Pookie eerst en vooral een hele dikke knuffel, je hebt alles om gelukkig te zijn zeg je, maar je bent het blijkbaar niet, en zoals civciv zegt, ben je duidelijk nog niet klaar met turkije en met je ex vriend. Meid luister naar je gevoel en volg je hart!!
Pookie, soms moet je de sprong wagen. Uit jouw verhaal blijkt duidelijk dat jij nog bepaalde dingen moet bekijken, onderzoeken etc. En gaat het niet goed, dan heb je nog een thuis om naar terug te keren.
Over terugkeren gesproken: ik ben zaterdag veilig thuisgekomen en opgevangen door mijn ouders. Binnenkort hoop ik te beginnen met professionele hulp bij het zoeken naar wat ik wil, wat bij mij past. Hopelijk levert het iets op. De kriebels om weer weg te gaan zijn er altijd, maar ben nu zo verstandig er niet naar te luisteren
Pookie: meid welcome back. Ik heb nog vaak aan je gedacht en afgevraagd hoe zou het met je gaan? Stiekem vind ik het dan ook heel leuk om wat van je te lezen. Hihi jij als ‘oude’ bekende zou juist moeten weten dat we hier niet zijn om iemand te veroordelen maar juist om elkaar te steunen! Wat vervelend dat je zo in de knoop zit met jezelf. Je hebt een hele update geschreven en ik heb hem helemaal gelezen. Wat mij daarin op valt is…dat je heel erg zoekende bent. En nu niet vervelend bedoeld maar ik kan me nog herinneren dat jij de laatste tijd hier op het forum ook heel erg zoekende was. Zoals je zelf schrijft je leefomstandigheden zijn goed maar eigenlijk ben je dus niet echt gelukkig. Als je nu gewoon alles en iedereen vergeet. Dat je met niemand rekening zou hoeven/moeten houden wat zou jij dan willen? Wat is de eerste gedachte die in je bovenkomt? Je zou voor jezelf kunnen overwegen om jezelf de ruimte te geven om dingen uit te zoeken. En ik begrijp dat is een lastige keuze maar door jezelf even de ruimte te geven kan het er misschien wel voor zorgen dat je voor jezelf de duidelijkheid krijgt van wat jij wilt en waar jij je goed en gelukkig bij voelt. Meid als ik me goed herinner ben je begin 20. Je bent nog jong…gebruik de tijd om wat voor jezelf uit te zoeken. En misschien kan het al heel simpel door een break met je huidige vriend in te lassen? Misschien in je eentje een reisje Turkije te boeken? Maar ook na te denken waarom je destijds teruggekomen bent? Waarom de relatie met je ex-askim is misgelopen? Meid ik wil je heel veel succes met je zoektocht…weet dat je hier altijd welkom bent.
Egwene: Meid welkom thuis! Zo te horen is de afgelopen periode een echte beproeving voor je geweest. Maar weet dat je ongelofelijk stoer en dapper bent dat je het hebt geprobeerd! En wat ik ontzettend moedig vind is dat jij proffesionele hulp gaat zoeken om voor jezelf uit te zoeken wat je wilt met je leven! Juist daar hulp bij zoeken is dapper je had ook je koppie in het zand kunnen steken en door gaan modderren. En meid weet je wat het mooiste is je bent nog jong. Zelfs als je zou willen zou je nog opnieuw een studie kunnen doen. Op mijn 28ste heb ik dat ook nog es gedaan. Voor nu gun ik het je dat jij jezelf even de ruimte en tijd mag en kunt geven om opnieuw koers te bepalen en jezelf centraal te stellen in je leven. Want daar draait het om…Wat wil ik? Wat heb ik nodig? En hoe krijg ik dat voor elkaar? Veel succes meid!
X-lovato: Ooooh meid wat klinkt het allemaal leuk en gezellig! Ik krijg spontaan de kriebels als ik jouw verhalen lees. Heerlijk meid je hebt het verdiend en geniet er van!
Civciv: Jij bent dus inmiddels al met je opleiding begonnen? Ik dacht dat je in het nieuwe schoolseizoen zou starten. Maar hoe vind je het? Super dat jij je huiswerk van sept. nu al gaat doen! 2 vliegen in 1klap…Het geeft afleiding en tegelijkertijd scheelt het je weer in sept. Jij volgt toch ook een mbo-opleiding? Mocht je burgerschappen moeten maken dan kan je eventueel mijn burgerschap werkstukken wel krijgen, scheeld weer wat extra werk hihi. Dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Heb je verder nog skypecontact gehad met je askim? Fijn dat je steun hebt aan je schoonzus. Enne meid er zijn inmiddels weer een paar dagen voorbij.
Update van mij:
Omdat velen hier momenteel zich kwetsbaar opstellen doe ik dat ook maar weer es effe. Ook al heb ik lieve mensen om mij heen ik heb momenteel wat last van het lege nest gevoel en jasses dat geeft een lonely gevoel… voor mijn gevoel ben ik maar behoorlijk aan het aankloten in de liefde…ik ben wel wat aan het daten…maar ik heb een neus voor moeilijke en ingewikkelde mannen …terwijl ik er meer dan ooit naar verlang hihi…helemaal nu de 30 inzicht komt en er zoveel zwangeren in mijn omgeving zijn…zucht… ach ja het komt vast ooit goed hoor…maar ik moest hier gewoon ff klagen haha.
@ Egwene even een knuffel voor jou. Je zit even in een klote periode en je komt er echt wel doorheen, maar nu is het gewoon even shit. Veel sterkte en ik hoop dat je snel vindt wat je wilt.
@ Summie ik begrijp je helemaal. O jee bij mij komt die 3 ook al akelig dichtbij pfff. Meid de liefde is niet makkelijk. En al helemaal niet af te dwingen. Laat het op je afkomen. Ik weet het is lastig maar als je er helemaal niet mee bezig bent dan pats boem slaat de vlam in de pan. Je bent evengoed nog jong het komt heus wel. Trouwens bedankt voor je aanbod als dat onderwerp langskomt laat ik het je weten;)
Ik heb niet geskyped met askim hij zit nog steeds op de berg. Hij rinkelt wel elke avond en dan ben ik tevreden. Het is zo gek nog niet even minder contact te hebben dan besef je weer hoeveel je van iemand houdt en dat het allemaal niet vanzelfsprekend en gewoon is.
Ik begin inderdaad pas in september met school. Maar omdat ik het eerste jaar oversla moet ik wel alle stof van het eerste jaar zelf thuis inhalen. En daar ben ik nu bijna mee klaar whoehoee!
Voor de andere meiden gewoon even een knuffel voor degene die hem nodig heeft. Veel heb ik niet meer te melden, het leven kan ook soms een beetje saai zijn;)
Joehoeee Turkse temperaturen in Nederland…Hoe is het meiden? Houden jullie de warmte nog wat vol? En toen had ik zomaar vandaag ook nog es een vrije middag…I love it…ik mis alleen nog het strand/zwembad in mijn achtertuin en de Turkse mannen wahaha…Dus ja het is nog niet helemaal Turkije…maar ikke is in elk geval wel lekker aan het genietuhhhhh…
Vergeet niet de drankjes he, happy hour!:bier:
Oooohhhhh all inclusive zul je bedoelen
Haha pas maar op…morgenochtend stap ik uit bed zonder mijn bed op te maken…benieuwd of ik dan thuis kom of mijn bed ook is verschoond en opgemaakt hihi…
Bedankt dat jullie mijn “uitstorting” hebben gelezen. Ik ben nog steeds een beetje verlegen en kan me met m’n eigen hoofd wel tegen de muur slaan maar goed.
**Civciv & Isafzli & egwene: **Op het moment denk ik dat ik eerder nog niet klaar ben met Turkije als met ex askim. Natuurlijk hangt ex askim daar wel aan verbonden…en ik probeer ook zo weinig mogelijk over ex askim na te denken enzovoort omdat ik eigenlijk gewoon een lieve vriend heb en het zo oneerlijk vind voor hem
(niet dat ik nu verkeerde dingen over ex askim denk, maar ik vind heel de situatie oneerlijk voor vriendlief) Over dat wegrennen heb je zeker gelijk. Nu ik er op terug kijk was dat niet echt verstandig maar wat moet je natuurlijk anders…zowel veel van mijn hoogtepunten als van mijn dieptepunten liggen daar en ik heb er gewoon een heel verleden. Ik ben daar een vrouw geworden en heb daar heel veel van mijn waarden en normen meegekregen…Als dat mijn lot is…heel eerlijk ben ik heel erg bang dat ik inderdaad gewoon in Turkije hoor…maar ook die gedachten probeer ik te verdringen (ik weet het ik ben niet goed bezig als ik alles verdring) pffff ik weet het gewoon allemaal niet meer het is zo’n chaos in m’n hoofd! Bedankt voor de goede raad iig!
Summie: Ahh meid wat leuk om te lezen dat je nog aan mij hebt gedacht! Inderdaad ik weet dat jullie niet veroordelen, maar in het verleden heb ik hier genoeg (terechte!) schoppen onder m’n kont gekregen dus ik dacht…hahaha. Kom ik hier verdorie toch allemaal meiden tegen die eigenlijk gewoon zeggen dat ik naar Turkije moet vertrekken! hihi nee hoor, maak maar een grapje, was het maar zo gemakkelijk!
Ik ben inderdaad (nog steeds) heel erg zoekende. Er zijn periodes dat ik denk ok nu heb ik m’n leven voor elkaar en zit ik op de juiste plek maar telkens dan gebeurd er iets wat dat gevoel dan helemaal kapot maakt (nieuwe lieve vriend -> schoonouders die me haten - gewoon een leuk leven -> één van mijn beste vriendinnen die overlijdt - huisje, tuintje, boompje -> plots weer die klap van Turkije).
Als ik alles en iedereen zou kunnen vergeten zou ik nu op het vliegtuig richting Turkije zitten en daar stilaan mijn leven opbouwen. Maar ik heb teveel meegemaakt om nog zo snel zo’n naïeve beslissing te maken. Ik heb mijn vriendinnen en familie en ik weet niet of ik het nog een tweede keer kan/durf opbrengen om te emigreren naar Turkije tegenover hun. Ik heb vriendlief, al ik weet niet wat onze toekomst zonder heel het Turkije aspect brengt. Soms weet ik niet of het überhaupt wel de moeite is (ivm zijn familie). We weten allebei wel zo ongeveer van elkaar dat we met elkaar oud willen worden maar concrete toekomstplannen zijn er niet en we praten er ook niet over. Hij is van Afghaanse afkomst en is 29 jaar, maar over trouwen enzo wordt gewoon niet gesproken. Dit begint me zorgen te baren aangezien we anderhalf jaar samen zijn én hij naar afghaanse normen al bijna bejaard is, ongetrouwd :’) . Ligt dit nog alleen aan zijn ouders…? Hij is héél verwend opgevoed en heeft nooit voor zichzelf leren zorgen, ik moet hem echt heropvoeden op huishoudelijk vlak en hij doet zijn best maar…langs de andere kant heb ik vaak t idee dat het allemaal maar normaal is wat ik voor hem doe en wat hij (niet) doet. Maar ik weet wel dat we ondanks alles van elkaar houden. Moeilijk hoor ![]()
En dan is er natuurlijk nog werk, huurcontract, autolening, verzekering en rekeningen waar ik natuurlijk zo snel niet vanaf geraak haha. Ik zou graag ruimte voor mezelf willen, weet niet precies hoe of op welke manier maar ik denk ook dat dit nodig is alleen heb ik ook daarvoor duizenden excuses waarom dat nu niet lukt. Ik kan ten vroegste pas eind augustus naar Turkije (als het is voor een reisje). Ik heb gewoon momenteel zoveel chaos in mijn hoofd dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
Ik wist niet dat dit zo’n lang antwoord zou worden haha. Ik denk dat het er gewoon allemaal even uit moet. Nogmaals bedankt meid!
Even een kleine raad voor jou hihi: Ik weet één ding, ik ben altijd al verliefd geworden op momenten dat ik het het minst verwachtte, dus (ik weet het gemakkelijker gezegd als gedaan hoor) laat het gewoon op je afkomen! Over zwangeren moet je je niet teveel zorgen maken denk ik, ik ben 22 en ook iedereen rond mij is al zwanger haha!
Egwene: veel sterkte voor jou!
Inderdaad lekker warm ook hier in België, ik helaas geen vrij (hahah ben niet degene die mag klagen na net 2 weken vrij te hebben!) maar toch, ik zou het kunnen gebruiken :')
Hey meiden,
Ben ik ook weer eens!
Ik doe even een vreugde dansje want we hebben EINDELIJK internet thuis! WoeHoe hahaha.
Hier gaat het goed. Lange dagen zo in de vakantie met de kinderen maar we overleven het wel hahaha.
Ik heb iedere keer wel een beetje meegelezen met jullie maar niet echt veel onthouden.
Las dat er wat meiden zijn met heimwee naar Turkije. Ik ken het gevoel. Was ook een reden dat ik terug ben gegaan na een jaar Nederland.
En ook nu ik dus geen askim meer heb niet van plan terug te gaan.
Hoe het met werken zit volgend schooljaar weet ik nog niet precies. Misschien geen au pair werk meer hier. Kids gaan tussen 1 en 7 naar school en als de moeder dan ook nog thuis werkt blijft er voor mij niet veel meer over om te doen.
Ben wel wat aan het rondkijken maar weet het nog niet echt,
Blijf wel gewoon doen wat ik op zaterdag al deed ![]()
En kan hier voorlopig ook gewoon blijven wonen.
Even een knuffel voor iedereen.
En ik zal nu weer wat vaker reageren.
Liefs
Dag meiden allemaal, kom even voor allemaal een knuffel binnengooien
Pookie: mss is het tijd om even wat tijd voor jezelf te reserveren en uit te zoeken wat je echt wilt, niks overhaast beslissen, even alles op een rijtje zetten voor jezelf, je bent nog jong…
Egwene hoe is het met jou en met jouw familie? Ondertussen nog gesproken met je askin?
Knap van je dat je deze stap hebt durven zetten. Ook een grote en sterke stap van je om hulp in te roepen, ik twijfel er niet aan dat jij vlug je plekje gaat vinden, knuffel meid!
Miloutjuh jammer dat je daar geen aupair meer kunt zijn maar wel fijn dat je daar nog mag verblijven! Hoop.dat je snel iets vindt!
Civciv: knuffel voor jou, goed dat je je kan bezig houden met je schoolwerk!
Xlovato geniet van je tijd ginder!
Ook de rest van de meiden een knuffel’
Geraak er niet om uitgebreider te reageren… Probeer mijn dagen druk te houden, heb een tripje naar venetie in het verschiet met een vriendin en ik kijk er echt naar uit!
Vele grtjes allemaal en geniet van de zomer
@pookie welkom terug hier, allereerst een dikke knuffel voor jou! Ik heb je hele verhaal natuurlijk gelezen hihi, wat een lastige situatie meid, ik hoop voor je dat je een beetje kan gaan kijken wat je wilt en waar je echt gelukkig van word! Miss idd zoals isa zegt even wat tijd voor jezelf nemen? Om uit te zoeken wat je nu echt wilt?!
@egwene fijn dat je weer thuis bent, super dat je hulp gaat zoeken om te kijken wat je wilt en wat bij je past! Dit is een hele stap! Een knuffel voor jou ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit en neem rustig de tijd om uit te zoeken wat je wilt! Uiteindelijk komt alles weer goed!
@summie dankje meid! Het is hier super! Jij ook aan t genieten van het weer in nl?!! Wat betreft de liefde, meid dit komt vanzelf wel! Snap dat het wat moeilijk is als veel mensen in je omgeving zwanger zijn enzo maar ook voor jou loopt er een prins op het witte paard rond hihi dikke knuffel!
@civciv fijn dat je askim elke avond even rinkelt hihi! Idd als je elkaar niet vaak kan spreken besef je pas hoeveel diegene voor je betekend!
@miloutjuhh fijn dat je eindelijk internet hebt hihi! Geen au pair werk dus meer? Wel super dat je daar voorlopig kan blijven wonen! Hoop dat je iets leuks vind meid!!
@isafazli dankje meid! Ooh leuk tripje in t vooruitzicht?! Super meid wanneer ga je?
Hier gaat alles super! De tijd vliegt helaas voorbij… Maandag ben ik weer in nl dus nog een paar daagjes genieten met askim! We zijn naar mijn familie geweest en het was een super dagje, askim is helemaal gek op m’n familie en m’n nichtje en neefje vonden het ook super, m’n nichtje vroeg de hele tijd Engelse woordjes die ze tegen askim kon zeggen Haha! Askim gaat als ik weer in nl ben een baan zoeken, dat zou die eigenlijk deze week doen maar nu toch genieten van de tijd samen! Weer veel leuke dingen gedaan samen naar t strand waar hij heeft gewerkt en waar veel vrienden van hem werken die ons elke keer eten en drinken komen brengen Haha, deze keer niet naar zijn familie aangezien we normaal de auto van z’n broer lenen om naar de bergen te gaan hihi maar hij en z’n broer praten nog steeds niet… Dus ben benieuwd hoe dat straks gaat!
Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?!
Welterusten meiden! Xx
Miloutjuhh spannend hoor de wereld ligt weer voor je open! Ik ben benieuwd welke avonturen je nu tegemoet gaat. Ik hoop dat je zaterdag bezigheid uitgebreid gaat worden;) wel jammer als je de kids moet verlaten je hebt die ukkie toch op zien groeien zijn ook een beetje jouw kindjes;)
Xlovato geniet nog van je dagen met askin! Wat goed dat hij nog even wacht met werk zoeken, jij bent natuurlijk het belangrijkst nu. Schattig nichtje heb je die is helemaal verliefd op je askin hihihihihihihi.
Isafazli thnx voor je knuff die zijn altijd welkom hihi ook een knuff voor jou en naar Venetie super zeg!
Ook een knuffel voor de andere meiden. Trekken jullie het nog? We wilden zomer en dan zullen we het krijgen ook en hoe! Net askim gezien hij is met papa in het stadje boodschappen doen. Gaat goed met hem hij mist me en hij rinkelt me elke avond dus het gaat goed. De helft zit er alweer op en het valt me eigenlijk goed mee. Zo jammer daar nu niet te zijn in het dorp zijn de vruchten rijp, er wordt jam gemaakt en allemaal van die kneuterige dorpse dingen zo leuk!
Meiden geniet nog van het warme weer. Ijsjes zijn verplicht nu ![]()
Nou meiden ik ben weer in Nederland…
Heb gisteren een goede vlucht gehad, het vliegtuig zat maar voor de helft vol dus had lekker 3 stoelen voor mij alleen hihi! Gisteren waren ze aan het staken bij de douane pff de hele hal stond vol, gelukkig stopte ze om 10 uur en heb ik maar 10 minuutjes hoeven wachten! Heb een super tijd gehad met askim! Nu weer wennen in Nederland hoor pff mis Turkije en askim nu al… Vandaag een gezellig dagje met vriendinnen!
Fijne dag meiden! Xx
Xlovato knuffel meid: nooit leuk dat net terug zijn!
Hallo meiden,
@xLovato Weer thuis. Knuffel meid altijd weer even wennen. Maar alweer leuke dingen aan het doen met vriendinnen, afleiding blijft het beste.
@Civciv Ja de kinderen verlaten gaat niet makkelijk worden. Zeker de jongste niet echt mijn grote liefde hahah.
Zaterdag bezigheid gaat in de winter wel wat uitgebreid worden door een zwangere collega ![]()
Ik ben ondertussen met een ander gezin hier aan het praten om daar als au pair aan het werk te gaan.
Het begint alweer op te schieten voor je askim weer uit het dorp weg gaat. Gelukkig valt het allemaal mee en rinkelt hij iedere avond.
@Isa leuk een reisje naar Venetië! Veel plezier daar en geniet.
Hier gaat alles goed.
Laatst een date gehad, nouja eigenlijk 2. Een was erg leuk en gezellig andere niet hahaha. Die jongen dacht dat ik wel van alles ging doen in de speeltuin op een eerste date. Nou en ik moet het niet hebben dat als ik nee zeg dat iemand het dan toch nog even probeert.
Die andere jongen woont in Istanbul weer zo ver weg maar hij is wel leuk hahahaha.
Verder begint het hier erg warm te worden merk het vooral als ik de kinderen bij de Moskee ga ophalen en we de berg weer op moeten lopen hahaha.
Fijne avond meiden.
xxx
Hey meiden!
Sorry dat ik zo afwezig ben geweest
Las veel over heimwee naar TR in heb halve heimwee naar NL…
Heeft vooral te maken met n.nare familiesituatie en dan het rotgevoel dat ik HIER zit ipv bij me familie… Me zus was hier afgelope week wat was dat heerlijk! Helaas.kregen we nog slechter nieuws van het thuisfront dus hebben samen gehuilt! We hebben ook genoten samen en zoveel lol gehad en wat gaat een week dan.snel!
En dan door alle zorgen weer aanvallen van me vermoeidheid… Het liefst wil ik dat askim niet werkt en me alleen maar knuffelt… Want daar heb ik.behoefte aan veel knuffels!
Gelukkig zijn er ook een.hoop mooie dingen die me gelukkig maken! Heb mensen naast askim om mee te praten die apen dansjes gaan doen om me vrolijk te maken of goed advies geven! Ook hele mooie verhalen van een oudere man die gelovig is en die dan verteld over god en dat brengt me ook veel kracht!
Maar energie is er weinig! Verrek me spieren steeds, veel duizelig en de constante drang om te slapen! En dan mezelf naar buiten slepen om baantjes te trekken in t zwembad of om een rondje te lopen is lastig maar het moet!
Wou even uitleggen waarom ik zo afwezig ben! Ik probeer vrolijk te blijven maar soms gooit het leven je nare klappen in.je gezicht en er is niks wat je kan doen.behalve hoop houden!
LBDS: Meid allereerst wil ik jouw een hele dikke knuffel geven! Zo te horen kan je die wel gebruiken! Zo te horen heb je te maken met moeilijke familie omstandigheden juist dan zal de afstand groter zijn dan ooit. Juist daarom vind ik het ontzettend knap hoe jij je staande probeert te houden! Je probeert te roeien met de riemen die je hebt! En meid wat ben je sterk! Weet dat je altijd je hart mag luchten meid
Enne veel sterkte! Ik denk aan je! xxx
Miloutjuhh: Hahaha mijn eerste gedachte bij het lezen van jouw update. Meid doe eens gek en ga es richting Istanbul hahaha en zie eens wat het je brengt. Klinkt natuurlijk gemakkelijker dan dat het is
Wat leuk dat je inmiddels weer wat aan het daten bent. Ik gun het jouw dat je opnieuw geluk mag vinden in de liefde! Je hebt het namelijk verdiend. Afscheid nemen van je familie zal natuurlijk wel pittig zijn. Het lijkt mij dat je juist met hun zoveel hebt meegemaakt. Maar tegelijkertijd komt er dus een nieuwe fase. Tegelijkertijd biedt dat misschien ook wel weer heel wat nieuwe mogelijkheden
Veel succes met alles enne volg je hart en je gevoel! Wat wil jij en wat heb jij nodig en hoe vind ik dat?
X-lovato: Meid ook jij even een knuffel! Welkom home meid. Het zal wel even slikken zijn voor je. Kan jij je draai weer wat vinden? De kindjes van je zus zullen wel vakantie hebben? En jij en je askim het stiekem al wat over toekomstplannen gehad?
Isafazli Meid wat lekker dat je binnenkort naar Ventië gaat en dat je er lekker naar uit kijkt! Wanneer ga je precies?
Pookie: Ja meid ik heb regelmatig je naam hier nog geschreven om te vragen hoe het met je ging, maar er kwam steeds geen reactie hahaha. Zo ben ik bv ook heel nieuwsgierig hoe het is met Vanouk en met Mutlu hahah. Meid misschien is het juist alleen maar goed dat jij alles opschrijft. Jij zegt dat je koppie zoooo vol zit, even schrijven kan soms onbewust wat ruimte geven. En juist als je het soms dan terugleest kan het soms totaal onbewust ook duidelijkheden of nieuwe inzichten geven. En ja ik denk inderdaad dat jij zo te horen echt even de ruimte voor jezelf nodig hebt. Misschien toch maar eind augustus een reisje Turkije boeken. Misschien niet om je ex op te zoeken, maar gewoon es aan het strand in alle rust je leven overdenken. Juist jezelf even letterlijk de ruimte geven, kan soms weer nieuwe inzichten geven. Misschien mis je dan wel opeens heel erg je vriend of juist niet. Maar ja om jezelf de ruimte te gunnen, daarvoor is wel moed nodig. Ik hoop, nee ik gun het je dat jij jezelf die ruimte durft te geven. Juist dan hoop ik dat het je wat rust kan geven.
**
Civciv:** Wat geweldig hoe jij omgaat met de noodgedwongen afstand tussen jouw en je askim. Net als wat je zegt, juist als het er niet is, weet je wat je mist. En wat mooi dat het gevoel wederzijds zo is!!! Nog even en jullie hebben weer alle contact mogelijkheden! Enne is al jouw huiswerk af ![]()
Update van mij:
Ja het gaat hier zijn gangetje. Op het werk is er wat vakantiestress ach ja rustig blijven en je kop niet gek laten maken is dan het beste recept. Van het warme weer van vorige week heb ik echt genoten. Wat is het toch lekker dat je om 23.00 uur nog lekker rondloopt in je hemdje en korte broek…I love it!!! ahahah
Oh ja wat mij stiekem wel wat verbaasd is dat er nog geen 1 nieuwe meid zich hier gemeld heeft! Mocht er iemand mee lezen…jullie zijn welkom hoor ![]()
Miloutjuhh hahaha aan het daten je bent goed bezig! Istanbul is mooi hoor doe us gek
Askim woont daar ook kunnen we dubbeldaten ![]()
Summie dank je voor je lieve woorden! Ik ben inderdaad bijna klaar nog 3 bladzijden met vragen! Ben een week te vroeg klaar >.<
Fijn dat je van het weer hebt genoten het leek wel vakantie in eigen land;) Wat je zegt over nieuwe meiden waar blijven ze? Maar de zomervakantie moet nog beginnen dus ik denk dat het over een paar weken wat drukker wordt. Zou in ieder geval wel leuk zijn.
Xlovato krijg je de tijd een beetje om zonder askin te erg te missen?
LBDS beterschap je hebt ook altijd wat he. Maar ze zeggen wel eens na 7 magere jaren komen de 7 vette. Hopelijk gaat het snel goed met jou maar ook met je familie.
@LBDS Even een dikke knuffel voor jou. Kan me enorm goed voorstellen dat je niet lekker in je vel zit als er iets aan de hand is in de familie en je bent zo ver weg.
Wel lekker dat je zusje even een weekje lang is geweest, de tijd vliegt dan maar hoop dat het je goed heeft gedaan.
@Summie en Civciv dat tripje naar Istanbul gaat er wel komen, en misschien al met het suikerfeest
Even afwachten wat de plannen van zijn familie zijn. En anders hoop ik voor mijn vakantie in augustus.
@Summie ja afscheid nemen word moeilijk maar omdat ik van plan ben om in Antalya te blijven zal ik nog regelmatig met ze kunnen afspreken ![]()
Die nieuwe meiden zou dat niet ook kunnen komen omdat het hier zo rustig is? Zou ook niet zo snel reageren als het niet zo actief is ergens.
Dus meiden weer lekker veel kletsen hahahah.
Miloutjuhhh dat van de rust op het forum zou kunnen kloppen…dus dan ga ik maar weer ff reageren :-p want dit deel komt ook maar moeilijk vol.
Maar meid ga jij naar Istanbul om die ene leuke Turkse meneer te ontmoeten? Vertel…hahaha
Civciv: Ooh super hé dat je huiswerk klaar is!!! Ach ja het was inderdaad bijna vakantie in NL. Gewoon het levenstempo ligt dan wat relaxter en alles gaat wat gemakkelijker…
Ook ik ben de laatste tijd aan daten. Het lijkt zo langzanerhand wel een hobby van mij te zijn haha. Ech het lijkt wel een ontdekkingsreis… .wahaha ik kom heel wat tegen…Ik was een leuke in NL wonende Turkse meneer tegen gekomen…een aantal keren elkaar gezien…maar deze meneer was onbegrijpelijk voor mij…dus maar weer verder gegaan…voor de verandering nu weer es met een NLse meneer aan het daten. Eigenlijk wel heel verrassend. Maar ja ik zeg tegenwoordig niks meer. Eerst maar es 6 dates ofzo samen overleven…en als het dan nog leuk is…zien we dan wel weer…haha