Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Yessss! Ik hoef niet te bellen, hij staat er nu eindelijk in :slight_smile: Mevrouw ongeduld is weer rustig hihi!

Hmm vakantieliefdes terug kijken in Turkije… weet niet of de link het daar doet. Misschien kent je askim die jongen wel!

Via Wereldwijzer app

***05-04 LadySide :turkey: Side 1 nachtje
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 13 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 55 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 85 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 109 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 132 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 162 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Woehoeee meiden! Ik heb askim gesproken!! Gistermiddag zat ik even met zijn neef te whatsappen en we hadden het over dat we hoopte snel iets van E te horen. En echt vlak daarna kreeg ik een berichtje via facebook van askim! Echt dik 2 uur hebben we gepraat. Echt heel fijn! Askim vind het zwaar in het leger, maar het is opzich goed te doen zegt hij. Hij zegt dat ie al een kilo is aangekomen door het vele trainen. En 27 april ga ik richting zijn ouders en is hij daar ook! Ben echt blij! Alleen de prijzen van de vliegtickets zijn echt heel duur… mja ik moet er wat voor over hebben he haha. We gaan daar waarschijnlijk in een hotel omdat er in het huis van zijn ouders geen plek meer is voor ons tweeĆ«n :stuck_out_tongue: Maar ik las hier vaak dingen over dat je ongetrouwd niet in een hotel mag slapen in Turkije… maar dat besefte ik me later pas, dus moet dat nog even tegen askim zeggen… Dus hoop heb snel weer te spreken om alles te regelen. Moet ook nog vrij vragen op mijn stage, hoop dat ze daar niet moeilijk gaan doen! Maar als we in dat hotel slapen heb ik ook gewoon wifi dus zou ik eventueel wat kunnen aan mijn afstudeeropdracht.

Ik heb wel meegelezen, maar het niet echt onthouden. Heb trouwens ook een vakantie geboekt voor van de zomer! Ga met mijn zus 11 dagen naar Gran Canaria! Dus ik kan 2 keer in het lijstje meiden: van 27 april tot 2 mei naar Iskenderun en van 8 augustus tot 18 augustus naar Gran Canaria!! Woehoee ben zo blij!

Egwene: Meid sorry dat ik zo enthousiast tegen jou was van dat ik askim had gesproken, begrijp dat dat voor jou niet leuk is als jij nog steeds aan het wachten bent. Maar meid zie het positief in! Je dacht eerst dat je hem pas na een maand zou kunnen spreken en ondertussen heb je hem toch al 2 keer gesproken. Zelfs een keer via de telefoon! Echt waar ik denk dat als jou askim de mogelijkheid heeft hij jou echt wel iets laat horen.

Ladyside: alvast heel veel plezier in Side! Geniet er lekker van meid!

Ik vakantieliefdes gisteravond niet gezien want was met vriendinnen uiteten in Amsterdam. Lekker! Dus zometeen maar even terug kijken 
Fijne dag meiden en fijn weekend alvast!

Woehoe ik heb voorlopig werk!!!
Een van de collega’s van de kantine, werkte ook via het uitzendbureau, is nu gestopt omdat het lichamelijk te zwaar was. Dus ik mag haar uren gaan overnemen :)))) helemaal super 5 dagen in de week ongeveer 30 uur per week.
Weet nog niet precies wat voor contract ik krijg maar ga weer lekker aan het werk en dat is super :)))

Ik zal vanavond even kijken of ik kan updaten

Via Wereldwijzer app

@Summie: Dank je wel voor de knuffel! Ik heb net Vakantieliefde terug gekeken. Echt heel bijzonder om te zien. Vooral die jongen uit Kenia(?) vond ik prachtig om te zien. Daar straalde de liefde vanaf. De man uit Turkije was een stuk meer gesloten. Maar wel zo herkenbaar in het gedrag! Ben altijd benieuwd of ze elkaar inderdaad nog eens gaan zien.

@LadySide: Helaas heb ik de extra koffer gemist en zit ik nog Nederland haha. Ben echt heel benieuwd hoe MisterSide gaat reageren op jullie weerzien. Als ik het verhaal van LBDS goed herinner zal hij ontzettend blij zijn. Maar hoe jij je erbij gaat voelen… dat horen we later:) En ook jij bedankt voor de knuffel nog!

@Milou: Wat ontzettend fijn dat je weer werk hebt! Ik gun het je echt. Lekker even de mouwen opstropen en aan de slag.

@Kardelen: Van mij mag je altijd blijven melden dat je contact hebt gehad hoor haha! Ik vind het heerlijk voor je. Het is een stuk beter dan wekenlang wachten op een bericht. Ik gun het je echt. En inderdaad. Een heel klein facebookberichtje en 5 minuten gebeld worden is nog altijd meer dan helemaal niks. Je zal vast gelijk hebben, dat als askim de mogelijkheid heeft iets te sturen dat hij het ook zal doen. Komt wel goed. Heerlijk dat je al zoveel vakantieplannen hebt. Genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.

Weekend! Hallelujah, driemaal in de ronde van je hopsasa. Ofzo haha. Ik ben weer begonnen deze week met harlopen via Start to Run. 3 lessen nu gehad en tot nu toe gaat het nog goed. Ik ga het hoogstwaarschijnlijk niet redden om het programma te voltooien, maar het houdt me even bezig. Gisteren nog gewerkt. Vandaag had ik ā€˜vrij’. Rustig aan gedaan met mijn studie. Net lekker gedouchet. Vanavond met mijn moeder even wat boodschappen doen. Hoes kopen voor de tablet en wat andere nuttige dingetjes. Dan met een zak chips voor de tv. Morgen zit askim precies 2 maanden in het leger. Is toch sneller gegaan dan verwacht. Hopelijk gaan de volgende 10 maanden ook snel. Als er maar snel weer contact mogelijk is… al is het maar een klein berichtje weer.

Summie zie jij het zitten om te trouwen of niet? mijn askim Is er volop mee bezig ja als ik in september ga trouwen zal ik het eerst tegen mijn ouders moeten zeggen ik zou graag hebben dat zij mee gaan maar ik vrees er voor mijn vriendinnen kunnen geen vakantie krijgen maar ik ga zowiezo niet alleen mijn toekomstige schoonbroer gaat mee met zijn gezinnetje… Ik ben nog niet echt bezig maar weet bv welke papieren ik allemaal nodig heb en dat ik ook ze moet laten vertalen en dan er mee naar de ambasade in Brussel if antwerpen moet…

Ladyside dat was bij mijn askim en zijn broer wel het geval en daar zouden ze dan verder geen keuze in hebben maar mss dat dat wel overal anders is dat weet ik niet. zielige of emotiele films niets voor mij hoor ik begin meteen te weten laatst zelfs met frozen die kinder film " bloos bloos "
Owjee ik vlieg ook met corendon altijd als ik naar askim naar het hotel ga alleen nooit goede ervaringen mee dus ik hoop dat het voor jou allemaal mee valt

Kardelen leuk je askim gesproken te hebben leuk om te horen dat je askim toch kan zien als je in Turkey bent

Miloutjuh jammer dat je zo kapot bent van het werk ik denk dat het gewoon aanpassen is maar wel super dat je iemand anders zijn uren kan overnemen

Via Wereldwijzer app

LadySide: Meid ik hoop dat jij nog effe kan slapen voor je vertrekt!!! Heeel veel plezier en een hele goede reis!!! Geniet van je vakantie :wink: Je hebt de omschrijving van askim goed onthouden enne hij heeft weer een ligt smal baardje…Enne hij kon die Turk van vakantieliefde niet…

Miloutjuhh: Meid gefeliciteerd!!! Zo zie je de aanhouder wint!!! Ik ben trots op je!!! Wauwww girl you did it!!! En misschien is het niet je droombaan maar je hebt werk!! :slight_smile:

Egwene: Eerlijk gezegd vond ik het verhaal van die jongen uit Kenia leuker om te zien…Ik moest overigens wel lachen dat hij wat voor haar had haha ik dacht een ring maar t werd een horloge hahaha… Zo te horen heb je vandaag een goede dag gehad. En ja meid ik begrijp dat je naar hem verlangt…soms denk ik wel als ik weer het zoveelste appje van askim krijg en weer rondloop met een gigantische smile…oooh kon Egwene die maar ontvangen van haar askim…

Kardelen: Wat geweldig dat jij je askim hebt gesproken!!! Terecht dat je zoooo vrolijk bent en wel een vreugdedansje kon maken :slight_smile: Dus je krijgt straks een gespierde askim joh :wink: En meid fijn dat je hem straks op kunt zoeken, grote kans dat als jij je flexibel opstelt en de situatie voorlegt dat je stage-adres wel mee wil werken. Hopelijk lukt het om een hotel te vinden enne samen in een hotel en wat privacy lijkt mij ook niet verkeerd…

Litlleone: Ik vind het nu nog wat te vroeg om met askim te trouwen, ik heb hem helaas dus tot op heden in reallife nog maar 8dagen gezien, ook al voelt het dat ik hem jaren ken. Eerst hem maar weer zien, zie ik dan wel weer… Meid ik wil me nergens mee bemoeien maar trouwen is een bijzondere gebeurtenis, ik denk dat het voor jouw wel heel fijn is dat er toch ook een dierbare van jouw erbij is…

Wat leuke positieve berichten heb ik hier vandaag gelezen… Ikzelf heb geloof ik niet zoveel te vertellen…ik ben weer wat over mijn twijfels heen…best wel stom dat ik zo ging twijfelen, puur omdat iemand nogal zeer negatief reageerde over askim en mij…

Via Wereldwijzer app

@egwene, jammer dat de koffer gemist is! :wink: ik zit ook nog in NL hoor, dus je kunt nog mee :wink: 8 uur vliegen morgen ochtend… dus opschieten! Ik ben ook erg benieuwd hoebhij gaat reageren, vanavond ook nog niks gehoord, dus ik zal hem verrassen morgen.

@littleone, ik heb nu 2x geboekt bij corendon, 1x gevlogen en ging allemaal goed. Dit wordt de 2e keer vliegen met corendon, en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Misschien scheelt het dat ik in voor en naseizoen ga ipv hoofdseizoen?

@summie; lig nu op een matrasje op de grond en denk dat ik nog wel ff kan slapen. De wekker gaat om 3h50 en om half 5 isbde taxi besteld. Mams vond het niet vertrouwd dat ik ging lopen in Haarlem en de weg niet weet… dus dan de taxi maar haha!
Ik zal ook op het baardje letten van je askim, kan niet missen! :slight_smile:

@miloutjuhh, super van je baan!! Gefeliciteerd!

@kardelen, wat fijn dat je zolang hebt kunnen kletsen! Wel weer goed om even te horen dat ie het allemaal nog red. En ook al bijna weer die kant op! Spannend :slight_smile:

Ik moet nu Ʃcht gaan slapen, 4,5 uur en dan ga ik eindelijk richting Schiphol! :slight_smile: welterusten en ik hou jullie op de hoogte!!

Via Wereldwijzer app

LadySide…Super dat je op askim gaat letten… Ik zou je bijna toestemming geven om hem een zoen namens mij te geven als je hem ziet hahaha. Maar ik heb voor de grap askim vanavond ook verteld dat ik iemand ken die morgen naar Side gaat… en dat je een hele leuke spontane NLse vrouw bent en dat hij haar de groetjes moest doen van Summie…Hij meteen stuur ff een foto hahahaha… dus ik zeg nee dat is juist de uitdaging om haar te vinden… Hij meteen… Omg you are just like me crazy hahahaha. Hoorde trouwens van hem dat hij het zeewater nog wel fris vond, hij was namelijk effe op het strand geweest… Goede reis meid enne sterkte met MisterSide!!!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen allemaal! Hoop dat jullie allemaal heerlijk gaan genieten van het weekend. Helaas niet zo’n mooie weer als vorig weekend, maar toch…

@Summie: Haha, jaa daar moest ik ook om lachen! Ik dacht serieus: Hij gaat haar nu ten huwelijk vragen. Maar nee. Een horloge. Ook leuk natuurlijk. Wat lief dat je op zo’n moment soms aan me denkt! Mijn beurt komt nog wel :slight_smile: Er komt een tijd dat ik ook weer allerlei lieve berichtjes hier kan plaatsen. En jij moet vooral blijven genieten van alle liefdesverklaringen van je askim. Ben je ondertussen al naar de longarts geweest eigenlijk, of al een afspraak gemaakt? Ik ben benieuwd of die tevreden genoeg is om je te laten gaan.

@LadySide: Helaas, ik las het bericht te laat haha! Dan maar meeleven met jouw verhalen binnenkort. Intussen ben jij al aan het vliegen naar het mooie Side. Succes met je zoektocht naar de askim van Summie haha… Ik ben benieuwd wie van de twee als eerst de ander ziet :stuck_out_tongue:

Vandaag ga ik met mijn broer appartementen kijken in Amersfoort. Even oriƫnteren hoe groot het precies is en of dit ongeveer iets is wat hij zoekt. (Het is dus niet voor mij, voor de duidelijkheid. Met al mijn buitenlandse reizen is het niet handig om ergens te settlen). Waarschijnlijk lunchen we daar ergens en vanmiddag weer aan de studie, zoals altijd. Ik heb niet zoveel plannen gelukkig. Vanaf volgende week wordt het weer druk, dus ik pak nu mijn rust even.

Toen ik het bericht geschreven had, kwam hij online op FB. Het duurde vrij lang voordat ik hem te pakken kreeg (ik was vast niet de enige die zijn aandacht wilde). Even kort: hij is elke 15 dagen 1 dag vrij. Hij heeft gezegd dat we een relatie hebben en dat hij echt veel van me houdt. Hij vindt het jammer dat hij niet naar Belek kan komen, want het is onmogelijk. Maar als het mogelijk was geweest, was hij gegaan. Helaas heeft hij haast geen geld, dus een week samen ertussen uit zal niet gaan. Hij zou het heel graag hebben gewild. Ik zag hem helemaal opleven maar hij blijft erbij: 2015 will be our year askim.
Verder… hebben we het dus over 2015 gehad. Dat ik eventueel in Turkije zou kunnen gaan werken, maar dat ik daarvoor echt zijn hulp ook nodig heb. Vond hij een geweldig plan. ā€œI really want you to go to me. We can work togetherā€ Ik heb hem maar even in de waan gelaten dat het zo makkelijk is. Wij weten hier dat het echt niet makkelijk is. Het leger valt hem zwaar. Hij vindt er niks aan, maar hij raakt eraan gewend. Hij is een ā€˜guard’. Hij had het over ā€˜sports and education’, dus het klonk absoluut niet als geweldadig. Hij was wel erg moe.
Uiteindelijk heb ik 2 uur lang via de webcam met hem gepraat over al deze dingen. Geen idee of hij vanmiddag nog even online komt. Ik hoop het wel, maar anders over 2 weken weer. Hopelijk kan ik wat tijd vinden om ook online te zijn, want ik ben dan werken op de camping. En 2 weken daarna ben ik aan het terugreizen vanuit Turkije. Dus het zou dan 6 weken duren voor we elkaar weer spreken… Beetje te lang :slight_smile:

LadySide: Ooooh als het goed is is ben je nu in Turkije… Ik ben zo benieuwd hoe het met je is? Hoe is het om terug te zijn in Turkije? En heb je al plannen wanneer je MisterSide gaat opzoeken? Ik hoop echt zoooo ontzettend dat als hij jouw in levende lijve ziet dat hij ziet dat je echt het lef hebt gehad om naar Side te gaan, dat hij zich ontpopt tot een ware passievolle Turk die echt heel veel moeite voor je gaat doen… Oooh ik gun het je zo…Tegelijkertijd denk ik… Aaah jij bent nu zo dichtbij mijn askim… Wat had Ik graag met je geruild…

Egwene meid ik doe namens of
samen met jouw effe een vreugdedansje…want opeens was daar een teken van leven van jouw askim :slight_smile: Dat is nog es een goed begin van je dag!!! Hoe voelt het nu? Helemaal in de wolken? Wat heerlijk dat je 2 uurtjes van hem hebt kunnen genieten!!! En zo te horen ook redelijk kunnen spreken met elkaar. Wel heel mooi dat hij aan het dromen is en dat daarin een plek is voor jouw… want volgens mij droom jij ook van hem… Maar houd dat in dat je hem helemaal tot 2015 niet kunt zien omdat hij geen geld heeft?

Update van mij: ik vind het vandaag best wel wat stil, vandaag nog maar 1 berichtje gehad van askim, niet dat ik me zorgen maak hoor, maar oehhhh ik ben dat niet gewend. En verder ben ik wat relaxt aan het rommelen in huis.

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Daar ben ik weer eens.
En lees allemaal positieve verhalen :slight_smile: :slight_smile:
Erg leuk!!

LadySide: ik wacht vol spanning op een update! !! De rest heb ik al met je besproken. Maar hoop dat je al aan het genieten bent :wink:

Milou: eindelijk werk!!! Wat fijn. Kun je lekker centjes verdienen om naar je askim te gaan en las dat je zelfs al geboekt hebt :slight_smile:

Egwene: wat fijn dat je hem nu je askim kan noemen en dat je hem eindelijk hebt kunnen spreken :slight_smile: moet ontzettend goed voelen!!!

Kardelene: ook jij gaat bijna naar je askim :slight_smile: fijn hoor!!! En ook met je zus op vakantie. Heerlijk!!! En over samen in een hotel. In de toeristische gebieden gaat dat volgens mij vrij makkelijk, zeker tijdens het seizoen. Ik zou het voor de zekerheid navragen bij het hotel om problemen te voorkomen.

Littleone: wat leuk je trouwplannen!!! Maar wat Summie ook zegt, lijkt me erg belangrijk om ook jouw mensen erbij te hebben. Is toch een hele mooie belangrijke dag!!! Kan je niet volgend jaar trouwen? Dan kun je je beter voorbereiden (en vooral je omgeving voorbereiden :wink: )

Summie: heb je toen straks een pb gestuurd waarin ik op alles al gereageerd heb. Erg he als je zo weinig hoort ineens. Als je dat gewend bent valt dat ineens tegen, haha.
Is hij eigenlijk al begonnen met werken?

Update van mij:
De antikraak woning was helaas al weg en ze wisten niet wanneer er weer eentje vrijkwam. Dus ben nu voor koopwoningen aan het kijken. Volgende week weer bezichtigen, dus hoop dat ik dan eindelijk iets vind.
Dus al mn vrije uurtjes stop ik in mn huizenjacht.
Heb ik tenminste weinig tijd over om aan mannen te denken.
Want mn beste vriend heeft ook last van bindingsangst aanvallen!!! En meneer moeilijk uit Side ga ik nooit begrijpen!!!
Heb hem een paar keer kort gesproken, maar nog niet geskyped, terwijl hij dat zo graag wilt…
Hij gaat volgende week ook weer richting Side.
Ja die mannen, wat moet ik ermee hahaha.

Via Wereldwijzer app

@Summie: jeej, vreugdedans! Haha. Het was bijzonder om elkaar zo lang te kunnen zien. Ik had nooit verwacht dat hij zoveel tijd zou willen besteden aan mij (ja, trauma van januari is nog altijd voelbaar). Ik merk dat hij dit jaar geen mogelijkheden ziet om echt bij elkaar te zijn. Hij denkt er over na, hij wil het ook heel graag, maar hij weet niet hoe. En als hij echt geen geld heeft, dan weet ik het ook eigenlijk niet. Je vroeg hoe ik me voel… Ik weet het niet haha! Ik was tijdens het skypen heel erg blij. Hele tijd een lach op mijn gezicht. Maar ik merk ook dat ik het moeilijk ermee heb. 10 maanden is nog heel lang. Dus ja, in de wolken, maar wel realistisch op hetzelfde moment. Jammer dat het een beetje stil is vanuit jouw askim’s kant. Het was ook wel heel veel opeens haha. Je hoort vast snel weer wat van hem.

@Tam: Leuk weer van je te horen! Jammer dat het met de kraakwoning niet gelukt is, maar gelukkig dat je nog wel kijkmogelijkheden hebt. En tja… mannen. Daar valt ook weinig van te begrijpen :wink: Misschien dat er ooit een meneer nummer 3 komt zonder bindingsangst of uit verwegistan haha.

Askim kwam na de lunch nog heel even online. En eindelijk zei hij waar ik al maanden op zit te wachten. Ik vroeg aan hem: waarom wil je me eigenlijk nog steeds na al het gedoe in januari? En zijn antwoord was: ā€œI still love you. You were not ready. I know it nowā€. Dames, hij heeft het licht eindelijk gezien. Het kwartje is gevallen. Daarna was zijn vrije tijd helaas voorbij. Lekker klef afscheid genomen en hij zei dat hij ā€˜10 days after’ weer contact zal kunnen zoeken. Rond 15 april dus. Dus het lange wachten kan weer beginnen :slight_smile:

Oooohhh hij heeft echt het licht gezien :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: ben echt superblij voor je!!! En ja de komende 10 maanden zullen niet makkelijk zijn, maar als jullie toch regelmatig op deze manier contact kunnen hebben komt het vast helemaal goed!!!

En tja, ik ben erg benieuwd naar mn eigen vervolg hahaha. Wie weet wie ik nog ga tegenkomen.

Via Wereldwijzer app

Wauwww er is hoop Egwene’s askim heeft het licht gezien!!! Nu nog ons onze MisterSide en nog ƩƩn van de heren van Tam die het ligt gaat zien en dan komt het gewoon allemaal goed joh… Net een sprookje en ze leven nog heel lang en gelukkig… :slight_smile:

Egwene: Oooh wat geweldig dat hij het licht heeft gezien, Hopelijk heeft hij dan nu ook door dat hij destijds heel stom gehandeld heeft en dat het aangeeft dat je wel een hele bijzondere meid bent dat je hem bent blijven steunen en dat hij daar zuinig op moet zijn!!! En heel logisch dat het heel dubbelzinnig voelt!

Tam: Thanks voor je lieve pb. :wink: Lieverd jij moet gewoon snel terug gaan naar dat mooie Side van je…de plek waar jij je thuis voelt… Ik zeg 3x scheepsrecht :wink: Ik gun jouw echt zo de liefde en ik denk persoonlijk dat als je gaat zoeken dat je het niet vind, maar als je op een plaats bent waar jij je gelukkig voelt dat de kans wel groter is…En nee askim is nog niet aan het werk, hij zegt vakantie te vieren, door zijn ziekenhuisopname heeft hij dus 4 dagen rust gehad maar hij is tot op heden alle andere dagen aan het klussen geweest en nu klust hij bij zijn ouders.

Nou meiden ik heb alweer contact gehad hoor :wink: hij gaf aan niet te willen Skypen, maar graag met mij te willen appen. Hij is vandaag druk aan het werk geweest bij zijn ouders, hij moest zijn frustraties kwijt en nadenken… Gister is hij in een enthousiaste bui met zijn ouders er over begonnen dat hij met mij wil trouwen… En die hadden niet zo gereageerd als hij had gehoopt…en daarover was hij best wel teleurgesteld, hij lijkt niet te begrijpen waarom zijn ouders zijn gevoelens niet serieus nemen en volgens hem hadden zijn ouders gehoopt dat het tussen ons over zou waaien… Terwijl ik denk dat zijn ouders misschien wel heel erg bezorgd zijn, willen voorkomen dat hij overhaaste stappen zet en dat heb ik hem geprobeerd duidelijk te maken. Ik heb hem geprobeerd te zeggen laat het onderwerp even rusten… En askim stond juist helemaal verbaasd van mijn lieve reactie…

Via Wereldwijzer app

Milou: Meid wat fijn dat je voorlopig werk hebt! Lekker sparen om naar askim te kunnen gaan!

Ewgene: wij hadden elkaar al even kort gesproken, maar ik zie hier een uitgebreide update die mij blij maakt! Echt fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten! Meid ik snap dat je onzeker bent over hem vooral door hoe het in januari is gelopen is, maar uit wat jij hier schrijft blijkt wel dat hij echt moeite voor jou doet en echt met jou verder wil! Lekker van genieten.

Ladyside: Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt! En ook ik ben jaloers dat je in Side bent ookal is mijn askim daar nu niet. Maar ben daar verliefd geworden op askim en die plek zal me dus altijd een speciaal gevoel geven. Askim gaat als het goed is na zijn legertijd niet meer in Side werken, maar denk zeker dat wij daar nog eens terug komen!

Summie: Oh wat vervelend voor askim en jou dat zijn ouders niet helemaal reageerde zo als hij verwacht had. Accepteren zijn ouders jullie relatie niet of zullen ze gewoon aan het idee moeten wennen? Misschien dat als die ouders jou eenmaal ontmoet hebben ze wel anders denken!

Heb ook vakantieliefdes nog even terug gekeken en ik zelf was ook meer geraakt door het verhaal van die jongen uit Afrika. Moest er zelfs een beetje van huilen al weet ik niet precies waarom… Van dat andere stel kreeg ik niet echt hoogte.

Askim had mij van de week twee keer gebeld, maar ik was allebei de keren niet thuis en hem terug bellen met mijn mobiel ging niet omdat ik te weinig beltegoed had. Uiteindelijk hem toch terug kunnen bellen. Hij zei dat hij belde omdat hij voelde dat ik niet thuis was en teleurgesteld was dat ik dat niet tegen hem gezegd heb toen ik hem donderdag had gesproken. Begrijp wel dat nu hij in het leger zit en we elkaar zo weinig spreken hij wilt weten wat ik hier doe. Maar het is voor mij nogal verwarrend want eerst vond meneer het niet zo leuk als ik vaak weg ging en zei ik het dus vaak niet en nu vind hij het niet erg maar wilt hij wel dat ik het zeg als ik weg ga.

Iemand trouwens nog tips voor goedkope vliegtickets naar Adana of Hatay? Omdat het in de meivakantie valt zijn de tickets echt duur :frowning:

Rustig hier zeg… Je kan wel zien dat de druktemaker in Turkije zit :stuck_out_tongue: Oooh en ik ben zo nieuwsgierig hoe het met LadySide gaat?

Kardelen: Ik denk dat jullie zo te horen allebei een beetje zoekende zijn hoe met zijn dienstplicht om te gaan. Uuh maar jij hebt toch niet dagelijks contact met hem? Dan kan je hem toch ook niet continue op de hoogte houden van wat je doet? Wel bijzonder hoor dat je juist die kant weer op gaat, ik ben stiekem wel heel benieuwd hoe het leven daar is. Wanneer wil je daar naar toe? Dan kan ik misschien effe met je mee kijken misschien vind ik wat leuks. Wat betreft askim zijn ouders vind ik moeilijk om daar een oordeel over te geven. Ik begrijp dat het hem raakt. Maar ik heb wel tegen askim gezegd: ā€œStel je voor dat jij een zoon hebt, die je een winter lang niet gezien hebt en dan terugkomt en opeens aankomt zetten met dat hij wil trouwen met een Nederlandse vrouw die ze helemaal niet kennen. Zou jij dan niet overrompeld zijn?ā€ Ik bedoel zijn ouders kennen mij niet en ik ken hun niet en misschien zijn ze wel wat bezorgd. Askim was wel teleurgesteld maar aan de andere kant vond hij het wel heel bijzonder dat ik het dus in-direct opnam voor zijn ouders.

Update van mij: Vandaag een leuke dag gehad, vanochtend even bij mijn ouders geweest en vanmiddag kwam mijn zus+man+kids onverwachts effe langs enne dat was wel even gezellig, terwijl dat de laatste tijd ook weleens anders is geweest.

Het is idd erg stil ja

Summie leuk te horen dat je een fijne dag hebt gehad

Kardelen ik denk dat het voor iedere ouder toch wennen is als hun dochter of zoon wil trouwen hĆØhè… Jammer dat het zo moeilijk Is om veel contact met je askim te hebben

Hier gaat alles ok:) ik zou idd graag mijn ouders er bij hebben het is voor mij een belangrijke stap in mijn leven en een belangrijke dag voor mij maar ik kan hun niets verplichten dus het zal van hun afhangen maar ik hoop echt wel dat ze er bij willen zijn

Via Wereldwijzer app