Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Ik heb Summies raad opgevolgd, eigenlijk al voordat ze het schreef. Hij had me dus geblockt en ik had er op den duur vrede mee. Het was goed. Gisteren ontblockte hij me. Maar ik wilde het niet meer. Heb tig keer geschreven dat hij me terug moest blocken. Hij deed het niet.
Ik keer terug naar Nederland. Mijn familie heeft me even daar nodig en ik zat toch niet helemaal lekker hier. Ex-askim is volledig in paniek. Zo zie je maar… je weet pas wat je hebt, als je het kwijt bent. Ik hoop dat hij zijn les geleerd heeft. Voor mij is het goed zo. Het is een enorm spannend jaar geweest vanaf juni 2014. Tijd om tot mezelf te komen

Egwene je hebt groot gelijk. Jijzelf komt op de eerste plaats. ex-askin heeft een harde les moeten leren en hij betaald nu de prijs. En als er 1 deur wordt dichtgetrokken gaat er vanzelf weer een nieuwe open. Jij komt er wel want je bent een vechter zeker weten! Ik hoop dat het nu een rustiger jaar voor je wordt en dat er een aantal puzzel stukjes op hun plaats gaan vallen. Go with the flow en zie maar waar je aanspoelt.

Summie, zie… ik luister wel naar je haha. Is het zo slecht in nederland? Heb echt geen flauw idee. Hier is het altijd 30 graden. Maar het is heel normaal om moe te zijn na vakantie. Toch weer een lange reis gehad, ander ritme.

Filiz, fijn dat met je kleine man alles in orde is! En zo te lezen red je het verder prima. Leuk wat te lezen van je.

xLovato, spannend! Dinsdag is dus de dag voor jou. en maar afwachten waar jouw askin nu terecht gaat komen.

Civciv, logisch dat je even verdrietig bent! Een maand is lang. Dan mag je echt wel even balen. Gelukkig gaat een dag altijd voorbij en die 30 in de maand ook. En ja dat zeggen ze inderdaad… als god een deur sluit, gaat ergens een raampje open. Eens kijken of ik het vinden kan.

Egwene: Meid een hele dikke knuffel!!! Wat vind ik jou dapper!! Weet je bewust of onbewust zijn sommige (Turkse) mannen in staat om je leeg te zuigen. Als je een Turkse muur tegenkomt dan telt… als je eindelijk met heel veel energie, pijn en moeite een laagje stenen hebt afgebroken…dan blijkt dat er tegelijkertijd op een andere plaats een laagje bijgebouwd is…dat kan zijn door zowel de man zijn maar ook door de omgeving, familie of vrienden…En in sommige gevallen kan je alles geven, maar als je de enige bent die echt alles geeft…dan kost de liefde uiteindelijk meer energie dan dat het je oplevert. Dat jij nu je grens hebt bereikt vind ik niet meer dan logisch. Jij hebt zoveel voor deze man gedaan, zoveel in hem geinvesteerd en zoveel van hem geaccepteerd. Hij is superstom dat hij jou laat gaan! Oh echt ik mocht willen dat een man zo voor mij zou vechten…Maar ik krijg het gevoel wat ik destijds zelf ook had. Dit gevecht kan je niet winnen. Meid jij verdiend een man die jou gelukkig maakt, iemand die naast je staat ipv iemand die je toch steeds weer moeilijkheden bezorgd. Maar begrijp ik het trouwens goed dat jij nu terugkomt naar Nederland? Oh ja het weer…het lijkt hier wel herfst ipv zomer…ik denk dat dat wel genoeg zegt :wink:

Filiz: Meid wat heb ik er een respect voor hoe jij probeert om hier je leven weer op te bouwen. En natuurlijk kan ik begrijpen dat het soms heel lastig is. Jij had ook graag gewild dat het anders was gegaan! Wel fijn dat je mannetje het goed oppakt. Hoe oud is ie? En dat jij heimwee hebt is in mijn ogen logisch…ik heb het zelfs al haha. Mijn werk bevalt me erg goed! Elke dag is een uitdaging en nooit is 1 dag hetzelfde, dus veel variatie. Nu nog vast 1 extra dag erbij krijgen en dan zou het helemaal perfect zijn. Maar nogmaals meid mijn respect voor jou! Pas goed op jezelf!

Civciv: Oooh meid jij mag natuurlijk even klagen. En sorry hoor maar ik vind dat hij toch wel 1x per week even een internetcafe voor je mag opzoeken! Als dat is wat jij nodig hebt, geef dat vooral bij hem aan. Als jou askim dat zou aangeven dat hij dat nodig heeft dan zou jij daar ook je best voor doen!!! En wees eerlijk wat is er mis mee dat jij zegt ik heb je nodig? Kom op hij mag echt wel iets voor je over hebben hoor! En meid weet dat jij altijd je hart mag luchten!!! :wink:

X-lovato: Oooh meid jij maakt mij stiekem heel erg jaloers…ik wil met je mee naar Turkije haha…Wat heerlijk zeg dat je dinsdag lekker gaat. Dus jouw askim heeft ontslag genomen…hopen dat hij toch snel een andere baan vind…En ja voor jullie hoop ik gewoon dat jullie een geweldige tijd mogen hebben! Meid geniet er van!!!

1 like

Summie dat klopt ook hoor dat heb ik hem ook gezegd. En hij vindt het ook niet leuk. Maar zo makkelijk komt hij daar die berg niet af en ook niet op er rijden niet veel busjes. We hebben afgesproken dat hij me elke avond voor het slapen gaan even belt en wanneer hij de kans krijgt om naar de stad te gaan zal hij daar ook een internetcafe opzoeken.
Hij had niet veel zin om te gaan maar van zijn ma moest hij mee. Hij heeft nog geen werk en dan zou hij alle vaste lasten moeten betalen zolang pa en ma weg zijn en dat kan hij niet. Maar ik weet hoe hij zich voelt in het dorp, de schone lucht, het verse eten, de rust dat doet hem zo ontzettend goed. En hij zal me net zo hard missen als ik hem dat scheelt :wink: Ach die maand is ook zo om en dan zie ik hem weer elke dag. En gelukkig zijn jullie er ook nog om me een peptalk te geven :wink:

@civciv natuurlijk mag jij ook even ‘klagen’! En ik vind niet dat je echt klaagt ofzo hoor, heel begrijpelijk dat je hem gaat missen nu je hem niet elke dag dag kan zien,dit is toch iets wat je gewend bent, ik hoop dat die dan toch 1x per week naar het internetcafe kan zodat je hem toch even kan zien! En verder hoop ik dat voor jou de dagen voorbij vliegen!

@egwene dikke knuffel meid! Maar ik vind het super dat je voor jezelf hebt gekozen! Je hebt er zo voor gevochten en idd hij merkt nu pas wat die laat lopen, ik hoop voor je dat je straks als je weer terug bent even lekker de tijd voor jezelf hebt en dat je het een plekje kan geven! Maar jij bent een sterke meid dus dit gaat vast allemaal goedkomen!! Jaa morgen is het zo ver! Idd maar even afwachten wat askim nou voor Een werk gaat doen.

@summie je mag wel met me mee naar Turkije hoor Haha! Jaa hij heeft ontslag genomen, alleen is z’n broer het er niet zo mee eens dus ik ben benieuwd hoe het dalijk is als ik daar ben, dankjewel meid ik hoop ook dat we samen een super tijd hebben! En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte hihi

Vandaag druk dagje met nog de laatste dingetjes regelen enzo en dan morgen eindelijk weer bij askim! De stress begint nu echt toe te slaan Haha maar als ik der morgen ben dan is dit gelukkig ook meteen over! Geen idee hoe het nu met het werk van askim zit, z’n broer is het der niet zo mee eens dat die daar niet meer wilt werken maar dit had ik al wel verwacht… Maar we zullen zien.

Fijne dag meiden! Xx

1 like

@egwene, wat een dapper en moeilijk besluit! Niemand kan in ieder geval zeggen dat je het niet hebt geprobeerd.
Ga naar je familie, kom tot rust en dan komt alles wel weer op z’n pootjes terecht. Wanneer ga je terug, of ben je al terug??

@xlovato, hele goede reis meid en heel veel plezier!! Hoelang ga je blijven???

@civciv, ah dat is moeilijk zeg! Je mag altijd hier je hart luchten he!

1 like

Summie: dank voor je knuffel! Zoals je zelf al zegt, ik heb heel veel voor hem gedaan en hij heeft dat veel te laat pas ingezien. Het was een onmogelijk gevecht en na die laatste ruzie was iets kapot. Door zijn week block had ik tijd om tot mezelf te komen en in te zien dat het stoppen moest. Zijn eigen fout. Ik keer inderdaad terug naar Nederland. Omstandigheden hier en thuis zijn wat veranderd. En ikzelf ook.

xLovato: ook jij bedankt! Tijd heelt alle wonden, zeggen ze. Dus met mij komt het ook wel goed. Goede reis en veel plezier!

LadySide: Haha nee… heb alles geprobeerd en gedaan wat mogelijk was. Nu is het genoeg geweest. Hij zal altijd een deel van mij blijven, maar niet meer dan dat. Waarschijnlijk mag ik pas 3 juli naar huis… contractuele rotzooi. Had graag dit weekend al gegaan, omdat mijn gebied vanaf dat moment overgenomen wordt door een ander meisje, ik zelf geen auto heb en dus eigenlijk hier niks meer te zoeken heb.

Xlovato iyi yolculuk!!! een hele fijne reis en heel veel plezier met askin! Blaas een beetje zon naar ons ok?

Egwene dit is een levensles voor je geweest. Een hele harde maar je bent er wel door gegroeid. Dat besef je nu misschien nog niet maar straks zie je hoe sterk je bent. Alles gebeurt met een reden. Ex askin was achteraf een opstapje, je hebt veel geleerd door de situatie met hem, je hebt veel geleerd van je avonturen in Turkije want meid wat heb ik een respect voor je. En niet alleen in Turkije je bent ook in italie geweest toch? En dit alles neem je mee de toekomst in en ik weet zeker dat er op een dag een geweldige man op je pad komt die jou verdient.

Dag meiden allemaal,

Xlovato goeie reis!!! Geniet met volle teugen! Fijn dat je familie evt er ook zal zijn!

Egwene superknuffel voor jou! Jammer dat het zo moest lopen, ik hoop dat je het venstertje vlug vindt.Goeie terugreis!

Summie: fijn dat je een goeie reis hebt gehad, wat kan je het mooi verwoorden, jij schrijft alles zo mooi op wat zo typisch is aan turkije.

Tamara: jammer dat de reis er al terug opzit, heb leuke foto’s zien passeren! Ik hoop dat het lukt voor hou om het suikerfeest mee te maken!

Civciv: knuffel meid, een maand is lang, geen sorry voor je egomoment! Ik hoop dat je hem toch geregeld hoort.

Ladyside: 11 weekjes… Blij dat je je goed voelt! Je ziet er ook goed uit!

Miloutjuuh blij van je nog eens te zien passeren, hoe gaat het ondertussen met dat ene familielid? Heb idd ook hele leuke fotos zien passeren;)

Lbdss hoe is het nog met je voet? Hoop dat je een leuke tijd hebt in alanya

Deniz fijn van je nog eens te zien passeren, wanneer ga jij terug? :wink:

Filiz knuffel meid, altijd heel moeilijk om een hoofdstuk af te sluiten…

Delalie hoe is het nog met jou? Heb al een tijdje niks meer zien passeren, alles goed?

Littleone: hoe is het nog met jullie? En met de kleine? Lukt het een beetje om te gaan werken? Knuffel meid!!

Turkijelover: hoe is het nog met jou?

Ook de rest van de meiden vele grtjes en knuffels!!!

Hier alles goed, geraak hier moelijk om te reageren.
Reisje lag wat in de lijn van de verwachtingen!

Fijne dag nog allemaal en ramadan mubarak

1 like

Hallo meiden,

Sorry voor m’n late reactie. Ik heb nog niet helemaal alles kunnen bijlezen, maar dit zal ik morgen even doen om fatsoenlijk te kunnen reageren…
Maar even gauw voor de lieve meiden die het vroegen…:slight_smile:
Het gaat heel goed met mij hoor. Verliefd en getrouwd…jawelll en heel gelukkig! :smiley:
Ik heb al geboekt voor 17 juli tot 31 juli. Ik ga een weekje naar verschillende plekken zoals Pamukkale, Kapadokya, alanya, Antalya en tweede week een weekje relaxen in een vakantieoord in Bodrum.
En ergens aan het begin suikerfeest vieren geloof ik (heb niet gevast hoor)
Wie gaan er nog meer in juli?

xXx

Wauwwww Deniz kizi wat een vooruitzicht!!! Heel veel plezier met je city ge-hop :wink: gaaf man! Wordt al helemaal hyper voor jou :wink:

heey meıden

even een update, hıer gaat alles goed heb gısteren een lekkere rustıge vlucht gehad het vlıegtuıg zat nıet helemaal vol dus lekker veel ruımte hıhı.
wel wat vertragıng gehad, het ıs hıer weer super het voelt meteen weer zo vertrouwd met askım, hıj ıs tot vrıjdag zeker vrıj dus nu hebben we lekker veel tıjd samen. vandaag hebben we gepıcknıckt bıj de watervallen van manavgat lekker een dagje samen. hıj wılt weer ın een hotel gaan werken maar het ıs even afwachten wanneer dıe kan begınnen. ık lees wel met jullıe mee maar ık heb nıet zo heel veel tıjd om te reageren hıhı.

fıjne avond meıden xx

hıhı toch nog even de kans om te reageren, askım ıs even bıj de kapper haha en ık ın het ınternetcafe

@ladyside dankjewel meıd ık ga 2 weekjes!

@egwene dankjewel! ıdd heelt alle wonden, neem even lekker de tıjd voor jezelf meıd der ıs zo veel gebeurd dıkke knuffel!

@civciv dankjewel hıhı ık zal proberen om een beetje zon naar jullıe te blazen haha

@isafazli dankjewel meıd mıjn famılıe komt wss vrıjdag! fıjn dat alles goed gaat met jou en het reısje gıng dus de goede kant op?

@denizkizi fıjn om te lezen dat het super met jullıe gaat en wat een leuke vooruıtzıcht meıd!

Egwene: Meid ik had je baan wel over willen nemen haha. Nee geintje. Meid het afgelopen jaar is er veel op je pad gekomen. Op sommige momenten heb ik echt versteld gestaan van hoe veel jij kan incasseren en hoeveel doorzettingsvermogen jij hebt! Tegelijkertijd vind ik ook dat je soms te veel hebt geaccepteerd. Juist daarom vind ik het knap dat jij nu voor jezelf kiest! En ja meid het is voor nu wel ff genoeg geweest. Ik hoop dat je in Nederland lekker bij je familie weer wat rust mag vinden! Ik hoop alleen dat de familie omstandigheden niet een heftig iets is. Meid pas goed op jezelf! Je bent een kanjer! Enne je mag trots op jezelf zijn…moet jij es zien wat jij het afgelopen jaar hebt doorstaan. Veel levenservaring opgedaan meid :wink:

Xlovato: Oooooh meid wat klinkt dat goed. Haha misschien stiekem nu wel helemaal niet zo erg dat je askim even geen werk heeft… alhoewel ik hoop dat hij snel weer iets vind. Jouw familie gaat verblijven in een hotel? Hebben zij je askim al eens eerder gezien? Veel plezier meid!! Enne genietuhhhhh :wink:

Civciv: Meid even een dikke knuffel. Jij mag natuurlijk ook net als iedereen jou hart luchten :wink: Heb je het inmiddels wat een plekje kunnen geven? Wel fijn dat er elke dag dus waarschijnlijk een teken van leven is. Meid ik hoop dat je lekker veel afleiding vind zodat die weken snel weer voorbij zijn.

Isafazli: Meid hoe is het? Ik maak me eigenlijk wat zorgen om je…je bent wat stilletjes en we hebben eigenlijk ook niks over het weerzien met je askim gehoord…Ik hoop dat ik het mis heb en dat je het gewoon druk hebt met allerlei dingen…als jij je hart wilt luchten…weet dat je welkom bent…

Deniz Kizi: Wooww inmiddels dus officieel getrouwd! Gefeliciteerd meid en dat jullie maar een heel liefdevol en gelukkig leven mogen hebben! Ooohhhh en maak ons even jaloers met je rondreisje! Is het jullie huwelijksreis? Ik wil ook!!! Haha voel me bijna een stampende kleuter hahaha.

Oooohhhh eindelijk is het zonnetje hier…voor hoe lang is natuurlijk de vraag…maar nu was ik vandaag ook nog es vrij…tsja dan moet je er ff extra van genieten hihi…effe heerlijk de stad onveilig gemaakt, nieuwe schoentjes gekocht en een terrasje gepikt… I love it…hihi

Xlovato bedankt he, de zon is al aangekomen;)

Summie dank je wel! Nieuwe schoenen kopen is altijd leuk en dan met zon erbij en een terrasje, heerlijk!
Ik heb het wel een plekje kunnen geven maar ik tel de dagen evengoed af. Elke avond denk ik yes, weer een dag om. Gelukkig kan ik me wel bezig houden ik heb met mezelf afgesproken dat ik al mijn schoolwerk voor september nu in deze maand af ga maken dus dan heb ik het druk genoeg. En askim’s zus houdt me ook up to date we kunnen elkaar steunen want zij mist haar pa, ma en broer ook. Komt goed allemaal!

@summie het is idd wel even heerlijk dat die nu geen werk heeft nu hebben we gelukkig veel tijd samen! Mijn zussen en m’n nichtje en neefje verblijven in een hotel in alanya en morgen ga ik die kant op samen met askim! Hij heeft ze wel allemaal al een keer gezien, mijn nichtje en neefje ook maar toen waren ze een stuk kleiner hihi, m’n nichtje vind het helemaal leuk dat ze haar ‘oom’ kan ontmoeten Haha ze heeft hem wel eens gezien maar toen was ze nog zo klein, genieten doe ik zeker!! Hihi Ooh jij dus ook genoten van het weer in nl, en nieuwe schoenen gekocht leuk meid!!

@civciv Haha dan heb ik de zon toch de goede kant opgeblazen hihi, fijn dat het al wel een plekje hebt kunnen geven En dat je je nu even concentreert op dingen voor school dat houd je idd wel lekker bezig! Leuk dat z’n zus je up to date houd en fijn dat jullie elkaar kunnen steunen!

Hier gaat alles goed! Ben heerlijk aan het genieten met askim die nu vrij is dus lekker veel samen! Hij gaat aankomende week voor werk kijken dus tot die tijd samen genieten van de tijd die we nu samen hebben, al veel leuke dingen gedaan samen naar t strand een dagje manavgat en samen picknicken in sorgun en manavgat enz, morgen lekker een dagje naar mijn familie die zijn sinds gisteren in Turkije, vooral m’n nichtje vind het helemaal geweldig dat ze askim kan zien hihi, ze belde gisteren al op om even hallo tegen askim te zeggen en dat ze van haar ‘oom’ houd Haha super lief, gisteren was z’n neef een avond je bij ons was wel leuk alleen op zulke momenten denk ik had ik maar wat beter Turks geleerd Haha dus als ik straks in nl ben ga ik denk ik maar weer eens beginnen en een cursus bestellen Haha! Verder hebben we veel gepraat en als alles gaat lukken wilt die deze winter echt komen naar nl hij wil mijn familie ook graag ontmoeten en zien hoe het in Nederland is en waar ik woon enzo maar dat zien we tegen die tijd Wel! Word alleen wel gek van alle muggen hier Haha ik zit helemaal onder, in Nederland word ik gelukkig bijna nooit gestoken maar hier pff denk dat de Turkse mugjes van mij houden Haha [emoji23]

Hoe is het met iedereen? Hihi

Fijne avond meiden xx

Grrr meiden…ik heb t 'm weer geflikt!

Eerst en vooral, ik hoop dat alles goed gaat met jullie? Een paar meiden ken ik nog van vroeger maar er zijn er toch ook een paar nieuwe denk ik?

Ik heb dagen getwijfeld of ik hier iets zou schrijven of niet maar…mijn hart wint het van mijn hoofd. Al is het maar zo dat jullie me een schop onder m’n kont kunnen geven! Heb ook een aantal pagina’s terug gelezen en toen summie en Tamara het over “een turks avontuur” hadden en ze dat zeker in overweging zouden nemen als ze jonger zouden zijn kreeg ik weer kriebels in mijn buik.

Even in het kort: ik heb ex askim in 2011 ontmoet, we hebben 2 jaar een relatie gehad en van die 2 jaar heb ik anderhalf jaar in Mersin gewoond. Veel ups en downs en uiteindelijk was ik er klaar mee…In mei 2013 heb ik hem een heel lange e-mail gestuurd, het was gedaan, in juli toch nog 1 week terug gegaan met mijn moeder omdat ik hem zo hard miste en uiteindelijk opnieuw alles rozengeur en manenschijn. Allebei helemaal enthousiast, ik keek naar appartementjes in België etc etc. Tot ik dus een groepje oude vrienden tegen kwam en ik simpelweg mijn interesse weer verloor…dit terwijl ex askim helemaal veranderd was en ik tot op de dag van vandaag niet echt weet wat me bezielde…het kon gewoon allemaal zo gemakkelijk gaan en ik maakte heel mijn leven zo moeilijk…in november 2013 een laatste keer naar Istanbul gegaan en ik was er helemaal klaar mee. Min of meer als vrienden uit elkaar gegaan.

In februari 2014 een nieuwe man leren kennen hier in België. Heel lief, een super relatie heel veel leuke dingen gedaan, leuke reizen gemaakt, maar mijn liefde voor Turkije blijft sterk aanwezig. Ondertussen op vlak van vriendschap ook ups en downs met ex askim. De ene keer wil hij m’n beste vriend zijn en de andere keer ben ik een paar weken/maanden geblokt. Maakt mij niet uit ik wil dat hij gelukkig is, hij verdient al het geluk op de wereld ik zal steeds om ex askim blijven geven. Mijn liefde voor Turkije overwint dus in november vertrekken vriendlief en ik voor een citytrip…ahh het voelt als thuiskomen!

In februari 2015 gaan we samen wonen en in maart 2015 boek ik perongeluk een reis naar Bodrum met vriendlief. hahah echt, het was perongeluk! We wouden eigenlijk nog een beetje verder kijken maar het staat vast, vriendlief en ik gaan in juni 10 dagen naar Torba…de plek waar tussen mij en ex askim alles begonnen is, de plek waarvan ik het meeste hou op deze wereld, tevens ook de plek waar mijn familie en ik al kwamen sinds 2008. ik ben mega enthousiast! Kan niet wachten om te vertrekken, loop helemaal te stuiteren. (Ex askim werkt trouwens niet meer daar) En moeder en enkele vriendinnen die vragen of ik het niet moeilijk ga hebben verklaar ik als gek. Ik was er echt van overtuigd dat ik het niet moeilijk ging hebben.

Tussen maart en juni zijn ex askim en ik de hele tijd vrienden geweest. Hij is een schat van een man, is oprecht gelukkig voor vriendlief en mij. Ik ben blij dat ik hem enkele levenslessen heb bijgebracht en dat hij opgegroeid is tot de man die hij is geworden. Met vriendlief gaat het op en neer. Onze relatie staat zwaar onder druk door zijn familie die absoluut tegen mij is, die mij liever dood als levend zou hebben…daarbovenop komt dat ik vind dat vriendlief er niet genoeg tegen vecht. Maar we blijven wel verliefd hoor.

Het is eindelijk tijd om naar Bodrum te vertrekken. Ik kom aan in het hotel en ik krijg een klap in mijn gezicht. ik heb het sinds die eerste dag daar ZO moeilijk.

Ik stop met schrijven want ik weet niet waar ik met dit verhaal naar toe wil. Ik weet dat jullie weten wat ik bedoel. Om heel eerlijk te zijn zou ik het liefst morgen ontslag nemen op het werk, al mijn contracten opzeggen en vertrekken naar Turkije om daar mijn leven op te bouwen :frowning: (En zonder dat ik ook maar rekening zou moeten houden met één ding of één persoon.)zelfs niet persee met ex askim, zolang ik maar in Turkije kan zijn. Al dwalen mijn gedachten ook vaak af naar hoe mooi het allemaal had kunnen zijn :frowning:
Hoe ondankbaar kan een mens zijn. Ik heb eindelijk alles waar ik van droom: een goede man, een job, een auto, een appartement. En net nu, nu flik ik het hem om weer helemaal verliefd te worden op Turkije. Ik zit zo zo zo vast. Ik ben emotioneel kapot en ik heb niemand waar tegen ik het DURF te zeggen. Turkije is mijn thuis :frowning: En ik besef nu dat het heel dom was om me daar tegen te verzetten. Ik wou gewoon alles wat niet turkije was en niet ex askim. Ik heb het zo goed nu pfff…En toch…Ik heb geen fut meer om heel mijn verhaal na te lezen dus ga het gewoon met een bang hart posten…
dankje alvast aan degene die het hebben gelezen!

Pookie welkom terug hier! Als ik zo tussen de regels door lees ben je eigenlijk nog niet helemaal klaar met ex-askin. En het precies alles andersom doen zie ik als een vorm van wegrennen, om dat stukje maar niet meer onder ogen te hoeven zien. En dan kom je in Turkije en bam! daar MOET je het weer onder ogen zien. Jouw verhaal in Turkije is duidelijk nog niet klaar en ik heb de indruk het verhaal met ex-askin ook nog niet. Meid als dat je lot is ga er dan voor. Wie niet waagt wie niet wint en je ziet wel waar het schip strandt.