meiden wij zeggen hier op het forum altijd: Ga ervoor! De wat-als vraag die blijft als je het niet probeert is slopend. Beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt. Het kan verkeerd aflopen maar dan kun je het tenminste afsluiten en verder gaan met je leven. Het kan ook goed gaan. Als je het niet probeert weet je het niet en zul je het ook nooit af kunnen sluiten want misschien is dit wel de prins op het witte paard. Er zijn genoeg succes verhalen hier. Ook ik scheet in mn broek toen ik voor het eerst alleen naar askim ging. We zijn nu 5 jaar verder en hij is gewoon echt de ware. Had ik het toen niet gedaan dan was ik misschien altijd wel ongelukkig gebleven in de liefde, omdat ik mijn prins op het witte paard had laten gaan. Ga lekker terug naar hem. Bij hem zijn vertelt je meer dan wat ook. Dan voel je of hij echt om je geeft. Lichaamstaal spreekt meer dan woorden. En dan kunnen jullie weer kijken wat de volgende stap is.
Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje vertrouwen heb kunnen geven maar de beslissing is aan jullie natuurlijk. Ben vooral niet onzeker. Dat is nergens voor nodig. Je bent goed zoals je bent, die jongens zouden anders echt geen contact houden als ze jullie maar niks vonden. ![]()