Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

@littleone, het is idd heel erg rustig! Denk toch dat al die relatiebreuken invloed hebben op de gezellige gesprekjes jammer genoeg!
Aaaah wat gaat dat ff moeilijk worden denk ik om weer aan het werk te gaan.
Gaat alles goed met jullie en jullie prinsje?
Hier gaat het ook nog allemaal goed hoor, mag niet klagen :slight_smile:

@egwene, spannend!!! Maar wat fijn dat je zaterdag al vertrekt! Zij regelen huisvesting voor je? Hoop dat je deze keer de gehele periode kunt blijven, het is je ontzettend gegund!
Geniet ook een beetje voor mij en alle andere Side meisjes hier :wink:

Dag meiden allemaal
Internet is niet zo goed hier, het gaat in vlagen

Littleone ooo dat zal lastig zijn om weer te gaan werken, knuffel meid!!! Wat doe je met de kleine?

Egwene veel succes op je nieuwe job en hoop idd dat je wat langer kan blijven!! Geniet ervan! Veel succes ook met je askin

Ladyside blij te lezen dat met je blobke alles goed gaat en met jou natuurlijk ook

Vele grtjes verder allemaal!!

Hoi meiden, sorry dat ik al een tijdje niks heb laten horen! Werk tsja… T is een ramp! Heb natuurlijk lichamelijke beperkingen, geen rijbewijs en geen turks paspoort en veel hotels kunnen geen visums betale

• Updated - - -

What the… Post maar me halve bericht!
Maar veel hotels kunne geen visums betalen wegens gebrek aan russen… Bhleeeeee

Nu een weekje in NL voor me familie, wat slecht nieuws gehad van een familielid wat de hele familie even in shock bracht dus ik wou even thuis zijn! Nu tot dinsdag in NL!
Heb delali gezien (als dat haar forumnaam was jaa toch?!) heeeeel gezellig hihi en nu komt egwene ons ook gezelschap houden dus side zet je schrap hoor :wink:

Ik ben op t moment even erg druk met mezelf en me familie… Heb daar even tijd voor nodig! Werk… Tsja kzie t nie meer zonnig in dat dat gaat lukken… Ach heb een nieuwe hobby gevonden dus hou mezelf wel bezig :slight_smile: en ga misschien bij askims werk partyfotos maken voor slideshows, fb etc! Dat zal dan af en toe random zijn onbetaald maar wel leuk :slight_smile:

Nu even genieten allemaal van de zon want die heb ik speciaal uit turkije mee genomen voor jullie in me koffer lief he :slight_smile:

Inderdaad rustig hier…

Egwene: Super dat je weer een job in Turkije hebt gevonden. Veel succes!!!

LadySide: Aaah meid wat had ik het jou ook gegund dat jij even je koppie kon laten zien in Side. Dat je even de sfeer kon voelen van het Turkse leven.

Littleone: Meid ik begrijp dat het even slikken zal zijn om aan het werk te gaan. Hoe gaat het verder met jullie? Sterkte!

LBDS: Dat klinkt heftig meid. Fijn dat je nu even bij je familie kunt zijn. Veel sterkte en ik blijf toch voor je duimen en hopen dat je nog iets van een job vind. Wat je zegt over de Russen ook daarover hoor ik hier verhalen. Enne bedankt hè dat je de zon meegenomen hebt naar NL. Want het weer is hier niet echt op zijn Turks wat ik gewend ben haha. Bij aankomst zelfs regen gehad, overdag toch soms best wel flink bewolkt en 's avonds toch best wel fris. Meid veel sterkte met alles.

Isafazli: Meid ik zie regelmatig foto’s voorbij komen. Ik ben heeeeeel benieuwd hoe het met jullie gaat? Krijg je voor jezelf wat duidelijkheid? Ik zag in elk geval geen gips meer dus hij gaat binnenkort ook weer aan t werk? Pas goed op jezelf meid!!!

Zal ik es ff een update hier plaatsen vanuit Turkije :slight_smile: Oooh ik klink nu heel erg en ik schaam me er bijna voor…Ik zit bewust dit keer in een ander gebied. Het leek me niet verstandig om ex-askim tegen te komen. Waar ik nu ben is echt een gigantisch groot hotelcomplex met bijna 900hotelkamers. Heel mooi en het is ook geweldig hoor. Maar ik moest eerst echt ff mijn draai vinden en wennen. Ik had stiekem best wel heimwee naar het fijne gevoel (ook al is t de vraag natuurlijk of t nu nog zo zou voelen) alle bekenden en de sfeer van het hotel waar ik de laatste jaren ben geweest…Ooohhh wat klink ik toch verschrikkelijk ondankbaar…sorry… Verder is het hier heerlijk hoor hahaha.

Even vlug een berıchtje vanuit istanbul, summie aub meid amuseer en have fuuuun!!!

Isa thanks meid komt goed hoor :wink:

Günaydın meiden

Summie
Dat gevoel ken ik hoor…Dit is ook weer de 1ste x “vakantie” voor mij zonder askim in een hotel Etc moest ff me draai vinden en was niet te genieten haha maar nu gaat het weer goed…ik ben dr door
Hoe is het verdrr daar? Ben je alleen of met anderen

Isafazli
Hoe was je tijd met je askim? Zag allenaal foto’s leuk hoor

Hier gaat het goed…heerlijk weer nu wat bewolkt en lekker veel aan het strand…begin van de week markten en kasteel bezocht en dat is genoeg haha ben niet zo van het dingen doen
Nog Ff 4 dagen volop genieten
Fijne dag allen

Ladyside, ja ze regelen accomodatie voor me. Ik kom in een turks huisje te zitten met een collega. Wel allebei een eigen bad- en slaapkamer. En zal zeker proberen te genieten haha

Isa, dank je wel! Hoop idd dat ik de hele periode kan doen zonder pech etc. Het zat me tot nu toe niet mee met buitenlandse avonturen.

LBDS, tot snel!! :wink:

Summie, dank je! Jij nog lekker genieten van je vakantie. Natuurlijk is het nu anders, maar ik hoop dat het je nog lukt om daar ook van te genieten.

Vandaag vertrek ik. Voelt altijd gek van te voren. Toch weer je veilige omgeving achterlaten… waarom doe ik dit mezelf aan?? Maar waarschijnlijk zeg ik over 2 weken dat ik het naar mn zin in heb haha. Komt allemaal goed! Zo niet, dan heb ik 2 meiden van dit forum daar zitten om gezellig wat mee te drinken of eten. Daar heb ik sowieso zin in.

Egwene ik wens je een hele goed reis en veel geluk in Turkije. Nu moet het toch allemaal lukken hoor! :wink:

Tamara en Summie ik vind het knap van jullie heel sterk om weer naar dat prachtige land te gaan waar toch nog zoveel herinneringen aan zitten. Ik weet niet of ik het zou kunnen.

Groetjes aan iedereen!

2 likes

Egwene safe trip!

@summie, aaah jij bent daar ook gewoon!! Was alweer vergeten dat je rond deze tijd heen zou gaan. Je bent toch nog niet weer terug in NL?
Gaat het ondertussen al iets beter met je dubbele gevoelens?? Ben je alleen of gezellig met iemand samen??

@tamara, zie fijne foto’s van jou en vriendinnetje voorbijkomen. Gaat het daar ook goed?? Geniet je volop? Hoelang duurt je vakantie nog??

@egwene, jij ook veilig aangekomen zag ik én gelijk al leuke tripjes gemaakt!
Heb je een leuke huisgenoot?? Wel fijn dat je een eigen bad-slaapkamer hebt! Niet zulke dingen als de vorige keer dus!
Ik hoop dat je een heerlijke tijd hebt daar!

Goedemorgen

Ladyside
Het gaat aardig goed laten we het daar maar ophouden :wink:
Het begin was best moeilijk maar later ging het prima… tis echt heerlijk hier en wil niet naar huisssss… vanavond om 19.15 worden we gehaald en we vliegen om 22.10… t ging veelste snel gelukkig heb ik nog 2 vakanties voor de boeg…Oohh wat klinkt dat vervelend hihi
In juli naar de familie een lang weekend ivbm suikerfeest en in aug weer naar turkije​:heart_eyes::heart_eyes:
Donderdag weer werken en het gewone leven op pakken heb de zon in de koffer gestopt haha

Hoe is het met jou? En je wondertje?
Hoelang moet je nog?

Summie
Hoe is het met jou?
Vermaak je je

Fijne dag meiden ik ga nog Ff genieten

Whaaa!! In augustus alweer??? Waar gaat de reis dan naar toe, weer Alanya??
En wat leuk dat je voor het suikerfeest naar je familie gaat.
Geniet nog even van je laatste dag meis!

Hier gaat het z’n gangetje, wondertje doet het goed :slight_smile: zijn mama af en toe wat minder door het alleen zijn… Maar dat komt ook wel weer goed. Ik geniet volop van het getrappel in mijn buik.
Nog zo’n 13 week te gaan :slight_smile:

Tamara geniet van je laatste dagje ginder, goeie terugreis!!!

Rest van de meiden knuffel

Ladyside
Jaaa alweer😨 waar in turkije weten we nog niet laat me zusje kiezen haha Alanya mag van mij nog best een x haha
Ergggggg…:astonished:

Oohh jeetje dat gaat snel zeg…lijkt me erg bijzonder…
Hoe is het contact met vaders?
Geniet er maar lekker van meid

Isafazli
Dank je wel meid…
Hoe is jou reisje gegaan?

Tamara geniet van je laatste dag maar aan de foto’s te zien gaat dat jullie goed af :wink:
Kom veilig weer thuis!

@littleoonne zal idd wel even wennen zijn als je dalijk weer aan het werk gaat, verder alles goed met jullie en de kleine man?

@egwene super dat je weer een baan hebt gevonden in Side! Hoop dat je het snel naar je zin hebt daar! Veel plezier meid.

@isafazli hoe heb je het gehad in Turkije meid? Al wat meer duidelijkheid? Zag wel leuke foto’s voorbij komen! Hoop dat je het naar je zin hebt gehad!!

@LBDS ik hoop dat je ondanks alles toch even hebt genoten hier in nl, balen dat je nog geen baan hebt gevonden hoop dat het toch nog wel lukt, wel super leuk dat je foto’s gaat maken voor slideshows enzo!

@summie hoe is het nu met jou meid? Toch je draai een beetje kunnen vinden? Is natuurlijk wel even wennen en een raar gevoel zo zonder ex askim en in een ander gebied maar hoop dat je het toch naar je zin hebt!

@tamara geniet nog even van de laatste paar uurtjes! Zo te zien heb je een heerlijke vakantie gehad! Zag leuke foto’s voorbij komen! Kei leuk dat je met het Suikerfeest naar je familie gaat! En in augustus weer naar Turkije! Heerlijk meid! Je hebt weer leuke vooruitzichten!!

Hoe is het met de rest van de meiden!?

Hier gaat alles goed, over 2 weekjes mag ik weer naar askim! Ben de dagen al aan het aftellen hihi en al vast wat kleine dingen regelen! Askim is wel druk met werken maar we spreken elkaar sowieso elke dag!

Fijne dag allemaal! X

Ben inderdaad weer in Side. Tot nu toe ben ik heel druk geweest. De weg vinden vind ik nog heel lastig. Maar moet het eens rustig gaan bekijken als ik mijn eigen autootje heb. ‘Mijn’ turkse jongen is blij dat ik er weer ben. Heb hem nog niet kunnen zien. Dat wordt waarschijnlijk pas zondag, omdat ik vrij ben in de avond en hij op dit moment dan just werkt. Op mijn vrije dag moet het dus lukken! Ik ben heel benieuwd of ik hem daadwerkelijk ga zien.
Het huisje waar ik in zit deel ik met een collega. Het is prima. Warm water en een prima bed. Eten doen we hier nauwelijks, meestal ergens in een hotel. Vanavond moeten we wel wat regelen. Even kijken of ik in de buurt een hapje kan krijgen. Tot nu toe dus prima, maar moet toch wel wennen weer en veel leren

Hey meiden

Allereerst heel erg bedankt voor jullie liefdevolle begrip!!!

Egwene: Meid hoe is ie? Hoe gaat het leven in Turkije? Uuuh begrijp ik het goed zijn jij en je askim weer samen? Zo ja…wow bijzonder stel zijn jullie! Meid ik hoop dat jij je lekker gelukkig voelt en geniet van het Turkse avontuur!

X-lovato: Met mij is alles goed hoor…behalve dat ik weer thuis ben haha. Oh meid nog even en dan mag jij naar Turkije. Heb je al gezonde kriebels? Hoe lang ga je eigenlijk?

Civciv: Meid thanks voor je hele lieve woorden. Hoe is het met jou? Ben je weer helemaal beter?

LadySide: Op FB zag ik leuke foto’s voorbij komen. Je ziet er goed uit en ja blob…wordt vast een lekkere spetter :wink: Hoe is het verder meid? Kan je het allemaal wat redden? Ik vind je ongelofelijk dapper maar kan indenken dat het soms ook lastig, heftig of confronterend voor je is. Meid een dikke knuffel…

Tamara: Leuk om te lezen dat jij ondanks alles toch een heerlijke vakantie hebt gehad. Heb regelmatig ff aan je gedacht en vond het leuk om dagelijks je updates te lezen hihi. Hahaha en dus alweer plannen om terug te gaan…mag ik mee?? Hahaha

Isafazli: Meid hoe is ie? Hoe is jouw tripje naar je askim geweest? Ik heb er volgens mij nog niet echt iets over gelezen. Heb je er een positief gevoel er aan over gehouden of nog steeds twijfels en onduidelijkheden?

@ misschien een meelezer Als je dit leest weet je het vast dat ik het nu over jou heb. Ik heb je ontmoet in Kemer. Jij had het heel erg leuk met een Turkse man. Ik heb je verteld over dit forum. Eigenlijk ben ik benieuwd of je meeleest en zo ja hoe het met je gaat?

Update van mij:
Ik ben weer terug van vakantie. Dit was toch echt een hele andere vakantie. Maar mijn liefde voor Turkije is er gelukkig nog steeds :slight_smile:

Het weer had wel iets beter gekund. Voor de tijd van het jaar was het best wel fris, veel bewolking en meerdere dagen een buitje of onweer gehad. Maar verder heb ik echt een heerlijke tijd gehad.

Wat betreft de Turkse mannen. Tsja ik heb er nog steeds een zwak voor. Een aantal heren hebben flink hun best gedaan om te flirten. Een beetje flirten is niks mis mee, aandacht krijgen geeft toch wel een fijn gevoel maar ik had me duidelijk voorgenomen geen gedoe of gesodemieter (en jaaaa het is me gelukt om niet te verliefd te worden in Turkije haha) Had de NLse man maar wat meer charmes haha. Tegelijkertijd ook weer dingen gezien waarvan ik denk jasses wat lopen er walgelijke rotte appels rond…bij eentje kreeg ik de mogelijkheid en die heb ik letterlijk geconfronteerd met zijn gedrag of hij er wat van leert weet ik niet…maar het voelde wel ff goed haha…maar ja rotte appels heb je natuurlijk overal…

En nu terug in Nederland best wel bizar opnieuw moet ik toch effe mijn draai weer vinden en heb ik heimwee. Dit keer niet naar een man maar ik denk naar de warmte en het land zelf. Was ik een aantal jaren jonger geweest dan denk ik dat ik had geprobeerd om voor een Turks avontuur te gaan. Om te ervaren hoe het is om te leven en werken in het land waar ik zo’n liefde voor voel. Maar ja gezien mijn leeftijd denk ik dat ik mijn aandacht moet besteden om mij hier echt lekker goed te settellen…en dan maar regelmatig ff vakantie in Turkije vieren ofzo hahaha

Oohh Summie meid… ik heb precies hetzelfde ik wil zoooo graag in turkije een avontuur beginnen maar of ik ben te oud (als bv aupair) en of ik weet niet waar ik moet beginnen…
Ik kwam terug en moest ook me draai vinden 1st toen ik in alanya kwam en nu weer gelukkig moest ik direct weer werken dus had wel afleiding maar toch…ik voel me daar zooo fijn andrrs Etc
Kwa turkse mannen… dr liepen leuke rond maar merkte dat ik dr niet aan toe was/ben… en idd dr liepen ook veel rotte appels en dan denken ze dat je gek bent genoeg trappen dr in natuurlijk…
Enne tuurlijk mag je mee… geen probleem miss willen dr wel meer die kant op… gaan we toch met zijn allen vakantie vieren😉