Zo heeee wat is het hier druk…not…hahaha
Turkije lover: Ik bedacht me opeens jullie gaan volgens mij binnenkort richting Turkije. Ik heb alleen geen idee meer wanneer precies. In elk geval hoop ik niet dat ik te laat ben om je heel veel plezier te wensen. Geniet er van!!!
Lbds: hoe is het inmiddels met je voet? Inderdaad mijn advies zou ook zijn om met je voet in een badje met soda of biotex te gaan. Maar hopelijk is dat niet meer nodig. Wat voor werk ga je doen?
Tamara: Oooh wat lief dat jij je moeder zo verrast hebt met moederdag. Uuh jij telt de dagen af? Heb ik wat gemist ga je soms lekker ff op vakantie? Vroeg jij toevallig ook niet om boekentips? Ik weet natuurlijk niet voor wat voor boeken jij houd maar de eerste 2 boeken die ff vlug in mij opkomen zijn van Nicci Gerrard - Het weerzien en Carry Slee - Joël beide boeken vond ik erg indrukwekkend.
Miloutjuhh: Meid ff een summie-knuffel voor jou gewoon omdat ik je een sterke vrouw vind!!! Natuurlijk is het lastig dat de relatie voorbij is ook al heb je er zelf voor gekozen. Jullie hebben samen zoveel beleefd dit was niet je doel dat het hier zou eindigen. Dus logisch dat het ff slikken is en dat mag ook. Ik hoop dat je snel je draai weer gaat vinden. Enne gefeliciteerd met je diploma topper you did it!! Hoe is het lesgeven?
Littleone: Dat lijkt me inderdaad een dilemma voor jullie. Net als wat Miloutjuhhh zei zou ik voor binnenlandse vluchten kiezen. Het is misschien iets duurder mar dan hoef je niet zo’n eind te hobbellen in een bus. Klinkt misschien gemakkelijk van mijn kant maar is het misschien een optie als jullie die vriend zijn busticket betalen zodat hij naar jullie kan komen? Tsja mijn advies is dit toch bespreekbaar te maken met je askim. Deel je gevoel en gedachten hierover met hem. Misschien kunnen jullie zo samen een oplossing vinden. Sterkte.
X-lovato: En heb jij al leuke vliegtickets in de wacht gesleept? Lekker vooruitzicht meid om straks weer lekker ff naar je askim te gaan. Je hebt het verdiend meid!
Isafazli: Hè jakkes het kan tussen jou en je askim nooit zorgeloos zijn. Altijd is er wel een wolkje aan de lucht. Hou jij het op deze manier nog wat vol? Is dit het je nog waard? Heel verstandig dat je geen geld meer geeft! Hij zal moeten leren om op eigen benen te gaan staan! Uuh dat klinkt nu wel dubbelzinnig nu hij zijn been in het gips heeft haha.
LadySide: Haha inderdaad ze zouden de liefde gemakkelijker moeten maken of ons bijscholen ofzo haha. Hoe is het met jou meid? Kan jij je draai wat vinden? En hoe is het met blob? Al mooi met de babykamer bezig?
Delali: Hoe is het meid?
Deniz Kizi: Ik zie bijzondere foto’s van jou voorbij komen. Veel geluk toegewenst!
Egwene: Meid hoe is het met jou? Heb jij inmiddels alles wat een plekje kunnen geven en je draai weer wat kunnen vinden?
Kardelen: Hoe is het in Turkije?
Yildiz: Hoe is het met jullie?
Lisa: Hoe is het met jouw gezondheid en met je askim?
Update van mij:
Ik zit niet echt lekker in mijn vel. Afgelopen tijden waren erg druk met studies, werken en mannen en nu komt er iets van leegte. Jasses kan ik helemaal niet tegen haha. Maar goed ik vind ongetwijfeld mijn weg wel weer
Oh ja ik heb een vakantie naar Turkije geboekt. Uuh wat ik er van vind geen idee. Normaal gesproken is Turkije het ideale land om voor mij ff lekker te relaxen en te genieten en daar ga ik nu ook maar voor haha…