Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

@egwene idd een zorg minder!
Pff jammer zeg dat je visum niet meer geldig is en het hotel niet wilt wachten… Hoop dat er snel iets op jou pad komt! Al enig idee wat je nu wilt doen?

@ladyside Jaa ik ben zo blij dat het eindelijk geaccepteerd word! Super dat alles goed is met je klein mannetje! Nu idd op naar de eindstreep, en het is idd weer tijd voor een nieuwe lichting verliefde dames Haha!

@civciv fijn dat het super ging met askim en dat jullie samen een heerlijke tijd hebben gehad! Het is idd altijd even wennen en een dubbel gevoel.

@isafazli Jaa gelukkig staan ze er nu achter! Dankjewel meid ik voel me al een stuk beter! Met jou verder alles goed?

@lbss balen dat het hotel toch later open gaat… Welk werk zou je daar gaan doen? Maar animatie lijkt me ook wel heel erg leuk en als je er sneller kunt beginnen is wel fijner, super dat het op het werk van askim wel beter gaat! Hoop dat je cavia snel beter word. Ooh pff die ‘leuke’ grapjes herken ik… Mijn askim kan ook van die stomme grappen uithalen hihi. Maar goed dat je flink boos bent geworden en dat die zich nu een beetje schuldig voelt dat mag idd wel even, zo leert die het wel af Haha. Snap dat je het niet leuk vond meid en dat er stiekem toch wat gedachtes naar boven komen vooral omdat je die 2 jongens niet vertrouwd.

Hier gaat alles goed! Lekker een weekendje gehad met vriendinnen! Met askim gaat het echt super! Het lijkt wel of er eindelijk een last van z’n schouders af is gevallen!

Welterusten meiden! X

Hey meiden,

Ben ik ook weer eens.
Afgelopen weekend lekker bij mijn broer, schoonzusje en nichtje geweest in het hotel waar ze nu op vakantie zijn. Super gezellig en lekker kunnen relaxen enzo :slight_smile:
Verder gaat het op zich wel goed met mij. Ik slaap alleen enorm slecht de laatste tijd. Weet niet precies waar het van komt, maar merk dat ik daardoor een kort lontje heb.
Verder word ik soms gek van mn ex. Hij houd alles wat ik op internet doe in de gate. Wat ik op fb zet, wie dat leuk vind op de een of andere manier weet hij soms zelfs met wie ik praat op fb. (wachtwoord dus maar veranderd) En wie mijn foto’s liken of wie mij gaat volgen op instagram. Krijg soms de meeste rare verwijten. Dat ik flirt met een vriend van hem. Heb die jongen gesproken op FB dat klopt in het NL dus als hij het gelezen heeft geen idee waar het over gaat, maar hij vroeg juist om het nummer enzo van een vriendin van mij want die zag hij wel zitten.
Lijkt wel of hij van de politie is ofzo. Word er helemaal gestoord van. Heb nu tegen hem gezegd dat hij het voor mij zo alleen maar duidelijker maakt dat ik een goede keuze hebt gemaakt. Hopelijk laat hij mij nu met rust.

Ga proberen vanaf nu weer wat meer op jullie te reageren meiden.
Fijne dag nog

Hi meiden,

Heel even kort hoor xLovato wat ontzettend fijn dat julie relatie wordt geaccepteerd. Zal zeker een last van jullie schouders zijn gevallen. Ben even benieuwd wat is hiervoor nodig geweest? Heb je zijn vader al eens ontmoet?

allemaal een knuffel meiden ik reageer binnenkort wat uitgebreider

@miloutjuhh heerlijk genoten met je familie dus! Super meid, jammer dat je de laatste tijd zo slecht slaapt, daar krijg je jammer genoeg idd een kort lotje van, hoop dat je snel weer wat beter kan slapen en probeer je rust te pakken meid! Pff snap dat je gek word van je ex! Wat een stalker zeg… Dat hij alles in de gaten houd enzo echt heel irritant, maar je kunt nu wel zien dat je een goede keuze hebt gemaakt meid hoe moeilijk die ook was/is. Hoop dat die je snel met rust laat!

@delali er is idd een last van onze schouders gevallen! Ik heb zijn familie al een paar keer gezien ( vooral z’n moeder, z’n broer en zussen en z’n nichtjes) zijn vader heb ik maar 1 keer gezien toen deed hij wel gewoon aardig, maar hij liet later wel aan askim weten dat hij er niet achter stond en in die tijd deed zijn moeder enzo dit ook niet, zijn moeder accepteert het nu wel alleen zou ze het echt pas ‘helemaal’ accepteren als ik en askim zijn getrouwd maar dit willen wij nu nog niet en daar heeft ze zich bij neergelegd, hoe de vader van askim in een keer is bijgedraaid weet ik niet precies, zijn moeder had al een paar keer met hem gepraat en daarna heeft de broer van askim met hem gepraat, zijn broer en ik hebben een redelijk goede band en hij vertelde dat uiteindelijk alles goed zou komen, dat ik het de tijd moest geven en dat ik askim ook de tijd moest geven om tegen zijn familie te zeggen wat HIJ wilt en niet moest opgeven en boos op askim moest zijn, dus ik denk dat hij een goed woordje voor mij heeft gedaan bij de vader van askim, Hoe is het met jou meid? Is bij jullie de familie (vader) er nog steeds op tegen? Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, ik ben de laatste maanden vooral door dat met askim door een diep dal gegaan, ja het ging goed tussen ons… Maar de familie blijft toch op de achtergrond en we konden geen stap vooruit, hij moest kiezen en dit wou hij niet en ik begon de hoop al wel op te geven, maar gelukkig heb ik dit niet gedaan, als de familie er bij jullie nog op tegen is hoop ik ook voor jou dat ze toch bijdraaien, ik heb helaas geen tips hoe want elke familie is natuurlijk anders maar meid geef de moed niet op!

Knuffel en groetjes voor iedereen!
Pff ik lig weer wakker hoor, voelde me weer even wat beter en lig nu weer ziekjes in bed…

Welterusten meiden! Xx

1 like

Egwene: Ach meid wat vind ik dit vervelend voor je. Ga je nu nog verder zoeken naar werk in Turkije of toch misschien weer richting Italië? Sterkte in elk geval. Ik hoop dat je snel iets leuks vind.

Xlovato: Ach meid wat vervelend dat je ziek was. Dat zal dus ook wel invloed hebben gehad op jou vakantie? Super om te horen dat askim zijn vader nu ook eindelijk is bijgedraaid. Je hebt gelijk dat het ook wat makkelijk had mogen gaan met mij en de liefde…ach ja zucht tijd zal het leren…

Civciv: Welkom terug meid. En ja dat afscheid nemen en vervolgens je draai weer moeten vinden is zo niet leuk. Maar zo te lezen heb je dus wel een geweldige tijd gehad met je askim. Gaat het goed tussen jullie?

Miloutjuhhh: He jakkes wat vervelend dat je ex zo gedraagt. Inderdaad is het een bevestiging van dat het goed zo is maar het is natuurlijk niet leuk. Ach meid wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Logisch dat dit invloed heeft op je stemming. Lig je 's nachts te piekeren? Sterkte meid.

Isafazli: Hoe gaat het met jou? Is je askim inmiddels weer wat bijgedraaid? Lukt het jou wat om je draai te vinden?

Delali: Meid hoe is het met jou? En hoe gaat het tussen jou en je askim?

Update van mij:
Tsja wat zal ik zeggen. Mijn trainingen voor mijn werk heb ik inmiddels gehaald. Het was echt even behoorlijk pittig stampwerk maar het is gelukt…Wat betreft de liefde…pffff wat is dat toch een akelig ingewikkeld iets…zijn daarvoor ook trainingen? Zucht…hoe ik het voor elkaar krijg dat weet ik niet…Ik heb een neus voor moeilijke zeer ingewikkelde mannen ofzo…nu ook weer verwikkeld in iets wat weer begint te lijken op een onmogelijke liefde…zucht…

Hoi meiden…

Egwene… jeetje meid dat is wel balen zeg…niet leuk
Ga je op zoek naar wat anders nu?

Miloutjuhh…
Oh neee als ik ergens niet van hou is dat het wel… exen die alles controleren etc
Hopenlijk draait ie bij en idd net wat Summie zegt tis wel een bevestiging dat het miss beter is zo

Delali…
Meid Hoe was je vakantie? Nog leuke aanraders
En hoe was het met je askim?
Ben benieuwd naar de verhalen

Isafazli
Hoe gaat het daar?
Is die alweer een beetje normaal?

Summie
Ohwww jeeee Uhm als die trainingen er zijn zal ik het je laten weten haha
En je liefde is dus ingewikkeld balen hoor…maar hopenlijk kom je dr uit

Hier gaat het wel goed… bijnaaaaa vakantie en heb dr zoooo zin in… Gelukkig de komende 3 weken gebroken werk weken dus zullen de dagen wel snel gaan haha
Vandaag weer begonnen met dieeeten even de puntjes op de i voor als ik weer mezelf in me tankini moet hijsen… altijd weer Ff lastig vind ik

Iemand trouwens nog leuke tips voor boeken?
Verder weinig nieuws heerlijk extra dagje vrij… straks maar ff een bakkie koffie in de stad doen als het slechte weer weg is rommelt al aardig

Dag meiden allemaal,

Delalie hoe is het nog met jou meid? Blij van je nog eens te zien:), kijk uit naar je update! :wink:

Summie blij dat je trainingen erdoor zijn. Wat de liefde betreft, tja meid, we weten niet op voorhand wat we in de kuip krijgen en je kan het ook niet kiezen. Ik hoop dat je er toch uit geraakt en dat er je toch iets leuks en spannends te wachten staat! Ik wens je zo hard een prins toe!!

Xlovato ik hoop dat je je vlug terug beter voelt, bij deze beterschap! Fijn om te zien dat je zo een drukke en fijne tijd hebt met je zus en kids. Verder nog plannen in het verschiet?

Miloutjuuh ook blij van jou nog eens te zien!! Blij dat je een leuke tijd hebt gehad met je broer, kan eens deugd doen!! Jammer van je ex dat hij nu zo doet, maar mss beseft hij nu wat hij kwijt is en is hij nog niet klaar om je los te laten.
Denk ook wel dat het dat ook is die wat in je kleren kruipt en een stuk de oorzaak kan zijn van je verstoord nachtritme… Is toch ook wel een en ander om in korte tijd te verwerken. Knuffel meid

Tamara: a een reisje vertel?:wink: geniet ervan meid!! En boeken, heb altijd graag die meegenomen van Aspe, omdat die zo vlot lazen, maar de laatste paar vond ik tegenvallen, dus die neem ik niet meer mee. Heb ook niet direct een idee…

Lbdss hoe is het met jou meid? En ja waarom geen animatie? Doen waar je je goed bij voelt

Ook de rest van de meiden vele grtjes

Aşkım heeft deze namiddag een ongeval gehad, aangereden door auto, hij en een vriend, hij heeft iets gebarsten in voet, zit met een gips tot aan de knie en veel pijn, zijn vriend ligt nog in het hospital, hoofdwonde.
Hij mag 20 tal dagen niet werken, hij wilt nu naar zijn thuis gaan voor die periode, maar heeft geen geld (!!!)
Geen idee wat dat zal zijn voor juni, ben al blij dat ik nog niks heb geboekt of zo.
Contact gaat redelijk, ik bel 's avonds, en het gebeurt sporadisch,dat hij soms nog eens online komt en een berichtje stuurt.

Dat is de bekende smoes…ze liggen in het zh dus kun je ajb geld sturen
Lieve isa trap er niet in.
Of heb je zn gips daadwerklijk gezien?

@isa; iets gebarsten in voet en dan maar 20 dagen gips en niet werken, da’s maar 3 weekjes. Lijkt mij erg kort! Laat z’n familie maar geld sturen als hij zo graag voor die 3 weken naar huis wil.
En hij komt niet online, doet dus wederom geen moeite, en jij belt hem dagelijks?? Indirect is dat dus ook wéér je geld uitgeven aan een man die geen moeite doet voor jou en profiteert van jou goedheid. Draai die kraan toch eens stijf dicht dame!
En boeken zou ik ook zeker mee wachten, helemaal gezien het feit dat je hem weinig tot niet gaat zien.

@summie, super dat je de trainingen hebt doorstaan!
Liefde is idd veeeeel te moeilijk :wink: zou eens verplicht moeten worden om makkelijk te zijn.

@miloutjuhh, ai zo jammer dat die ware aard nu boven komt bij je ex! Je kunt hem, hoe moeilijk ook, altijd blokkeren he… Ik zou nl gek worden van al die verwijten.

@xlovato, beterschap meid!!

@tamara, nog heel even en je mag heerlijk naar de zon! Stiekem best een beetje jaloers. Vakantie klinkt ff heeeeeeel fijn in de oren!

@delali; jaaaaa update please!!! :wink:

Isa , wordt nu eens wakker, hij gebruik je en je staat het nog toe ook… altijd heeft tie wel wat ,maar contact komt nooit van zijn kant alleen als hij wat nodig heeft. Wees wijs en stop met hem.

Ja heb zijn gips en zijn vriend gezien en neen heb geen geld opgestuurd

Leuk dat er zoveel (vooral) meiden een relatie hebben met een TurkVoor het programma ‘Grenzeloos Verliefd’ vinden we het altijd leuk om meiden te volgen die naar Turkije verhuizen voor de liefde. Mochten jullie dat zelf gaan doen of iemand kennen met emigratieplannen, dan kunnen jullie ons altijd een berichtje sturen via deze site of mailen via grenzeloosverliefd @ snpmedia.nl voor meer informatie!

@summie het gaat nu weer redelijk gelukkig, tijdens de vakantie voelde ik me niet helemaal toppie maar ben ‘gelukkig’ pas echt ziek geworden toen ik weer thuis was, fijn dat je alle trainingen van je werk hebt gehaald! Haha bestond er maar een training voor liefde was soms wel handig geweest, meid ik hoop voor jou dat er iemand op jou pad komt zonder dat het weer uitdraait op een onmogelijke liefde! Dikke knuffel.

@tamara082 nog eventjes een paar weekjes werken en dan lekker op vakantie! Heerlijk meid!

@isafazli ik voel me gelukkig al beter! Ik ben op ticketjacht! Eind juni wil ik naar askim gaan! Wat vervelend dat je askim een ongeluk heeft gehad, maar super meid dat je geen geld hebt verstuurd ofzo!

@ladyside dankje meid! Voel me alweer beter gelukkig!

Nou meiden ik ben weer op ticketjacht hihi ben aan het kijken voor eind juni om 2 weekjes naar askim te gaan, askim moet dan natuurlijk wel gewoon werken maar ik vermaak me wel dan Haha!

Fijne avond! Xx

Grrr mega lange update was bijna klaar stopt het kloten ding er toch weer niet mee zeker Pff.

Kan je grenzeloos verliefd ook nog via internet bekijken ben benieuwd maar gaat niet op de belze tv helaas :slight_smile:

Lavato hoe gaat het met je jacht op een leuke aanbieding?

Ladyside wat super 20 weken en alles in orde met ukkie… hoe gaat het met jou? al last van kwaaltjes?

Voor de andere ben ik het even vergeten hèhè

Hier gaat het wel onze kleine vent heeft een beetje een verkoudheid maar voor de rest doet hij het erg goed

Met mij en Askim gaat het ook goed alleen het onderwerp turkije is wat moeilijker…
Askim wil in september naar huis toe want hij mist zijn familie wat ik ook wel snap maar Pff als ik denk 13 u onderweg met een kleintje van 6 maanden Oo dan kijk ik er al tegen op wat moet dat vermoeidend zijn voor hem… Askim wil dan ook nog eens naar zijn beste vriend die 12 u met de bus verder verblijft en manager is van het hotel… Pff 12 u in de bus jeetje het viel al niet mee zonder ons kleintje laat staan met maar dat snapt hij niet helaas… ach hij wil zo graag gaan hij heeft al gezegd dat ik maar bij zijn familie moest blijven ging hij wel alleen naar zijn beste vriend al stapte hij er snel van af zolang kon hij ons toch niet missen… Askim heeft het al volop met zijn beste vriend besproken… Die ook super blij was te horen dat wij kwamen en we mochten gratis in het hotel verblijven jeetje ookal is het super hoe moet ik dit toch allemaal doen

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Summie, Ik lig soms wel te piekeren al weet ik niet echt waar over. Ik ben ook enorm aan het dromen de laatste tijd, niet dat ik me er iets van kan herinneren maar word er wel wakker van.
Wat fijn dat je je trainingen gehaald hebt :slight_smile: Training voor de liefde zou soms wel makkelijk zijn he.

@Tamara ja ik vind het ook helemaal niks wat hij allemaal doet. Maar vooral ook omdat het nergens op slaat :S
Jij hebt lekker bijna vakantie heerlijk meid!
Wat voor soort boeken vind je leuk?

@Isa Denk ergens ook wel dat het allemaal te maken heeft met mn ex dat ik niet goed slaap. We waren toch bijna 2 jaar samen en ondanks dat het mijn keuze is om er mee te stoppen is dat niet altijd makkelijk en is er geen knopje wat je ff indrukt om alle gevoelens maar te deleten.
Even een knuffel voor je meid!

@Ladyside dat blokkeren probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen. Ik weet namelijk dat ik dan heel veel verwijten ga krijgen. Hij wilde altijd dat ik mijn andere ex van fb zou gooien en blokkeren en ik wilde dat nooit. Ik weet 100% zeker dat hij dan komt met dat ik altijd meer van die ander heb gehouden dan van hem. Wat helemaal niet waar is maar heb eigenlijk geen zin in dat gedoe.

@xlovato jij ook plannen aan het maken voor een reisje naar je askim heerlijk meid.
Sorry meid dat ik je niks meer heb laten weten prive over het au pair verhaal. Was even ergens anders de laatste tijd met mn gedachten.

@Littleone ik denk dat je askim dat probleem echt niet ziet omdat ze hier eigenlijk al best snel met de kleintjes op reis gaan. In de bus ook wel eens een heel kleintje achter me gehad 7 uur lang.
Ik weet van vrienden van mij die hebben het 2 jaar terug ook gedaan hun kleine was toen 3 maanden toen ze naar Turkije vlogen. Eerst naar zijn familie, en daarna met een binnenlandse vlucht naar waar ze elkaar hadden leren kennen. Bus zou ik niet zo snel doen met een kleine.

Ik heb afgelopen week eindelijk mijn Engelse cursus afgerond :slight_smile: :slight_smile: Vond het helemaal net leuk om te doen en erg veel herhaling van wat ik op de PABO geleerd heb maar gelukkig heb ik toch alles op tijd af kunnen krijgen.
Verder eigenlijk niet veel te melden.
Tijd om de kinderen weer van school te gaan halen.

Hallo allemaal
Wat is het rustig hier…

Miloutjuhh
Gefeliciteerd meid…
Spreek je hem nog dan?
En is het inmiddels al wat minder…
Ik vind veel boeken leuk haha… spannend romans Etc
Heb je trouwens de koran in nlds vertaald al gevonden op je pc… ben nl heel benieuwd dr naar…Wij hebben Dr wel meerdere hoor maar niet digitaal

Xlovato
Idd heb dr ook erg veel zin in… lekker weg
Hoe is het met jou? Al een ticket gevonden

Isafazli
Hoe is het met je gewonde askim?
En met jou?

Summie
Voor jou een dikke knuffel meid

Ladyside…
Dag een beetje door gekomen en hoe is het met je kleine wonder?

Delali
Meid Hoe is het daar?
Lang niks van je gelezen hoop dat alles goed gaat

Hier alles goed…tel de dagen af
Gisterav mijn vriendin haar dochtertje te logeren gehad vanmorgen gezellig samen even de stad in en voor de rest heerlijk gerelaxed en dat blijf ik vanavond ook gewoon doen haha
Morgenvroeg vroeg uit de veren want mijn moeder krijgt een moederdag ontbijt van mij… we doen dr niet echt aan hoor maar vond wel leuk
Fijn weekend allemaal

Hoii ben ik weer hihi :slight_smile:
Beetje druk laaste tijd :slight_smile:

Had vd week een glas laten vallen en ben er NATUURLIJK met me domme hoofd in gaan staan! MET BLOTE VOETEN glas in me voet pff… Kon het zelf niet goed zien en het bloede heel erg! Dus naar de dokter geweest die maakte een rontgenfoto niks te zien okee dan is het niks! Euhmm maar dokter glassplinters zie je niet! Nee tis niks ga naar huis!
Hij heeft niet eens gekeken naar me voet he! Nu zijn we vier dagen verder en tis dik,rood en heel pijnlijk! (Sinds vandaag) das een ontsteking dus… Morgen een andere dokter op zoeken…
Of heeft iemand hier misschien een tip? Ik verga van de pijn en loop als een mislukte penguin! :frowning:

Lbds in een bak water met soda gaan zitten met je voet als ze dat in turkije hebben.

Zo heeee wat is het hier druk…not…hahaha

Turkije lover: Ik bedacht me opeens jullie gaan volgens mij binnenkort richting Turkije. Ik heb alleen geen idee meer wanneer precies. In elk geval hoop ik niet dat ik te laat ben om je heel veel plezier te wensen. Geniet er van!!!

Lbds: hoe is het inmiddels met je voet? Inderdaad mijn advies zou ook zijn om met je voet in een badje met soda of biotex te gaan. Maar hopelijk is dat niet meer nodig. Wat voor werk ga je doen?

Tamara: Oooh wat lief dat jij je moeder zo verrast hebt met moederdag. Uuh jij telt de dagen af? Heb ik wat gemist ga je soms lekker ff op vakantie? Vroeg jij toevallig ook niet om boekentips? Ik weet natuurlijk niet voor wat voor boeken jij houd maar de eerste 2 boeken die ff vlug in mij opkomen zijn van Nicci Gerrard - Het weerzien en Carry Slee - Joël beide boeken vond ik erg indrukwekkend.

Miloutjuhh: Meid ff een summie-knuffel voor jou gewoon omdat ik je een sterke vrouw vind!!! Natuurlijk is het lastig dat de relatie voorbij is ook al heb je er zelf voor gekozen. Jullie hebben samen zoveel beleefd dit was niet je doel dat het hier zou eindigen. Dus logisch dat het ff slikken is en dat mag ook. Ik hoop dat je snel je draai weer gaat vinden. Enne gefeliciteerd met je diploma topper you did it!! Hoe is het lesgeven?

Littleone: Dat lijkt me inderdaad een dilemma voor jullie. Net als wat Miloutjuhhh zei zou ik voor binnenlandse vluchten kiezen. Het is misschien iets duurder mar dan hoef je niet zo’n eind te hobbellen in een bus. Klinkt misschien gemakkelijk van mijn kant maar is het misschien een optie als jullie die vriend zijn busticket betalen zodat hij naar jullie kan komen? Tsja mijn advies is dit toch bespreekbaar te maken met je askim. Deel je gevoel en gedachten hierover met hem. Misschien kunnen jullie zo samen een oplossing vinden. Sterkte.

X-lovato: En heb jij al leuke vliegtickets in de wacht gesleept? Lekker vooruitzicht meid om straks weer lekker ff naar je askim te gaan. Je hebt het verdiend meid!

Isafazli: Hè jakkes het kan tussen jou en je askim nooit zorgeloos zijn. Altijd is er wel een wolkje aan de lucht. Hou jij het op deze manier nog wat vol? Is dit het je nog waard? Heel verstandig dat je geen geld meer geeft! Hij zal moeten leren om op eigen benen te gaan staan! Uuh dat klinkt nu wel dubbelzinnig nu hij zijn been in het gips heeft haha.

LadySide: Haha inderdaad ze zouden de liefde gemakkelijker moeten maken of ons bijscholen ofzo haha. Hoe is het met jou meid? Kan jij je draai wat vinden? En hoe is het met blob? Al mooi met de babykamer bezig?

Delali: Hoe is het meid?

Deniz Kizi: Ik zie bijzondere foto’s van jou voorbij komen. Veel geluk toegewenst!

Egwene: Meid hoe is het met jou? Heb jij inmiddels alles wat een plekje kunnen geven en je draai weer wat kunnen vinden?

Kardelen: Hoe is het in Turkije?

Yildiz: Hoe is het met jullie?

Lisa: Hoe is het met jouw gezondheid en met je askim?

Update van mij:
Ik zit niet echt lekker in mijn vel. Afgelopen tijden waren erg druk met studies, werken en mannen en nu komt er iets van leegte. Jasses kan ik helemaal niet tegen haha. Maar goed ik vind ongetwijfeld mijn weg wel weer :wink: Oh ja ik heb een vakantie naar Turkije geboekt. Uuh wat ik er van vind geen idee. Normaal gesproken is Turkije het ideale land om voor mij ff lekker te relaxen en te genieten en daar ga ik nu ook maar voor haha…

Hallo meiden,

Het is hier inderdaad rustig summie.

@Tamara, nee ik spreek hem eigenlijk helemaal niet, hij komt alleen zo af en toe met allemaal onzin over mij aanwaaien. Dat ik flirt met weet ik veel wie allemaal. Al zou ik dat doen dan nog heeft hij er niks meer mee te maken.
De koran staat op mn harddisc en de kabel daarvan is foetsie. Heb die uitgeleend en niet meer terug gekregen. Ga vanavond nog eens om de kabel vragen!
Wat vond je moeder van het ontbijtje?

@LBDS hoe staat het ervoor met je voet?
Hoop dat het glas eruit is zodat het snel kan genezen

@Summie, ik vind het lesgeven echt heerlijk! ben doodop als ik thuis kom op zaterdag avond, maar toch voelt het als een soort van ontspanning ofzo heel gek hahahah.
Jij ook een knuffel meid. Je vind vast snel je weg wel weer.
Waar ga je naartoe in Turkije?
Komt vast goed ontspannen en genieten in Turkije :slight_smile:

Mijn vakantie is gisteren begonnen. De kinderen zijn voor 3 weken naar Nederland.
Voelt nog niet dat ze zo lang weg zijn hahaha. Ze zijn wel vaker een paar dagen weg maar 3 weken is best wel lang.
Gisteren lekker een dagje naar het strand geweest, vandaag even naar de winkels heb wat zomer sport kleding nodig voor het hardlopen.
En verder volgende week een paar dagen naar Lisatje die dan in Turkije is en 30 mei komt mn moeder :slight_smile:
De rest van de dagen moet ik nog even bekijken wat ik allemaal met mn tijd ga doen hahahaha.