Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

@summie ja laten we gezellig veel schrijven misschien dat er dan inderdaad weer nieuwe dames binnen wandelen.
Ik ga natuurlijk voor de stad zelf naar Istanbul :wink: hahaha ok dan ook voor die ene leuke Turk daar :slight_smile:
Ik ben nog nooit in Istanbul geweest en hij heeft mij laatst wel hier opgezocht dus nu mijn beurt om die kant op te gaan.
Ik ken hem al een tijd 4 jaar ofzo. Altijd zo af en toe contact maar eigenlijk alleen hoe gaat het enz. Nooit op deze manier. Hij is totaal anders dan ex askim maar wel erg interessant hahaha. Nadeel ex askim kent hem ook en gaat enorm boos zijn als hij er iets over hoort. Of hij het aanvoelt belde hij toen ik vorige keer hier met hem op het strand was.
Jij dus ook lekker aan het daten. Eerst weer een ingewikkelde kan gevonden dus. En deze Nl man minder ingewikkeled? En zo lang jij het naar je zin hebt lekker blijven daten toch niks mis mee :slight_smile:

Heyyy ik wil jullie ook graag volgen via Facebook. Als er een facebookpagina bestaat ?? Ik ben zelf al 5 jaar wonende in Istanbul en probeer bij te blijven maar gaat moeilijk door een druk leven en ik denk dat het wat makkelijker is via Facebook :slight_smile:

Groetjes denise

Hoi Denise
Wat mij betreft mag je lid worden van de fb groep. Hij is alleen geheim dus je kunt hem zelf niet vinden. Als je mij even toevoegd(facebook…com en dan m. Gebruikersnaam van hier) zal ik je daarna even toevoegen in de groep.

Alles goed met iedereen?
Nog steeds stilletjes hier. Wij zijn een lekker dagje gaan zwemmen vandaag.
En ondanks goed smeren en ook vaak toch verbrand. :frowning:

@miloutjuhh pff ja is idd weer wennen nu ik thuis ben, maar komt uiteindelijk wel weer goed hihi! Leuk meid dat je weer een beetje aan het daten bent! Dus die jongen uit Istanbul is wel leuk? Leuk dat je die kant op wilt gaan! Vandaag dus lekker een dagje gezwommen, helaas toch verbrand pff balen meid

@summie Jaa meid ik ben weer thuis maar pff wel moeite mee hoor om weer in Nederland te zijn… Kindjes van m’n zus hebben nog geen vakantie, volgende week pas, ik en askim hebben t wel over de toekomst gehad, als alles lukt wil hij in de winter naar nl komen, maar onze toekomst zien we wel samen in Turkije hihi. Jij dus druk met werken? En lekker aan het genieten van het mooie weer? Heerlijk meid! En jij ook weer aan t daten en dit keer dus een Nederlander hihi ben benieuwd meid!

@LBDS een hele dikke knuffel meid! Snap dat het heel moeilijk is als er iets met familie is en je hebt ver weg! Wel fijn dat je mensen om je heen hebt die je proberen af te leiden, leuk dat je zusje is geweest! heerlijk meid!

@civciv hier gaat het wel redelijk, mis askim en tr ontzettend, jij al bijna klaar met je schoolwerk! Goed bezig!!

Pff ben nu een paar dagen terug in Nederland maar weet echt niet wat het is, lijkt wel of ik der nu veel meer moeite mee heb dan de andere keren… Probeer veel afleiding te zoeken met vrienden en familie maar moet zeggen dat ik der niet echt van kan genieten, mis askim ontzettend en ons leventje in Turkije, gelukkig spreken we elkaar elke dag en hij is hard op zoek naar een baan, moet echt weer wennen aan Nederland hoor Haha en dat na 2 weekjes Turkije.

Fijne avond meiden

Hey allemaal!
Het is idd nog steeds rustig hier en op fb gebeurd ook niet heel veel extra… Zijn we allemaal gewoon klaar met kletsen?

@summie; aaah wat leuk dat je nu ah daten bent met een hollander :slight_smile: jammer dat het met die leuke turkse jongen niet werkte.
Geniet ervan en hopelijk is deze wél een persoon waar je tijd goed aan besteed is.

@xlovato, aah lastig om weer terug in Nl te zijn. Ik ken het gevoel helaas, ik mis Turkije nog elke dag!
Hopelijk vind je snel je draai weer hier en kun je snel weer plannen maken om terug naar turkije te gaan.

@miloutjuhh, leuk dat je weer aan het daten bent! Wel lastig dat je ex askim hem kent, maar als het goed voelt tussen jullie dan lekker je gevoel volgen!
Hou ons op de hoogte! :wink:

@civciv, trek jij het nog een beetje??

Hoe is het met de andere meiden? Isa al tijd voor een update voor onze nieuwsgierige dames? Al plannen om weer terug te gaan?
En DenizKizi, ook jij bent stilletjes… Alles nog ok, en alweer nieuwe reisplannen naar je askim??

Hier gaat alles nog rustig z’n gangetje, aan het aftellen ondertussen :slight_smile: nog 2 maandjes! En dan hopelijk vrij snel eindelijk weer richting turkije :slight_smile: spaarproject loopt in ieder geval weer!

Hey dag meiden allemaal,

Summie en miloutjuuh: ik vind het superleuk om te horen dat jullie terug aan het daten geslaan zijn, of het nu een nederlandse man is of een van Turkije, ik wens jullie allebei een pracht van een vent toe! En ik hoop dat ze beseffen dat jullie beiden twee parels zijn!!
En natuurlijk jammer dat je ex hem kent miloutjuuh maar die heeft zijn kans gehad !
Veel geluk alletwee!!

Ladyside: hoe is het met jou? Kort vlug in, nog twee maand… , ik hoop dat jullie vlug naar Turkije kunnen!

Civciv: schoolwerk gedaan, klaar voor het tweede jaar, heb je toch knap gedaan!!!en bijna is je askin terug;) en ja die sfeer ginder, dat leven, toch anders dan hier… Kan geloven dat je het mist! Knuffel meid!

Xlovato: knuffel meid, altijd terug je plekje zoeken als je pas terug bent… Dat onvolledige gevoel… Ik hoop dat hij vlug werk vindt en dat jullie vlug terug samen kunnen zijn, hier in Nederland of ginder in Turkije. Heb jij ondertussen al iets gevonden? Knuffel meid!!!
Lbdss: knuffel meid!! Ik hoop dat alles op zijn pootjes terechtkomt, en ik wens je veel sterkte en beterschap!! Superknuffel!

Ook de rest van de meiden knuffels

Hier gaat alles redelijk goed, ik probeer mijn dagen druk te houden en ik moet daar niet echt veel moeite voor te doen, dinsdag vertrek ik naar Venetie en kijk er zo naar uit!!
Aşkım hoor ik heel veel, hıj ziet veel af met de ramadan en de 43a45 graden ginder. Geen idee wanneer ik terugga, heb niet eerder verlof dan oktober of november, ik mis hem maar ik vind het niet erg om te wachten…
Mijn vader is minder, hij voelt zich niet goed, is paar dagen opgenomen geweest in hospital met de nodige onderzoeken. Die sterke man van vroeger is zo anders nu… Zo stil, futloos en bleek. En dan het warme weer erbij…

Vele grtjes allemaal en nogmaals een knuffel voor iedereen

1 like

Oh Ladyside nog 2 maanden jeetje wat is dat snel gegaan! Ik volg je op facebook ben zeer benieuwd naar Blobje. Ik trek het nog prima nog een week ongeveer en dan komt ie weer terug. Het scheelt veel dat ie elke avond trouw rinkelt elke keer weer maakt mijn hart een sprongetje als ik dat hoor. Erg he na 5 jaar!

Isafazli dank je! Jullie hebben me goed geholpen toen ik jullie advies vroeg wat ik moest doen en jullie zeiden ga ervoor. En voila het werk is al af! Ik ben blij dat ik naar jullie geluisterd heb! Fijn dat je askin zoveel hoort! En al bijna op vakantie heerlijk! Veel sterkte met je vader. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt! Dikke knuffel!

Ook ik ben benieuwd hoe het met Denizkizi is en met Delali. Meiden waar zijn jullie!!!

Hallo meiden,

@xlovato ja die jongen uit Istanbul is zeker wel leuk hahaha.
Ik had er ook steeds meer last van van het afscheid nemen van ex askim. Hopen dat je askim snel een baan vind meid.

@ladyside kan toch niet dat we uitgekletst zijn. Al zijn er wel veel meiden op dit moment zonder askim.
Hahaha zal jullie op de hoogte houden hoor. Ja dat ze elkaar kennen is nog een dingetje denk dat ex askim heel boos gaat worden als hij iets er over hoort.
Wat vliegt de tijd nog maar 2 maandjes en je kleine mannetje is er.
En dan samen naar turkije?

@Isa bedankt meid! Ja mn ex heeft zn kans zeker gehad. Al heeft hij volgens mij stiekem nog steeds hoop dat het weer goed komt.m
Bijna vakantie. venetie lijkt me zo mooi! Ja het is behoorlijk warm zeker als je moet vasten. Sterkte met je vader. Hoop dat hij snel opknapt.

@civciv als het nu al af is, is het zeker een goede keuze geweest. En je askim ook weer bijna terug zodat je hem weer vaker kunt spreken. Heerlijk toch dat je na 5 jaar nog steeds kriebels hebt :slight_smile:

Hier een rustig weekend thuis gehad. Lekker relaxen haken tv kijken en niks doen. Istanbul word toch nog even uitgesteld. A zijn familie komt en hij moet toch alle dagen van bayram werken. Eerst zou hij er 2 vrij zijn

Fijne avond meiden

Miloutjuuh jammer dat istanbul even moet wachten, hoop dat je snel richting ginder kan!
Mijn zus vertrekt vannacht naar side, had zo graag gehad dat ze zouden kennismaken met elkaar, maar het zit er niet in, het is te ver…

Fijne avond nog allemaal!

Isafazli: sterkte met je vader!

Alle meiden die het moeilijk hebben, die Turkije missen, die het allemaal even niet meer zien zitten…Ik steek jullie een hart onder de riem!

Summie: Ik kan je vertellen dat met Vanouk alles goed gaat! Haar askim is momenteel zelfs voor 3 maanden in België hihi, super leuk dus! (Weet niet of je je het nog kan herinneren maar ex askim en haar askim waren vrienden en wij zijn dus sinds de zomer van 2011 ook bevriend, spreken elkaar zo goed als elke dag en zien elkaar regelmatig! Heb door haar eveneens mijn nieuwe vriend leren kennen (op haar verjaardagsfeestje hahah zo cliché!)
Momenteel probeer ik me gewoon door t leven heen te slaan. Met ups en downs. Probeer mijn hoop, geduld, wanhoop, radeloosheid wat achterwege te laten. Ik heb vertrouwen dat Allah een plan voor mij heeft en dat ik uiteindelijk wel zal weten wat ik moet doen en naar waartoe mijn leven gaat leiden. Heb momenteel best wel veel contact met ex askim omdat mijn vader en broer in turkije zijn en mijn vader is gevallen en heeft heel veel pijn aan zijn rug. eerlijk gezegd ben ik ook super blij dus dat ik wel nog steeds op ex askim kan rekenen, hij zal voor mijn familie door het vuur gaan en dat siert hem echt. Hij is met mijn papa naar het ziekenhuis gegaan en zo ben ik ook gerust. Maarja dat maakt het allemaal niet echt gemakkelijker ook niet dat mijn papa en broer daar zijn, ook mijn broer en ex askim zijn echt beste vrienden en zien elkaar dus zo goed als elke dag…maar goed het gaat ook weer beter tussen mij en vriendlief sinds ik Turkije weer wat naar achteren duw in mijn hoofd en mij zo goed als kan probeer te focussen op mijn leven hier en op wat ik allemaal heb (opgebouwd) hier. (of dit dus eigenlijk weer weglopen is denk ik liever niet over na). Ik geef het nog even de tijd en probeer me er voor nu maar even door te slaan. Heb toch geen andere mogelijkheid momenteel dan gewoon afwachten.
Zooooo jij dus daten met een nederlander!!! wat leuk. Ik gun het je zo! Ben dus benieuwd hoe dat verder gaat.

Milou: oooo wat leuk dat jij plannen hebt om naar Istanbul te gaan! Nog steeds mijn favoriete stad! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!

1 like

Onder het motto…goed voorbeeld geven :-p…hier weer ff een reactie…

Nou miloutjuhhh dat worden 2 vliegen in 1klap…effe de gezelligheid van een vriend (wie weet een mogelijke askim) en een bezoekje aan de stad Istanbul…Ik zeg meid een leuke combinatie…doen haha Maar ik lees inmiddels dat het tripje nog ff is uitgesteld. Balen…maar meid wat in het vat zit…verzuurd niet…:wink: En ja natuurlijk zou het misschien gevoelig bij je ex liggen als hij er achterkomt…maar aan de andere kant meid hij is je ex. Jij hebt de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt! Het is jouw leven! Hoe is het trouwens met de sfeer in huis?

X-lovato: De kids van je zus konden die dan tussentijds vakantie hebben? Want zij waren toch ook mee naar Turkije of was dat jouw andere zus? Leuk dat jullie voorzichtig wat beginnen te dromen over een gezamenlijke toekomst. Niks leukers dan dagdromen. En ja ik begrijp dat jij je draai moet vinden. Zelfs ik had dat de laatste keer ook…dus misschien hoort het er bij?. Ik hoop dat jij je draai snel weer vinden mag en lekker veel afleiding vind! En heeft je askim al een baan?

LadySide: Hoe gaat het met je? Vast blij dat het weer wat koeler is? Enne hoe is het met blob? Al een echt Turks temperament in je buik of valt het mee? Jeetje meid jouw zwangerschap gaat echt vlug. Grappig het voelt voor mij ls gister toen ik bijna letterlijk van me stoel afviel toen jij hier schreef zwanger te zijn hihi. En nu nog ff en dan is blob er al. Veel succes met de laatste loodjes. En jaaaah die Turkse meneer uit Nederland was inderdaad een leuk examplaar…maar ja je kent t verhaal…ook dat was niet een succesverhaal. En straks zal je wel lezen dat de NLse meneer ook al verleden tijd is…zucht…

Isafazli: Meid ik wil je even laten weten dat ik je een hele dappere vrouw vind! Ik vind het heel stoer van je dat je bewust even wat afstand neemt en tegelijkertijd ff naar een hele andere bestemming gaat. Meid ik wens je dan ook heeeeeel veel plezier in Venetië. Geniet er van!!! Tegelijkertijd wil ik je sterkte wensen met je vader. Ik hoop dat het spoedig beter met hem mag gaan. En meid weet dat je hier altijd je hart mag luchten :wink:

Civciv: Dat jouw hart een vreugde dansje maakt als je askim belt…zegt in mijn ogen dat je nog steeds heerlijk verliefd bent op je askim. Geweldig om dat te lezen en ik zou zeggen…geniet juist van dat gevoel :wink: Tegelijkertijd wat ook een overwinning hoe jij je door de weken van minder contactmogelijkheden hebt geslagen! Je mag trots zijn op jezelf meid!! Enne nu lekker aftellen en voor je het weet kunnen jullie weer leuk skypen :wink:

Pookie: Thanks voor je update over Vanouk. Wat bijzonder dat zij en haar askim nog steeds gelukkig samen zijn. Ik kan me nog hele belevenissen in België herinneren. Maar super dat het goed gaat. Wat betreft jou…Ik geloof zelf dat alles in je leven gebeurt met een reden. Ook al is het soms moeilijk te begrijpen. Maar vanuit die gedachtengang vind ik dat jij vertrouwen mag hebben in jezelf. Je bent een sterke en zelfbewuste vrouw. Ook al lijkt het nu soms uitzichtloos en weet je even niet welke weg je moet gaan. Heb vertrouwen…op een dag vind jij jouw persoonlijke weg :wink: Enne wat betreft je ex-askim mooi dat hij jouw vader nu zo steunt. Veel sterkte met je vader!

Update van mij:
Nou ik kan vertellen…mijn gedate met de NLse meneer is ook alweer voorbij…na een aantal dates bleek ik niet zijn ideale droomvrouw te zijn…tsja ook NLse mannen begrijp ik niet zucht…maar ach ja…ik en de liefde gaat geloof ik niet zo goed samen haha…maar ach ik ga verheugd verder met het datingsavontuur…Op mijn werk minder goed nieuws gehad er komt een grote re-organisatie en de kans is groot dat ik er uitvlieg… Ach ja geen zorgen voor de dag van morgen…Ik voel me net een stuiterbal die alle kanten opgegooid word…maar goed keep on smiling… Ooh ja en ik wil op vakantie naar Turkije…En ja ik weet dus ff niet hoe het komt allemaal…maar mischien moet ik het gewoon maar doen…ach ik leef maar 1x hahahaha

1 like

Zo zie je maar summie…waar je er ook eentje oppikt, ze blijken allemaal van mars te komen!

@pooki… ik hoop voor jou dat je snel een beetje rust vindt. Lijkt me vervelend om niet helemaal op je plaats te zijn. Maar meid je moet je ook bedenken je niet voor niks in niet in TR bent gebleven.

Fijne avond allemaal

Filiz…ik ben het helemaal met je eens…wat hier ook weer gebeurt is…zou zo in een foute comedy thuis horen…om herkenbaarheid te voorkomen ga ik niet alle details hier delen…maar er lopen vreemde snuiters rond op de wereld hahaha. Hoe is t met jou meid? Kan jij je draai wat vinden? Nog iets van vakantieplannen of mooi rust en stabiliteit inbouwen?

Goedemorgen Meiden

Ik lees mee maar ben te druk om te reageren steeds… Afgelopen week 43 uur gewerkt em ik was echt gesloopt ppff leuk die vakantie tijd zeg deze week paar uur minder…
Maar goed nog 5 weken te gaan en dan heb ik zelf 2 weken vrij… Weet alleen niet zo heel goed wat ik wil gaan doen…ik zou met mijn zusje naar Turkije maar helaas kan ze niet meer mee door persoonlijke redenen… Dus ja wat doe ik nu?
Misschien toch maar de veiligste weg en naar mijn familie in Palastina… Want alleen naar Turkije durf ik gewoon niet…hoe graag ik ook wil…
Dus ja ik zit in dubio… 1 ding is zeker ga geen 2 wkn thuis zitten haha

Verder hoop ik dat met jullie alles goed gaat?!

Deniz kizi en delali hoe is het met jullie meiden…
Summie Dikke knuffel voor jou…
Ladyside… Spannend meid tijd vliegt zeg…geniet er nog maar lekker van…voor je het weet…

Hallo Tamara en derest!

Het gaat goed hoor. Heb alleen stress om het weggaan overmorgen voor 2 weken door Turkije heen. Is wel hartstikke leuk natuurlijk, maar voor het eerst neem ik mijn dochter mee naar Aşkım. Hoe zal zij reageren en wat moet ik tegen haar zeggen? Heb namelijk nog steeds niet helemaal uitgelegd hoe het zit aan haar behalve dat aşkım mama’s vriendje is. Maar ja…Ze is 5 en zij heeft ook vriendjes op school, maar wellicht zal ze toch dingen merken die anders zijn. Ze heeft tenslotte mama nooit met een andere man zo ‘close’ gezien. Vind het heel belangrijk hoe zij dit beleeft, want ze is te jong om het precies te begrijpen, maar oud genoeg om te snappen dat mama deze vriendje wel heel erg lief vind en dat dat papa niet is. Hoe ik haar dat uit ga leggen vind ik nog best lastig. Het is ook wel een beetje last minute en had het misschien eerder moeten doen, maar wilde haar nog niet verwarren. Het is toch best heel belangrijk!

@Summie: Jammer dat het niet werkte met de Dutch boy, maar alles heeft z’n reden hè. De volgende is gewoon veeel beter, daarom moest je dit ervaren om te zien hoe goed de volgende bij je past. Misschien is tie wel Turkish haha :wink:

Hoe gaat het met derest? Vakantieplannen? Herenigingen met aşkıms?
Ik zag gisteren ‘grenzeloos verliefd’ weer in Portugal. Jammer dat ik hem niet zo overtuigend vond als zij, maar misschien kwam dat Door de camera’s

Dikke knuffel iedereen!

Summie: Ja ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat t tussen Vanouk en askim echt heel goed gaat, super leuk dus!
Wel zo denk ik er ook over. Alles heeft een reden en vroeg of laat ga je alles begrijpen en valt alles op zijn plek. Dat bedoel ik ook een beetje. Ik kan zoveel stressen en piekeren etc maar evengoed kan ik alles loslaten en vertrouwen op dat het allemaal goed komt. Dankje, dat doet mij goed om te lezen. Soms voelt het gewoon voor mezelf alsof ik echt niet sterk ben enzo.

Wat jammer van die man pfff! Maar goed ik heb het vroeger zelf ook 1x met een Belg geprobeerd en dat liep ook mis. Echt niets voor mij! Als het kan en je wil het echt dan zou ik als ik jou was niet twijfelen over naar Turkije gaan! Hihi!
Wat vervelend van je werk :confused: hopelijk komen er snel meer duidelijkheden dat je weet waaraan en waaraf!

Filiz: ik lees om de één of andere reden jouw berichtje nu pas. Inderdaad…ik ben niet voor niets uit Turkije weg gegaan…helaas vergeten mensen nogal snel de negatieve dingen en dromen ze alleen maar over de positieve dingen. Ik heb het iig zeker in mijn achterhoofd!

Tamara: wauw heb jij familie in Palestina? Ben je zelf ook afkomstig van daar dan of…??

Mijn vader dus vorige nacht (op eigen vraag) naar het ziekenhuis geweest. Hij heeft er samen met mijn broer en ex askim van 3uur tem 10uur in de ochtend gezeten! Vind t zo erg voor hem, het was gisteren nog zijn verjaardag ook! Hij heeft 2 gebarsten ribben dus erg pijnlijk maar gelukkig niet té ernstig! ENNNN vandaag ging mijn broer met zijn 3 vrienden op boottour…pffff door te springen van een clif zijn schouder uit de kom. Ze zijn hem dus komen halen met een mini bootje en niemand van zijn vrienden mocht/kon mee. Hij had ook zijn telefoon niet bij ofzo…dus ik ben heel de dag druk in de weer geweest met tussenpersoon te zijn tussen zijn vrienden - bootpersoneel - ex askim…uiteindelijk heeft ex askim alles kunnen regelen (ze wisten zelfs niet naar welk ziekenhuis hij werd gebracht) en nu is mijn broer weer veilig en wel in het hotel. Wat een vakantie hebben hun twee zeg!

Pookie helaas hoorde ik het niet eerder van het hotel anders had ik je gelijk ingelicht natuurlijk! Ligt je pa nog steeds in het ziekenhuis? Anders moet ik er morgen langs, wij moeten officieel langs onze gasten gaan als ze in het ziekenhuis liggenn

Pookie
Ja mijn familie woont idd in Palestina mijn vader komt er vandaan en iedereen woont daar tantes ooms neven nichten erg leuk… Op dit moment is mijn zusje er al 3 wkn ivbm de ramadan en nu bijna het suikerfeest

@summie; oooh nee!!! Wat jammer dat het ook met deze man niet ging! Next!!! :stuck_out_tongue:
Voor mij voelt het trouwens ook als gisteren hoor dat ik erachter kwam haha! Het is allemaal zoooo snel gegaan! Hoop dat de laatste weken net zo snel gaan. Het turkse temperament zit er nog niet in, vond hem nog vrij rustig. Hoor altijd zoveel verhalen dat ze zo hard trappen en ribben enz… Nouuuu daar heb ik geen last van :slight_smile: zie wel heel vaak mijn buik golven haha!
En als je naar Turkije wilt, gaaaaaaan!!! Als het financieel mogelijk is en jij wilt op vakantie, dan zou ik gewoon lekker gaan :slight_smile: geniet vh leven!
Hopen dat je de reorganisatie overleefd! Duimen draaien!

@miloutjuhh, jammer dat istanbul nog ff uitgesteld moet worden. Hou ons op de hoogte :slight_smile:

@tamara, jeetje wat veel uren werk! Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je vakantie :slight_smile:
Jammer dat je zusje niet mee kan, wat is de reden dat je niet alleen durft? Ik kan uit ervaring vertellen dat het ff wennen is, maar voor een relaxvakantie kan ik het iedereen aanraden! Lekker je ding doen, strand liggen, shoppen, slapen en met niemand rekening houden :slight_smile:
Ga samen met Summie!!!

@denizkizi, oooh bijna ga je!
Ik dacht dat je je dochter al had verteld hoe het allemaal zit!
Jullie hadden zulke grootse plannen, dan neem ik aan dat dochter wel goed ingelicht moet worden als ze alles moet gaan achterlaten in Nl voor iemand die ze niet kent en waarvan ze niet weet wat hij precies van mama is. Met 5 jaar begrijpen ze echt wel verliefd zijn ( dank aan Frozen en alle andere kinderfilms)
Ik zou het haar toch echt nog voor vertrek uitleggen, want ze zal jullie heel close gaan meemaken en neem aan dat hij niet elke nacht in een andere kamer/bed gaat slapen. Weet ze wel de andere dingen?? Mama met een hoofddoek?? Want dat ziet ze natuurlijk in NL ook niet, want volgens mij draag je die alleen als je daar bent?
Ik wil je in ieder geval een heel fijne reis wensen! Geniet er maar van met z’n drietjes!

Eeej Ladys hier. Ben ik ook weer even…
Druk met werken en moet zeggen het komt er niet echt van om actief mee te lezen… mijn ukkie groeit enorm snel 4 maanden is hij al :slight_smile: kben heel benieuwd naar blob krijgen we een foto te zien Ladyside?

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app