf! Komt allemaal goed meid! Dikke knuffel

Dag meiden allemaal
Wat is het hier rustig, stilte voor de storm?
Egwene fijn om jou nog eens te horen, leuk om te horen dat je nog met jezelf bezig bent! Neem maar je tijd!!
Xlovato veel succes meid, spannende tijden komen eraan maar lekker een stuk dichter bij je aşkın!! Veel succes en geniet!!
De meiden die nog weg zijn geniet nog volop verder of een goeie reis toegewenst!!
Rest van de meiden knuffel, alles goed met jullie?

Ben zelf terug van deze avond, zowel de heen en terugreis vielen wat tegen, heb niet veel zin meer om nog met pegasus te vliegen. Zotte boel!
Vele grtjes verder allemaal!!!

Hoihoi,
Inderdaad rustig hier de laatste week. Weinig nieuwe veranderingen.
Hier gaat alles goed, alles zijn gangetje lekker aan het aftellen voor vakantie.
Hoe was jou vakantie Isafazli?

Ughh meiden ik moet even van ne af schrijven…

Het topic kinderen is weer aangewaait bij askim nu meer dan ooit! Hij wilt NU beginnen met kinderen… Ik zeg hem er niet klaar voor te zijn en dan snapt die het… Een dag daarna de vraag of ik het zeker weet…
Dit is echt een stukje leeftijdsverschil… En ik heb altijd gezecht jong moeder te willen zijn! Maar me gezondheid en alles maakt het zo lastig! Financieel hebben we het in het seizoen heel erg goed! Askim verdient heel veel! Alleen dan de winters… En daar komt dan extra angst bij… En pff… Askim snapt me wel maar hij wilt het zo graag! Ze familie heeft een grote angst! Mijn askim heeft een familienaam en in de familie heeft elke zoon met die naam zijn moeder teleurgesteld door pas kinderen te krijgen als ze overleden waren… Ze zeggen dat het een vloek is (waarom noem je je kind dan.nog zo denk ik dan…) en dat al die moeders (tantes,oma,oudtantes etc van askim) nu met hun ogen open in het graf liggen! Wauw!

Ik moet zeggen ergens kriebelt het HEEL erg maar ik weet dat het nu gewoon niet mijn tijd is! Askim snapt mij wel! Maar echt zijn biologische klokje tikt als n gek! Elke baby die hij ziet moet die even bij stoppen! Hij heeft zelfs al namen gekozen (omdat het verhaal rond gaat dat wij jongen,meisje,jongen gaan krijgen later… Op ze turks getest hihi!) ik begin er telkens meer aan te denken nu natuurlijk maar ben zo bang haha! (En denk eerlijk dat ik die angst nooit weg krijg hoor…)
Bhle wat lastig want ik vind het vervelend om askim zo verdrietig te zijn maar ik KAN niks doen waar ik nog niet klaar voor ben! Hij is er wel echt klaar voor! (En maak je geen zorgen ik doe het niet tot ik er klaar voor ben maar wil meer weten hoe ik met askim om kan gaan… We hebben geen ruzies maar hij is gewoon verdrietig…)

Isafazli: meid heb je een leuke tijd in Turkije gehad? Ik zag veel foto’s van je askim voorbij. Het zag er gezellug uit. Hopelijk was het ook heel fijn!

Lbds: meid een knuffel voor jou. Lastig zo’n situatie. Misshien speelt hierin onbewust het cultuur verschil ook wel een beetje een rol. Wij zijn hier opgegroeid met de gedachten dat het allemaal wel goed (financiele zekerheid/controle) voor elkaar moet zijn en in Turkije zijn ze daarover misschien wat relaxter. En ja het is wel het volk wat gek is op kinderen hè. Meid probeer het te bespreken met je askim enne geen overhaastte stappen zetten meid :wink:

Muurbloempje: Hoe is het met de zenuwen?

Egwene: Neem en gun jezelf de tijd die je nodig hebt! Misschien nu lastig om in te zien maar je zal er sterker en zelfbewuster uitkomen!

Xlovato: Ben je al in Turkije of ga je deze week? In elk geval een heel nieuw avontuur. Veel succes meid!

Civciv: Al begonnen met school???

Ladyside: Wat ben je een kanjer! Pas goed op jezelf/elkaar!

Miloutjuhh: Heb je lekker genoten van je vakantie?

En hoe is het met de andere meiden?

Update van mij:
Zoals jullie misschien wel weten ben ik last minute toch nog ff richting Turkije gegaan. Ik zit nu in Fethiye echt wat een paradijs in zo’n mooie omgeving/resort heb ik nog nooit gezeten.
Ik vroeg me af is hier toevallig een meid die ooit een askim in Fethiye heeft gehad? Ik kwam hier namelijk een gezellige man tegen (nee geen gesodemieter dit keer haha) die vertelde dat hij 1,5 jaar een relatie met een nlse meid heeft gehad en toen werd ik wel ff nieuwsgierig…wie weet wel iemand van het forum…ook al is die kans natuurlijk heel klein :wink:
Ook heb ik nog een update over ex-askim. Meneer blijkt vader te zijn geworden. Tsjaaaa het meisje zal wel heeeeel toevallig veel te vroeg geboren zijn…yeah right…in elk geval…toen ik er achter kwam was ik ff heel erg boos…aan de andere kant wat ben ik blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en de handdoek in de ring heb gegooid…

Hallo allemaal, wil even reageren op Summie haar berichtje … Voordat het een “askim” kon worden was het al over… De 2e dag vroeg hij om een smartphone, zodat we in de winter kontakt konden houden. Op zich niet erg want vragen mag je altijd maar toen ik nee zei was ik een westerse krent ������������������������

Leuk he! Fethiye !! Ben je al naar Oluduniz geweest ? Is een aanrader. Veel plezier meis !!

Dag meiden allemaal,

Muurbloempje: bijna zover, lukt het een beetje met de zenuwen? Het was er best nog heel warm toen ik ging, welke streek ga jij juist?

Xlovato: veel succes met je “nieuw hoofdstuk” fijne reis!!

Miloutjuh: al terug thuis, goed aangekomen?

Lbdss: fijn om je nog eens te horen, wat het babyverhaal aangaat, kan ik maar zeggen om af te gaan op je gevoel, en eens goed te praten met je aşkın. Denk dat wij hier idd wel heel erg bezig zijn, met alles op een rijtje te hebben voor we die stap zetten. Doen waar jullie twee jullie goed bij voelen.

Zonnetje, blij om je nog eens te zien passeren, alles goed met je?

Summie: blij dat je het daar zo goed stelt, en ex aşkın, niet te geloven, idd beter dat je de handdoek in de ring hebt gehoord, maar toch rven een knuffel voor jou!!
Geniet nog van de rest van je reis.

Ook de rest van de meiden een knuffel en vele grtjes!

Mijn week in alanya was zoals gewoonlijk, altijd dezelfde issues…
heel mooi en warm weer, beetje vluchtproblemen.

Summie nee ik doe niks waar mijn hart geen 100% achter staat :slight_smile: het is nu 50/50 bij mij het ene 50% wilt graag omdat ik al een kinderwens heb sinds ik een kind was haha! En heb altijd geroepen graag huismama te willen zijn :slight_smile: en dan 50% is mijn verstand die roept nee hoe ga je dat allemaal doen! En idd wat je zegt het is een deel cultuurverschil en een deel leeftijd (ik ben 22 en askim word 30 eind van het jaar) en dan natuurlijk heeft askim de druk van ze familie! Maar wat je zegt hier word niet altijd nagedacht over de gevolgen van een kind nemen! We kunnen niet even de kroeg in, het gaat veel geld kosten en je leven gaat toch draaien om je kindje! Ik probeer dit elke keer uit te leggen maar askim zegt “maakt me niet uit ik wil!!” hij blijft lekker eigenwijs haha (wat die eeerg goed kan! :stuck_out_tongue: ) maar het is mijn lichaam en hij weet dat zolang ik het niet wil er niks gebeurt hihi! Het is jammer dat me laatste jonge caviatje alweer groot is want toen we die ukkies hadden was die daar zo druk mee dat ze gedachten weg gingen van mij :stuck_out_tongue:
En lekker in turkije!! Geniet er van! Mijn schoonzus zit in die regio weet alleen niet welk hotel hihi :slight_smile:

Isa ik heb veel vakantiefotos gezien :slight_smile: lekker kunnen genieten? Gaat het goed tussen jou en askim?
Het is idd even lastig hier heb al veel goede gesprekken gehad met askim maar mijn schoonmoeder haar stem drilt harder in askims hoofd dan die van mij haha :slight_smile: maar zoals ik hier boven al schrijf ik doe niks waar ik geen 100% achter sta en het is nu 50/50 :slight_smile: (hart zegt ja hoofd zegt nee hihihi!)

Isafazli, ja alles goed. Maar blijft moeilijk om het echt allemaal achter me te laten al heb ik geen keus.
Bezint eer gij begint zou ik zeggen, en dat meen ik oprecht