Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

meiden wij zeggen hier op het forum altijd: Ga ervoor! De wat-als vraag die blijft als je het niet probeert is slopend. Beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt. Het kan verkeerd aflopen maar dan kun je het tenminste afsluiten en verder gaan met je leven. Het kan ook goed gaan. Als je het niet probeert weet je het niet en zul je het ook nooit af kunnen sluiten want misschien is dit wel de prins op het witte paard. Er zijn genoeg succes verhalen hier. Ook ik scheet in mn broek toen ik voor het eerst alleen naar askim ging. We zijn nu 5 jaar verder en hij is gewoon echt de ware. Had ik het toen niet gedaan dan was ik misschien altijd wel ongelukkig gebleven in de liefde, omdat ik mijn prins op het witte paard had laten gaan. Ga lekker terug naar hem. Bij hem zijn vertelt je meer dan wat ook. Dan voel je of hij echt om je geeft. Lichaamstaal spreekt meer dan woorden. En dan kunnen jullie weer kijken wat de volgende stap is.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje vertrouwen heb kunnen geven maar de beslissing is aan jullie natuurlijk. Ben vooral niet onzeker. Dat is nergens voor nodig. Je bent goed zoals je bent, die jongens zouden anders echt geen contact houden als ze jullie maar niks vonden. :slight_smile:

2 likes

Heey meiden!

@ladyside nu kan het aftellen voor jou echt beginnen! Nog een paar weekjes en je hebt blob in je armen! En spam heel fb maar vol met alle leuke foto’s hihi vind ik ook leuk om te zien hihi!

@isafazli Fijn dat alles tussen jullie goed gaat! En hoe is het met je vader? Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat! En Venetië was leuk dus! En alweer geboekt om die kant op te gaan, heerlijk meid!

@miloutjuhh Ik heb het programma ook gezien was interessant maar ook wel heftig hoor vooral die moeder van die bruid die naar Syrië is vertrokken. Jij op het dak geslapen hihi, hoe is het verder meid?

@pookie meid alles komt uiteindelijk goed! Hoe is het met je vader en broer? Wat een stuntel vakantie hebben die gehad zeg hihi hoop dat het weer beter met ze gaat!

@summie Jaa de kids konden tussendoor vakantie hebben! Nouja m’n neefje zit nog niet op school en m’n nichtje in groep 1 dus ze deden niet zo moeilijk! Askim heeft inmiddels een baan! Ooh de Nederlandse man is het ook niet dus hihi ach meid lekker doorgaan met daten en je komt vanzelf wel iemand tegen! Balen dat je even niet lekker in je vel zit en dat je opzoek moet naar een Andere baan, knuffel meid!

@tamara082 nog steeds zo druk met werken? Nog eventjes en je hebt lekker vakantie!

@denizkizi super dat jullie zo fijne tijd samen hebben gehad en dat het zo goed klikt tussen je askim en je dochtertje! Zo te lezen was het afscheid zwaar, knuffel meid! Ga je snel weer die kant op of hebben jullie al andere plannen?

@tam198 super om weer wat van je te horen! Ben blij dat het weer goed met je gaat meid!

@littleone super om te lezen dat het goed met jullie en de kleine man gaat! En in september dus naar Turkije! Mooi vooruitzicht meid! En voor je askim zou dit idd ook wel super zijn om weer naar zijn familie te gaan samen met jullie kleine man!

@civciv fijn dat alles goed gaat en dat je askin weer thuis is!

@meeeee @muurbloempje welkom meiden! Ik sluit me aan bij de mooie woorden van civciv!

Nou meiden ik ben er weer Haha!
Hier gaat alles goed, druk met van alles regelen enzo voor m’n nieuw avontuur hihi!
Askim heeft weer een baan dus die is weer aan het werk! Meneer heeft alleen vandaag z’n telefoon kapot ‘gegooid’ omdat die ruzie met z’n broer had, lekker slim dus…

Fijne avond! Xx

2 likes

@de nieuwe dames Welkom hier! Gezellig als jullie mee komen kletsen. Zoals summie al zei we zijn hier erg nieuwsgierig hahah. Ontmoetingsverhalen vind ik altijd heerlijk om te lezen.
Ik zal ook even wat over mij vertellen.
Bijna 26 jaar sinds een maand of 3 askim loos maar hang hier al lang rond en veel te gezellig om weg te gaan :wink: ik woon/werk wel in Turkije. In Antalya als au pair.
Daarnaast doe ik hier nog wat andere dingen maar daar kan ik hier op het openbare forum niet te veel over zeggen.
En zoals civciv ook al heel mooi heeft gezegd ga er voor! Echt mijn motto je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan! Hou je oren en ogen natuurlijk altijd open maar geniet ook!

@littleone Ja we hebben hier nu een huis met drie verdiepingen en op de zolder een enorm groot balkon. Dus 's avonds matras naar buiten en onder de sterren hemel slapen :slight_smile: Beetje jammer van de muggen maar ja die zitten in mn kamer ook hahaha

@Isa Gaat goed hoor hier! Met jou? Plannen voor september ben ik mee bezig nog niks echt rond.
Een reisje geboekt voor eind augustus leuk meid!

@Deniz volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad. En wat fijn dat er een klik is tussen je dochter en je man :slight_smile:

@Summie ik begrijp ze ook niet hoor die mannen!
Nieuwe huis is het zelfde als waar ik mn eerste jaar hier ook gewoond heb :slight_smile: Mis het zwembad soms al hoor ik ook weer dat mensen daar weer uitslag enzo van krijgen net als wij 2 jaar terug hadden.
Wat balen van je werk meid. Hopelijk heb je snel iets anders!
Ja nare foto’s komen bij mij op fb ook voorbij. Er is hier ook enorm veel gaande. Word gewaarschuwd om niet naar plekken te gaan waar veel mensen bij elkaar komen. Volgens dreigingen zijn er in 5 grote steden auto’s met bommen erin gezet hoe en waar dat is ‘afwachten tot ze ontploffen’ Maar daardoor liep ik vandaag alleen in de stad omdat mijn vriendin niet naar de stad durft.

@xlovato Ja dat vond ik ook enorm heftig dat ze die meisje zo die kant op lokken en dan kan je dus geen kant meer op.
Weet je eigenlijk al wanneer je nieuwe avontuur begint? Komen we je met de drie kids hier even lastig vallen als ik hier nog werk hahahah.
oei zijn telefoon kapot gegooid niet zo slim. hopelijk snel opgelost.

Hier gaat het goed.
Nog steeds contact met ex askim maar het word voor mij steeds duidelijker dat ik niks meer met hem wil.
Soms twijfel ik enorm want hebben we weer lol op whats app. Maar dat is vaak maar kort dan gaat het er weer over hoe graag hij hier weg wil enzo.
Het gaat helemaal niet goed met hem heb ik het idee. Drinkt veel enzo en daar voel ik me soms schuldig over maar weet ook niet hoe ik hem kan helpen.
Verder aftellen!!! Nog 4 dagen werken en donderdag avond op vakantie!!! 2 weken genieten in Kusadasi met mn familie.

Fijne avond meiden! xxx

Ik heb het gezegd!!! Met zweet in mijn handen, hij wil wel praten, maar heeft het druk, heb geprobeerd uit te leggen dat er altijd een moment komt om te antwoorden. Zeker als je kijkt dat hij precies niet reageert wanneer ik hem iets vraag. Hij zei dat zijn vriend nu ging trouwen en dat we later zullen praten. Ik wacht het af…

Ontmoetingsverhaal is niet zo heel spannend ik zal het binnenkort typen, nu niet heel veel tijd, maar wilde delen dat ik dus geschreven heb wat ik wilde schrijven. Thanx meiden voor de peptalk! En civciv zonder jou was dit niet gelukt!

Knap dat je het toch gestuurd hebt! Ik hoop dat je snel weer wat van hem hoort!

Summie even een dikke knuffel voor jou. Nu wordt het wel eens tijd dat je een superleuke baan krijgt waar je kan blijven en die schildpad met je droomman mag wel een tandje sneller lopen!

1 like

Inderdaad knap dat je het gezegd hebt meeeee, valt er toch een last van je schouders. Nu even afwachten hoe het verder gaat. Heb je in de tussentijd wel alweer antwoord gehad of heeft hij het nog steeds te druk.

@miloutjuhh ik kom de eerste week van september! Heb nog geen precieze datum maar dat laat ik nog wel weten hihi! Kom me tegen die tijd maar lastig vallen hoor samen met de kids vind ik wel gezellig! Als je er dan nog werkt hihi! Lastige situatie met je ex… Jammer dat het niet zo goed met hem gaat, ik snap dat je hem wilt helpen maar meid je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! Hij is diegene die zo leuke meid heeft laten gaan, Ooh morgen lekker 2 weekjes op vakantie met je familie! Heel veel plezier meid en genieten!!

@meeee super dat je het toch gezegd hebt! Hoop dat hij inmiddels al heeft gereageerd! Ben benieuwd naar je ontmoetingsverhaal hihi!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat alles goed! Askim heeft gelukkig alweer een Nieuwe telefoon dus nu hoeven we gelukkig niet meer via z’n zusjes telefoon te appen enzo Haha. Morgen een dagje oppassen en vrijdag lekker een weekendje naar Groningen om naar vrienden te gaan!

Fijne avond meiden! Xx

Miloutjuuh goeie reis
Rest van de meiden knuffel en een welkom aan de 2 nieuwelingen :wink:
İk reageer later nog uitgebreider

Miloutjuhhhh fijne vakantie!!! Ook ik reagrer later ff uitgebreider…liefssss

Bedankt lieve meiden.
Vanavond om 23.59 vertrekt mn bus. Morgen een dagje alleen in het hotel want mn familie komt pas s avonds aan.
Vanmiddag nog even langs bij de familie waar ik contact mee heb om te werken.
Nu de auto wassen met de kids :slight_smile: water party!

Geniet ervan Miloutjuh!!!
Zat ex ook niet daar?? Of ben ik weer in de war? Dat kan dan natuurlijk wel weer moeilijke momenten opleveren… Goede reis in ieder geval!

@ladyside woont inderdaad daar. Werkt niet in het hotel. Smeekt om af te spreken heeft heel erg het idee dat het goed kan komen en ik heb dat idee eigenlijk niet. Wilde me zelfs komen ophalen morgen. Ik kan die 10 min. Wel alleen met de dolmus.

Ai! Ik hoop dat je geen last van hem zult hebben! En dat jullie eventueel een goed gesprek kunnen gaan voeren.
Succes :slight_smile:

Hey meiden!

Na drie geweldige weken gaan me ouders dan nu echt weer weg :cry:
Waarom ging de tijd zo snel… Drie weken is best veel maar lijkt zo weinig! Afscheid nemen is zo verschikkelijk! Dacht dat toen afscheid van askim t ergste was maar nu ik hier woon ben ik er achter dat afscheid van me ouders moeilijker is!
En toch ergens ben ik ook blij dat ik zo verdrietig ben want dit laat zien hoe goed de relatie tussen mij en me ouders is!
Ik sta mezelf toe om nu even verdrietig te zijn en dan morgen weer beginnen met de dagelijkse dingen! (Wasgoed van bijna 3 weken bijvoorbeeld hihi!)

Askim is gelukkig heel lief maar heb gewacht met huilen tot hij op het werk was anders is hij zo bezorgt en zou die niet eens naar werk gaan! Maar nee laat me maar even in alle rust met een drankje erbij verdrietig zijn!
Pak 1 van me harige vriendjes erbij en ga lekker op het balkon zitten!

En was van plan om geld te sparen voor de winter komen er weer onverwachte kosten grrrr het kan ook nooit normaal gaan haha!

Hoe is het met iedereen?
Zie twee nieuwe gezichten super leuk!

Zo en nu hopen dat me mobiel dit plaatst :slight_smile:

Dag meiden allemaal
Lbdss hoe is het met jou? Voel je je al iets beter nu je ouders terug naar nederland zijn? Knuffel meid
Hoe is het met de rest van de meiden?
Meee hoe is het met jou en het contact ondertussen? Heeft het enig effect?
Ik geraak er niet om uitgebreid te reageren, heb redelijke drukke dagen maar dan ik heel blij om, geen tijd om na te denken :wink:
Donderdag volgende week vertrek ik normaal naar alanya
Knuffel meiden!!

Hey meiden

Ik kom ook maar weer es langswaaien. Jeetje wel rustig hier.

Isafazli: ooohhhh super

Miloutjuh: Ik hoop dat je heerlijk geniet van je vakantie! Enne niet teveel moeilijkheden met je ex-askim.

Lbds en Deniz Kizi : Meiden een dikke knuffel voor jullie. Afscheid nemen is en blijft lastig. Inmiddels je draai weer wat kunnen vinden?

Tamara en Isafazli: Het aftellen is voor jullie allebei begonnen. Kijk je er naar uit om te gaan of toch wel weer wat spannend?

Xlovato: Meid hoe is het met jou? Al gezonde kriebels voor het avontuur?

Ladyside: En hoe is het met jou kriebels? Ben je al echt aan het aftellen?

Meeee: Hoe is het? Wat vond ik je dapper! Heb je ook een reactie gekregen?

Civciv: Hoe is ie? Al klaar voor het nieuwe schoolseizoen? Ook nog plannen om naar je askim te gaan?

Muurbloempje: Hoe gaat het met jou?

Update van mij:
Effe in een giga dip gezeten. Maar ik voel me weer wat lekkerder. Ik probeer alles wat meer los te laten. Het leven loopt toch anders dan ik van te voren had gehoopt of verwacht. En nu kan ik me daar heel druk over maken maar dan doet het alleen maar pijn. Dus ik probeer maar lekker te genieten van de geluksmomentjes die er wel zijn en ik zie vanzelf wel wat de toekomst me brengt. Amen hahahaha

Hey meiden

Ik kom ook maar weer es langswaaien. Jeetje wel rustig hier.

Miloutjuh: Ik hoop dat je heerlijk geniet van je vakantie! Enne hopelijk niet teveel moeilijkheden met je ex-askim.

Lbds en Deniz Kizi : Meiden een dikke knuffel voor jullie. Afscheid nemen is en blijft lastig. Inmiddels je draai weer wat kunnen vinden?

Tamara en Isafazli: Het aftellen is voor jullie allebei begonnen. Kijk je er naar uit om te gaan of toch wel weer wat spannend?

Xlovato: Meid hoe is het met jou? Al gezonde kriebels voor het avontuur?

Ladyside: En hoe is het met jou kriebels? Ben je al echt aan het aftellen?

Meeee: Hoe is het? Wat vond ik je dapper! Heb je ook een reactie gekregen?

Civciv: Hoe is ie? Al klaar voor het nieuwe schoolseizoen? Ook nog plannen om naar je askim te gaan?

Muurbloempje: Hoe gaat het met jou?

Update van mij:
Effe in een giga dip gezeten. Maar ik voel me weer wat lekkerder. Ik probeer alles maar wat meer los te laten. Het leven loopt toch anders dan ik van te voren had gehoopt of verwacht. En nu kan ik me daar heel druk over maken maar dan doet het alleen maar pijn. Dus ik probeer maar lekker te genieten van de geluksmomentjes die er wel zijn en ik zie vanzelf wel wat de toekomst me brengt. Amen hahahaha

Hey meiden,

Hier gaat het goed heerlijk aan het genieten.
Ex askim was erg lastig vandaar ook dat op dag 1 die foto’s met A al op fb kwamen even een grapje uithalen. Flauw misschien maar ach. Sinds gisteren niks meer van ex askim gehoord nadat ik al dagen niet opnam of antwoorden op zijn berichtjes ze waren namelijk niet echt vriendelijk.
Daarna alweer van alles meegemaakt met A wat ik hoop ik vanavond met hem kan uitpraten .
Eerste week zit er nu al weer bijna op, tijd gaat veel te snel.

@summie even een knuffel voor jou. Ik ken je gevoelens hier gebeurd ook even enorm veel maar probeer alles zoveel mogelijk naast me neer te leggen. Weet je inmiddels wel al iets meer over je werk?

Hey dames!

@summie, jaaaa begint enorm te kriebelen hier! Tijd vliegt gelukkig voorbij, maar kan niet wachten tot alles achter de rug is en ik meneertje in mijn armen kan sluiten.

@miloutjuh, fijn dat je het zo naar je zin hebt!
Wel balen dat je ex het toch weer ff moeilijk heeft gemaakt. Goed dat je hem in de negeerstand hebt gezet!
Enne, het begon als een grapje met A, maar zag hij er meer in dat je nu dingen moet uitspreken?? Of was er stiekem al meer? Helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor :wink:

@isa, wow donderdag alweeeeeer die kant op!! Ben stiekem best een beetje jaloers dat je zoveel naar Tr kan :slight_smile:
Is je askim weer aan het werk of komt hij ook die kant op en gaan jullie saampjes in een hotel/apprtementje??

Hier weinig nieuws, maak niet zo heel veel mee tegenwoordig…

Miloutjuhhhhh: Thanks meisie. Ik heb nog werk maar niet onder de omstandigheden die mij mondeling was beloofd. En mijn plekje zal worden wegbezuinigd. Dus ja ik heb de duidelijkheid dat ik verder moet zoeken. Ach meid ook een knuffel voor jou bij jou is het dus ook onrustig. Wederom die bekende zoektocht van wat wil ik gaan doen? Die foto was een goede actie! Maar ooohhhh jeee laat me rafen nu heeft A het hele gebeuren verkeerd opgevat??? Fijne vakantie!!! Have fun!!!