Dames, ik ben er nog, dit keer nog geen aanstalten gemaakt om overhaast te vertrekken Morgenochtend ga ik met goed wifi ontvangst ff updaten nu op kamer en sta tegen het raam aan. Niet zo comfortabel dus haha! Buiten is goede wifi, dus tijdens ontbijt zal ik updaten slaap lekker!!
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Goedemorgen vanuit een nog niet heel warm en zonnig Side
De update over MisterSide… Ik ben gelijk zaterdagmiddag nog voor het verrassingsbezoek gegaan. Zijn collega’s herkenden mij meteen en haalden hem erbij, en zoals verwacht was meneer erg blij me te zien. Even gekletst, en afgesproken dat hij me die avond zou halen. Ik had dus nog een paar uurtjes de tijd om me voor te bereiden voor het gesprek. Ik voelde nl nog steeds niets toen ik hem zag, behalve dan vriendschappelijke gevoelens. We zijn wat gaan drinken en uiteindelijk heb ik het eruit gegooid dat ik normaal veel meer te zeggen heb, maar dat het niet gebeurd als ik bij hem ben. Omdat ik gewoon niets te zeggen weet. Hij zegt dat we elkaar nog gewoon beter moeten leren kennen en dat hij bekend staat als hyper… euh?! Dan zit het zeker diep weggestopt!
Ook heb ik het over het moeizame contact gehad dat we per telefoon hebben en dat ik geen zin heb om in het luchtledige te smsen… en uiteindelijk ook gezegd dat er bij mij geen gevoelens meer zijn. Hij wil zorgen dat ze terugkomen, maar hoe dan!!! Hij wilde gisteravond weer afspreken, was eind vd middag even bij hem langs gelopen en toen maar gezegd dat ik dat niet wilde. Hij vond het niet zo leuk volgens mij Pffff moet echt het gesprek nog verder aangaan en het afkappen. Voelde ook totaal geen behoefte om hem te zoenen, dus dan is het echt klaar voor mij… jammer, want het is een man met een goed karakter. Beter dan alle andere mannen waar ik normaal op val.
Zo nu zijn jullie even op de hoogte ik ga nog snel voor een rondje ontbijt en dan op naar Manavgat en lekker slenteren over de markt
Fijne dag!!
Ladyside het is lastig, maar als je gren behoefte hebt om hem te kussen en aan te raken dan is het inderdaad gern liefde en tijd om hem dit duidelijk te vertellen zodst je kunt genieten van een Relaxte vakantie! Succes.
Dan lees ik allemaal trouw dingen. Het hoeft helemaal niet hoor 1 jaar trouwen na dienst want sommige gaan met hun 27 dirnst in en sommige met hun 19 e. De ene familie wilt dat er snel getrouwd word de andere hebben er geen problemen mee als het langer duurt!
Milou nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Summie nog steeds in de wolken
Verder heb ik het druk op het werk en privé. Mijn askim heeft morfen zijn eerste sollicitatie gesprek dus erg spannend! Ik probeer zo vaak mogelijk mee te lezen, maar lukt niet altijd.
@LadySide: Goed weer wat van je te lezen en ik vind het heel dapper dat je zo duidelijk hebt gezegd dat het niks meer zal worden tussen jou en hem. Dat moet best moeilijk zijn geweest, vooral omdat hij (zo te lezen) wel gevoelens heeft voor jou. Als hij zo’n goed karakter heeft, dan vindt hij nog wel een lieve vrouw. Dat komt altijd wel goed. Leuk dat zijn collega’s jou nog herkenden. Ik wens je nog heel veel plezier!
@Tam: Haha ja… zoals je zelf al schrijft: met regelmatig contact zullen we nog een heel eind komen. De vraag of het genoeg blijkt te zijn, kan niemand op dit moment beantwoorden. En ik ben ook heel benieuwd hoe jouw verhaal verder zal lopen
@Summie: Of hij doorheeft hoe stom hij gehandeld heeft, dat weet ik niet. Maar dit is een begin. Dat hij zich realiseert dat ik simpelweg meer tijd nodig heb, is al een hele grote vooruitgang. Ik zei al tegen Kida vanochtend via FB: Ik zie hem veranderen van een kinderachtig/onnadenkend jochie naar een man. En dat is heel mooi om te zien. Ik ben heel benieuwd hoeveel meer hij zal gaan veranderen in de maanden die nog komen. Als het zo door gaat, komt daar een man uit die echt de moeite waard zal zijn. Ik wacht rustig af… En jouw askim. Ik vond het ergens wel heel schattig dat hij het zo spontaan tegen zijn ouders verteld heeft. Die moeten zich rot geschrokken zijn. 1) had je nog steeds een vriendin? 2) TROUWEN?? Haha. Ik kan dat echt voor me zien.
@Kardelen: Laten we hopen dat hij moeite blijft doen! Ik las dat jouw askim niet terug gaat naar Side? Mijne waarschijnlijk wel. Hij had zelfs al een hotel waar hij een baan kan regelen. Hopelijk vinden jullie twee binnenkort een manier om goed contact met elkaar te hebben. Volgens mij schreef Summie jou al: je kan hem niet alles vertellen. Daar is geen tijd voor en geen mogelijkheid. Wanneer hij belt, en of jij beschikbaar bent, zal altijd een gok blijven.
@Mutlu: Spannend, zijn eerste sollicitatiegesprek. Ik wens hem heel veel succes. Hoop dat het met jou, naast dat je het druk hebt, ook goed gaat?
Ik ben net thuis van rijles. Het stoom komt nog een beetje uit mijn oren. Ik kan geen 30km weggetje meer zien. Grom. Ik weet dat daar mijn zwakke punt nog ligt en het is goed dat we dat oefenen, maar argh… Volgende week weer. Hier verder weinig aan de hand. Over een week heb ik mijn laatste tentamen. Vanmiddag ga ik nog hardlopen en dat is het eigenlijk wel. In plaats van de normale radio heb ik de Franse radio aangezet haha. Allemaal van die Franse liedjes, heerlijk. Het helpt om een beetje aan de klank te werken. Uiteraard nog geen contact met askim gehad sinds zaterdag. Hij had geschreven 10 dagen, dus ik verwacht volgende week pas weer iets. Geduld is een schone zaak. Ik voel me nu wel iets rustiger, omdat ik eraan gewend raak en ook omdat ik gemerkt heb dat hij moeite wil doen voor me. Verder… ach, het leven gaat rustig door
LadySide: wauwww wat ben je dapper geweest om duidelijk tegen MisterSide te zijn. Ik kon er niks aan doen maar moest echt lachen toen ik las dat hij hyper is… Ik dacht man laat dat dan zien, smijt je charmes in de strijd, laat zien dat je een Turkse man bent!!! Maar ik vind het wel een mooi bewijs van wat voor een sterke, zelfstandige vrouw jij bent!!! Ik hoop dat je een geweldige vakantie mag hebben! Enne wel ons op de hoogte houden hoor, want we zijn en blijven benieuwd naar je verhalen.
Mutlu: Druk, druk, drukbezette vrouw wat leuk om weer wat van je te lezen Oooh ik ga keihard duimen voor je askim!!! Wat is het voor baan? Het zou echt geweldig zijn. Stel dat hij het niet krijgt, dan is het een hele teleurstelling, zal misschien wel hard aankomen, maar ik hoop wel dat hij dan uiteindelijk in kan zien dat hij toch een leerervaring heeft opgedaan. Want ik denk dat er in sollicitatiegesprekken in NL en TR een groot verschil zit.
Ik zit heerlijk op mijn wolk, lichamelijk gaat het vooruit en ik heb het vertrouwen dat ik ga winnen. Er loopt in Turkije een heerlijke man rond, waar ik gek op ben en die mij heerlijk veel aandacht geeft, dus ik voel me happy!!! Natuurlijk zijn er wensen, wat betreft mijn gezondheid, ik zou bij askim willen zijn, maar ik vind zonde om mijn aandacht daarop te richten, ik wil proberen na de mooie dingen te kijken die er nu wel zijn, genieten en lekker happy zijn. hahahaha sorry dat moest er schijnbaar effe uit.
Egwene: Mooi om te lezen dat hij zich bezig is om zich te ontwikkelen van jongen tot een man. Zou zijn dienstplicht dan toch ergens goed voor zijn? Ooh ik hoop zo dat hij in positieve zin veranderd. Hoe oud is hij eigenlijk? Ik blijf het knap vinden hoe jij hem bent blijven steunen. Tsja en ik hoop dat je snel weer wat van hem hoort en tot die tijd hou je vast aan de gedachte dat jij nog steeds in zijn koppie zweeft!!! Precies wat je schreef dat dacht ik ook en dat heb ik mijn askim ook duidelijk gemaakt, zijn ouders konden inderdaad wel een hartverlamming krijgen Maar dat vind ik tegelijkertijd zo schattig dat hij vervolgens zo teleurgesteld/verbaasd is waarom ze zo reageerden.
Update van mij… Ik vanochtend naar het werk geweest en vanmiddag naar de kapper. Er is flink wat afgegaan en ik ben weer lekker blond, het mooie weer kan komen. Van askim weer heel egostrelende complimenten gekregen…Askim heeft vandaag een trainingsdag gehad en geslaagd…ik heb gisteravond heerlijk lol met hem gehad, ik was hem aan het plagen omdat zijn zomerseizoen dus binnenkort begint of zijn lichaam inmiddels al zomerproof is hahaha (die ijdeltuit van mij had daar een paar weken geleden namelijk opeens last van). Hahahaha
Nou alweer heel wat tekst van mij… fijne avond meiden!!!
Mutlu; je hebt helemaal gelijk. Ik heb vanavond weer afgesproken om het allemaal uit te praten. Heb vanmiddag al een begin gemaakt omdat ie wilde weten wat me dwars zat. Maar dat was bij zijn werk en dus gaan we straks verder praten.
Spannend, je askim morgen zijn eerste sollicitatie! Hoop dat het goed uitpakt!
@egwene, ja is idd allemaal best lastig om te zeggen dat het gevoel er niet is, terwijl hij zovaak zegt dat ie van me houdt… even dokr die zure appel heen en het vrienden blijven eruit gooien. Maar verder geniet ik volop hoor!
jij hebt weer contact gehad las ik? Superrrr!! Hopen dat het de goede kant op blijft gaan!
Summie; ik moest ook lachen hoor toen ie verteld dat id een hyper persoon is. Uhuh! Show me!
Vanavond dus het vervolg op de defi itieve botte bijl manier.
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden ik geniet met volle teugen!
Jij zweeft nog steeds op die roze wolk? Voooral blijven doen!! Super dat ie nog steeds in zijn goede doen is.
Ik ga me snel klaar maken voor MisterSide, thnx voor jullie lieve woorden! Hopen dat ik zo sterk en dapper kan blijven…
LadySide: Ik weet eigenlijk effe niet zo goed wat ik moet zeggen… Succes, sterkte of toch veel plezier… Stiekem hoop ik gewoon dat hij inmiddels is ontdooid en vanaf nu al zijn charmes in de strijd gaat gooien … terwijl ik vrees dat het niet zal gebeuren… Maar we lezen vast je update weer… Kijk er nu al naar uit … en ja ik zit momenteel in een heerlijke vrolijke stemming… <3
Enne meiden we kruipen langzaam naar de 1000 ikke doe in ieder geval mijn best… Hihi
Littleone…BINGO!!! Wat kan jij goed raden meid Je vergeet alleen nog het bruine haar Hoe is het met jouw meid?
Sorry meiden…ik ben het forum aan het vervuilen…ik lig hier echt voor pampers op de bank, hier hele harde wind, regen en onweer en askim is de hort op dus ja dacht dan hier maar effe afleiding zoeken…hahaha
Ik leef nog half! Net int ziekenhuis geweest ben compleet ingestort! Nu bedrust en n hoop gezeur aan me hoofd! Gelukkig is askim echt een schatje en neemt hij al het gezeur op zich zodat ik gewoon kan slapen! Hij verzorgt me nu helemaal en is echt heel lief voor me gelukkig! Ondertussen kan ik amper wakker worden en leef in een waas! Morgen weer ziekenhuis en nu elke dag acht medicijnen innemen!
LBDSS: Och meisie wat klote…een hele dikke knuffel voor jouw!!! Je deed ook zoveel stappen tegelijkertijd, pas alsjeblieft goed op jezelf, neem de tijd voor jezelf, laat askim voor je zorgen, je hebt er niets aan dat je nog meer de vernieling in gaat!!! Heel veel sterkte!!!
Owjee helemaal ingestort wat Is er aan de hand Lbds wat te veel gedaan?
Summie mijne is ook leuk en heeft ook bruine ogen en bruin haar maar geen baardje maar een sik
Hier gaat alles goed ook op de bank naar foute vrienden aan het kijken hier begint de storm ook helaas… Morgen ben ik vrij en ga ik met men nicht ontbijten voor haar verjaardag wat wel erg gezellig is maat ben best moe omdat ik snachts met askim aan het praten ben op internet ( eige schuld)
Bedankt iedereen voor de felicitaties voor mn baan. nee mn droombaan is het niet maar ben er super blij mee voor nu.
Dit weekend echt niks gedaan alleen maar bijgekomen van de eerste vier dagen. Oja en andere schoenen gekocht. Zulke zere voeten op mn goedkope gympies dat ik maar ff wat duurdere goede schoenen heb gekocht.
Ik heb wel gelezen maar er is niet veel blijven hangen.
@mutlu succes voor je askim morgen. Voor wat voor soort baan gaat hij solliciteren? Hoop dat hij snel iets heeft.
@ladyside geniet van je vakantie meid. Dat gesprek is lastig, zeker als hij wel gevoelens heeft maar het zal jou wel wat rust geven. Je maakt me wel jaloers hoor met die foto’s op fb
@lbdss meid wat heftig wat heb je? Laat je goed verzorgen door je askim meid! En ziek goed uit voor je weer aan het werk gaat meid.
@summie gezellig hoor als jij het forum vol kletst
Gaan idd goed richting de 1000
Askim gestopt met werken in de winkel en nu lekker thuis. 12 april begint hij waarschijnlijk in het hotel.
@littleone ik heb aardig wat meiden van hier op fb. Best gezellig en leuk om foto’s van iedereen te zien. Als je wilt kun je me toevoegen hoor Michael Novati gebruikers naam van hier.
litlleone: Hahahaha een slaaptekort dus door je askim…maar ja als je niet samen kunt slapen…dan moet je toch wat om de nacht samen door te brengen hè hahahah. Dus jouw askim heeft ook bruin haar en bruine ogen, zo te horen lijken op elkaar hahahah…wie weet zijn ze familie hahaha
Miloutjuhhh: Goed plan om nieuwe schoenen te kopen! Ben je al meteen begonnen met je nieuwe werk? Contract enzo allemaal al rond? En ziet het er wat goed uit?
Oh jeee zal ik dan straks toch echt ook overstag gaan met Facebook…Ik ben zo’n wereldvreemde die niet zoveel met de wereld van Facebook heeft haha en toch ook wel weer erg veel waarde hecht aan mijn privacy…hmmzzzzz daar ga ik nog es effe over nadenken haha. Enne meiden gaan we de 1000 vanavond nog halen?
Mjah het slaap te kort is mijn eigen schuld dus daar mag ik niet over klagen eerst was dat niet Op hoor maat sinds askim weer moest beginnen werken gaat het niet anders…
Heb je geen fb summie?
Euu dan hebben we nog wel even te gaan als je dat vanavond nog wil halen hoor
@summie ik ben er vorige week dinsdag begonnen via het uitzendbureau en blijf ook werken via het uitzendbureau.
Heb je helemaal geen fb?
Nieuwe schoenen waren heerlijk vandaag hahahah.
@littleone kan je je askim nu alleen nog maar s avonds laat spreken als hij werkt?