Hey meiden
Allereerst heel erg bedankt voor jullie liefdevolle begrip!!!
Egwene: Meid hoe is ie? Hoe gaat het leven in Turkije? Uuuh begrijp ik het goed zijn jij en je askim weer samen? Zo ja…wow bijzonder stel zijn jullie! Meid ik hoop dat jij je lekker gelukkig voelt en geniet van het Turkse avontuur!
X-lovato: Met mij is alles goed hoor…behalve dat ik weer thuis ben haha. Oh meid nog even en dan mag jij naar Turkije. Heb je al gezonde kriebels? Hoe lang ga je eigenlijk?
Civciv: Meid thanks voor je hele lieve woorden. Hoe is het met jou? Ben je weer helemaal beter?
LadySide: Op FB zag ik leuke foto’s voorbij komen. Je ziet er goed uit en ja blob…wordt vast een lekkere spetter
Hoe is het verder meid? Kan je het allemaal wat redden? Ik vind je ongelofelijk dapper maar kan indenken dat het soms ook lastig, heftig of confronterend voor je is. Meid een dikke knuffel…
Tamara: Leuk om te lezen dat jij ondanks alles toch een heerlijke vakantie hebt gehad. Heb regelmatig ff aan je gedacht en vond het leuk om dagelijks je updates te lezen hihi. Hahaha en dus alweer plannen om terug te gaan…mag ik mee?? Hahaha
Isafazli: Meid hoe is ie? Hoe is jouw tripje naar je askim geweest? Ik heb er volgens mij nog niet echt iets over gelezen. Heb je er een positief gevoel er aan over gehouden of nog steeds twijfels en onduidelijkheden?
@ misschien een meelezer Als je dit leest weet je het vast dat ik het nu over jou heb. Ik heb je ontmoet in Kemer. Jij had het heel erg leuk met een Turkse man. Ik heb je verteld over dit forum. Eigenlijk ben ik benieuwd of je meeleest en zo ja hoe het met je gaat?
Update van mij:
Ik ben weer terug van vakantie. Dit was toch echt een hele andere vakantie. Maar mijn liefde voor Turkije is er gelukkig nog steeds 
Het weer had wel iets beter gekund. Voor de tijd van het jaar was het best wel fris, veel bewolking en meerdere dagen een buitje of onweer gehad. Maar verder heb ik echt een heerlijke tijd gehad.
Wat betreft de Turkse mannen. Tsja ik heb er nog steeds een zwak voor. Een aantal heren hebben flink hun best gedaan om te flirten. Een beetje flirten is niks mis mee, aandacht krijgen geeft toch wel een fijn gevoel maar ik had me duidelijk voorgenomen geen gedoe of gesodemieter (en jaaaa het is me gelukt om niet te verliefd te worden in Turkije haha) Had de NLse man maar wat meer charmes haha. Tegelijkertijd ook weer dingen gezien waarvan ik denk jasses wat lopen er walgelijke rotte appels rond…bij eentje kreeg ik de mogelijkheid en die heb ik letterlijk geconfronteerd met zijn gedrag of hij er wat van leert weet ik niet…maar het voelde wel ff goed haha…maar ja rotte appels heb je natuurlijk overal…
En nu terug in Nederland best wel bizar opnieuw moet ik toch effe mijn draai weer vinden en heb ik heimwee. Dit keer niet naar een man maar ik denk naar de warmte en het land zelf. Was ik een aantal jaren jonger geweest dan denk ik dat ik had geprobeerd om voor een Turks avontuur te gaan. Om te ervaren hoe het is om te leven en werken in het land waar ik zo’n liefde voor voel. Maar ja gezien mijn leeftijd denk ik dat ik mijn aandacht moet besteden om mij hier echt lekker goed te settellen…en dan maar regelmatig ff vakantie in Turkije vieren ofzo hahaha