Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Summie,wij zijn vannacht weer terug gekomen. :wink:
Jij dus ook lekker reisje turkije geboekt,hoelang ga je en waarheen?

Hoi hoi…

Summie… Hihi ja klopt ik ga 31 mei maar Alanya met een vriendin dus ja ben druk aan het aftellen
Oke dank je wel, heb inmiddels al wat dus die gaan mooi mee…
Ooohhhhh summie wat lekker wanneer ga je en wanneer? Ook een heerlijk voor uitzicht dus… Ik weet wat je bedoeld meid heb hetzelfde maar ik ga gewoon proberen mijn verstand op 0 te zetten en lekker te genieten…

Miloutjuhh
Lekker zeg dat je nu vakantie hebt…zal wel leeg zijn zo voor je zeker
Leuk dat je moeder komt…gezellig
Is goed hoor wat de Koran versie betreft…
Mijn moeder vond het erg leuk… En heeft genoten
Helaas is ze nu weer erg benauwd ppff blijven toch grote zorgen dit

Verder weinig te melden…vandaag ook lekker vrij genomen…vanavond meiden avond en een vriendin met haar dochtertje blijven gezellig slapen vanacht
Straks ff stad boodschappe etc…
Fijn weekend meiden

Heey meiden!

@littleone hoe is het nu met jullie meid? En met de kleine? Lastig meid, ik snap dat je askim zijn familie mist en daar natuurlijk weer graag naartoe wilt! Maar het lijkt me ook lastig om met de kleine zo lang onderweg te zijn, en het is natuurlijk spannend om voor het eerst de kleine mee te nemen met vliegen enzo, maar dit komt vast wel goed meid! Ik ben samen met mijn zus enzo naar Turkije gegaan en mijn nichtje was toen ook 6 maanden mijn zus vond het ook spannend hoe de kleine het ging doen en achteraf viel het reuze mee, ze had bijna de hele vlucht geslapen, natuurlijk is elk kind anders hihi maar als jullie gaan probeer je dan niet ze veel zorgen te maken!

@miloutjuhh maakt niet uit dat je niks meer hebt laten weten meid! Snap dat je met je gedachte ergens anders zat! Laat maar weten als je er meer over weet privé ofzo! Heerlijk meid dat je de Engelse cursus hebt afgerond! Jij heerlijk vakantie dus meid?! Zal idd wel even wennen zijn zo zonder de kids, geniet lekker van de vakantie meid Dat heb je wel verdiend! En wat leuk dat je een paar dagen naar lisaatje gaat en dat je moeder komt!

@tamara082 ik heb al een ticket op het oog hihi denk dat ik hem dit weekend ga boeken! Jij kan echt al lekker gaan aftellen!

@LBDS hoe is het nu met jou meid? En hoe is het met je voet?

@summie het is hier idd heeeel druk Haha…
Ik heb de afgelopen dagen zo veel tickets zitten vergelijken Haha maar heb nu een mooie op het oog met een redelijke prijs! Dus denk dat ik die snel ga boeken! Zodat ik weer eventjes samen kan zijn met askim! Jammer dat je nu niet zo lekker in je vel zit meid, dikke knuffel voor jou! Een vakantie geboekt naar Turkije! Lekker meid, naar welke plaats ga je naartoe?

@turkijelover hoe was de vakantie? Heerlijk genoten in het mooie Turkije?!

@isafazli hoe is het nu met jou meid? En met je askim?

Zo meiden ik ben er weer hihi, ben flink ziek geweest de afgelopen 2 weken… Dan voelde ik me weer beter en dan was ik weer zo ziek pff naar de dokter geweest en had antibiotica gekregen en nu voel ik me gelukkig weer helemaal beter! Dus nu kan ik weer lekker mee schrijven hihi! Ik heb de afgelopen dagen veel naar tickets gezocht en ga hem dit weekend boeken! Dan zou ik van 23 juni tot 6 juli naar askim gaan! Met askim gaat ook alles goed die is druk met werken en zit de dagen al af te tellen hihi!

Fijn weekend meiden! Xx

Dag meiden allemaal

Heb nog niet veel kans gehad om te reageren, maar lees wel mee

Xlovato allez ben benieuwd of je nu ook effectief al hebt geboekt of niet? Blij te lezen dat alles goed met jullie gaat! Be ook heel blij om te lezen dat je gezondheid nu beter gaat! Houden zo meid!!!

Summie dag meid hoe is het met jou? En op reis vertel…:))) neem het zoals het komt en probeer er vooral van te geieten!!

Lbdss dag meid hoe is het nog met jou en je voet? Is die ondertussen al beter? En je cavia? Ben je ondertussen al aan het werk nu en wat heb je gekozen?

Miloutjuh hoe is het met jou en de nachtmerries?
Ik zie heel leuke foto’s van je voorbijkomen, geniet verder van je vakantie meid!! En wat leuk dat je moeder ook komt!!

Turkijelover hoe is het met jou, jullie? En hoe was de reis?

Tamara: ja het komt toch dichterbij, En heb je nu al een boek gevonden naar je keuze? Geniet ervan en een hele fijne vakantie toegewenst!!

Delalie heb je al een tijdje niet meer gezien of gehoord, alles goed met jou?

Hier alles goed, heb mijn vakantieperiode verzet en ik vertrek volgende week donderdag naar sambayat. Hij is thuis geraakt zonder mijn financiele hulp. Het is met een bang hart dat ik aanzet maar ik wil hem gewoon zien.

Vele grtjes allemaal en knuffel iedereen!

Goedemorgen!

We moeten het hier toch even weer iets levendiger maken hoor! Zelfs nu er een aantal zijn die geen askim meer hebben. Bloedt een beetje dood hier :wink:

@isa, aah dus toch nog even die kant op. Fijn dat je daar in ieder geval wel welkom bent.
Hoelang blijf je?
Goed dat je geen geld hebt gestuurd naar hem! Probeer dat straks daar ook weer vol te houden voor hem en zijn hele familie. Hoe lang moet ie nog in het gips? En kan hij dan eigenlijk weer terug naar zijn werk, of is het gelijk voorbij als je zo thuis komt te zitten?
Alle “waarschuwingen” van onze kant gelden nog steeds meis. Kijk uit, denk om jezelf en probeer weer erachter te komen of het het allemaal waard is. En geniet!!

@delali, ook ik ben nieuwsgierig hoe het met je is!!

Hier gaat alles rustig z’n gangetje. Ook weinig te vertellen eigenlijk :wink:
Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

Turkije lover: Hebben jullie lekker genoten?

Tamara: Oooh meid wat lekker. Nog even en dan ga je naar Alanya. Al druk met de voorbereidingen? Ik zelf vertrek een paar dagen na jou richting Kemer.

Xlovato: En heb je tickets geboekt voor een gunstige prijs? Ga je bij je askim verblijven of boek je ook iets van een hotel? Ik ga naar Kemer. Nog nooit geweest dus weer es wat nieuws.

Isafazli: Meid wat leuk dat jij ook weer richting Turkije gaat. Wat betreft de wijze woorden sluit ik me helemaal aan bij Ladyside. Meid ik hoop dat je eindelijk eens ongestoord zonder moeilijkheden met je askim mag genieten.

LadySide: Meid ik wil je even zeggen dat ik je een hele sterke en moedige vrouw vind hoe jij roeit met de riemen die je hebt!!

update:
Heel spectaculair…geen nieuws hahaha

1 like

Goeiemorgen meiden
Summie jij vertrekt dus ook eerdaags? En naar kemer, ook nog nooit geweest!
Geniet in elk geval met volle teugen!!

Ladyside ik sluit me aan bij summie, jij bent idd sterk en moedig en chapeau voor hoe jij je plan trekt!! Knuffel want denk ook wel eens dat jij moeilijke momenten hebt!

Wat askim betreft, zijn gips is eraf van vorige vrijdag, en hij zei dat hij maandag normaal om een nieuwe moest maar er is geen geld en die doet zo verder… Maar ik zal vrijdag zelf wel zien hoe of wat! Of hij terug mag dat weet hij zelf niet, eerst zei hij van wel maar dat zal wel weer afwachten worden.
En jullie wijze woorden en raad neem ik zeker mee, ik weet wel dat iedereen me waarschijnlijk zot vrklaart, maar het is iets wat ik moet doen.
Knufffel allemaal en vele grtjes
Kga mijn werktenue gaan aantrekken :wink:

1 like

Summie Tamara Isafazli ik wens jullie allemaal een hele fijne, relaxte vakantie zodat jullie fris en met nieuwe kracht weer terugkomen en de wereld weer aankunnen.

Hier niet veel nieuws ik denk dat we beter helemaal op gezichtboek over kunnen stappen :wink:

Isafazli ik vertrek volgende week. Klinkt vreemd maar ik moet nog wel zin krijgen. Het is toch anders. Maar komt vast goed. Jij vertrekt donderdag? Hoelang blijf je? Hmmm blijft lastig die situatie van je askim. Het is niet aan mij om jou of iemand anders te veroordelen. Ik wens je veel wijsheid.

Civciv: Thanks…komt vast goed :wink: Hoe is t met jou? Al wat gehoord over je studie? En hoe is het met jou en je askim? Ik denk op zich dat je gelijk hebt aan fb maar ik denk ook aan het feit dat het seizoen bijna begint en er misschien wel weer nieuwe verliefde meiden onze hulp/steun kunnen gebruiken.

Summie daar heb je gelijk in die nieuwe verliefde meiden komen er binnenkort vast weer aan.

Met mij is het weer goed ben flink ziek geweest meteen al op dag 2 van de vakantie en merk pas sinds 2 dagen weer dat ik langzaam de oude wordt. Had daarom ook niet zoveel zin om te reageren ik las wel mee natuurlijk. Met askim en mij gaat het goed en met de studie ook. Askim steunt me goed en is hard op zoek naar een nieuwe baan met meer salaris zodat ie kan gaan sparen voor onze toekomst in Nederland na mijn studie. Tenminste dat is het plan insallah lukt het allemaal.
Ik heb jou helemaal niet op fb ik ga je ff uitnodigen :wink:

Zal ik me dan ook ouderwets even melden :wink:

Hier wederom single en morgen vertrek richting Turkije. Ex-askim zit zich al enorm te verheugen, maar ik houd de boot nog wel een beetje af.
Tattoo is overigens niet meer aanwezig :=

Ngs goeie reis alvast! Ga je richting ex askin?

Hallo meiden,
Ben ik ook weer eens.
Moet nog even bij lezen om op jullie te kunnen reageren.
Vorige week 3 super gezellige dagen samen met Lisatjee gehad. Zonnen, zwemmen, cocktails drinken, winkelen heerlijk! Tijd ging veel te snel.maar afgelopen zaterdag moest ik weer gewoon werken.
In die 3 dagen alle twee mn exen gesproken, ex askim ook gezien. Wat gedronken en gekletst. Voelt vreemd, weet nu weer hoe gezellig we het konden hebben.
Mn andere ex heeft me een baan aangeboden in de animatie,heb beloofd er over te denken maar wist eigenlijk meteen al dat ik wat ik nu hier heb niet ga op geven. Dus iemand nog opzoek naar een animatie baan in Marmaris? Heb ook beloofd beetje rond te kijken.

Nog 4 nachtjes dan komt mn moeder joehoe!

Probeer later even op jullie te reageren

Niet specifiek naar hem, maar wel weer naar dezelfde plaats inderdaad.

Heey meiden,

@isafazli Ooh jij gaat dus ook al weer bijna die kant op! Goed dat die zonder jou financiële hulp toch naar huis is gegaan! En ik sluit me ook aan bij de wijze woorden van ladyside! Ik snap dat je dit nu wilt doen om te kijken hoe het nu gaat, Ik hoop echt voor je dat je nu eens lekker kan genieten samen!
Met mijn gezondheid gaat het nu gelukkig weer helemaal goed! Heb ook een ticket geboekt en 23 juni ga ik weer naar askim!

@summie ik heb eindelijk mijn ticket geboekt hihi! Ik verblijf samen met askim in een klein hotelletje van vrienden van hem, askim woont nu tijdelijk bij zijn broer omdat hij nu werkt in de winkel en om elke dag vanuit zijn dorp naar het werk te gaan is niet te doen, dus we hebben gelukkig iets voor ons samen natuurlijk staat er wel familie bezoek op de planning hihi maar komt vast allemaal goed!
Ooh leuk meid! Een keer wat nieuws, ik ben ook nog nooit in kemer geweest, ach meid die zin komt vanzelf wel! Snap dat het een beetje raar voelt,Hoelang ga je eigenlijk?

@civciv Ooh jij ook zo lang ziek geweest pff, gelukkig voel je je weer wat beter! Super dat het goed gaat tussen jullie en dat hij nu wil sparen voor een toekomst samen in Nederland! Hoop dat het allemaal lukt.

@NGS een goede reis en heel veel plezier in Turkije!

@miloutjuhh super dat je zo leuke tijd hebt gehad samen met lisaatje! Zal idd wel even vreemd gevoelt hebben om samen met ex askim te praten enzo maar gelukkig dat jullie het toch gezellig hebben gehad! En wat leuk dat je moeder al bijna komt, geniet van de tijd samen!

@egwene hoe gaat het met jou nu meid?

@delali ben ook benieuwd hoe het met jou is meid!

En hoe is het met de rest van de meiden!?

Ik heb mijn ticket geboekt!!! Ik ga 23 juni tot 6 juli naar askim! Nu kan ik ook echt gaan aftellen! Verder gaat hier alles goed! Ben vorige week lekker een weekje naar Groningen geweest naar mijn beste vriendin en haar vriend, was super gezellig en eventjes rust gehad Haha! Vorige week wel flink ruzie gehad met askim eigenlijk om iets kleins… Maar pff hij snapte er helemaal niks van en toen ik even niet reageerde had die mij in een keer van fb verwijderd, nou toen werd ik pas boos! Af en toe heeft die van die streken als die boos is, ben flink boos geworden en heb hem ff laten zweten Haha, maar het is weer goed, en ik merk dat we met een ruzie of meningsverschil we er steeds beter mee om kunnen gaan en het rustiger kunnen uitpraten!

Fijne avond! xx

Lief dat sommige nog vragen hoe het met mij gaat. Het gaat met mij wel goed. Beetje in de war en zoekend wat ik nu doen moet. Heb een heerlijke vakantie op Gran Canaria gehad in de meivakantie met mijn familie. Die hadden me nog snel bijgeboekt. Leuk om weer eens met animatie mee te doen zonder het zelf te organiseren :slight_smile:
Ik krijg regelmatig nog bericht van ex askim. Hij mist me, wil me terug hebben vlakbij. Hij blijft vragen wanneer ik weer kom. Het is zo moeilijk. Ik doe mijn best, voor mezelf, om weer wat te vinden daar. Om mijn avontuur af te kunnen maken. Makkelijk is het niet. Maar een kennis van me is gisteren ermee aan de slag gegaan en die had alle vertrouwen iets te vinden voor me. Ik wacht rustig af.
Verder, tsja… het heeft even geduurd om mijn plek te vinden en zelfs nu heb ik nog heel veel onrust in me. Het wil niet weggaan.

@egwene wil je weer terug naar Side of zou je ook ergens anders heen willen?
Mijn eerste ex askim is erg op zoek naar iemand in Marmaris.

Terug naar Side. Heb daar veel vrienden etc zitten. Vind ik een fijne gedachte. Maar leuk dat je het voorstelt aan me

Wat ishet rustig hier.
.hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het super als ik niet aan volgende week denk :frowning: moet volgende week weer beginnen werken en zie er erg tegen op…

Ladyside hoe is het met blob?

Via Wereldwijzer app

Gaat goed hier! Ik vertrek zaterdagavond weer richting Side. Nieuwe baan, nieuwe kansen. Ik ga als hostess aan de slag voor een Nederlandse tour operator. Heel erg spannend. Vandaag heb ik mijn visa opgehaald en geoefend met een benzine auto haha… ging beter dan verwacht. Ik zal (hopelijk dit keer wel) 5 maanden wegblijven.